Πέμπτη 6 Αυγούστου 2015

Ο φέρων το παρόν έχει την άδειαν να φέρη επί έν έτος την κεφαλήν επί των ώμων του.


Η φορολογία είναι ένα διαρκές έγκλημα κατά της κοινωνίας


Πληθαίνουν οι φωνές των πολιτών κατά του εγκλήματος που διαπράττει το κράτος μέσω των φόρων και πλέον η αντίληψη ότι η φοροαποφυγή αποτελεί εθνικό καθήκον καθορίζει την καθημερινότητά.
Δεν είναι λοιπόν τυχαίο το ότι με άγριους προπηλακισμούς έδιωξαν εφοριακούς από πανηγύρι στην Ρόδο.
Το θέμα της φορολογίας και το δικαίωμα η μη που έχει το κράτος να την επιβάλει, τι στιγμή που δεν έχει ανταποδοτικό χαρακτήρα, αμφισβητείται γιατί πλέον η φορολογική ικανότητα των πολιτών έφτασε σε μηδενικά επίπεδα. Σήμερα μιλάμε για ζωή η θάνατο.
Θυμίζω ότι ιδιαίτερη μορφή φορολογίας αποτελεί το χαράτσι, το οποίο ήταν το μέσο με το οποίο επετεύχθη  ο διωγμός των Ελλήνων από την Πόλη και τα παράλια της Μικράς Ασίας.
Το ίδιο γίνεται σήμερα με τον φόρο επί των ακινήτων, προκειμένου να περάσει η περιουσία των Ελλήνων στα χέρια των τοκογλύφων.
Το παρήγορο είναι ότι σήμερα αν δεν έχεις να πληρώσεις η σου παίρνουν το σπίτι η πάς φυλακή, ενώ στην τουρκοκρατία όταν πλήρωνες τα χαράτσια έπαιρνες απόδειξη που έλεγε "ο φέρων το παρόν έχει την άδειαν να φέρη επί έν έτος την κεφαλήν επί των ώμων του"     
Αναρτήσεις πολιτών στο facebook δείχνουν ότι η οργή σε λίγο θα είναι ανεξέλεγκτη.



γράφει ο Απόστολος Αυγερινός.

 




«Αλλάζουμε τον χάρτη του κόσμου»


«Αλλάζουμε τον χάρτη του κόσμου»


Η τελετή εγκαινίων της μεγάλης επέκτασης της Διώρυγας του Σουέζ ολοκληρώθηκε παρουσία πλήθος ηγετών του κόσμου μεταξύ των οποίων ο Γάλλος πρόεδρος, Φρανσουά Ολάντ, ο Ρώσος πρωθυπουργός Ντμίτρι Μεντβέντεφ, ο βασιλιάς Αμπντάλα της Ιορδανίας, ο Ελληνας πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας. Οι αιγυπτιακές αρχές προσέδωσαν στο γεγονός, της αύξησης του βάθους του βασικού καναλιού το οποίο θα δώσει τη δυνατότητα στα πλοία να περνούν σε ένα παράλληλο κανάλι 35 χιλιομέτρων, στοιχεία εθνικής υπερηφάνειας.
«Αλλάζουμε τον χάρτη του κόσμου», αναγράφεται στις πινακίδες που έχουν απλωθεί στους δρόμους του Καΐρου για τον εορτασμό της επέκτασης της Διώρυγας του Σουέζ, ένα έργο 8 δισ. δολαρίων που θα επιτρέπει την κυκλοφορία σε δύο κατευθύνσεις από το στρατηγικό θαλάσσιο πέρασμα, ένα σύμβολο της αιγυπτιακής εθνικής κυριαρχίας.
Οι επισκέπτες που καταφτάνουν στο αεροδρόμιο βλέπουν πλέον στα διαβατήριά τους μια σφραγίδα με την εικόνα δύο πλοίων να κινούνται σε αντίθετες κατευθύνσεις και τη λεζάντα «To δώρο της Αιγύπτου στον κόσμο». Καθώς η χώρα προετοιμάζεται για τα εγκαίνια του καναλιού την Πέμπτη, με επίσημους προσκεκλημένους από όλο τον κόσμο, το επίσημο μήνυμα είναι ότι η αναζωογόνηση του καναλιού θα βοηθήσει στην τόνωση της ετοιμοθάνατης οικονομίας.
«Το παγκόσμιο εμπόριο μεγαλώνει και το μέγεθος των πλοίων αυξάνεται. Αν δεν καταφέρω να το διαχειριστώ αυτό και να το μετατρέψω σε έσοδα για το αιγυπτιακό υπουργείο Οικονομικών, θα δημιουργηθούν εναλλακτικές διαδρομές για να επωφεληθούν από την ανάπτυξη αυτή», ανέφερε σε πρόσφατη τηλεοπτική συνέντευξη ο Μοχάμπ Μάμις, επικεφαλής της Αρχής της Διώρυγας του Σουέζ.
Τα νούμερα γύρω από την επέκταση είναι σίγουρα εντυπωσιακά: περίπου 8,6 δισ. δολάρια σε πιστοποιητικά επενδύσεων πουλήθηκαν στο κοινό σε μόλις οκτώ ημέρες για τη χρηματοδότησή του. Για το έργο, το οποίο ολοκληρώθηκε σε 12 μόλις μήνες, χρησιμοποιήθηκε το 80% του παγκόσμιου δυναμικού βυθοκόρησης, για τη δημιουργία ενός νέου, παράλληλου καναλιού 34 χιλιομέτρων και για τη διεύρυνση μερών του παλιότερου καναλιού.
Αξιωματούχοι υποστηρίζουν ότι αυτό θα αυξήσει την κίνηση, επιτρέποντας σε περισσότερα πλοία να κινηθούν ανά πάσα στιγμή και προς τις δύο κατευθύνσεις. Επιπλέον θα μειώσει τον χρόνο αναμονής από τις 11 ώρες στις 3. Το αποτέλεσμα, λένε, θα είναι ο διπλασιασμός του αριθμού των πλοίων που χρησιμοποιούν το κανάλι στα 97 την ημέρα έως το 2023 και σε μια αύξηση των εσόδων κατά 250%, σε πάνω από 13 δισ. δολάρια. Η επέκταση θεωρείται επίσης ως ένα πρώτο βήμα για την προσέλκυση δισεκατομμυρίων σε επενδύσεις, σε ένα μεγάλο σχέδιο για τη μετατροπή της περιοχής γύρω από το θαλάσσιο πέρασμα σε ένα μεταφορικό και βιομηχανικό κέντρο, με στόχο τη δημιουργία εκατομμυρίων θέσεων εργασίας.
«Το κύριο οικονομικό όφελος θα προέλθει από τη βιομηχανική ζώνη που θα χτιστεί γύρω από το κανάλι, αλλά βραχυπρόθεσμα υπάρχουν πιο έμμεσα οφέλη όπως το θετικό κλίμα που δημιουργείται από την ολοκλήρωση ενός τόσο μεγάλου έργου μέσα σε ένα χρόνο», δήλωσε ο Άνγκους Μπλερ, πρόεδρος της Signet Institute, ενός οικονομικού think tank με έδρα το Κάιρο.
Ωστόσο, πολλοί αναλυτές διατηρούν επιφυλακτική στάση για τις προβλέψεις ραγδαίας ανάπτυξης της κίνησης. «Η κίνηση στο κανάλι καθορίζεται όχι τόσο από το μέγεθος του καναλιού αλλά από παράγοντες όπως το παγκόσμιο εμπόριο, η τιμή του πετρελαίου και η υγεία της κινεζικής οικονομίας», είπε ο Ισάντρ αλ Αμράνι, επικεφαλής του προγράμματος για τη Βόρεια Αφρική της Διεθνούς Ομάδας Κρίσης (ICG).
Η Capital Economics, συμβουλευτική εταιρεία με έδρα το Λονδίνο, υποστήριξε αυτή την εβδομάδα ότι οι προβλέψεις της κυβέρνησης για τα μελλοντικά έσοδα του καναλιού βασίστηκαν σε «υπερβολικά αισιόδοξες εκτιμήσεις για το παγκόσμιο εμπόριο» και ότι ενώ αναμένεται να υπάρξουν κάποια οφέλη για την οικονομία, αυτά θα είναι «μικρότερα από ό,τι οι αρχές ελπίζουν».
«Με βάση τους υπολογισμούς μας, για να επιτευχθούν οι στόχοι στη Διώρυγα του Σουέζ, ο όγκος του παγκόσμιου εμπορίου πρέπει να αυξηθεί κατά 9% σε ετήσια βάση. Αυτό είναι πάνω από τη μέση αύξηση του 3% που έχει καταγραφεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια», τόνισε η συμβουλευτική.
Το Σουέζ ήδη έχει τη μεγαλύτερη κίνηση σε κοντέινερ ανάμεσα στην Ευρώπη και την Ασία, και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο προβλέπει ότι η οικονομική ανάπτυξη στην περιοχή θα παραμείνει στο 4% τα επόμενα χρόνια.
Ενώ ο Πίτερ Χίντσλιφ, γενικός γραμματέας του Διεθνούς Επιμελητηρίου Ναυτιλίας στο Λονδίνο, χαιρέτισε την επέκταση που ολοκληρώθηκε σε χρόνο-ως ένα «αξιοπρόσεκτο επίτευγμα» που θα κάνει το Σουέζ «πολύ πιο αποτελεσματικό», ήταν πιο επιφυλακτικός για τις προσδοκίες σχετικά με τον διπλασιασμό της κίνησης έως το 2023. «Αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο να προβλεφθεί», σημείωσε. «Το γεγονός ότι μεγάλα πλοία μπορούν να περάσουν από τη διώρυγα και ότι θα είναι πιο αποτελεσματική σημαίνει ότι είναι πιθανό να τη χρησιμοποιούν περισσότερα πλοία».
Τα ευχάριστα νέα από το μέτωπο της οικονομίας είναι σπάνια για τους Αιγύπτιους, παρά τις προσπάθειες του Αμπντέλ Φατάχ αλ Σίσι, του προέδρου και πρώην στρατηγού που εκθρόνισε τον εκλεγμένο ισλαμιστή προκάτοχό του το 2013, να ενσταλάξει ελπίδες οικονομικής άνθισης.
Τον Μάρτιο, ένα διεθνές επιχειρηματικό συνέδριο που φιλοξενήθηκε στην Αίγυπτο και είχε ως στόχο να σηματοδοτήσει την επιστροφή της χώρας ως επενδυτικού προορισμού μετά την επανάσταση του 2011,δημιούργησε προσδοκίες μιας αναγέννησης με ώθηση από τους ξένους επενδυτές.
Αλλά μολονότι παρουσιάστηκαν ξένες επενδύσεις δισεκατομμυρίων δολαρίων στην ενέργεια, οι τομείς που προσφέρουν θέσεις εργασίας δεν έχουν πάρει ακόμα μπροστά. Ο τουρισμός παραμένει στα τάρταρα. 

Έργα με μεγάλη προβολή για την κατασκευή 1 εκατομμυρίου νέων κατοικιών σε πέντε χρόνια και τη δημιουργία μιας νέας πρωτεύουσας για να φύγει ένα μέρος του βάρους από το Κάιρο έχουν παγώσει. Για εκατομμύρια Αιγυπτίων δεν έχει σημειωθεί καμία αλλαγή στη ζωή τους.

Δεν είναι ξεκάθαρο αν η αναμόρφωση της διώρυγας θα αντεπεξέλθει στις προσδοκίες τους. «Η οικονομία βελτιώνεται όσον αφορά τα θεμελιώδη νούμερα, αλλά η ανάκαμψη έχει γίνει από πολύ χαμηλά επίπεδα και πρέπει να επιταχυνθεί για να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας και να ανταποκριθεί στην αύξηση του πληθυσμού», είπε ο κ. Μπλερ.
"Πηγή: ft.com"


Ζητούμενο για την Ελλάδα μια στρατηγική ανάπτυξης.


Ζητείται σχέδιο.





Από πού θα προέλθει η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας; Ο επικεφαλής της δεξαμενής σκέψης Bruegel Γκούντραμ Βολφ εκτιμά ότι χρειάζεται κλίμα εμπιστοσύνης για τους επενδυτές, ανταγωνιστικότητα και ενίσχυση των εξαγωγών...

διαβάστε περισσότερα εδώ.

Η ανάπτυξη για την ανάπτυξη εκτός του ότι δεν θα έρθει ποτέ, δημιουργεί μία τεράστια φούσκα σε παγκόσμιο επίπεδο.


Παγκόσμια Φούσκα


Η ανάπτυξη για την ανάπτυξη εκτός του ότι δεν θα έρθει ποτέ, δημιουργεί μία τεράστια φούσκα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ο πρόεδρος της Κίνας το 2006 είχε υποσχεθεί την πρώτη πλήρως οικολογική πόλη του κόσμου. Δέκα χρόνια μετά και αυτό που έγινε ήταν 100 δισεκατομμύρια δολάρια να πεταχτούν σε μία πόλη φάντασμα χτισμένη στο πουθενά.
Η επίπλαστη ανάπτυξη βασισμένη στην Κεϋνσιανή θεωρία : "Σε δουλειά να είμαστε και ας μην παράγουμε τίποτα" στην πραγματικότητα αφαιρεί πραγματικούς πόρους από παραγωγικούς συντελεστές της οικονομίας και τους μεταφέρει σε άσκοπες επενδύσεις που δεν οδηγούν πουθενά.
Οι εικόνες αποκάλυψης στον Guardian δείχνουν τη σημαίνει φούσκα και ειδικά όταν πρόκειται για την Κίνα το πρόβλημα πυργώνει για όλο τον πλανήτη.
Η Κινεζικη κατασκευαστική φούσκα, εκτίναξε τις τιμές των πρώτων υλών στα χρηματιστήρια παγκοσμίως, δημιουργώντας επιχειρήσεις μη βιώσιμες, βασισμένες σε εξωφρενικά υψηλές και υπερεκτιμημένες προσδοκίες διατήρησης των τιμών σε αυτά τα επίπεδα.
Όμως η πραγματικότητα είναι αμείλικτη και μοιραία έρχεται ο αποπληθωρισμός και η διόρθωση.

Η διαδρομή των τραπεζών στην ιστορία του Χρηματιστηρίου της Αθήνας


Η διαδρομή των τραπεζών στην ιστορία του Χρηματιστηρίου της Αθήνας


Λόγω των ιδιαίτερων ιστορικών χαρακτηριστικών της Ελλάδας, η ανάπτυξη της οικονομίας στηρίχθηκε -σχεδόν ολοκληρωτικά- στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα. Μέσα απ' αυτή την οπτική, η καταλυτική παρουσία του τραπεζικού κλάδου στο Χρηματιστήριο της Αθήνας θεωρείται ως φυσιολογική και ο χαρακτηρισμός του Χρηματιστηρίου ως "τραπεζικοκεντρικού” είναι αληθής, τουλάχιστον για το μεγαλύτερο διάστημα της ζωής του.
Παρά το ότι η υπουργική απόφαση για την ίδρυση του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών εκδόθηκε το Σεπτέμβριο του 1876, αυτό λειτούργησε μόλις στις 2 Μαΐου 1880, στα πλαίσια της συμφωνίας της τότε Ελληνικής Κυβέρνησης με τους τότε δανειστές, για την επανέναρξη του δανεισμού της χώρας (δράση η οποία το 1893 οδήγησε στη χρεοκοπία της). 
διαβάστε περισσότερα εδώ.

ΜΑΖΙ ΠΑΝΕ ΠΛΕΟΝ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ - ΤΣΙΠΡΑΣ


Την στήριξη του ΜΥΤΙΛΙΝΑΙΟΥ έχει ο ΤΣΙΠΡΑΣ.


Συμμαχία Τσίπρα - Μυτιληναίου γιατί ...είναι πολλά τα λεφτά.
Με όλες τους τις δυνάμεις πέφτουν πλέον οι εθνικοί εκμεταλλευτές, για να στηρίξουν τις μνημονιακές πολιτικές Τσίπρα.
Στον αγώνα αυτόν και με δεδομένο ότι πλέον ανοίγει για τα καλά η συζήτηση Ευρώ η Δραχμή, ο Μυτιληναίος έχει κάθε συμφέρον να δίνει συνεντεύξεις.
Διαβάστε τι λέει αυτός ο Τύπος και μην ξεχνάτε ότι αυτά που λέει είναι για το καλό σας.
Μιλώντας από την επιχειρηματική οπτική, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, κ. Ευάγγελος Μυτιληναίος, τόνισε την ανάγκη για επίτευξη συμφωνίας, κατά τη διάρκεια του χθεσινού conference call για τα αποτελέσματα 6μήνου του Ομίλου.
«Στην Ετήσια Γενική Συνέλευση μας τον Μάιο, τόνισα την ανάγκη η κυβέρνηση να ολοκληρώσει τη συμφωνία «χτες».  Το κόστος της καθυστέρησης αυτής ήταν τεράστιο. Αν είχαμε συμφωνία το Μάιο θα ήμασταν σαφώς σε καλύτερη θέση και με καλύτερο πακέτο από αυτό που διαπραγματευόμαστε σήμερα».
Σημειώνοντας την ανάγκη η κυβέρνηση να κλείσει τη συμφωνία πριν τις 20/8 ο κ. Μυτιληναίος ανέφερε «Έχουμε πολύ περισσότερα να κερδίσουμε από μία συμφωνία, το κόστος των καθυστερήσεων είναι πλέον ανυπολόγιστο. Πρέπει να ξανακερδίσουμε την εμπιστοσύνη των επενδυτών και να γίνει επανεκκίνηση της αγοράς όπως και της χώρας μας. Όλοι εμείς στον Όμιλο κάνουμε πραγματικά ό,τι καλύτερο μπορούμε για να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις αυτές και έχουμε πίστη σε αυτό που μπορούμε να επιτύχουμε και να παραδώσουμε στους μετόχους μας και την κοινωνία.»
Όσον αφορά στα οικονομικά αποτελέσματα, στο Α’ Εξάμηνο του 2015, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου, διαμορφώθηκε στα €636,5 εκατ., έναντι των €653,0 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2014 (μείωση 2,5%). Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν σε €118,7 εκατ. από €120,3 εκατ. το Α’ Εξάμηνο του 2014 (μείωση 1,3%), ενώ τα καθαρά κέρδη, μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας, ανήλθαν σε €32,8 εκατ., έναντι €24,1 εκατ. το προηγούμενο έτος, παρουσιάζοντας αύξηση 35,9%.


ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΡΟΥΦΙΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.- ΔΕΝ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ 0,19%.


ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΡΟΥΦΙΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.


Τελικά φαίνεται ότι τα λαμόγια δεν μπορούν να "χωνέψουν" την Ζωή Κωνσταντοπούλου.
Ο Θέμος Αναστασιάδης, αυτό το αρχιλαμόγιο που συνελήφθει στη Γαλλία περιφερόμενος με τα 3 εκατομμύρια που πήρε για να θάψει το CD της τσόντας με τον χοντρούλη που πήδηξε από τον 4ο όροφο, εκτελεί κατά γράμμα της εντολές αυτών που τον προστάτεψαν και είναι ακόμα έξω.
Στον κίτρινο τύπο του που τον ονόμασε "Πτώτο Θέμα" γράφει "Γιγαντώνεται το κίνημα εναντίον της Ζωής Κωνσταντοπούλου στο Facebook" και συνεχίζει, " Στις 19.000 έφθασαν οι «υπογραφές» στην ειδική σελίδα του Facebook «Πρόταση Μομφής για την ΠτΒ» αποκτώντας πλέον μια σημαντική δυναμική και πέραν των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Θα ήταν περίεργο να μην μαζευτούν 19.000 υπογραφές. Οι κουκουλοφόροι ρουφιάνοι στην κατοχή ήταν περισσότεροι .
Οι 19.000 υπογραφές αντιστοιχούν σε 0,19% του πληθυσμού. Κανονικά θα έπρεπε να είναι παραπάνω.
Το θετικό σε αυτή την ιστορία είναι ότι μέσω τέτοιων κινημάτων καταγράφεται το ποσοστό των Γερμανοτσολιάδων στην Ελλάδα, το οποίο πάντα είναι 0,19%. Ευτυχώς.

 





Πήγαινε και μη καίτοι αμάρτανε λέει η κυβέρνηση Τσίπρα στον Γεωργίου.


Πήγαινε και μη καίτοι αμάρτανε



Η γελοιότητα που ακούει στο όνομα Γεωργίου φεύγει από την ΕΛΣΤΑΤ κατά δήλωση του στο πρακτορείο Reuters αλλά η κοπροσωρός του μένει.
Ο ίδιος δηλώνει ότι δεν ενδιαφέρεται για την θέση αλλά έκατσε μέχρι την ημερομηνία που έληξε η σύμβασή του. Αν πραγματικά δεν τον ενδιέφερε η θέση τότε θα μπορούσε να παραιτηθεί.
Το δυστύχημα είναι ότι παρά του ότι θα έπρεπε δικαστεί για τον ρόλο που διαδραμάτισε μετά τον διορισμό του από την κυβέρνηση Παπανδρέου,  εντούτοις ακολουθεί και αυτός τον δρόμο του Παπακωνσταντίνου τον οποίο με βούλα η δικαιοσύνη έστειλε να απολαμβάνει τους καρπούς της λείας του.
Πήγαινε και μη καίτοι αμάρτανε είπε η δικαιοσύνη τον Παπακωνσταντίνου και το ίδιο φαίνεται ότι λέει η κυβέρνηση Τσίπρα στον Γεωργίου.
 Θυμίζουμε ότι για την κατάργηση κάθε δανειακής σύμβασης θα πρέπει να αποδειχτεί ότι το έλλειμμα του 2009 διογκώθηκε παράτυπα, συνειδητά και με δόλο.
Το δυστύχημα είναι ότι ο Αλέξης Τσίπρας στέλνει ευχαριστίες στους Αμερικάνους μέσω του Δραγασάκη  και του Σταθάκη, οι οποίοι είναι το δόρυ της πέμπτης φάλαγγας που ελέγχει απόλυτα κάθε απόφαση του Τσίπρα.

 nein news


Τα νομοσχέδια έρχονται στην Αγγλική και ψηφίζονται στο …πόδι.


 Κανένας δεν διαβάζει τίποτε.

Όλοι μου φωνάζουν:
παραδόσου!
Αλλά εγώ δεν παραδίδομαι. Αρκούμαι να παραδίδω μαθήματα 
Αγγλικής γλώσσης δις, ή και τρις ακόμη της εβδομάδος, 
εις τας θνησιγενείς ραπτομηχανάς των επάλξεων. Όλοι μου φωνάζουν:
παραδόσου!
Όχι. Θα παραδώσω μόνον τις εξάγωνες φωτοβολίδες 
των λαιμητόμων στο μαρμαρωμένο βασιλιά. Όλοι μου φωνάζουν:
παραδόσου!
Καλά… Να παραδοθώ… Έστω. Αλλ’ όμως γιατί;
Ν. Εγγονόπουλος (1938)
Όλοι θυμούνται τον Χρυσοχοϊδη να δηλώνει ότι δεν διάβασε τα μνημόνια. Η δήλωσή του αυτή προκάλεσε ποικίλα σχόλια και έγινε μέχρι και ανέκδοτο.
Αυτά που ακολούθησαν εκείνα τα μνημόνια προκάλεσαν γενικευμένη αντίδραση του λαού ο οποίος αηδιασμένος από το ΠΑΣΟΚ το οδήγησε στην άβυσσο ελπίζοντας ότι τα Ζάππεια του Σαμαρά είναι λύση.
Το έργο όμως επαναλήφθηκε από τον Σαμαρά με τον Τσίπρα να σκούζει και να χτυπιέται ότι αυτός θα σκίσει με τη μία το μνημόνιο.
Πρόσφατα δήλωσε ότι η αναφορά περί καταργήσεως του μνημονίου με ένα νόμο είναι αδύνατη και ότι τέλος πάντων τα μνημόνια ήρθαν για να μείνουν και όχι για να φύγουν.
Έγκλημα  συμπεριφορά όλων αυτών των τύπων όμως αν πρέπει να αξιολογήσουμε ποιος είναι χειρότερος τότε το καντάρι δείχνει τον Τσίπρα.
Μην ξεγελιόμαστε με την δήθεν πολύμηνη διαπραγμάτευση και το δημοψήφισμα και όλα όσα ακολούθησαν γιατί αυτά ήταν υποχρεωμένος να τα κάνει.
Όλο αυτό το θέατρο ήταν αδύνατον να το αποφύγει γιατί στον ΣΥΡΙΖΑ υπάρχουν άνθρωποι πολύ περισσότεροι από τους 30 που καταψήφισαν, που εάν δεν έβλεπαν αυτό τα θέατρο δεν υποτάσσονταν.
Όμως δεν είναι αυτός ο λόγος που ο Τσίπρας είναι χειρότερος όλων.
Για όσους έχουν μία επαφή με την βουλή αυτό που όλοι οι βουλευτές συνομολογούν, είναι ότι η συγκυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου κρατούσε στοιχειωδώς τα προσχήματα.
Σήμερα αυτό που συμβαίνει δεν αγγίζει απλά, αλλά ξεπερνάει τα όρια της ξεφτίλας.
Τα νομοσχέδια έρχονται στην Αγγλική και ψηφίζονται στο …πόδι.
Κανένας δεν διαβάζει τίποτε.
Εννιακόσιες σελίδας ήταν το μνημόνιο που τους έβαλαν να ψηφίσουν και μάλιστα ήρε στα Αγγλικά.
Με πρωτοβουλία της προέδρου της βουλής έγινε η μετάφραση και φυσικά κανένας δεν το διάβασε.
Νύχτα περνάει ο Τσίπρας τα νομοσχέδια και είναι ευθύνη των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ να τελειώνουν με τον Τσίπρα.
Αν το ίδιο είχαν την αρετή και τόλμη να πράξουν και οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ κάποτε, τότε είναι βέβαιο ότι η Ελλάδα δεν θα έφτανε σε αυτή την κατάσταση.
Σταματήστε τον πριν είναι πολύ αργά. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία και καμία ανοχή.