Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

H Cindy Crawford φωτογραφίζεται με την οικογένειά της για το τεύχος Σεπτεμβρίου του Vogue.


Για το τεύχος Σεπτεμβρίου 2015 του Vogue, το οποίο έχει την Beyonce στο εξώφυλλο, η Cindy Crawford βρέθηκε με την οικογένειά της στο σπίτι τους στο Οντάριο όπου και φωτογραφήθηκε από τον φωτογράφο Κάρτερ Σμίθ.




 




 

Κρίμα και ντροπή σε όλους τους βουλευτές του κοινοβουλίου και σε όλα τα κόμματα.


Δεν θα αναφερθώ στον ΣΥΡΙΖΑ, την ΝΔ, Το Ποτάμι και το ΠΑΣΟΚ τα οποία ούτως η άλλως έχουν δείξει τις προθέσεις τους, ούτε φυσικά στην Χρυσή Αυγή η οποίοι είναι δηλωμένοι Φασίστες, όμως οι βουλευτές του ΚΚΕ είναι δυνατόν να μην παρευρίσκονται στη συζήτηση της βουλής για τις Γερμανικές αποζημιώσεις;
Στο όνομα ποιάς σκοπιμότητας απείχατε κύριοι; 

Τελικά ίσως είναι η ώρα να προβληματιστούμε πάρα πολύ όλοι μας για το ποιό θα είναι το πολιτικό προσωπικό που θα ξαναδώσει την Ελλάδα στους Έλληνες.
Η καθημερινότητα αποδεικνύει ότι τα εις ...σμός λήγοντα (Συντηριτισμός, Σοσιαλισμός, Κομουνισμός και Φασισμός) απέτυχαν κατά κράτος να υπηρετήσουν τον λαό.
Ίσως είναι η ώρα της αξιοκρατίας πράγμα που φάνηκε περίλαμπρα σε αυτή την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.
Δύο άνθρωποι η Ζωή Κωνσταντοπούλου και ο Γιάννης Βαρουφάκης με όπλο όχι την ταμπέλα του αριστερού η του δεξιού αλλά με όπλο την γνώση και την πίστη τους στον άνθρωπο, τάραξαν το πολιτικό κατεστημένο και τους τρόμαξαν.
Τους φοβήθηκαν τα ανεπαρκέστατα πολιτικά δουλικά, που χρόνια τώρα σπεύδουν στα κόμματα για αναζήτηση προσωπικότητας και αμόλησαν όλο το σύστημα για να τους απαξιώσουν.
Τσίπρες, Μεϊμαράκηδες, Ποτάμια, Μιχαλολιάκοι και Κουτσούμπες φαίνονται μυγάκια μπροστά στις δυνατότητες της γνώσης και λογικό είναι ότι, ότι δεν καταλαβαίνουν να θέλουν να το απαξιώσουν, να το σβήσουν γιατί αν υπάρχει συγκριτικό πρότυπο φαίνεται η δική τους ανεπάρκεια.
Η απουσία όλων αυτών των ανδρείκελων από την συζήτηση για τις Γερμανικές αποζημιώσεις, δείχνει ότι όλοι λαμβάνουν εντολές από τα ίδια κέντρα και ότι όταν θίγονται τα συμφέροντα των αφεντάδων τους ομονοούν και απέχουν.  
Πάντως η Ζωή ήταν εκεί και ως πρόεδρος της βουλής των Ελλήνων που τιμά την εντολή του λαού είπε:
"Η Ολομέλεια δεν μπορεί να συνεδριάσει, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν ζωντανές κοινωνικές δυνάμεις, πολιτικές δυνάμεις και δημοκρατικές, που θα αγωνιστούν, ώστε αυτή η Βουλή να είναι ζωντανό κύτταρο δημοκρατίας κι όχι κλωτσοσκούφι στα χέρια εκείνων που απεργάζονται την κατάλυση της Δημοκρατίας, αλλά και την σίγαση και την φίμωση κάθε δημοκρατικής φωνής"
Η πρόεδρος της Βουλής, ευχαρίστησε τους βουλευτές που παρέστησαν και εξέφρασε την λύπη της "για κείνους που δεν βρήκαν την τιμή και την δύναμη να παρίστανται".
Η Ζωή Κωνσταντοπούλου ανέγνωσε επίσης ανοιχτή επιστολή της προς τον Μανώλη Γλέζο εκφράζοντάς του την ευγνωμοσύνη της "για τον σταθερό τρόπο με τον οποίο αγωνίζεται για να μην περάσει το 3ο Μνημόνιο ως οδοστρωτήρας επάνω από τον ελληνικό λαό, την κοινωνία και τη δημοκρατία, να μην εξαφανίσει τις αγωνιζόμενες κοινωνικές δυνάμεις και τις νέες γενιές και να μην παραδοθεί η χώρα στους δανειστές και στην ολιγαρχία".
"Οι δρόμοι της ελπίδας στους οποίους έχουμε βαδίσει αποδεικνύουν ότι δεν υπάρχουν μονόδρομοι ούτε αδιέξοδα στη δημοκρατία και όσο ο λαός είναι ενεργός και όσο υπάρχουν εκπρόσωποί του αποφασισμένοι να μην τον προδώσουν" αναφέρει η πρόεδρος της Βουλής.
Τέλος, η Ζωή Κωνσταντοπούλου ανακοίνωσε την σύγκληση της Ολομέλειας αύριο με αντικείμενο συνεδρίασης το πόρισμα της Επιτροπής Αλήθειας Δημόσιου Χρέους.

Τρύπα σε πίνακα αξίας 1,3 εκατ. Ευρώ.




Tαϊπέι: Ο πίνακας Άνθη, τον οποίο είχε φιλοτεχνήσει ο ιταλός Πάολο Πορπόρα και η αξία του εκτιμάται στα 1,3 εκατ. ευρώ, είχε ταξιδέψει, 350 χρόνια μετά τη δημιουργία του, στην Ταϊβάν για να συνοδεύσει έκθεση για τον Λεονάρντο ντα Βίντσι. 


Κάμερες από τον χώρο της έκθεσης "Το Πρόσωπο του Λεονάρντο" στην Ταϊπέι απαθανάτισαν ένα ατυχές περιστατικό. Συγκεκριμένα ένα δωδεκάχρονο αγόρι ενώ παρακολουθούσε την ξενάγηση σκόνταψε την ώρα που βρισκόταν κοντά στον πίνακα του Πάολο Πορπόρα και στην προσπάθειά του να κρατηθεί χτύπησε τον πίνακα. 

Σύμφωνα με τους διοργανωτές της έκθεσης, όπως μεταδίδει ο Guardian, στον πίνακα άνοιξε τρύπα. 

Από τις κάμερες ασφαλείας φάνηκε ότι το περιστατικό ήταν τυχαίο γεγονός και από τους υπευθύνους ανακοινώθηκε ότι ο πίνακας ήταν ασφαλισμένος.