Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015

Ρουφιάνος.


Στη νεοελληνική υπάρχει η λέξη ρουφιάνος, η οποία αποδίδει τις έννοιες του καταδότη, του ραδιούργου, του δολοπλόκου, του συκοφάντη. H σημερινή χρήση της λέξης, με τις πιο πάνω έννοιες, αποτελεί εννοιολογική φθορά σε σχέση με την αρχική της σημασία. Στην ιταλική γλώσσα, από την οποία προέρχεται η λέξη, ruffiano σημαίνει το αδύνατο και ψωριάρικο άλογο (stallone ruffiano), το οποίο βάζουν με τη φοράδα κατά την περίοδο του οίστρου της. 
Επειδή η φοράδα είναι ζόρικο ζώο και τις πρώτες ημέρες του οίστρου της γίνεται πολύ επιθετική, δαγκώνοντας και κλωτσώντας, με κίνδυνο να τραυματίσει άσχημα το αρσενικό, οι εκτροφείς για να προστατεύσουν τον καθαρόαιμο επιβήτορα βάζουν για λίγες μέρες το ρουφιάνο με τη φοράδα, ο οποίος δεινοπαθεί. Αφού αρχίσει η φοράδα να «μαλακώνει» τότε αποσύρουν τον κακομοίρη το ρουφιάνο και βάζουν τον επιβήτορα για την αναπαραγωγή. 
Έτσι, η λέξη μεταφορικώς χρησιμοποιείτο για να δηλώσει τον αχυράνθρωπο, τον αναλώσιμο τύπο, ο οποίος ανελάβανε ποταπές αποστολές, με σκοπό να μην εκτεθεί ο πλειστάκις υψηλά ιστάμενος και δειλώς κρυβόμενος εντολέας.
Επί της ουσίας όμως, ελαχίστη διαφορά υπάρχει μεταξύ της αρχικής και της εσχάτης χρήσης. Πρόκειται για άτομα χθαμαλού ήθους, τα οποία, με δήθεν εκσεσημασμένο ενδιαφέρον, δάπτουν πάσαν πληροφορία που μπορεί να πλήξει άλλους και να τους δώσει πλεονεκτήματα έναντι τρίτων. Άτομα, μονίμως εξωνημένα, τα οποία μπορεί να σε παρασύρουν με υποκριτική ευγένεια και ανέντιμη κολακεία σε παραπλανητικές ατραπούς.
Με αυτό τον τρόπο δηλώνουν την ύπαρξή τους στις κοινωνικές συναναστροφές. 
Η ρουφιανιά αποτελεί προϊόν δυσανεξίας έναντι της απεραντοσύνης του εσωτερικού τους κενού. Ο ρουφιάνος γνωρίζει αυτό το κενό, το οποίο του προκαλεί φόβο και προσπαθεί να το ξεπεράσει παραγεμίζοντας λαίμαργα την ύπαρξή του με κακία. 
Η ρουφιανιά αποτελεί γι΄ αυτούς το καλύτερο άλλοθι για την τραγωδία του κενού τους.
Για να γίνει κάποιος ρουφιάνος απαραίτητη προϋπόθεση είναι να νιώθει κατώτερος και να μην μπορεί να σταθεί ανάμεσα στους άλλους. Τούς συναντά κανείς σε όλα τα κοινωνικά στρώματα. Η επίδρασή τους όμως στο δημόσιο βίο εξαρτάται από την κοινωνική και πολιτική ισχύ που διαθέτουν.
Σήμερα πολλοί υποτιμούμε το ρόλο που διαδραματίζουν αυτά τα αναλώσιμα ανθρωποειδή καθώς επίσης και την ανεκτίμητη σημασία τους στο δημόσιο βίο λόγω της πολλαπλής χρήσης που δύνανται να έχουν για όσους χρησιμοποιούν τους ρουφιάνους ως χρησίμους ηλιθίους και ως όργανα άσκησης εξουσίας.
Οι ρουφιάνοι διακρίνονται σε δύο κατηγορίες: 
Η πρώτη είναι η κατηγορία των αναλωσίμων-ρουφιάνων οι οποίοι ρουφιανεύουν εκπληρώνοντας περισσότερο μία ψυχολογική ανάγκη, απόρροια υπαρξιακού προβλήματος. Πρόκειται για εκείνους, οι οποίοι με τις ρουφιανές τους προκαλούν ζημιά σε άλλους, αλλά ταυτοχρόνως μπορεί να μην εξασφαλίζουν κάποιο όφελος ή κάποιο πλεονέκτημα. Οι τύποι αυτοί είναι αναλώσιμοι και αν τυγχάνουν αποδοχής από τους άλλους είναι γιατί χρειάζονται τις υπηρεσίες τους αλλά όχι τους ιδίους, διότι τη ρουφιανιά πολλοί ηγάπησαν, το ρουφιάνο όμως ουδείς.
Η δεύτερη κατηγορία είναι αυτή των ναρκίσσων-ρουφιάνων, τους οποίους συναντάς παντού, αλλά πάντοτε σε υψηλά δώματα. κομματικά, κρατικά εκκλησιαστικά. Αυτοί είναι πιο επικίνδυνοι από τους πρώτους γιατί ξέρουν να ελίσσονται όπως τα ερπετά και διαθέτουν επίσης κάποια χαρακτηριστικά γνωρίσματα. Πρώτο ευδιάκριτο γνώρισμα η αλαζονεία, γιατί το ηθικό τους ενισχύεται όταν μειώνουν τους άλλους ρουφιανεύοντας. 
Η αναισχυντία είναι ένα άλλο χαρακτηριστικό τους γνώρισμα, γιατί δεν ντρέπονται ποτέ για το κακό που κάνουν αφού είτε έτσι είτε αλλιώς αισθάνονται ανώτεροι από τους άλλους. Φθόνος, αφού ο ρουφιάνος φθονεί όλους εκείνους με τους οποίους αυτοσυγκρινόμενος μαζί τους συνειδητοποιεί την κατωτερότητά του και αισθάνεται ότι τον απειλούν, για να θυμηθούμε τη σοφή ρήση του Σόρεν Κίρκεγκαρντ ότι «ο φθόνος είναι στην πραγματικότητα συντετριμμένος θαυμασμός» ή ακόμη κατά το αριστοτελικό, «ο φθόνος είναι η λύπη για τους αναξίως ευτυχούντες». Η δράση τους, όταν αισθάνονται ότι απειλούνται, στηρίζεται πάνω σε ένα τρόπο σκέψης, συντιθέμενο από αυταπάτες, αιθεροβασίες, εσκεμμένες στρεβλώσεις της πραγματικότητας και αυθαίρετους συσχετισμούς γεγονότων, τον οποίο μάλιστα εκλαμβάνουν ως μαγικό.
Ανενδοιάστως ρουφιανοποιούν κατ' εκμετάλλευση άλλους, ευρισκομένους σε ιεραρχικά κατώτερη θέση, εκλαμβάνοντάς τους εξ ορισμού ως σκαλοπάτια ανέλιξης. Όταν ανέλθουν ψηλά στον ουρανό, αφού πρώτα σάρκισαν όποιον η ανασφάλειά τους τον εκλάβει στο δρόμο τους ως απειλή, αισθάνονται μακαρία εσαεί αυτοδικαιωμένοι. Επειδή όμως γνωρίζουν πολύ καλά τις μεθόδους που διεξήθλαν δεν μπορούν να ησυχάσουν και γίνονται ανυπέρβλητα αλαζονικοί, αδίσταχτα θρασείς, μα πάνω απ΄όλα θανάσιμα επικίνδυνοι για να προστατευτούν και να πείθουν για την ηθική τους υπεροχή. 
Γι' αυτό άλλωστε μονίμως πιστεύουν ότι όλοι οι άλλοι είναι ρουφιάνοι και βλάκες αλλά οι ίδιοι, ποτέ. Τόση βέβαια είναι η συνειδητοποίηση της υπεροχής τους ώστε όταν τους βλέπεις δημοσίως, συνομαδωμένους και τυρβάζοντες περί πολλών, είσαι «τυχερός» αν σου ρίξουν καμιά ματιά ή σου πουν κανένα «καλημέρα». Το να τους πλησιάσεις...δεν το συστήνω. γιατί αναδίδουν τη βρόμα χοιροστασίου. Πόσους υψηλόβαθμους επιπολάζοντες αξιωματούχους δεν είδαμε να σέρνουν πίσω τους ένα βίο δαψιλή ρουφιανιάς, ενώ ταυτοχρόνως να μιλούν για τη μοναδικότητά τους;
Κάποτε συνομιλούσα με ένα υψηλόβαθμο μανδαρίνο, βυθισμένο στη ματαιοδοξία της δόξας και του πλούτου, απ' εκείνους που αποτελεί κοινό μυστικό ότι η ανέλιξη τους ήταν η εξαργύρωση των γραμματίων που εξασφάλισαν μία ζωή προσφέροντας δαψιλώς τις ευγενείς χορηγίες ρουφιανιάς σε ανωτέρους του. Φλυαρώντας ακατάπαυστα για το θεάρεστο έργο το οποίο ανέκαθεν προσέφερε στην πατρίδα, άρχισε να ταυτίζεται αυτάρεσκα με πρόσωπα, εγνωσμένου ήθους, ίνα πληρωθεί στη σκέψη μου το ρηθέν διά της λαϊκής θυμοσοφίας, πολλάκις ειρημένου, «εκεί που κρεμούσαν οι καπεταναίοι τ' άρματα, κρεμούν οι γύφτοι τα νταούλια». Βεβαίως, όλα αυτά τα ρουφιανορεντίκολα του δημοσίου παραπετάσματος δεν θα μπορούσαν να κάνουν βήμα χωρίς την κάλυψη άλλων ρουφιάνων, οι οποίοι τους ρυμούλκησαν δίκην αμοιβαίου συμφέροντος.
Αμφότερες οι κατηγορίες αποτελούν παραλλαγή της κοινής βλακείας. Η ποιοτική διαφορά μεταξύ τους είναι ότι όσοι ανήκουν στη πρώτη δεν το ξέρουν, όσοι ανήκουν στη δεύτερη το ξέρουν και δεν το ομολογούν, καθώς επίσης η πρώτη αποτελεί τον αναβολέα για την κοινωνική και πολιτική ανέλιξη της δεύτερης. Εν πάση περιπτώσει, αμφότερες οι κατηγορίες πιστεύουν ότι επιτελούν θέσφατο κοινωνικό έργο.
Διαθέτουν απύθμενο μίσος για ένα τρόπο ζωής που ανανεώνεται και οξυγονούται μέσα σε πλαίσιο ελεύθερης σκέψης και δράσης. Μισούν το ανεπιτήδευτο, το ανυπόκριτο και το ανεπίπλαστο γιατί τους αποκαλύπτει και τους εκθέτει προς δημοσία θέα.
Πολλές φορές διερωτόμαστε για τα ελλείμματα δημοκρατίας, όμως ελάχιστοι αντιλαμβανόμαστε ότι η δημοκρατία είναι προϊόν πολιτικής κουλτούρας ενός λαού. Όταν ο δημόσιος βίος βυθίζεται στην τύρβη των ρουφιάνων, οι οποίοι καταλαμβάνουν δημόσιες κομβικές θέσεις, ανακυκλώνοντας νοοτροπίες που συντίθενται από αλλεπάλληλες οσφυοκαμψίες, δουλοπρεπείς κολακείες, πισώπλατες μαχαιριές, ανίερες συμμαχίες, μεθοδική χρησιμοθηρία και στημένα σκηνικά μιας κάλπικης κοινωνικότητας, τότε και η δημοκρατία καταντά λέξη κενή περιεχομένου.
Του Χρήστου Ιακώβου 
"Πηγή:koutipandoras.gr"

ΖΩΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: «Τα ανθρώπινα δικαιώματα έχουν αξία γιατί όλες οι ανθρώπινες ζωές έχουν αξία»

Για το δημόσιο χρέος, την πολιτική, το δίκαιο και τα ανθρώπινα δικαιώματα μίλησε η Ζωή Κωνσταντοπούλου, ως κεντρική ομιλήτρια, στην ειδική εκδήλωση για την Ημέρα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που διοργάνωσαν την περασμένη Πέμπτη το Τμήμα Νομικής και το Τμήμα Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του βρετανικού Πανεπιστημίου London School of Economics (LSE).



Η τέως πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων στην ομιλία της, με τίτλο «Πολεμώντας το Μεγαθήριο: Δίκαιο, Πολιτική και Ανθρώπινα Δικαιώματα στην εποχή του χρέους και της λιτότητας», αναφέρθηκε στη δημιουργία και διόγκωση του δημοσίου χρέους στην Ελλάδα και τόνισε ότι η αποπληρωμή του, υπό το καθεστώς των μνημονιακών πολιτικών, οδήγησε στην παραβίαση θεμελιωδών ανθρωπίνων, κοινωνικών και δημοκρατικών δικαιωμάτων, καθώς και στην παραβίαση της συνταγματικής και κοινοβουλευτικής λειτουργίας.
«Είναι καιρός οι άνθρωποι να αποκτήσουν τη δύναμη να διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους, όχι μόνον εναντίον του δικού τους κράτους αλλά και εναντίον άλλων κρατών και διεθνών οργανισμών που ενεργούν ως δανειστές ή δανειζόμενοι και εμπλέκονται στη διαδικασία ανάληψης ή αποπληρωμής χρέους» τόνισε η Ζωή Κωνσταντοπούλου και σημείωσε πως «τα ανθρώπινα δικαιώματα έχουν αξία γιατί όλες οι ανθρώπινες ζωές έχουν αξία».

Η κ. Κωνσταντοπούλου αναφέρθηκε στις εργασίες και στα πορίσματα της Επιτροπής Αλήθειας Δημοσίου Χρέους, τονίζοντας πως η εφαρμογή των μνημονιακών πολιτικών οδήγησε σε αύξηση του δημοσίου χρέους, από λιγότερο του 120% του ΑΕΠ το 2009 σε περισσότερο από 180% του ΑΕΠ το 2015, ενώ για την επόμενη διετία προβλέπεται να αγγίξει το 200% του ΑΕΠ. Είπε, επίσης, ότι το 92% των μνημονιακών δανείων προς την Ελλάδα επέστρεψαν πίσω στους δανειστές, για την αποπληρωμή προηγούμενων δανείων, ενώ μόνο το 8% των δανείων διατέθηκε για τις ανάγκες του κρατικού προϋπολογισμού.
"Πηγή:crashonline.gr"

ΦΟΥΝΤΩΝΟΥΝ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ ΡΩΣΙΑΣ – ΤΟΥΡΚΙΑΣ! Τι αναφέρουν Ρώσοι στρατιωτικοί αναλυτές και πότε η Μόσχα θα χρησιμοποιήσει πυρηνικά όπλα!


Ο Βλαντιμίρ Πούτιν προειδοποίησε τους τζιχαντιστές και όχι μόνο ότι η Ρωσία θα χρησιμοποιήσει πυρηνικά όπλα, αν χρειαστεί. Μία δήλωση που κάθε άλλο παρά τυχαία φαίνεται ότι ήταν, καθώς κορυφαίοι Ρώσοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι σε μία εμπόλεμη κατάσταση με την Τουρκία η Μόσχα πρέπει να χρησιμοποιήσει πυρηνικά όπλα.



Ο κορυφαίος στρατιωτικός εμπειρογνώμονας, Mιχαήλ Αλεξαντρώφ, είναι πεπεισμένος ότι σε μια πραγματική εμπόλεμη κατάσταση, η Ρωσία θα πρέπει να χρησιμοποιήσει πυρηνικά όπλα αμέσως, γιατί η ύπαρξη του έθνους θα διακυβεύεται.
«Θα ήτακν λάθος για τη Ρωσία να μην χρησιμοποιήσει πυρηνικά όπλα σε αυτήν τηνπερίπτωση. Η Δύση και η Τουρκία θα προσπαθήσουν να μας παρασύρουν σε ένα Πόλεμο όπως ο Κριμαϊκός Πόλεμος, όπου η κλιμάκωση θα είναι αργή και θα εμπλέξουν και τον Καύκασο ώστε να καταστραφεί η ρωσική ομάδα στη Συρία.
Η Δύση θα βοηθήσει την Τουρκία. Θα είναι ένας πόλεμος στρατηγικής. Εμείς πρέπει να πάμε σε γρήγορο πόλεμο ώστε να αιφνιδιάσουμε τους Δυτικούς,γι αυτό πρέπει να χρησιμοποιήσουμε τα πυρηνικά όπλα αμέσως για να κτυπήσουμε τις υποδομές και τους στρατιωτικούς στόχους μέσα στην Τουρκία. Τα κέντρα επικοινωνίας,οι αποθήκες πυρομαχικών,τα αεροδρόμια και τα λιμάνια πρέπει να καταστραφούν αμέσως.Κατά τις πρώτες ώρες αυτού του πολέμου, η Ρωσία πρέπει να καταστρέψει το σύνολο τηςστρατιωτικής υποδομής της Τουρκίας» δήλωσε ο Αλεξαντρώφ στο politonline.ru και συμπλήρωσε:
«Δεν χρειάζεται καν να χρησιμοποιήσουμε βαλλιστικούς πυραύλους σε αυτά τα κτυπήματα. Οι Iskander-M με πυρηνικές κεφαλές θα αρκούσαν. Μόλις η στρατιωτική υποδομή καταστραφεί, τα ρωσικά στρατεύματα θα πάνε και θα πάρουν την περιοχή από τα στενά,”, πρόσθεσε. Η Δύση θα δεν έχει καν τον χρόνο να κάνει τίποτα. Οι Ευρωπαϊκές χώρες θα τρομάξουν έτσι αυτοί δεν θα τολμήσουν καν να παρέμβουν. Οι Αμερικανοί θα αντιμετωπίσουν μια επιλογή – είτε να αρχίσουν ένα στρατηγικό πυρηνικό πόλεμο εναντίον της Ρωσίας ή όχι. Ως εκ τούτου, η Ρωσία θα λάβει την περιοχή από τα στενά και το υπόλοιπο θα μείνει στην Τουρκία.
Από την πλευρά του ο Σεργκέι Ερμάκοβ τόνισε ότι το πυρηνικό σενάριο πρέπει να είναι το τελευταίο που θα εξεταστεί, εξηγώντας ότι στην περιοχή υπάρχουν πολλοί παίκτες πολέμιοι των Τούρκων. «Στην περίπτωση μιας στρατιωτικής σύγκρουσης, οι Κούρδοι θα σχίσουν την περιοχή σε κομμάτια,έτσι η Τουρκία θα διαλυθεί. Η Τουρκία είναι μια ισχυρή δύναμη με στρατιωτικά μέσα, αλλά η κομητεία δεν είναι αρκετά ισχυρή για νααμφισβητήσει τη Ρωσία. Ο στόλος μας μπορεί να κάνει κτυπήματα μεγάλου βεληνεκούς χωρίς να χρειαστεί να βρίσκεται στη Μαύρη Θάλασσα.
Ο νικητής σε έναν πόλεμο σύγχρονο-μιας ημέρας -είναι αυτός που χρησιμοποιεί διάφορες δυνάμεις και ένα πιο ανεπτυγμένο σύστημα μάχης ελέγχου. Η Ρωσία έχει ένα πλεονέκτημα σε αυτό τοσημείο – έχουμε το δορυφορικό σύστημα και το σύστημα μάχης κατεύθυνσης, που δίνουν σαφή εικόνα στο θέατρο των στρατιωτικών επιχειρήσεων σε πραγματικό χρόνο . Η Αεροπορική βάση της Ρωσίας στη Συρία θα μειώσει τους χρόνους πτήσεως για βομβαρδισμούς στην Τουρκία. Ως εκ τούτου, η Τουρκία θα δεί απειλές από διαφορετικές πλευρές» εξήγησε ο στρατωτικός αναλυτής.
Αναφερόμενος σε πιθανή εμπλοκή του ΝΑΤΟ  υπογράμμισε πως ακόμα κι αν πάρει ομόφωνη απόφαση να βοηθήσει την Τουρκία,η σφοδρή άμμεση επιθετικότητα της Ρωσίας θα τους φέρει σε σημείο να μην μπορέσουν να αντιδράσουν. «Σε περίπτωση που η Τουρκία προκαλέσει τον πόλεμο δεν μπορεί να καταφύγει στο άρθρο 5. Αν η Τουρκία προκαλέσει την σύγκρουση για να αναμίξει το ΝΑΤΟ στον πόλεμο,τότε σε αυτή την περίπτωση το ΝΑΤΟ απλά δεν θα αναμιχτεί. Κανείς δεν θέλει να εμπλακεί σε μια άμεσηστρατιωτική αντιπαράθεση με τη Ρωσία. Αυτή η σύγκρουση είναι γεμάτη με ένα πυρηνικό πόλεμο και μια παγκόσμια τραγωδία» κατέληξε ο Ερμάκοβ.


Τσίπρας: "Μακαριότατε μην ανησυχείτε, δεν υπάρχει κράτος"



Αδειάζει τον Τσίπρα ο Ιερώνυμος.
Σε ερώτηση του αρχιεπισκόπου προς τον Τσίπρα για το πότε θα γίνει ο διαχωρισμός εκκλησίας-κράτους ο Τσίπρας απάντησε: "Μακαριότατε μην ανησυχείτε, δεν υπάρχει κράτος" .
Αυτό φαίνεται να υποστηρίζει ο αρχιεπίσκοπος σε συνέντευξή του στο Mega. 


Σύγκρουση Ρωσίας – Τουρκίας – Κίνας και Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο φοβούνται οι αναλυτές




Η κλήτευση του Ρώσου Πρέσβη από την Τουρκία για να του επιδοθεί διαμαρτυρία για τους βομβαρδισμούς των Τουρκμένων στη Συρία από τη Ρωσία, εγείρει φόβους ότι οι δύο χώρες είναι πιθανό να συγκρουστούν και να ξεσπάσει ένας Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος, γράφει η βρετανικήDaily Star.
Η Τουρκία κάλεσε τον πρέσβη της Ρωσίας στην Άγκυρα για να διαμαρτυρηθεί για τον «εντατικό» βομβαρδισμό αεροσκαφών της Πολεμικής Αεροπορίας της Ρωσίας ενάντια σε χωριά στη βόρεια Συρία, όπου κατοικούν Τουρκμένοι, δήλωσε την Παρασκευή ο Τούρκος πρωθυπουργός Αχμέτ Νταβούτογλου στους δημοσιογράφους.
Όπως ανέφερε η ανακοίνωση του τουρκικού ΥΠΕΞ χωριά της βορειοδυτικής Συρίας όπου κατοικούν Τουρκμένοι έγιναν στόχος «σφοδρών βομβαρδισμών» από ρωσικά αεροσκάφη κοντά στην συνοριακή πύλη της τουρκικής επαρχίας Χατάι.
Στην συνάντηση με τον Ρώσο πρέσβη Αντρέι Καρλόφ, η κυβέρνηση της Τουρκίας κάλεσε τον άμεσο τερματισμό της ρωσικής στρατιωτικής επιχείρησης που πραγματοποιείται κοντά στα τουρκικά σύνορα, σημειώνεται στην ανακοίνωση.
«Τονίστηκε ότι οι ενέργειες της ρωσικής πλευράς δεν αποτελούν μάχη ενάντια στην τρομοκρατία, αλλά βομβαρδισμός άμαχου πληθυσμού στα χωριά όπου κατοικούν Τουρκμένοι και αυτό μπορεί να έχει σοβαρές συνέπειες», υπογραμμίζεται.
Όπως σημειώνει σε ανάλυση της η Daily Star και μεταδίδει το tribune.gr, η Τουρκία έχει ήδη προειδοποιήσει το Κρεμλίνο ότι θα καταρρίψει ρωσικά αεροπλάνα εάν παραβιάσουν το τουρκικό εναέριο χώρο.
Και οι δύο χώρες έχουν εμπλακεί στον πόλεμο στη Συρία, υποστηρίζοντας διαφορετικές πλευρές. Η Τουρκία υποστηρίζει τις τζιχαντιστικές οργανώσεις που θέλουν να ανατρέψουν τον Άσαντ, οι Ρώσοι από την πλευρά τους, από την πρώτη ημέρα που ξεκίνησαν πολεμικές επιχειρήσεις στη Συρία, βομβαρδίζουν κυρίως τους υποστηριζόμενους από την Τουρκία τζιχαντιστές στη βορειοδυτική Συρία.
Η Daily Star αναφέρει ότι ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είναι έξαλλος με την συνεχώς αυξανόμενη εμπλοκή της Ρωσίας στον πόλεμο στη Συρία.
Η Άγκυρα παραδοσιακά θέλει να είναι η «προστάτης» των Τουρκμένων, μιας τουρκικής φυλής που ζει τόσο στη Συρία όσο και στο Ιράκ. Ωστόσο, εδώ υπάρχει ένα μεγάλο ζήτημα.
Για ποιους Τουρκμένους μιλάμε.

Οι Ουιγούροι Τούρκοι της Κίνας που μάχονται στη Συρία
Οι Ουιγούροι της δυτικής Κίνας ζουν στην κοιτίδα των Τούρκων, στη δυτική Κίνα.
Όταν οι τουρκικές φυλές έφυγαν από την Κίνα – Μογγολία (μεταξύ 6ου και 11ου αιώνα) και εισέβαλαν στην κεντρική Ασία αρχικά και αργότερα στη Μικρά Ασία (Βυζάντιο – Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία), κάποιοι ομόφυλοί τους έμειναν πίσω.
Αυτοί είναι οι Ουιγούροι – Τούρκοι και κατοικούν στην επαρχία Σιντζιάνγκ.


Οι Ουιγούροι έχουν συγκροτήσει το Ισλαμικό Κόμμα Τουρκεστάν (TIP) και αυτό αποτελεί την τζιχαντιστική οργάνωση μέσω της οποίας μάχονται.

Η κυβέρνηση της Κίνας κατηγορεί την τουρκική κυβέρνηση ότι βρίσκεται πίσω από το τζιχαντιστικό κίνημα των Ουιγούρων, τους υποκινεί και τους υποστηρίζει. Αυτός είναι και ο λόγος που οι Κινέζοι θέλουν να σβήσουν από το πρόσωπο του χάρτη τον Ερντογάν.
Πολλοί Ουιγούροι Τούρκοι έχουν μεταβεί στη Συρία (μέσω Τουρκίας) όπου πολεμούν ως εθελοντές στο Ισλαμικό Κράτος και στη Αλ Κάιντα.
Να εξηγήσουμε εδώ ότι οι Κινέζοι τζιχαντιστές που βρίσκονται στη Συρία, όπως σας γράφουν σε άλλα σάιτ, δεν είναι Κινέζοι, αλλά Τούρκοι Ουιγούροι της Κίνας.
3.500 Ουιγούροι Τούρκοι της Κίνας που βρίσκονται στη Συρία δημιούργησαν οικισμό – βάση κοντά στην πόλη Τζισρ Αλ Σαγκούρ στη βορειοδυτική Συρία, την οποία πρόσφατα πήραν οι τζιχαντιστές από τις κυβερνητικές δυνάμεις.
Η βάση αυτή είναι το προπύργιο του Ισλαμικού Κόμματος Τουρκεστάν, το οποίο συμμετέχει στον υποστηριζόμενο από την Τουρκία Στρατό της Κατάκτησης (Τζαΐς Αλ Φάτεχ), συμμαχική δύναμη τζιχαντιστικών οργανώσεων με κορμό την Αλ Κάιντα – Αλ Νούσρα και τον Ελεύθερο Συριακό Στρατό (FSA). Τον ίδιο Στρατό της Κατάκτησης που βομβαρδίζουν οι Ρώσοι και οι δυτικοί «μαλώνουν» τους Ρώσους επειδή -τάχα- βομβαρδίζουν τους «μετριοπαθείς» Σύρους «αντάρτες».

Η Τουρκία εποικίζει τη Συρία με Τούρκους της Κίνας
Την ώρα που εκατοντάδες χιλιάδες Σύροι πρόσφυγες εγκαταλείπουν τη χώρα τους και σχηματίζουν προσφυγικά καραβάνια προς την Ευρώπη, τι απογίνονται άραγε τα χωριά που αφήνουν εγκαταλελειμμένα πίσω τους;

Σύμφωνα με το λιβανέζικο δορυφορικό ειδησεογραφικό δίκτυο Al Mayadeen, πολλά από τα χωριά αυτά εποικίζονται με Ουιγούρους Τούρκους της Κίνας.
Οι Ουιγούροι Τούρκοι, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, εισέρχονται στη Συρία προερχόμενοι από την Κίνα μαζί με τις γυναίκες και τα παιδιά τους, για να πολεμήσουν είτε με την Αλ Κάιντα (Μέτωπο Αλ Νούσρα, όπως ονομάζεται η οργάνωση στη Συρία), είτε με το Ισλαμικό Κράτος.
Μετά την κατάληψη της συριακής πόλης Τζισρ Αλ Σούγκουρ στα τέλη Απριλίου από τον Στρατό της Κατάκτησης (Τζαΐς Αλ Φατέχ), μια υποστηριζόμενη από την Τουρκία συνασπισμένη δύναμη με κορμό την Αλ Κάιντα και τους «μετριοπαθείς» του Ελεύθερου Συριακού Στρατού (FSA), η πόλη που είχε πληθυσμό 50.000 ανθρώπων μοιάζει σήμερα περισσότερο με μια κινέζικη πόλη.
«Χιλιάδες Τούρκοι της Κίνας έχουν εγκατασταθεί στην περιοχή. Ειδικότερα στο χωριό Ζανμπάκ (Zanbaq)».
Ορισμένοι Ουιγούροι μοιάζουν στην όψη με Ευρωπαίους, οι περισσότεροι όμως έχουν μογγολικά χαρακτηριστικά, όπως όλοι οι γνήσιοι Τούρκοι. Οι Ουιγούροι διεξάγουν τζιχαντιστικό – εθνικοαπελευθερωτικό πόλεμο ενάντια στην κυβέρνηση της Κίνας. Συχνά εξαπολύουν πολύνεκρες τρομοκρατικές επιθέσεις μέσα στην Κίνα.
Σύμφωνα με το λιβανέζικο Al Mayadeen, η είσοδος των Ουιγούρων τζιχαντιστών και των οικογένειών τους στη Συρία είναι μέρος ενός τουρκικού σχεδίου ώστε να αλλοιωθεί η σύνθεση του πληθυσμού της Συρίας. Όπως γράφει το Al Mayadeen επικαλούμενο έναν καλά ενημερωμένο αναλυτή:
«Αυτό επιβεβαιώνει ότι οι τρομοκράτες συνεχίζουν να περνάνε τα σύνορα, και ότι η Τουρκία συνεχίζει να επιτρέπει στους τρομοκράτες με τις οικογένειές τους να περνούν ανενόχλητοι». Και συνεχίζει ο ίδιος:
«Αποδεικνύει ότι στόχος είναι αλλοιωθεί η δημογραφία της Συρίας, μέσω αποικιακής κατοχής». Με άλλα λόγια, οι Τούρκοι προκάλεσαν την προσφυγιά των Σύρων ώστε να εγκαταστήσουν στη συνέχεια, στις πόλεις και τα χωριά τους στη βορειοδυτική Συρία, Τούρκους Ουιγούρους της Κίνας και έτσι να εποικίσουν τη χώρα με Τούρκους, πριν την ενσωματώσουν στην Τουρκία.
Ωστόσο, δεν είναι μόνο η Τουρκία σε συνεργασία με την Αλ Κάιντα (Μέτωπο Αλ Νούσρα) που εποικίζουν τη βορειοδυτική Συρία με Τούρκους της Κίνας. Πριν δύο χρόνια και το Ισλαμικό Κράτος έφερε χιλιάδες Ουιγούρους και τους εγκατέστησε στο χωριό Αμπιάντ, στην επαρχία της Ράκα και στις περιοχές γύρω από τις πετρελαιοπηγές της Ντέιρ Αλ Ζουρ.
Οι Ουιγούροι έχουν αναλάβει να σκοτώνουν τους Ρώσους στρατιωτικούς συμβούλους που συνεργάζονται με την κυβέρνηση της Συρίας.

"Πηγή:crashonline.gr"


ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ! Απίστευτο αυτό που περιγράφει νεαρό ζευγάρι!



Του αγίου Σπυρίδωνα σήμερα, μεγάλη γιορτή για την Χριστιανοσύνη μα μεγαλύτερη για αυτό το νεαρό ζευγάρι το οποίο όπως αποκαλύπτει έζησε ένα πραγματικό θαύμα από τον Άγιο!
«Το περιστατικό που περιγράφω και συμφωνεί και ο σύζυγος μου, ήταν η απαρχή για να ανοίξουμε τις καρδιές μας και να πιστέψουμε πραγματικά στον Θεό, γιατί μέχρι τότε, μόνο αρνητική κριτική ασκούσαμε στους λειτουργούς του Θεού.
Ο δε σύζυγος μου υπεράσπιζε ακόμα και την άποψη ότι Θεός δεν υπάρχει.
Ήταν ένα γεγονός που μας επιβεβαίωσε πόσο άδικο είχαμε, πόσο λάθος κάναμε και μας άνοιξε τα μάτια ώστε να μπορέσουμε να δούμε τον αληθινό δρόμο, τον δρόμο του Θεού.
«Ο γιός μας ο Σωτήρης γεννήθηκε στις 19 Σεπτεμβρίου 1994. Είχα αποφασίσει όταν το παιδί μου συμπληρώσει σαράντα μέρες ζωής να το πάω σε εκκλησία για να πάρει την ευχή, όπως συνηθίζεται, μετά και από τις παραινέσεις των άμεσα συγγενών μας. Δεν το πήγα την ημέρα που σαράντισε, αλλά την επομένη ημέρα που ήταν Κυριακή στις 30 Οκτωβρίου 1994. Όμως, σαν αμελείς και αφελείς άνθρωποι που είμαστε, την ημέρα εκείνη ναι μεν ξύπνησα στις 7:00 η ώρα το πρωί για να το ταΐσω, αλλά μετά ξάπλωσα ξανά και μας πήρε ο ύπνος. Έτσι, σηκωθήκαμε αργότερα με τον σύζυγο μου και ετοιμαστήκαμε με την άνεση μας να πάμε στην εκκλησία. Όταν πήγαμε στην πρώτη εκκλησία, η Θεία Λειτουργία είχε τελειώσει και δεν υπήρχε κανένας Ιερέας να δώσει την ευχή στο παιδί. Φύγαμε και πήγαμε σε άλλη εκκλησία. Επισκεφτήκαμε τις εκκλησίες που γνωρίζαμε στους Δήμους, Περιστερίου, Χαϊδαρίου και Αιγάλεω, Άλλες εκκλησίες ήταν κλειστές και άλλες που «ήταν ανοικτές, είχαν φύγει οι Ιερείς. Εγώ όμως επέμενα και έλεγα στον άντρα μου ότι «Σήμερα, Κυριακή θα πρέπει να πάρει την ευχή».
Καταλήξαμε περίπου στις δυο (2:00) η ώρα το μεσημέρι έξω από τον Ιερό ναό του Άγιου Σπυρίδωνα στο Αιγάλεω. Ο σύζυγος μου έλεγε να παρατήσουμε την προσπάθεια και να πάμε την άλλη ημέρα να πάρουμε ευχή, όμως εγώ επέμενα. Είδα την πόρτα της εκκλησίας μισάνοικτη και του είπα ότι «αυτή θα ήταν η τελευταία μας προσπάθεια». Έτσι μπήκαμε μέσα στον Ιερό Ναό, εγώ με το παιδί μου στην αγκαλιά και ο άντρας μου. Ο πολυέλαιος μπροστά από την ωραία πύλη του Ιερού ήταν ηλεκτροφωτισμένος. Ένας Ιερέας καθόταν στα πίσω στασίδια των γυναικών (σήμερα τα στασίδια έχουν αντικατασταθεί με καρέκλες). Ήταν μεγάλος σε ηλικία και επειδή δεν ήθελα να τον ενοχλήσω και να τον κουράσω, πήγα στο γραφείο των Ιερέων που ευρίσκετε εντός της εκκλησίας, σε διαμορφωμένο χώρο, για να βρω κάποιον άλλο Ιερέα να δώσει την ευχή. Στα γραφεία δεν υπήρχε κανένας. Κοίταξα σε όλη την εκκλησία και δεν υπήρχε άλλος άνθρωπος, ούτε η νεοκόρος.
Τότε, ο μοναδικός ηλικιωμένος Ιερέας όπως καθόταν γύρισε το κεφάλι του προς το μέρος μας και μας ρώτησε: «Τι θέλετε;». «Πατέρα», του είπα, «θέλω να σαραντίσω το παιδί μου, αλλά αργήσαμε σήμερα». «Εγώ θα το κάνω», είπε και σηκώθηκε όρθιος. Τότε είδαμε έναν άνθρωπο ψηλό, ηλικιωμένο, με κάτασπρα γένια και μαλλιά, φορώντας άσπρα ράσα. Ερχόταν αργά προς εμάς, όχι επειδή ήταν ηλικιωμένος, αλλά επειδή ήταν πολύ γαλήνιος, Πήρε το παιδί στα χέρια του και αυτό χάθηκε μέσα στην αγκαλιά του. Είπε τις ευχές απ” έξω, χωρίς να διαβάσει τίποτα και το πήγε να το περάσει από το Ιερό του ναού. Μπήκε από την κεντρική Ιερά πύλη του Ιερού και βγήκε από την πλαϊνή αριστερή πόρτα. Ήρθε προς το μέρος μας, μου έδωσε το παιδί και είπε τρεις ευχές, όχι όμως «να σας ζήσει», αλλά πολύ συγκεκριμένες ευχές που αφορούσαν το μέλλον του παιδιού, τις οποίες όμως επειδή δεν είχαμε δείξει την απαραίτητη προσοχή, δεν θυμόμαστε μέχρι σήμερα, ούτε εγώ, ούτε ο άντρας μου. Πήραμε το παιδί πανευτυχείς που μπορέσαμε να το σαραντίσουμε και αδαείς καθώς ήμασταν φύγαμε.
Μετά από αρκετό καιρό, ήρθε στο μαγαζί που έχουμε στο Αιγάλεω και εργαζόμαστε σ” αυτό, ένας επίτροπος του συγκεκριμένου Ιερού ναού. Πιάσαμε την συζήτηση και του είπαμε ότι «έχετε έναν πολύ καλό Ιερέα στον ναό σας» και αρχίσαμε να περιγράφουμε τον Ιερέα που νομίσαμε ότι είχαμε δει.
«Δεν έχουμε κάποιον Ιερέα που να είναι έτσι», μας απάντησε. Μετά μας ρώτησε «Μήπως εννοείτε τον πατέρα …;» (δεν θυμόμαστε το όνομα του).
«Όχι», απαντήσαμε. «Τον πατέρα … τον γνωρίζουμε. Δεν ήταν αυτός». Όταν δε του είπαμε ότι φορούσε λευκά ράσα, δάκρυσε λέγοντας μας ότι ένας παπάς απλός δεν φοράει λευκά ράσα παρά μόνο σε κάποιες ιδιαίτερες περιστάσεις. Επίσης μας είπε ότι η εκκλησία αυτή την ώρα της ημέρας είναι κλειστή, γιατί όλοι ξεκουράζονται από την πρωινή Θεία Λειτουργία και πηγαίνουν στην εκκλησία αργότερα το απόγευμα.
«Μόνο ο Χριστός και οι Άγιοι έχουν δικαίωμα να φορούν λευκά ράσα, γι” αυτό να προσεύχεστε και να ευχαριστείτε τον Θεό», ήταν τα λόγια του και έφυγε. Τότε σκεφτήκαμε ότι άμεσα μία από τις επόμενες ημέρες θα πρέπει να επισκεφτούμε τους Ιερείς της εκκλησίας και να δούμε ποιος πραγματικά Ιερέας ήταν. Πριν προλάβουμε να πάμε, ήρθε στο μαγαζί μας, μια γυναίκα, η οποία δεν είχε έρθει ποτέ, ούτε και ξαναήρθε από τότε. Μίλαγε συνέχεια, δεν μπορούσε κανείς να την σταματήσει. (Σημειωτέον εντός του μαγαζιού υπήρχαν και άλλοι πελάτες). Παρατήρησε μια μικρή εικονίτσα του αγίου Εφραίμ, που μας είχαν δώσει και την είχαμε αναρτήσει σε εμφανές σημείο και μας είπε «Α!, ξέρετε και τον άγιο Εφραίμ; Πάρτε μια εικονίτσα» μας είπε». Και πριν προλάβω να πω οτιδήποτε, έπιασε το χέρι μου και έβαλε στην παλάμη μου μια μικρή εικόνα. Την κοίταξα. Ήταν η εικόνα του Αγίου Σπυρίδωνα.
Περίμενα να φύγει η άγνωστη γυναίκα και οι υπόλοιποι πελάτες και ρώτησα τον άντρα μου:
«Θυμάσαι τον Πατέρα που μας σαράντισε τον Σωτήρη μας;».
«Ναι», μου απάντησε.
«Θυμάσαι πώς ήταν ακριβώς;».

«Ναι», μου απάντησε ξανά. «Για κοίτα αυτή την εικόνα», του είπα δείχνοντας του την εικόνα του Αγίου.
«Ναι», μου είπε ενθουσιασμένος, «αυτός είναι».

Πήγαμε λοιπόν στην εκκλησία του Αγίου Σπυρίδωνα, είδαμε πάλι τον Άγιο Σπυρίδωνα σε μεγάλη εικόνα. Ήταν ο ίδιος ο άγιος που είχαμε συναντήσει. Το αναφέραμε στους Ιερείς το θαυμαστό αυτό γεγονός. Το έμαθαν και οι υπεύθυνοι της Ιεράς Μητρόπολης Νικαίας, όπου ανήκει η εκκλησία.
Κάποια Κυριακή, στον συγκεκριμένο ναό, κατά την διάρκεια της Θείας Λειτουργίας, ένας Ιερέας στο κήρυγμα του περιέγραψε το θαυμαστό περιστατικό της εμφάνισης του Αγίου Σπυρίδωνα, μη αναφέροντας βέβαια ονόματα, λέγοντας στους πιστούς ότι και στις μέρες μας γίνονται θαύματα, αρκεί να ανοίξουμε τα μάτια μας και την ψυχή μας. Και πραγματικά, έχει απόλυτο δίκιο.
Αν ανοίξουμε την καρδιά μας και ζητήσουμε πραγματικά από τον Θεό να έρθει στην ζωή μας, τότε αυτός θα μας βοηθήσει σε κάθε βήμα μας, σε κάθε στιγμή της ζωής μας. Μέχρι σήμερα που γράφω αυτές τις γραμμές ο γιός μας έχει συμπληρώσει τα δεκατέσσερα έτη, έχει μεγαλώσει πάρα πολύ όμορφα, ήρεμα προσφέροντας μας πάντα ευτυχία και χαρά που τον έχουμε κοντά μας. Ο Θεός να του δίνει πάντα φώτιση!»
Εγώ και ο σύζυγος μου θέλαμε να καταθέσουμε την δική μας μαρτυρία που αφορά ένα από τα θαύματα που γίνονται ακόμα και στις μέρες μας! Η συγκεκριμένη Εκκλησία, εορτάζει την μνήμη του Αγίου Σπυρίδωνα στις 12 Δεκεμβρίου»

"Πηγή:crashonline.gr"



ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ! Νέος πολύ επικίνδυνος ιός έχει μολύνει το Facebook!



Νέος πολύ σοβαρός ιός έκανε τα τελευταία 24ωρα την εμφάνιση του στο χώρο του Facebook, και μάλιστα έχει αρχίσει να διαδίδεται με ταχύτατους ρυθμούς!
Έρχεται ειδοποίηση σε χρήστες, πως έχει αναφερθεί το όνομά τους σε σχόλιο από έναν φίλο τους. Ωστόσο, αν προσπαθήσεις να μπεις για να δεις το σχόλιο, τότε ο ιός σε… «τσακώνει» και με τη σειρά σου στέλνεις και εσύ χωρίς να το γνωρίζεις μαζικό μήνυμα σε φίλους του facebook, ότι τους έχεις αναφέρει σε κάποιο σχόλιο και… πάει λέγοντας!
Με λίγα λόγια, αν σας έρθει κάποια ειδοποίηση πως το όνομά σας έχει αναφερθεί σε κάποιο σχόλιο, τότε να είστε πολύ προσεκτικοί και να διασταυρώσετε από τον φίλο σας αν όντως σας έχει αναφέρει και μετά να ανοίξετε την ειδοποίηση.
Μεγάλη προσοχή λοιπόν γιατί το κακόβουλο αυτό λογισμικό μπορεί να υποκλέψει αρχεία η προσωπικές σας φωτογραφίες εάν αναπαραχθεί στον υπολογιστή σας και είναι πάρα πολύ επικίνδυνος ακόμα και να σας καταστρέψει το μηχάνημα!
Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που ένας τέτοιος ιός κάνει την εμφάνισή του σε διαδικτυακούς χώρους και ειδικά στο Facebook όπου τον τελευταίο καιρό ξεπετάγονται σαν… μανιτάρια!
"Πηγή:crashonline.gr"


«Παράνομη εισβολή» για την Μόσχα τα τουρκικά στρατεύματα στο Ιράκ.



Τηλεφωνική επικοινωνία είχε σήμερα ο υπουργός Εξωτερικών της Ρωσίας Σεργκέι Λαβρόφ με τον Ιρακινό ομόλογό του Ιμπραχίμ αλ Τζααφάρι σχετικά με την «παράνομη εισβολή» των τουρκικών στρατευμάτων στο βόρειο Ιράκ, όπως ανακοίνωσε το ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών.
«Η ρωσική πλευρά εξέφρασε την πάγια θέση της υπέρ της εθνικής κυριαρχίας και της εδαφικής ακεραιότητας του Ιράκ» αναφέρεται στην ανακοίνωση που εκδόθηκε.
Το Ιράκ απηύθυνε χθες έκκληση στο Συμβούλιο Ασφαλείας του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών να απαιτήσει από την Τουρκία να αποσύρει αμέσως και άνευ όρων τα στρατεύματά της από το βόρειο Ιράκ, αποκαλώντας την ανάπτυξη δυνάμεων του τουρκικού στρατού στο έδαφός του μια «κατάφωρη παραβίαση» του διεθνούς δικαίου.
Χιλιάδες Ιρακινοί διαδήλωσαν σήμερα για να καταγγείλουν την ανάπτυξη τουρκικών στρατευμάτων σε μια βάση κοντά στην Μοσούλη στο βόρειο Ιράκ, ενώ ορισμένοι εξ αυτών έκαψαν σημαίες της Τουρκίας και φώναξαν απειλητικά συνθήματα κατά των στρατιωτών της καθώς θεωρούν ότι η Άγκυρα παραβίασε την εθνική κυριαρχία της χώρας τους.
Τουλάχιστον 4.000 διαδηλωτές συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Ταχρίρ στην κεντρική Βαγδάτη σήμερα και χιλιάδες άλλοι στην πόλη Βασόρα στο νότιο τμήμα της χώρας, μεταξύ αυτών στελέχη σιιτικών παραστρατιωτικών οργανώσεων που κρατούσαν πλακάτ όπου αναγραφόταν το σύνθημα «Θάνατος στην Τουρκία. Θάνατος στον Ερντογάν».
«Θεωρούμε οποιουδήποτε είδους στρατιωτική παρουσία στην ιρακινή επικράτεια ως επίθεση από ξένες δυνάμεις εναντίον των οποίων πρέπει να αντισταθούμε χρησιμοποιώντας κάθε δυνατό μέσο» είπε στους διαδηλωτές στη Βαγδάτη ο Χάντι αλ Αμίρι, ένας σιίτης βουλευτής που ηγείται της ένοπλης οργάνωσης Μπαντρ.
Τις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας οργάνωσαν οι σιιτικές παραστρατιωτικές οργανώσεις, οι οποίες απειλούν να κάνουν χρήση βίας εναντίον της Τουρκίας αν δεν αποσύρει τα στρατεύματά της.
Στοχεύοντας με το όπλο του μια φωτογραφία όπου απεικονίζεται ο πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, ο Άμτζαντ Σαλίμ, ένας διοικητής της Οργάνωσης Μπαντρ στην Βασόρα είπε:
«Βρισκόμαστε σε κατάσταση ύψιστου συναγερμού καθώς αναμένουμε διαταγές από τους διοικητές μας για να βάλουμε φωτιά και να κάψουμε το έδαφος κάτω από τα πόδια των Τούρκων στρατιωτών»
Στη Βαγδάτη, φωτορεπόρτερ του πρακτορείου Ρόιτερς μετέδωσαν ότι είδαν οργισμένους διαδηλωτές να ποδοπατούν την τουρκική σημαία και να χτυπάνε ένα ομοίωμα του Ερντογάν με παπούτσια ως ένδειξη ασέβειας προς το πρόσωπό του.
«Εάν η Τουρκία νομίζει ότι το Ιράκ είναι απασχολημένο με το να πολεμάει το Ντάες (σ.σ αραβικό ακρωνύμιο του Ισλαμικού Κράτους) και μπορεί να εκμεταλλεύεται τη συγκυρία για να αναπτύξει στρατεύματα, στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να σκέφτεται δύο φορές προτού κάνει τέτοια λάθη» επισήμανε ο Άμπου Μουντάταρ αλ Μουσάουι, ένας διοικητής της παραστρατιωτικής οργάνωσης Ασάϊμπ Αχλ αλ Χακ.
«Μπορούμε να στοχοθετήσουμε Τούρκους στρατιώτες και τις επόμενες ημέρες θα το αποδείξουμε».


Γενεύη: Ύποπτοι για τοξικά αέρια και εκρηκτικά οι δύο Σύροι



Τρόμος έχει κυριέψει την Ελβετία μετά την αποκάλυψη ότι οι δύο Σύροι συλληφθέντες στη Γενεύη προετοίμαζαν επίθεση με τοξικά αέρια.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έδωσε στη δημοσιότητα ο γενικός εισαγγελέας της Γενεύης, οι δύο άνδρες συνελήφθησαν με την κατηγορία ότι μετέφεραν τοξικά αέρια και εκρηκτικά, όπως μεταδίδει το Reuters. Οι δικαστικές αρχές τους συνδέουν με το ISIS. 
Οι δύο συλλήψεις έγιναν σε δρόμο έξω από το  Cologny, ένα δήμο του καντονιού της Γενεύης και ενώ είχε διακοπεί για πολλές ώρες η κυκλοφορία. 
Οι συλλήψεις έγιναν την ώρα που η χώρα βρίσκεται σε επίπεδο συναγερμού 3, έπειτα από συγκεκριμένη απειλή επίθεσης τζιχαντιστών.  
Η ελβετική αστυνομία αναζητούσε ένα βελγικό φορτηγάκι, το οποίο είχε περάσει τα σύνορα της χώρας την περασμένη Τρίτη, σύμφωνα με την κρατική τηλεόραση RTS. Την Παρασκευή, ο Ελβετός υπουργός Δικαιοσύνης, Simonetta Sommaruga, δήλωσε ότι οι έρευνες ξεκίνησαν μετά από πληροφορίες που δόθηκαν από άλλη χώρα και δεν ήταν δεδομένο ότι οι τρομοκράτες σχεδίαζαν χτύπημα κατά της Ελβετίας.
Σύμφωνα με αξιωματούχο ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών, οι αρχές αναζητούσαν 4 άτομα, όπως είπε την περασμένη Πέμπτη στο Reuters.
 Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Le Temps την Πέμπτη, ένας από τους καταζητούμενος από τις αρχές της Ελβετίας θεωρείται ότι είναι φίλος του καταζητούμενου για τις επιθέσεις στο Παρίσι, Σαλάχ Αμπντεσλάμ.  


"Πηγή:cnn.gr"

«Καταπέλτης» το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο κατά του Ελληνικού Δημοσίου: Πάρτε πίσω τα 15 εκατ. από την Ελληνικός Χρυσός.



Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο με απόφασή του, διατάσσει την ελληνική κυβέρνηση να εισπράξει από την εταιρεία Ελληνικός Χρυσός που συμμετέχει στα μεταλλεία της Χαλκιδικής, 15,34 εκατ. ευρώ, συν τους τόκους!

Με την απόφασή του αυτή, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο απέρριψε την προσφυγή που είχε κάνει η Ελλάδα κατά… του εαυτού της, ζητώντας να μην εισπράξει τα 15,34 εκατομμύρια, όπως απέρριψε και την προσφυγή που είχε καταθέσει η Ελληνικός Χρυσός για να μην τα επιστρέψει στο Δημόσιο.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το σκεπτικό της απόφασης του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου από το οποίο προκύπτουν και τα επιχειρήματα που ανέπτυξε το ελληνικό Δημόσιο για να μην εισπράξει τα χρήματα.
Συγκεκριμένα το Δημόσιο υποστήριξε ότι δεν πρέπει να πάρει από την Ελληνικός Χρυσός τα 15,4 εκατομμύρια γιατί κινδυνεύει η επένδυση!
Η γνώμη του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου είναι κόλαφος, όμως, αφού συγκεκριμένα αναφέρει:
–        η Ελλάδα εσφαλμένα υπογραμμίζει ότι η απαίτηση ανάκτησης 15.34 εκ. ευρώ κινδυνεύει να αναστείλει μια άμεση επένδυση αξίας 850 εκ. ευρώ, περιορίζοντας έτσι, αντί να τονώσει, την οικονομική ανάπτυξη και τον ανταγωνισμό, σε μια περίοδο μείζονος οικονομικής κρίσης για τη χώρα καθώς η ενίσχυση δεν χορηγήθηκε ούτε για τις επενδύσεις περιφερειακού χαρακτήρα, μήτε για την προστασία του περιβάλλοντος, μήτε για την απασχόληση
Με τη σημερινή του απόφαση το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, μεταξύ άλλων, υπογραμμίζει ακόμα ότι:
–        η Ελλάδα χορήγησε πλεονέκτημα στην Ελληνικός Χρυσός από μεταφορά κρατικών πόρων καθώς η μεταπώληση των μεταλλείων Κασσάνδρας στην Ελληνικός Χρυσός σε τιμή χαμηλότερης της αγοραίας τιμής, συνεπάγεται μείωση των εσόδων του Ελληνικού Δημοσίου σε σχέση προς τα έσοδα που θα μπορούσε να έχει αποκομίσει, και συνεπώς, απώλεια πόρων,
–        η απαλλαγή από την υποχρέωση καταβολής φόρου για τη μεταβίβαση της κυριότητας των μεταλλείων  συνιστά κρατική ενίσχυση καθώς συνεπάγεται τόσο πλεονέκτημα για την Ελληνικός Χρυσός όσο και απώλεια πόρων για τον κρατικό προϋπολογισμό,
–        η κρατική ενίσχυση παρείχε πλεονέκτημα στην Ελληνικός Χρυσός έναντι των ανταγωνιστών της, και αυτό συνεπαγόταν κίνδυνο στρέβλωσης του ανταγωνισμού και επηρεασμού του μεταξύ κρατών μελών εμπορίου.

"Πηγή:http:verianews.blogy.gr"


ΝΟΜΙΜΗ Η ΑΡΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΦΟΡΩΝ ΟΤΑΝ Η ΧΩΡΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΟΧΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ.


Πολύ ενδιαφέρουσα κίνηση συμπολίτη και φίλου ενάντια στη λεηλασία και την απειλή κατά της ζωής μας από τους υπηρέτες των τοκογλύφων. ΝΟΜΙΜΗ ΑΡΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΦΟΡΩΝ!
Στις 31/7/14, έλαβα μια ατομική ειδοποίηση ληξιπρόθεσμων οφειλών μου προς την εφορία, προερχόμενων από φορολογικές επιβαρύνσεις του κράτους, που δεν προκύπτουν από το εισόδημα, που δεν συμφωνούν με το Σύνταγμα και υπερβαίνουν την φοροδοτική μου ικανότητα.

ΕΕΤΗΔΕ, ΕΕΤΑ, ΕΝΦΙΑ, τέλος επιτηδεύματος, τέλη κυκλοφορίας, έκτακτη εισφορά σε αντικειμενικές δαπάνες, ειδική εισφορά αλληλεγγύης, φόρος πολυτελούς διαβιώσεως λόγω κατοχής αυτοκινήτου, φόρος αξιοπρεπούς διαβιώσεως, φόρος αναπνοής και φόρος υπάρξεως.

Η ειδοποίηση απειλούσε με κατάσχεση, κινητής και ακίνητης περιουσίας, που λόγω του μικρού μεγέθους της, ισοδυναμεί με ολική δήμευση, ενώ έδινε την εναλλακτική λύση της ρυθμίσεως και πληρωμής με δόσεις. Για να επιτευχθεί η ρύθμιση, έπρεπε να υπογράψω ψευδώς και γνωρίζοντας τις συνέπειες του νόμου, ότι το εισόδημά μου επαρκεί για την αξιοπρεπή μου διαβίωση και ότι περισσεύει ένα μέρος, για την αποπληρωμή των εν λόγω φόρων, κάτι δηλαδή που δεν ευσταθεί.


Στις 30/9/14, ξεκίνησε η Δίκη του Κάφκα με πραγματικά πλέον γεγονότα, διά της καταθέσεώς μιας Ανακοπής-προσφυγής 250 σελίδων, που απογυμνώνει πλήρως τις προθέσεις της εκτελεστικής και νομοθετικής εξουσίας, αποκαλύπτοντας ότι στην Ελλάδα έχουν απενεργοποιηθεί σχεδόν στο σύνολό τους τα ατομικά και κοινωνικά δικαιώματα, όπως αυτά ορίζονται από το Σύνταγμά μας και το Διεθνές Δίκαιο.



Ότι επιχειρείται η δήμευση της περιουσίας των Ελλήνων, με αντισυνταγματικές διατάξεις νόμων, ότι επιχειρείται ο περιορισμός του δικαιώματος δικαστικής προστασίας, ο περιορισμός του δικαιώματος της ζωής μας, της ελευθερίας και της περιουσίας, και ότι εν τέλει, επιχειρείται η κατάλυση του Συντάγματος με την βία, ενεργοποιώντας το θεμελιώδες δικαίωμα και την θεμελιώδη υποχρέωση της αντιδράσεώς μας με κάθε μέσο.

Ότι η οριζόμενη διά του άρθρου 120 παρ.2 και 4 ως θεμελιώδης νομική υποχρέωση, όλων των Ελλήνων που διαθέτουν πατριωτισμό, αποτελεί μια υποχρέωση ενασκήσεως καθήκοντος μέχρι αυτοθυσίας, για την προστασία του Συντάγματος, του δημοκρατικού πολιτεύματος, της πατρίδας και της ελευθερίας. Μια υποχρέωση με αυξημένη νομική ισχύ, που δεν μπορεί να ανακοπεί από καμμιά μορφή εξουσίας και καμμία διάταξη νόμου.

Θέτοντας έτσι τα πράγματα, το πρώτο στάδιο της «Δίκης του Κάφκα με πραγματικά γεγονότα», της δίκης με την οποία προκαλώ σε μονομαχία ως διάδικο το Κράτος, προκειμένου να σχίσω την δημοκρατική του επικάλυψη, ανεξαρτήτως του αν κερδίσω ή χάσω, ξεκίνησε καλά. Στις 10/10/14, κέρδισα την προσωρινή διαταγή διά της οποίας η Δικαιοσύνη προστάτευσε την ακίνητή μου περιουσία στο σύνολό της, διέταξε την αναστολή εκτελέσεως όλων των προσβαλλομένων πράξεων, ούτε μιας ούτε δύο αλλά δέκα, και υποχρέωσε το Υπουργείο Οικονομικών να μου εκδώσει φορολογική ενημερότητα, για κάθε ενδεχόμενη χρήση, κυρίως για λόγους τιμής. Πλέον είμαστε φορολογικά ενήμεροι, εγώ και η εφορία, ως προς το γεγονός ότι η μάχη άρχισε, και ότι το πρώτο δηλητηριώδες βέλος μου χτύπησε την Λερναία Ύδρα κατ’ ευθείαν στην καρδιά.

Η αναμονή, που ομολογουμένως, θα μας ταλαιπωρήσει, αυξάνοντας όμως σταδιακά την γοητεία της Νίκης, θα διαρκέσει όσο διαρκούν τα σπαρταρίσματα.

Προς το παρόν είμαστε λίγοι, ο εμψυχωτής Αλκαίος Ιωάννης, οι νομικοί, Θανάσης Αλαμπάσης, Γεώργιος Κόκκας, Μαριέλλα Κοσμίδου, η Κίνηση Ακομμάτιστων Πολιτών Αγρινίου, η Ελένη Βνάτσιου, ο Σωτήρης Τηγανίτας, σκόρπιος Λαός, που οι σκοτεινές δυνάμεις του έκλεισαν το στόμα, αλλά σύντομα θα γίνουμε πολλοί, για να απολαύσουμε την αποξήλωση του γόρδιου δεσμού με τον οποίον η εξουσία νόμισε ότι θα μας δέσει…

"Πηγή:verianews.blogy.gr"

Επτά αστυνομικοί φτάνουν στην πλατεία, για να συλλάβουν τον καστανά της γωνίας.

Δεν προλάβαμε να γράψουμε για την αραβική άνοιξη και τον τρόπο που ξεκίνησαν όλα τον Δεκέμβριο του 2010 (εδώ) και το σκηνικό εμφανίστηκε σαν φάρσα και στην χώρα μας.


Χριστούγεννα και η πόλη της Θεσσαλονίκης είναι έτοιμη για την φωταγώγηση των εορτών.
Άνθρωποι περιφέρονται στην πόλη κρύβοντας το πρόβλημα επιβίωσης που αντιμετωπίζουν .
Η ΔΕΗ έκοψε το ρεύμα σε πολλά σπίτια  και ο καστανάς στην πλατεία Αριστοτέλους δεν μπορεί να διακρίνει τον ταγματασφαλίτη ρουφιάνο των Χριστουγέννων που κάνει καλά την δουλειά του.


Ξαφνικά 7 αστυνομικοί φτάνουν στην πλατεία, για να συλλάβουν τον καστανά της γωνίας.
Ο ηλικιωμένος φωνάζει και οι αστυνομικοί λένε πως το καροτσάκι κατάσχεται. Ο ηλικιωμένος ουρλιάζει αλλά οι αστυνομικοί τραβούν το καροτσάκι με τα κάστανα.


Τα κάστανα σκορπισμένα παντού δείχνουν την ντροπή του Νεοέλληνα που ακόμα διοικείται από ρουφιάνους.
Ο κόσμος παρακολουθεί αμήχανος ενώ οι αστυνομικοί είναι ακόμη πιο αμήχανοι γιατί ντρέπονται για αυτό που κάνουν.
Πρέπει να σύρουν τον γέρο άνθρωπο μπροστά στα μάτια των παιδιών, που βλέπουν τα χιλιάδες φωτάκια να αναβοσβήνουν και δεν καταλαβαίνουν γιατί δεν υπάρχει καστανάς στη γωνία.

Ο γερανός περιμένει να παραλάβει το καρότσι και τα κάστανα, και ένα περιπολικό περιμένει να παραλάβει τον καστανά, που λιποθύμησε. 

Ο καλός Σαμαρίτης δεν υπάρχει και ο καστανάς είναι ξαπλωμένος στο δρόμο.

Ο ρουφιάνος κατέλαβε τη γωνιά του καστανά και παρακολουθεί το θεάρεστο έργο του ενώ ο άνθρωπος της φάτνης περιμένει τη σταύρωση.
Γράφει η Έλλη.