Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

Την "αριστερή" Siemens βάζει στο παιχνίδι η Δούρου.

H Δούρου προτίθεται να ολοκληρώσει έναν καταφανώς αμφιλεγόμενο διαγωνισμό που επιτρέπει την επανάκαμψη της Siemens με ένα έργο-πρόκληση, προϋπολογισμού σχεδόν 3,6 εκατ. ευρώ.


Στην Περιφέρεια επικρατεί αναστάτωση και από το γεγονός ότι η διοίκηση επιδίδεται σε διώξεις όσων υπηρεσιακών στελεχών αποκαλύπτουν τις αμφιλεγόμενες πτυχές του διαγωνισμού και τη διαφαινόμενη συνεργασία με τη γερμανική εταιρεία.

Την ώρα που η κυβέρνηση και ο ΣΥΡΙΖΑ διακηρύσσουν ότι θέλουν πλήρη διαφάνεια και διαλεύκανση σκανδάλων διαφθοράς, όπως αυτά στα οποία ενεπλάκη η γερμανική εταιρεία, η περιφέρεια της Αττικής δείχνει έτοιμη να δώσει έμμεσα συγχωροχάρτι στη Siemens, βάζοντάς την από το παράθυρο στο πεδίο των δημόσιων προμηθειών σαν να μην έχει συμβεί τίποτα στο μεταξύ.

Προβληματισμένη από την υπόθεση, που μπορεί να την στιγματίσει πολιτικά για χρόνια, η κυρία Δούρου κρατά τα έγγραφα στο γραφείο της, αποφεύγοντας ακόμα να βάλει την τελική υπογραφή, πιθανόν γιατί μετρά τις αντιδράσεις και τις πολιτικές επιπτώσεις. Εκτός κι αν αναζητά απλά την κατάλληλη φόρμουλα και τον ελιγμό ώστε και τον διαγωνισμό να ολοκληρώσει και να αποφύγει την κριτική ότι είναι εκείνη που επέτρεψε την επιστροφή και δικαίωση της Siemens.

Το πρόβλημα δεν θα υπήρχε εάν η κυρία Δούρου επέλεγε να μην ακούσει τον στενό της συνεργάτη αντιπεριφερειάρχη, αρμόδιο για τα οικονομικά κ. Χρήστο Καραμάνο, αλλά και ένα κλειστό κύκλο υπηρεσιακών παραγόντων, που διαχειρίζονται επί χρόνια όλα τα κρίσιμα και κοστοβόρα έργα της Περιφέρειας (παλαιότερα του ΥΠΕΧΩΔΕ), που επέμειναν να συνεχιστεί ο διαγωνισμός, ο οποίος είχε ξεκινήσει μεν επί ημερών της προηγούμενης αρχής, αλλά θα μπορούσε εύκολα και απλά να ακυρωθεί από τον Σεπτέμβριο του 2014 ή και αργότερα.

Εγκλωβισμένη μάλιστα από το ίδιο σύστημα ανθρώπων, που ελέγχουν όλη τη διαδικασία, από τη σύνταξη των τευχών δημοπράτησης, έως τον έλεγχο των προσφορών και την επίβλεψη ενός έργου, η κυρία Δούρου μοιάζει πλέον ως το μοιραίο πρόσωπο, κάτι που έχει προβληματίσει ακόμη και το Μέγαρο Μαξίμου, το οποίο δεν θέλει να συνδεθεί η κυβέρνηση της αριστεράς, με δύσοσμες αναθέσεις έργων και προμηθειών.


Η αμηχανία της περιφερειακής αρχής μπροστά στις αποκαλύψεις, αλλά και η προσπάθειά της να ελέγξει την κατάσταση, ώστε να μην λάβει έκταση το θέμα, την οδήγησε στην εκδίωξη υπαλλήλων, τους οποίους θεώρησε υπεύθυνους για διαρροές εγγράφων, που εξέθεταν τις επιλογές της. Σχεδόν σύσσωμη η αντιπολίτευση, αλλά και μέρος της παράταξης του ΣΥΡΙΖΑ είναι ανάστατοι και καταγγέλλουν ότι δύο υπάλληλοι, που είχαν διαφωνήσει με τις προβλέψεις του διαγωνισμού, αμφισβητώντας τη δρομολογούμενη συνεργασία της Περιφέρειας με τη Siemens, μετατέθηκαν δυσμενώς σε άλλες υπηρεσίες, σε μία προσπάθεια φίμωσης και τρομοκράτησης όσων εντοπίζουν προβλήματα στη συνεργασία με τη Siemens.


Ο διαγωνισμός για τον οποίο γίνεται η όλη φασαρία αφορά στο έργο «Συντήρηση Εξοπλισμού Συστήματος Διαχείρισης Κυκλοφορίας και λειτουργίας Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας (ΚΔΚ)» και η Περιφέρεια έσπευσε να τον κατοχυρώσει υπέρ της Siemens στις 8 Ιουνίου 2015. Κι αυτό παρότι υπηρεσιακοί παράγοντες, αλλά και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και της παράταξης της κυρίας Δούρου είχαν εκφράσει εξ αρχής σοβαρές ενστάσεις και είχαν ζητήσει την επαναπροκήρυξή του με άλλους όρους. Κυρίως για δύο λόγους: πρώτον, επειδή η αναγκαιότητα του διαγωνισμού στηρίχθηκε στο σαθρό επιχείρημα ότι το ΚΔΚ σχετίζεται με την ομαλή λειτουργία των φαναριών στους δρόμους της Αθήνας. 

Οι υποστηρικτές του διαγωνισμού ισχυρίζονταν ότι σε περίπτωση ακύρωσης της διαδικασίας θα «παρατηρούνταν πολύμηνο κυκλοφοριακό χάος, με αποτέλεσμα να απειλούνται ζωές πολιτών στους δρόμους». Οι ισχυρισμοί αυτοί καταρρίφθηκαν, όχι μόνο από γνωματεύσεις της αρμόδιας Διεύθυνσης, αλλά και στην πράξη, καθώς από τις 15 Ιουνίου που έληξε η προηγούμενη σύμβαση και το ΚΔΚ λειτουργεί με προσωπικό ασφαλείας, τα φανάρια και η κυκλοφορία στους δρόμους γίνεται χωρίς κανένα πρόβλημα. Μάλιστα ο Διευθυντής της Διεύθυνσης ΚΕΣΟ κ. Γιώργος Μαυρογιαννίδης και ο υπάλληλος κ. Αθανάσιος Κουτσούρης, που υποστήριξαν -και δικαιώθηκαν- ότι το ΚΔΚ δεν σχετίζεται με τα φανάρια, μπήκαν στη δυσμένεια της περιφερειακής αρχής και μετατέθηκαν δυσμενώς σε άλλη υπηρεσία!!!   

Δεύτερον, γιατί ο διαγωνισμός βάζει δύο χωριστά έργα σε ένα, με αποτέλεσμα να μην επιτυγχάνεται η μεγαλύτερη δυνατή έκπτωση προς όφελος του δημοσίου, αλλά και να δίδεται εκ των προτέρων σαφές προβάδισμα στη Siemens -εξ ου και πολλοί μίλησαν για “φωτογραφικό” διαγωνισμό. Χωρίς να υπάρχει σαφής εξήγηση και λόγος, στο διαγωνισμό εντάσσονται η συντήρηση του λογισμικού (προέλευσης Siemens) και η συντήρηση των λοιπών συστημάτων (κάμερες, ανιχνευτές κίνησης, χειριστές). Επειδή στο πρώτο κομμάτι δεν μπορεί να δικαιολογηθεί μεγάλη έκπτωση, αυτό παρασύρει και το δεύτερο τμήμα, για το οποίο θα ήταν δυνατή η μείωση του κόστους αν ήταν χωριστή εργολαβία, με αποτέλεσμα να καλείται η Περιφέρεια να πληρώσει υπερβολικά ποσά για τη συγκεκριμένη υπηρεσία.


Προκαλεί δε μεγάλα ερωτηματικά το γιατί η κυρία Δούρου και ο κ. Καραμάνος επέλεξαν να στηριχθούν σε υπηρεσιακούς παράγοντες που παραμένουν στις ίδιες καίριες θέσεις επί σειρά ετών και σε ύποπτες περιόδους. Αναφέρουν δε ως χαρακτηριστικά  παραδείγματα την κυρία Αθανασία Αθανασοπούλου και τον κ. Δημήτρη Κεφαλληνό, που συνήθως ορίζονται ως επιβλέποντες σε έργα της Siemens. Ειδικά για την κυρία Αθανασοπούλου το πρόβλημα είναι τεράστιο και προς διερεύνηση, καθώς συγγενικό της πρόσωπο εργάζεται στην ανάδοχο εταιρία του έργου για τη διαχείριση του ΚΔΚ που η ίδια επιβλέπει.

"Πηγή:protothema.gr"

Στην επιστολή παραίτησής του o Παναγούλης σκούζει: "εγώ δεν βολεύτηκα, εγώ δεν τρώω πολύ, δώσε και μένα μπάρμπα"

Θέμα έγινε η επιστολή παραίτησης του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Στάθη Παναγούλη την οποία πήραν όσοι αντιπολιτεύονται τον ΣΥΡΙΖΑ και την έκαναν μέγα θέμα.
Παραιτήθηκε ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, παραίτηση βόμβα βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ και άλλους πομπώδεις τίτλους γέμισε το διαδίκτυο δημιουργώντας την εντύπωση ότι ο Παναγούλης διαφωνεί και μάχεται για τα δίκαια του λαού.


Τίποτε από όλα αυτά δεν συνέβη, καθώς είναι άλλο πράγμα Αλέκος Παναγούλης και άλλο Στάθης.
Η εξ' αίματος συγγένεια δεν σημαίνει τίποτε απολύτως, απλά ο Στάθης πέρασε καλά γιατί ο αδελφός του, έδωσε τον δικό του αγώνα κατά της χούντας.
Ο Στάθης βρήκε όνομα και προσωπικότητα, επειδή ο Αλέκος σκοτώθηκε.
Ο Στάθης πήρε το όνομα και το γυρόφερνε χρόνια τώρα στα παζάρια των κομμάτων.
Το ίδιο έγινε και τώρα.
Αν διαβάσει κάποιος την επιστολή παραίτησης θα διαπιστώσει ότι Σταθούλης παραιτήθηκε όχι για τα μνημόνια, όχι για την ανεργία και τον θάνατο του λαού, αλλά για τον εαυτούλη του.
Μάλιστα, στην επιστολή του, θυμίζει ότι αυτός που ...ήταν πολύ καλό παιδί και είπε ΝΑΙ σε όλα αδικήθηκε, ενώ άλλοι που είπαν ΠΑΡΩΝ έτυχαν καλύτερης μεταχείρισης από τον μπαμπά ΤΣΙΠΡΑ.
Δεν τον έφτανε που αρπάζει τον μισθό του βουλευτή και όλα τα προνόμια που απολαμβάνει, ήθελε και κάτι παραπάνω και επειδή δεν του δόθηκε, παραιτήθηκε από κάπου που δεν έχει μάσα.
Ξεκαθάρισε όμως ότι σαν βουλευτής στηρίζει τα μνημόνια, τις φοροεπιδρομές και όλα τα καλούδια που μας φέρνει η δεύτερη φορά αριστερά.

Στην επιστολή παραίτησής του σκούζει: "εγώ δεν βολεύτηκα, εγώ δεν τρώω πολύ, δώσε και μένα μπάρμπα"

Την δημοσιεύουμε και τα συμπεράσματα δικά σας.


Η επιστολή παραίτησης λέει τα εξής:



"Με την επιστολή μου αυτή, σας κάνω γνωστή την παραίτησή μου από την Κεντρική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ για τους εξής λόγους :


Κατά την τελευταία συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής, η οποία ασχολήθηκε με την κατάρτιση των Εκλογικών Συνδυασμών, αποφασίσθηκε να τοποθετηθώ μεταξύ της 10ης και της 12ης θέσης στη λίστα του ψηφοδελτίου της Β΄Αθηνών. 

Αυτή η τοποθέτηση έγινε διότι απεχώρησαν βουλευτές, οι οποίοι με την στάση τους ήταν υπαίτιοι, η Κυβέρνηση να ΜΗΝ συγκεντρώνει την απαιτούμενη πλειοψηφία, δημιουργώντας δικό τους πολιτικό φορέα και καθώς μετακινήθηκαν δύο βουλευτές σε άλλες εκλογικές περιφέρειες.

Με μεγάλη έκπληξη, διαπίστωσα, όταν ανακοινώθηκε ( τελευταίο απ΄όλα ) το ψηφοδέλτιο της Β΄Αθηνών ότι τοποθετήθηκα τελικά στην 17η θέση του ψηφοδελτίου. ΚΑΤΑΦΩΡΑ παραβιάστηκε η σύννομη απόφαση της Κεντρικής Επιτροπής, με την παραπάνω «τακτική» που ακολουθήθηκε. Μετά τις αποχωρήσεις και μετακινήσεις των παραπάνω βουλευτών, βρισκόμουν με την ΝΟΜΙΜΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΨΗΦΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, μεταξύ της 10ης και 12ης θέσης. 

Εκ των υστέρων λοιπόν, τοποθετήθηκαν σε ευνοϊκότερες από εμένα θέσεις άτομα, τα οποία , τα ονόματά τους ούτε καν αναφέρθηκαν κατά την διάρκεια της παραπάνω συνεδρίασης.

Η παραπάνω μεθόδευση, κατά ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΙΜΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ, προσβάλλει την μέχρι τώρα δημοκρατική και αγωνιστική μου διαδρομή στον πολιτικό βίο του τόπου, τους έμπρακτους αγώνες μου σε χαλεπούς καιρούς και την ιστορική διαδρομή ολόκληρης της οικογένειάς μου.

Αλγεινή εντύπωση μού προκαλεί το γεγονός ότι βουλευτές που κατά την τελευταία ΚΡΙΣΙΜΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ της Βουλής έριξαν την Κυβέρνηση, ψηφίζοντας συνειδητά «ΠΑΡΟΝ», τοποθετήθηκαν σε προηγούμενες θέσεις από εμένα. Έτσι επιβραβεύει ο ΣΥΡΙΖΑ, τους αγωνιστές και τη στάση αποτροπής χρεοκοπίας της χώρας;

Δεν διαμαρτυρήθηκα τότε, γιατί είχαμε μπροστά μας την μάχη των εκλογών, στην οποία συμμετείχα με αγωνιστικότητα και συνέπεια, καθ΄όλο το διάστημα της προεκλογικής εκστρατείας από γειτονιά σε γειτονιά, από σπίτι σε σπίτι.

Τίθενται λοιπόν τα εξής ερωτήματα :
- Πού βρέθηκαν οι «Αλεξιπτωτιστές» και ποιο «αόρατο» χέρι, τους τοποθέτησε σε ευνοϊκότερες θέσεις, από την δική μου ;

- Ποιες δυνάμεις είναι αυτές που ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΥΝ πρόσωπα, τα οποία ΕΡΡΙΞΑΝ την κυβέρνηση και οδήγησαν τον τόπο σε πρόωρες εκλογές ;

Για όλους τους παραπάνω λόγους ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΕΝΟΣ, ΠΑΡΑΙΤΟΥΜΑΙ από την Κεντρική Επιτροπή εφόσον οι αποφάσεις της ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΙ και δεν γίνονται ΣΕΒΑΣΤΕΣ.

Επιθυμώ να δηλώσω στην Κεντρική Επιτροπή ότι ως βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, θα στηρίξω το Κυβερνητικό έργο και φυσικά, θα εξακολουθήσω να μάχομαι για τα λαϊκά συμφέροντα όπως σε όλη την πολιτική μου πορεία με συνέπεια κάνω.

Πιστεύω ότι δεν είναι καθόλου αργά να λειτουργούν ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ τα όργανα του κόμματος και πάνω απ΄όλα η Κεντρική Επιτροπή όπως ορίζεται από τους κανόνες της".

Ανοιχτή πολιτική συγκέντρωση διοργανώνει η Λαϊκή Ενότητα την επόμενη Δευτέρα

«Μεγάλη ανοιχτή πολιτική συγκέντρωση, την πρώτη μετεκλογικά», όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, διοργανώνει τη Δευτέρα 19 Οκτωβρίου η Λαϊκή Ενότητα. Στη συγκέντρωση θα μιλήσει ο Παναγιώτης Λαφαζάνης, ενώ χαιρετισμούς – παρεμβάσεις θα κάνουν τρία νέα στελέχη της Λαϊκής Ενότητας για τα εργασιακά θέματα και τον ταξικό συνδικαλισμό, για τη δημοκρατία, τα δικαιώματα, τον αντιφασιστικό αγώνα και για το κίνημα της νεολαίας.


Η συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί στο χώρο του Cine Κεραμεικός (Κεραμεικού 58-Μεταξουργείο) στις 19:00.

«Με τη συγκέντρωση αυτή του Κεραμεικού, η Λαϊκή Ενότητα εγκαινιάζει μια μεγάλη πολιτική εξόρμηση και αντεπίθεση που, με σημαία τη δημοκρατία και τους κοινωνικούς αγώνες, έχει ως κύρια μέτωπα: τα μνημόνια, τα νέα μέτρα λιτότητας και φορολεηλασίας των λαϊκών στρωμάτων, την καλπάζουσα ανεργία, το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου και των στρατηγικών επιχειρήσεων, την εθνική υποτέλεια και τη νεοφιλελεύθερη ευρωζώνη. Στο πλαίσιο αυτών των μετώπων η Λαϊκή Ενότητα θα φέρει στο προσκήνιο την εναλλακτική της πρόταση για μια αντιμνημονιακή, φιλολαϊκή, παραγωγική και αναπτυξιακή πορεία της χώρας με ορίζοντα το σοσιαλισμό του 21ου αιώνα», τονίζεται στην ανακοίνωση και προστίθεται:

«Η συγκέντρωση του Κεραμεικού θα είναι η πρώτη ανάμεσα σε πολλές ανοικτές πολιτικές συγκεντρώσεις, που η Λαϊκή Ενότητα θα πραγματοποιήσει ανά την Ελλάδα και τις οποίες θα ακολουθήσει η Πανελλαδική Σύσκεψη των τοπικών επιτροπών της Λαϊκής Ενότητας στις αρχές του Νοέμβρη».

Πλιάτσικο στα ταμεία - Καταργούν την κατώτατη σύνταξη.

Αντιδράσεις από τον κλάδο των μηχανικών, των ελεύθερων επαγγελματιών και των υπαλλήλων στην τοπική αυτοδιοίκηση προκαλούν οι νέες ρυθμίσεις στο ασφαλιστικό που περιλαμβάνει το σχέδιο νόμου του υπουργείου Οικονομικών, το οποίο κατατέθηκε απόψε στη Βουλή και αναμένεται να ψηφιστεί στο τέλος της εβδομάδας.


Το νομοσχέδιο προβλέπει την επέκταση από την 1η Σεπτεμβρίου 2015 και στο συνταξιοδοτικό των δημοσίων υπαλλήλων των αλλαγών που ισχύουν για τους εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα και τους ελεύθερους επαγγελματίες για τα κατώτατα όρια, την αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης και την επιβολή του αυξημένου «πέναλτι»10% σε όσους αποχωρούν πρόωρα.
Με τις νέες διατάξεις, αλλάζει ο τρόπος καταβολής των κατώτατων ορίων στο Δημόσιο, ώστε αυτά να δίδονται μόνο στα 67 για όσους αποχωρούν από 1/7/2015 και εξής. Οι υπόλοιποι θα λαμβάνουν συντάξεις με βάση τις εισφορές τους. Εξαιρούνται οι συνταξιούχοι λόγω αναπηρίας (67% και άνω κ.ά.), καθώς και συντάξεις χηρείας.
Αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού της σύνταξης και για τους δημοσίους υπαλλήλους, με βάσει τον νόμο «Λοβέρδου - Κουτρουμάνη» του 2010. Οι αλλαγές αφορούν όσους δημοσίους υπαλλήλους αποχωρούν από 1/9/2015 και μετά (και όχι για όσους αποχωρούν από 1/1/2015).
Ο νέος τρόπος υπολογισμού προβλέπει: τμήμα σύνταξης για τα χρόνια ασφάλισης μέχρι το 2010 (με βάση τις παλιές διατάξεις), τμήμα σύνταξης για τα χρόνια από το 2011 (με αναλογικούς συντελεστές) και τμήμα από τη βασική σύνταξη των 360 ευρώ.
Όσοι εργαζόμενοι του Δημοσίου συνταξιοδοτούνται με μειωμένη σύνταξη, θα υποστούν επιπλέον μείωση 10% έως ότου συμπληρώσουν το προβλεπόμενο όριο ηλικίας για συνταξιοδότηση.
Διευκρινίζεται επίσης πως η αύξηση των ορίων ηλικίας και στο Δημόσιο ξεκινά από 19/8/2015, ώστε από 1/1/2022 να βγαίνουν όλοι στα 67 ή στα 62 με 40 χρόνια.
Ειδικά για τους ένστολους, επανέρχεται το καθεστώς που επέβαλε ο νόμος του 2010 και καταργούνται οι διατάξεις που αφορούσαν τα σώματα ασφαλείας, τους στρατιωτικούς και τα στελέχη της πυροσβεστικής .
Οι ένστολοι που θεμελιώνουν δικαίωμα σύνταξης από 1.1.2015 και μετά, δικαιούνται σύνταξη εφόσον έχουν συμπληρώσει το εξηκοστό 60ό έτος της ηλικίας τους ή 40 έτη συντάξιμης υπηρεσίας. Επίσης τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, δεν θα υποχρεούνται σε αποχώρηση από την υπηρεσία πριν από τη συμπλήρωση του 58ου έτους της ηλικίας τους. 
Με το νομοσχέδιο καταργούνται δεκάδες ευεργετικές διατάξεις ( ρυθμίσεις Στρατούλη ν.4331/2015) που έδιναν ανάσα σε συνταξιούχους και ασφαλισμένους.
Συγκεκριμένα το νομοσχέδιο , μεταξύ άλλων, καταργεί:
Την χορήγηση και επαναχορήγηση των συντάξεων του ΟΓΑ ύψους 360 ευρώ σε 30.000 ανασφάλιστους υπερήλικες έλληνες και ομογενείς.
Την αποποινικοποίηση των οφειλών για ατομικές ασφαλιστικές εισφορές ελευθέρων επαγγελματιών στα ασφαλιστικά ταμεία τους.
Την δυνατότητα σε ελεύθερους επαγγελματίες να συμψηφίζουν με τμήμα των συντάξεών τους χρέη τους από ατομικές ασφαλιστικές εισφορές μέχρι 25.000 ευρώ στον ΟΑΕΕ και στο ΕΤΑΑ. Το επιτρεπόμενο όριο οφειλής για συνταξιοδότηση, επανέρχεται για τους ασφαλισμένους του ΟΑΕΕ στις 20.000 ευρώ και για τους ασφαλισμένους του ΕΤΑΑ στις 15.000 ευρώ. Το ταμείο των μηχανικών ήδη έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας στον Υπουργό Εργασίας .
Την μείωση των υπέρμετρα αυξημένων το 2011 ασφαλιστικών εισφορών των ασφαλισμένων στο ΕΤΑΑ. Η αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών, και μάλιστα αναδρομικά από τον Ιούλιο του 2011, σε γιατρούς, μηχανικούς και δικηγόρους θα οδηγήσει δεκάδες χιλιάδες από αυτούς σε διαγραφή τους από το ΕΤΑΑ, με αποτέλεσμα την δραστική μείωση των εσόδων του.
Την χορήγηση επικουρικής σύνταξης στους δικαιούχους κύριας σύνταξης του ΝΑΤ λόγω εργατικού ατυχήματος ή θανάτου εξαιτίας εργατικού ατυχήματος.
- Καταργείται ακόμη η διάταξη που παρείχε τη δυνατότητα, έως τις 30 Ιουνίου 2017, να αναστέλλεται η λήψη αναγκαστικών μέτρων είσπραξης για επιχειρήσεις που έχουν δημιουργήσει οφειλές προς τους φορείς κοινωνικής ασφάλισης, αλλά συνέχιζαν να καταβάλλουν κανονικά τις τρέχουσες εισφορές τους.
- Καταργείται η διάταξη που προέβλεπε την ασφάλιση στο ΕΤΑΠ – ΜΜΕ, δημοσιογράφων που εργάζονται σε γραφεία τύπου αθλητικών ομοσπονδιών.
-Καταργείται επίσης η δυνατότητα του ΑΚΑΓΕ να χρηματοδοτεί ελλείμματα επικουρικών ταμείων. Η κατάργηση του υπολογαριασμού του ΑΚΑΓΕ που χρηματοδοτείται από κρατήσεις 3% - 10% στις επικουρικές συντάξεις αφήνει εκτεθειμένα τα επικουρικά τα οποία πλέον χωρίς αυτό το χρηματοδοτικό εργαλείο και χωρίς κρατική χρηματοδότηση θα οδηγηθούν στην εφαρμογή του «μηδενικοί ελλείμματος» και σε νέες συνεχείς μειώσεις των επικουρικών συντάξεων.

  "Πηγή:msn.com"

Με την πάροδο του χρόνου θα διαπιστώνουμε όλο και περισσότερο πόσο δίκιο είχε ο Βαρουφάκης και η Ζωή.

Το δημοσίευμα της "Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ" είναι σαφές.

Μπορούσαμε να επιβιώσουμε σε ενδεχόμενη ρήξη


Tα σχέδια και τα σενάρια που επεξεργάζονταν οι διάφορες ομάδες του ΣΥΡΙΖΑ για ρήξη με τους εταίρους ήταν σε γνώση του κ. Τσίπρα.ΕΤΙΚΕ:
Στα μέσα του περασμένου Μαΐου στο γραφείο του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Γιάννη Δραγασάκη, συγκαλείται ευρεία μυστική σύσκεψη στην οποία έχουν κληθεί να συμμετάσχουν εκπρόσωποι μιας σειράς υπουργείων. Αντικείμενο της σύσκεψης είναι να διαπιστωθούν οι «αντοχές» της χώρας σε μια ενδεχόμενη οριστική ρήξη με τους εταίρους, που θα συνεπαγόταν άμεση διακοπή κάθε μορφής χρηματοδότησης και, πιθανότατα, υποχρέωση εξόδου από το ευρώ. Η κυβερνητική ηγεσία έβλεπε να εξαντλούνται τα όποια αποθέματα διέθετε η χώρα και ήδη ετοιμαζόταν, λόγω αδυναμίας πληρωμής, να καταθέσει προς το ΔΝΤ αίτημα για ομαδοποίηση των πληρωμών του Ιουνίου και μετάθεσή τους προς το τέλος του μήνα.
Την ίδια στιγμή, στα κομματικά όργανα επικρατούσε αναβρασμός. Στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ, κυρίως υποστηρικτές της σκληρής γραμμής στη διαπραγμάτευση, ζητούσαν να πληροφορηθούν ποια προετοιμασία έχει γίνει ώστε η χώρα να μπορεί να αντιμετωπίσει το ενδεχόμενο ρήξης. Αυτό που ζητούσαν να μάθουν ήταν το λεγόμενο plan Β σε ενδεχόμενη έξοδο της χώρας από το ευρώ. Η σταθερή απάντηση της κυβερνητικής ηγεσίας ήταν ότι είχε γίνει προεργασία και ότι δεν μπορούν να αποκαλυφθούν όλες οι λεπτομέρειες. Στη σύσκεψη του κ. Δραγασάκη αξιολογήθηκε το βάθος της προετοιμασίας και οι αντοχές της κυβέρνησης σε τομείς-κλειδιά, όπως η επάρκεια σε ενέργεια, σε τρόφιμα, σε φάρμακα, αλλά και οι δυνατότητες για εναλλακτικές πηγές χρηματοδότησης.
Ρωσία, Κίνα, Ιράν
Η Αθήνα είχε στραφεί, όπως άλλωστε ο ίδιος ο κ. Αλέξης Τσίπρας έχει δηλώσει, προς Ρωσία, Κίνα και Ιράν για να διερευνήσει τις δυνατότητες συνδρομής. Περισσότερα στοιχεία έχουν δημοσιοποιηθεί αναφορικά με την προσέγγιση με τη Μόσχα. Εκεί η Αθήνα διεκδίκησε περίπου 5 δισ. ευρώ, τα οποία θα παρέχονταν ως προκαταβολή μελλοντικών κερδών και ως τμήμα της επένδυσης για την προέκταση σε ελληνικό έδαφος του αγωγού μεταφοράς φυσικού αερίου Turkish Stream. Τα χρήματα αυτά δεν ήρθαν ποτέ, καθώς η προοπτική κατασκευής του αγωγού παραμένει μέχρι σήμερα θολή, ενώ, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, στην Αθήνα είχε διαμηνυθεί ότι η Μόσχα δεν ήταν διατεθειμένη να λειτουργήσει συγκρουσιακά σε σχέση με την Ε.Ε. αθροίζοντας ακόμα ένα «αγκάθι» στις μεταξύ τους σχέσεις.
Η προσέγγιση με την Κίνα αφορούσε τη διερεύνηση της πιθανότητας να αγοράσει το Πεκίνο μέρος του ελληνικού χρέους. Στις συζητήσεις που είχαν γίνει, ήδη από τον περασμένο Μάρτιο, η Αθήνα θέλησε να συνδέσει την ολοκλήρωση της πώλησης του λιμένος Πειραιώς και το άνοιγμα της κινεζικής πλευράς σε άλλες επενδύσεις στην Ελλάδα με την αγορά ελληνικού χρέους ύψους 7 δισ., που θα έδινε μια σημαντική ανάσα. Ωστόσο, ούτε και αυτές οι συζητήσεις τελεσφόρησαν.
Λιγότερο γνωστές είναι οι συζητήσεις που έγιναν με το Ιράν. Οπως αποκαλύπτουν πρόσωπα που ήταν εν γνώσει των κυβερνητικών σχεδιασμών, η Αθήνα προσέτρεξε στην Τεχεράνη με διττό στόχο: πρώτον, την προμήθεια ενέργειας σε καλή τιμή και με μετάθεση του χρόνου αποπληρωμής και, κατά δεύτερο λόγο, για δανεισμό κεφαλαίων ύψους περίπου 5 δισ. ευρώ. Βεβαίως, μια συμφωνία για προμήθεια πετρελαίου από το Ιράν έξω από τους περιορισμούς που έθετε το εμπάργκο της Ε.Ε. ήταν δεδομένο ότι θα διαμόρφωνε συγκρουσιακές συνθήκες με τις Βρυξέλλες. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η επαφή με την Τεχεράνη δεν περιορίσθηκε σε συζητήσεις, αλλά ωρίμασε αρκετά, σε βαθμό τέτοιο ώστε άρχισε η σύνταξη κειμένου συμφωνίας ανάμεσα στις δύο πλευρές. Ωστόσο, αναφέρουν οι ίδιες πηγές, η επιμονή μερίδας συνεργατών του κ. Τσίπρα ότι θα έπρεπε η συμφωνία να διέπεται από ευρωπαϊκό και όχι εθνικό δίκαιο οδήγησε σε ναυάγιο και αυτή την προσπάθεια.
Κάπως έτσι, η ελληνική κυβέρνηση βρέθηκε τον Μάιο να συνειδητοποιεί ότι οι δυνατότητες να εξακολουθήσει να αποπληρώνει τις δόσεις προς τους εταίρους και δανειστές είχαν πλέον εξαντληθεί, καθώς και ότι, εφόσον δεν είχε τη διάθεση να συμβιβαστεί, θα έπρεπε να είναι προετοιμασμένη για κάθε ενδεχόμενο.
Η κρίσιμη σύσκεψη
Η επάρκεια σε ενέργεια ήταν ένα από τα κεντρικά θέματα που συζητήθηκαν στη σύσκεψη υπό τον κ. Δραγασάκη. Εκεί, υπήρξε ενημέρωση από τους αρμοδίους ότι η χώρα διαθέτει στρατηγικά αποθέματα ενέργειας που μπορούν να διαρκέσουν περί τους 9 μήνες. Για τη συνέχεια υπήρχε η εκτίμηση ότι, εφόσον θα είχε προηγηθεί η σύγκρουση με τους εταίρους και ως εκ τούτου η αποδέσμευση από τους περιορισμούς που η εταιρική σχέση επιβάλλει, θα δέχονταν να καλύψουν τις ενεργειακές ανάγκες της χώρας για τα αμέσως επόμενα χρόνια η Ρωσία, το Ιράν, αλλά και η Βενεζουέλα, προς την οποία είχε γίνει σχετική κρούση. Σε κάθε περίπτωση, είχε εκτιμηθεί ότι, καθώς βρισκόμασταν στην αρχή του καλοκαιριού, υπήρχε χρόνος να αναζητηθούν και να βρεθούν οι καλύτερες εναλλακτικές, δεδομένου ότι η ζήτηση για ενέργεια αυξάνεται περισσότερο τους χειμερινούς μήνες για τη θέρμανση.
Ετερο κομβικό ζήτημα ήταν η κάλυψη των αναγκών σε φάρμακα. Αξιολογήθηκε ότι η εθνική φαρμακοβιομηχανία μπορεί να καλύψει περίπου το 80% των αναγκών. Μάλιστα, στην «εθνική φαρμακοβιομηχανία» συμπεριελήφθη και η δυνατότητα του Στρατού που, όπως είχε αξιολογηθεί, θα μπορούσε να παραγάγει ένα σημαντικό αριθμό φαρμάκων πρώτης ανάγκης, έχοντας μάλιστα και αποθέματα των αναγκαίων πρώτων υλών, που θα μπορούσαν να επαρκέσουν για περίπου 10 μήνες. Να σημειωθεί ότι στη δυνατότητα αυτή της στρατιωτικής φαρμακοβιομηχανίας είχε κάνει αναφορά η πρώην βουλευτής των ΑΝΕΛ Σταυρούλα Ξουλίδου, σε ομιλία της την εβδομάδα προ του δημοψηφίσματος. Το υπόλοιπο 20% των αναγκών σε φάρμακα θα καλυπτόταν από Βραζιλία και Αργεντινή.
Κρέας, όσπρια
Οσον αφορά τα τρόφιμα, είχε διαπιστωθεί ότι η χώρα διαθέτει ικανοποιητική επάρκεια στη διατροφική αλυσίδα, καθώς θεωρείται ότι η παραγωγή μπορεί να καλύψει πλήρως τις ανάγκες σε ψάρι, λευκό κρέας και κρέας αιγοπροβάτων και κατά 70% σε χοιρινό. Η χαμηλότερη επάρκεια (περίπου στο 10%) αφορά το μοσχάρι, ενώ διαπιστώθηκε ότι θα προέκυπταν ελλείψεις σε άλευρα και όσπρια. Εκτιμήθηκε, ωστόσο, ότι αυτές θα μπορούσαν να καλυφθούν μέσα σε μερικούς μήνες, με σωστό προγραμματισμό της αγροτικής παραγωγής.
Αξίζει να σημειωθεί, πάντως, ότι ακόμα και εκείνη την περίοδο, που το ενδεχόμενο ενεργοποίησης του plan B ήταν «ζωντανό», στο εσωτερικό της κυβέρνησης διατυπώνονταν από μέλη της σοβαρότατες ενστάσεις κατά πόσο μπορούσε πραγματικά να υπάρξει προετοιμασία και εκφράζονταν φόβοι για επικράτηση πλήρους χάους.
Το σχέδιο της ομάδας Βαρουφάκη
Οπως είναι ήδη γνωστό, ιδιαίτερα σημαντική στην κατάρτιση ενός αποτελεσματικού plan B ήταν η συμβολή του πρώην υπουργού Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη, ο οποίος σχεδίαζε μυστικά, μαζί με μικρό κύκλο στενών συνεργατών του, τη λειτουργία ενός παράλληλου τραπεζικού συστήματος που θα ενεργοποιούνταν σε ενδεχόμενο Grexit.
Ο κ. Βαρουφάκης, όπως αναφέρουν σήμερα στελέχη της προηγούμενης κυβέρνησης, είχε παρουσιάσει σε συζητήσεις στο κυβερνητικό συμβούλιο το βασικό πλαίσιο του plαn B για τη λειτουργία διπλού νομίσματος, το οποίο, όπως οι ίδιες πηγές επισημαίνουν, βασίζεται σε πρόταση του Ινστιτούτου Levy, ενώ είχε προκαλέσει εντονότατες αντιδράσεις από τα άλλα στελέχη του οικονομικού επιτελείου και κυρίως από τους Γιάννη Δραγασάκη και Γιώργο Σταθάκη.
Η πρόταση του Ινστιτούτου Levy αφορούσε τη δημιουργία παράλληλου χρηματοπιστωτικού συστήματος και την έκδοση, αντί νέου νομίσματος, κρατικών ομολόγων μηδενικής απόδοσης τόκων, τα οποία θα χρησιμοποιούνταν για την αποπληρωμή υποχρεώσεων του Δημοσίου και για συναλλαγές ιδιωτών προς το Δημόσιο. Για την αποφυγή φαινομένων κερδοσκοπίας, θα ήταν ανταλλάξιμα μόνο προς μία κατεύθυνση, από ευρώ σε ομόλογα και όχι το αντίστροφο.
Η... προοπτική «εισβολής στο Νομισματοκοπείο»
Μία από τις παραμέτρους ενεργοποίησης ενός plan B, σε περίπτωση σύγκρουσης με τους εταίρους και ρήξης, η οποία λοιδορήθηκε ακόμη και δημοσίως από κυβερνητικά στελέχη, αφορά την περίφημη «εισβολή στο Νομισματοκοπείο», την οποία είχε εκπονήσει η Αριστερή Πλατφόρμα του κ. Παναγιώτη Λαφαζάνη. Το σχέδιο αυτό, ωστόσο, είχε παρουσιασθεί στο Κυβερνητικό Συμβούλιο και ο κ. Αλέξης Τσίπρας εμφανίζεται να μην ήταν εξαρχής κατηγορηματικά απορριπτικός. Τι αφορούσε το σχέδιο αυτό: την αξιοποίηση χαρτονομισμάτων που βρίσκονται «αποθηκευμένα» στο Εθνικό Τυπογραφείο και αλλού, προκειμένου η χώρα να διέλθει ομαλά από μια μεταβατική περίοδο στην περίπτωση εξόδου από το ευρώ και μέχρι την εκτύπωση χρήματος. Ειδικότερα, σύμφωνα με την καταγραφή που είχαν κάνει οι εισηγητές του σχεδίου, στο Εθνικό Τυπογραφείο υπήρχαν 1,5 δισ. ευρώ σε χαρτονομίσματα των 5 ευρώ, τα οποία είχαν τυπωθεί κατόπιν σχετικής άδειας από την ΕΚΤ και θα χρησιμοποιούνταν σταδιακά για αντικατάσταση φθαρμένων χαρτονομισμάτων. Από την ΕΚΤ είχε δοθεί άδεια για την εκτύπωση επιπλέον 1 δισ. ευρώ σε χαρτονομίσματα των 20 ευρώ, κάτι το οποίο δεν είχε γίνει εξαιτίας έλλειψης χαρτιού. Αυτά ήταν τα λίγα χρήματα, διότι το σχέδιο αναφερόταν και σε 23 δισ. ευρώ, τα οποία είχαν φθάσει στην Ελλάδα πριν από τις δεύτερες εκλογές του 2012. Από αυτά, τα 17 δισ. βρίσκονται στην Αθήνα και τα υπόλοιπα αποθηκευμένα σε άλλα δύο σημεία στη χώρα. Για τα χαρτονομίσματα αυτά δεν έχει δοθεί η έγκριση της ΕΚΤ να δοθούν σε κυκλοφορία.
Το σχέδιο που παρουσιάσθηκε, υποστήριζε ότι σε περίπτωση ρήξης με τους εταίρους, η Αθήνα θα μπορούσε να ζητήσει την άδεια της ΕΚΤ να αξιοποιήσει τα χρήματα αυτά ως δανεισμό, προκειμένου να γίνει ομαλά η μετάβαση σε εθνικό νόμισμα. Είχε προεξοφληθεί, ωστόσο, ότι η απάντηση της άλλης πλευράς θα ήταν αρνητική. Σε αυτή την περίπτωση, το σχέδιο προέβλεπε τη λήψη απόφασης από το υπουργικό συμβούλιο να αναγνωρισθούν τα χαρτονομίσματα ως εθνικό νόμισμα και να χρησιμοποιηθούν για τις συναλλαγές στο εσωτερικό της χώρας μέχρι να τυπωθούν νέα χαρτονομίσματα. Τις άμεσες και ισχυρότερες ενστάσεις στο σχέδιο αυτό εμφανίζεται να εξέφρασε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, Γιάννης Δραγασάκης, ο οποίος προέβαλε το επιχείρημα ότι η ΕΚΤ, γνωρίζοντας τους αριθμούς σειράς των χαρτονομισμάτων που είχε στείλει στην Ελλάδα, θα μπορούσε με απόφασή της να τα ακυρώσει και, πιθανόν, να ακυρώσει το σύνολο των ευρώ που κυκλοφορούσαν στην ελληνική επικράτεια, καθιστώντας τα επί της ουσίας άχρηστα.
Για να απαντήσει στις ενστάσεις αυτές, η ομάδα που παρουσίασε το εν λόγω σχέδιο προσπάθησε να πληροφορηθεί αν τα χαρτονομίσματα που βρίσκονταν αποθηκευμένα ήταν συγκεκριμένης σειράς, κάτι που θα καθιστούσε την ακύρωσή τους από την ΕΚΤ πολύ εύκολη διαδικασία ή αν προέρχονταν από διάφορες σειρές, που είχαν ήδη κυκλοφορήσει στην υπόλοιπη Ευρώπη, κάτι που, κατά την εκτίμησή τους, θα καθιστούσε την ακύρωσή τους πιο δύσκολη. Ωστόσο, την πληροφορία αυτή δεν κατάφεραν να την εξασφαλίσουν. Σε κάθε περίπτωση, το σχέδιο στο τέλος απορρίφθηκε ως τελείως ανεδαφικό.



Η Τρομοκρατία συνεχίζεται με τον ΣΥΡΙΖΑ να έχει αναλάβει την σκυτάλη.

Η τρομοκρατία που ασκούσαν στο λαό η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ συνεχίζεται και με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Η διαφορά είναι ότι οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ τρομοκράτες είναι πολύ καλά εκπαιδευμένοι στον διπλό ρόλο, δηλαδή την ώρα που τρομοκρατούν και απειλούν τον λαό με τους φόρους, τις ποινές και τις φυλακές την ίδια ώρα χύνουν μαύρο δάκρυ υπερασπιζόμενοι τα δίκια του λαού.


Εκείνοι που είναι χάρμα οφθαλμών είναι οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ βουλευτές.
Βγαίνουν από την βουλή με τζίν, πηγαίνουν για παράδειγμα σε διαδήλωση κατά της πώλησης των λιμανιών και μετά επιστρέφουν στη βουλή, βγάζουν τη μάσκα και ψηφίζουν την πώληση του λιμανιού.
Οι ΠΑΣΟΚΟΓΕΝΕΙΣ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ, οι μεταλλαγμένοι δηλαδή, είναι και προκλητικοί. Σκάστε ρε, τι φωνάζετε, αφού εσείς μας ψηφίσατε και ξέρατε τι θα κάνουμε, λένε στον κόσμο και ως συνηθισμένα πολιτικά ζόμπι που ψάχνουν το αίμα, για την επιβίωσή τους, οδεύουν προς τον χώρο όπου καλούνται για να σηκώσουν το χέρι.
 Όλο αυτό το σκηνικό δεν μπορεί να συνεχιστεί γιατί πλέον θα φτάσουμε σε σημείο η κατοχή να μας φαίνεται παράδεισος.