Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

Ως μεσία θα δεχόταν οι Γερμανοί έναν νέο Χίτλερ.- Είναι φασίστες ως λαός και αυτό φαίνεται στη Βαυαρία.

Προπηλακισμοί, υβριστικά μέιλ ακόμα και απειλές για τη ζωή του δεχόταν ο ιερέας Ολιβιέ Ντσίμπι Τσίντε στην ενορία του στο Τσόρνεντινγκ στην Άνω Βαυαρία. Στο τέλος δεν άντεξε και έφυγε από τον τόπο στον οποίο εργάστηκε ως ιερέας από το 2012. Από τον Απρίλιο θα βρίσκεται σε μια νέα ενορία αλλά δεν ξέρει ακόμα ακριβώς που.



Σύμφωνα με τα λεγόμενά του πάντως η ενορία του τον είχε αρχικά δεχθεί πολύ φιλικά. Το φθινόπωρο του 2015 η κατάσταση άλλαξε. Αφορμή στάθηκαν κάποιες δηλώσεις της προέδρου της κοινότητας Σίλβια Μπόχερ. Η Χριστιανοδημοκράτης πολιτικός αναφέρθηκε στους πρόσφυγες που έρχονταν στη Βαυαρία.
Ο Ολιβιέ Ντσίμπι Τσίντε αποστασιοποιήθηκε από τα λεγόμενα της. Από τότε άλλαξε το κλίμα. Ο αντιπρόεδρος της κοινότητας Γιόχαν Χάιντλ τον αποκάλεσε μάλιστα νέγρο. «Με πείραξε πολύ» δήλωσε στη Βαυαρική Ραδιοφωνία τον περασμένο Νοέμβριο. Τον σόκαρε ακόμα περισσότερο το γεγονός ότι και οι δυο ήταν χριστιανοί όπως αυτός. Αργότερα οι δυο πολιτικοί αποχώρησαν από το κόμμα εξαιτίας των πιέσεων που δέχτηκαν.
«Εάν ο Τσίντε νιώθει να απειλείται, τότε δεν υπάρχει άλλη δυνατότητα από το να φύγει» δήλωσε στην DW o καθολικός ιερέας Ντισμάς Λιακερέμι από τη Ρουάντα. Είναι υπεύθυνος για τη γαλλόφωνη ενορία στην περιοχή Μπαντ Γκόντεσμπεργκ της Βόννης.
Όχι μόνο ρατσιστικά σχόλια…
Η ενορία του Τσόρνεντινγκ στην Άνω Βαυαρία
Ο Νιγηριανός ιερέας Στέφεν Ορανούμπα, επίσης στη Βόννη, δεν είχε καμία άσχημη εμπειρία στη Γερμανία. «Ακόμα και εάν συνέβη κάτι, επρόκειτο για παρεξηγήσεις που γρήγορα τις λύναμε» δηλώνει στην DW. «Σε κάποιες ενορίες οι άνθρωποι δέχονται πιο εύκολα τους ξένους ιερείς σε άλλες όχι. Αυτό είναι ιδιαίτερα δύσκολο κυρίως όταν οι άνθρωποι είναι μακριά από την πατρίδα τους, τους φίλους τους και τους συγγενείς τους».
Ο Ολιβιέ Ντσίμπι Τσίντε δεν δεχόταν μόνο απειλές και ρατσιστικά σχόλια. Υπήρξε και μεγάλη συμπαράσταση και αυτό φαίνεται κυρίως από τα σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλά ακόμα και οι Πράσινοι στο τοπικό κοινοβούλιο της Βαυαρίας κάλεσαν τους Χριστιανοδημοκράτες να σπάσουν την σιωπή τους.
Η Επισκοπή του Μονάχου και Φράιζινγκ σε ανακοίνωση τύπου που εξέδωσε δηλώνει πως λυπάται πολύ για την απόφαση του Ολιβιέ Ντσίμπι Τσίντε, ωστόσο την αποδέχεται και στέκεται στο πλευρό του. Ο εκπρόσωπος τύπου της Επισκοπής, Μπέρνχαρντ Κέλνερ, δήλωσε μάλιστα ότι δεν γνωρίζει παρόμοιες περιπτώσεις. Επίσημα στατιστικά στοιχεία για το πόσοι ξένοι ιερείς εργάζονται για την Καθολική Εκκλησία δεν υπάρχουν. Το πανεπιστήμιο του Μίνστερ ωστόσο εκτιμά πως πρόκειται για 1.300 ιερείς.
 "Πηγή:dw"



Moody’s: Κίνδυνος εξόδου της Ελλάδας από την Ευρωζώνη


Υπαρκτός είναι ο κίνδυνος εξόδου της Ελλάδας από την Ευρωζώνη υποστηρίζει σε συνέντευξή του στην «Κ» ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του τομέα αξιολόγησης δημοσίου χρέους ευρωπαϊκών κρατών της Moody’s Investors Service Ντίτμαρ Χόρνουνγκ. Οπως επισημαίνει, οι κίνδυνοι πηγάζουν από την έλλειψη ρευστότητας που αντιμετωπίζει η κυβέρνηση, την υψηλή εξάρτηση της χώρας μας από τους δανειστές, το αδύναμο τραπεζικό σύστημα, το εύθραυστο πολιτικό περιβάλλον και τις σημαντικές κοινωνικές αντιδράσεις στην υλοποίηση των μεταρρυθμίσεων που προβλέπει η συμφωνία. Ο κ. Χόρνουνγκ διατυπώνει αμφιβολίες για την ικανότητα της χώρας μας να ολοκληρώσει επιτυχώς τις μεταρρυθμίσεις του νέου προγράμματος.

Ποια είναι η εκτίμησή σας για την τρέχουσα κατάσταση της Ελλάδας;
Η τρέχουσα αξιολόγηση της Moody’s για τα ελληνικά κρατικά ομόλογα είναι caa3, με σταθερή προοπτική (σ.σ. πρόκειται για αξιολόγηση που παραπέμπει σε κράτος που βρίσκεται ένα βήμα πριν τη χρεοκοπία). Η συμφωνία που επιτεύχθηκε τον Αύγουστο του 2015 μεταξύ της Ελλάδας και της Ε.Ε. για το τρίτο πρόγραμμα διάσωσης αντιμετωπίζει υψηλούς κινδύνους για την ομαλή υλοποίησή του, δεδομένης της πολιτικής και κοινωνικής δυσαρέσκειας που επικρατεί στη χώρα αλλά και λόγω της θεσμικής ανεπάρκειας. Οι παραπάνω παράγοντες ήδη έχουν εμποδίσει την υλοποίηση των μέτρων και μεταρρυθμίσεων που είχαν συμφωνηθεί στα δύο προηγούμενα μνημόνια. Αν και έχουν γίνει σημαντικά βήματα στην κατεύθυνση της δημοσιονομικής εξυγίανσης, ωστόσο η Ελλάδα παρουσιάζει περιορισμένη επιτυχία στην υλοποίηση των μακροπρόθεσμων διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων, οι οποίες είναι απαραίτητες για την ανάκαμψη της χώρας και τον περιορισμό της χρηματοδοτικής εξάρτησης από τους δανειστές.
Εξακολουθεί να υπάρχει κίνδυνος εξόδου της Ελλάδας από την Ευρωζώνη;
Θεωρούμε ότι η πιθανότητα εξόδου της Ελλάδας από την Ευρωζώνη παραμένει σχετικά υψηλή, καθώς η χώρα παραμένει ευαίσθητη σε πιθανές διαταραχές. Οι διαταραχές θα μπορούσαν να προκληθούν από την περιορισμένη ρευστότητα της κυβέρνησης, που καθιστά τη χώρα εξαρτημένη από τη χρηματοδότηση των πιστωτών, από το πολύ αδύναμο τραπεζικό σύστημα, το οποίο χρειάστηκε να ανακεφαλαιοποιηθεί τρεις φορές από το 2012, και, τέλος, από το εύθραυστο πολιτικό περιβάλλον και τη σημαντική λαϊκή δυσαρέσκεια για τις μεταρρυθμίσεις που συμφωνήθηκαν στο πλαίσιο του νέου προγράμματος στήριξης.
Τι πρέπει να κάνει η Ελλάδα για να ανακτήσει την αξιοπιστία της και να προσελκύσει επενδυτές;
Οι βασικότερες δυσκολίες συνδέονται με το αδύναμο και εύθραυστο οικονομικό περιβάλλον της χώρας και με την υψηλή εξάρτησή της από την εξωτερική χρηματοδότηση, η οποία επηρεάζεται από την εφαρμογή των δημοσιονομικών μέτρων και των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων. Τα αδύναμα θεσμικά όργανα και οι επιδόσεις της εφαρμογής, ιδιαίτερα οι διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, εξακολουθούν να είναι αρνητικά στοιχεία για τις επενδύσεις. Η θεσμική ανεπάρκεια και οι αστοχίες στην υλοποίηση των μεταρρυθμίσεων αποτελούν αρνητικά πιστωτικά γεγονότα για τους επενδυτές.
Ποιες είναι οι βασικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η παγκόσμια οικονομία;
Με ενδεχόμενη απότομη υποτίμηση του κινεζικού γουάν, οι γεωπολιτικοί κίνδυνοι, ιδίως στη Μέση Ανατολή, και η προσφυγική κρίση που αντιμετωπίζει η Ευρώπη αποτελούν τους βασικούς κινδύνους που θα μπορούσαν να ανακόψουν την παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη.
 Ειδικότερα σε ό,τι αφορά τις αναδυόμενες αγορές ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν;

 Η πτώση των τιμών των βασικών εμπορευμάτων, η σφικτή νομισματική πολιτική των ΗΠΑ και ο κίνδυνος στασιμότητας της παγκόσμιας ανάπτυξης βαραίνουν τις αναδυόμενες αγορές και την πιστοληπτική τους ικανότητα. Στο πλαίσιο αυτό, οι επιπτώσεις των παραπάνω κινδύνων θα εξαρτηθούν από την αντίδραση των επιμέρους χωρών σε όρους δημοσιονομικής και συναλλαγματικής πολιτικής και μεταρρυθμίσεων.
Πηγή: Καθημερινή

Ο Καρνάβαλος στην Ελλάδα. (video)






ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΕΝΑΡΞΗ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΟΥ ΣΤΗ ΝΑΟΥΣΑ



ΒΕΝΕΤΣΙΑΝΙΚΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΚΕΡΚΥΡΑ 




ΒΕΝΕΤΣΙΑΝΙΚΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΝΑΥΠΛΙΟ 




Καρναβάλι Καλαμάτας 2016



ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ ΜΟΣΧΑΤΟΥ 2016






Πατρινό Καρναβάλι Νυχτερινή Παρέλαση 2016



Καρναβάλι Ξάνθης 2016 



Ρωσικός Οργανισμός Τουρισμού: Πηγαίνετε Ελλάδα, αντί για Τουρκία

Η Ελλάδα και η Ρωσία θα πρέπει να καταβάλουν προσπάθειες για την αύξηση του αριθμού των τουριστών, δήλωσε ο διευθυντής του Τουριστικού Οργανισμού της Ρωσίας (Rosturizam), Όλεγκ Σαφόνοβ, σε συνομιλία με Ρώσους δημοσιογράφους στην Αθήνα, όπως αναφέρει το βουλγαρικό πρακτορείο Focu, επικαλούμενο το Ria Novosti.



Σύμφωνα με τον Σαφόνοβ μετά το κλείσιμο της Τουρκίας ως τουριστικού προορισμού, η Rosturizam προσφέρει στους Ρώσους τουρίστες να προτιμήσουν την Ελλάδα.
AdTech Ad
Ο Σαφόνοβ συμμετάσχει σε εκδηλώσεις στην Αθήνα, σε συνδυασμό με την επίσημη έναρξη του Έτους Ρωσίας - Ελλάδας.
Σε σχέση με την οικονομική κατάσταση της Ελλάδας, ο Ρώσοι έχουν διπλό λόγο να έρθουν στη χώρα.
«Έχουμε ζητήσει από τις ελληνικές αρχές να εξετάσουν τη δυνατότητα εκπτώσεων και προνομίων σε Ρώσους τουρίστες», δήλωσε ο Σαράφοβ, εξηγώντας ότι οι συζητήσεις που γίνονται αφορούν αυτήν την ιδέα: να φέρουν το ρωσικό τουριστικό ρεύμα στην Ελλάδα.

Απόδοση Βαλκανικό Περισκόπιο

Χαζέψαμε τελείως, μας χάζεψε η ανικανότητά η είμαστε στημένοι;

Χαζέψαμε τελείως, μας χάζεψε η ανικανότητά η είμαστε στημένοι; Σίγουρα πρέπει να δοθεί απάντηση στον παραπάνω προβληματισμό γιατί διαφορετικά έχουμε πολύ μεγάλο πρόβλημα.



«Διεθνή πρακτική» χαρακτήρισε την παρουσία Τούρκων παρατηρητών στα ελληνικά νησιά, μετά την υπογραφή συμφωνίας για την επαναπροώθηση μεταναστών καιπροσφύγων, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής Γιάννης Μουζάλας.
Μιλώντας στον ΣΚΑΙ ο αναπληρωτής υπουργός τόνισε:  «Μακάρι να έρθουν, διότι η Τουρκία δεν θα μπορεί να αρνηθεί την αύξηση των παράτυπων μεταναστών και προσφύγων, καθώς ο Τούρκος παρατηρητής θα είναι παρόν στην καταμέτρηση μαζί με τους Έλληνες αλλά και τους εκπροσώπους της Frontex». 
Σύμφωνα με τον ίδιο, «όλοι καταλαβαίνουν ότι με αυτήν την πρακτική δεν αμφισβητείται η εθνική μας κυριαρχία εκτός βέβαια από τους αντιπολιτευόμενους και τους κακοπροαίρετους». 

Ο κ. Μουζάλας κατέληξε λέγοντας ότι είναι δύσκολο να αδειάσει η Ειδομένη, καθώς όλοι θέλουν να φύγουν στο εξωτερικό, ενώ αναφερόμενος στα προβλήματα συντονισμού, που έχουν παρατηρηθεί είπε ότι, παρατηρείται αυτό που συμβαίνει και στους σεισμούς, αλλά στη συνέχεια το χάος μπαίνει σε τάξη.

Γιατί οι πρόσφυγες βαπτίζονται χριστιανοί στη Γερμανία.



Μια σύντομη τελετή, η ευλογία από τον πάστορα, λευκά ρούχα. Κάπως έτσι βαπτίζονται χριστιανοί τελευταία όλο και περισσότεροι μουσουλμάνοι πρόσφυγες που φθάνουν στη Γερμανία.

Έτσι και ο Βενιαμίν, ο 25χρονος Ιρανός που ζει πλέον στο Αμβούργο ως χριστιανός. Ο ίδιος, όπως λέει, ήθελε να βαπτιστεί χριστιανός ήδη από τότε που βρισκόταν στην πατρίδα του, αλλά δεν μπορούσε. Εκεί η αλλαγή θρησκεύματος και συγκεκριμένα ο ασπασμός της χριστιανικής πίστης διώκεται ποινικά. «Σήμερα ξεκινά για μένα μια νέα μέρα. Ανήκω στην εν Χριστώ κοινωνία», λέει ο Βενιαμίν. Μαζί με αυτόν βαπτίστηκαν άλλοι 70 πρόσφυγες, ενώ εδώ και ένα χρόνο έχουν βαπτιστεί στο Αμβούργο ήδη 600 άτομα. Πρόκειται, θα μπορούσε να πει κανείς, για μια διαδεδομένη πρακτική. Και στο Βερολίνο ολοένα περισσότεροι μουσουλμάνοι πρόσφυγες θέλουν να αλλάξουν θρήσκευμα. Μέχρι στιγμής στην Κοινότητα της Αγίας Τριάδας της γερμανικής πρωτεύουσας 185 πρόσφυγες έχουν ασπαστεί τον χριστιανισμό και ακολουθούν μαθήματα κατήχησης.
Βάπτιση παιδιών από το Ιράν στο Βερολίνο

AdTech Ad
Σύμφωνα με τον πάστορα Αλβέρτο Μπαμπαγιάν, πολλοί είναι οι λόγοι που οδηγούν τους πρόσφυγες να αλλάξουν θρήσκευμα. «Πολλοί λένε ότι είναι απογοητευμένοι από το Ισλάμ», λέει χαρακτηριστικά. Ο ίδιος ο Βενιαμίν αναφέρει: «Ήδη από την εποχή που ζούσα στο Ιράν είχα αρχίσει να ενδιαφέρομαι για άλλες θρησκείες. Και κάπου διερωτήθηκα: γιατί ως μουσουλμάνος πρέπει να ζω συνεχώς με φόβο;»
Για άλλους πάντως ο ασπασμός του χριστιανισμού είναι απλώς η οδός για να λάβουν πιο γρήγορα άσυλο στην Ευρώπη, όταν μάλιστα ενώπιων των αρμόδιων αρχών επικαλούνται ότι κάτι τέτοιο στις πατρίδες τους μπορεί να οδηγήσει ακόμη και στον θάνατο.
Πράγματι, σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Μετανάστευσης και Χορήγησης Ασύλου, (BAMF) η επίκληση από τον αιτούντα λόγων ποινικής δίωξης στη χώρα του εξαιτίας του θρησκεύματός του συνεκτιμάται από την αρμόδια επιτροπή και οδηγεί στην παροχή ασύλου. Συχνά λοιπόν ανακύπτει το ερώτημα: η βάπτιση μουσουλμάνων προσφύγων γίνεται πράγματι για λόγους πίστης ή μήπως για την επίσπευση της διαδικασίας παροχής ασύλου; Οι απόψεις διίστανται.
H εκκλησία ενώπιον της διοίκησης
H Γερμανική Ευαγγελική Εκκλησία πρόσφατα διένειμε ενημερωτική εγκύκλιο στις ενορίες σχετικά με το θέμα. Για την Εκκλησία, από θεολογική και ποιμαντική σκοπιά, η βάπτιση προσφύγων και μεταναστών ως χριστιανών είναι ένα ευτυχές γεγονός που συμβαδίζει με τις αρχές της πίστης.

Μετά όμως από μια τέτοια βάπτιση η εκκλησία αναλαμβάνει επίσης και μια επιπρόσθετη ευθύνη έναντι της γερμανικής διοίκησης. Πολύ συχνά στις ακροάσεις παροχής ασύλου είναι δυνατό να ζητηθεί από τους πάστορες που βάπτισαν τον εκάστοτε αιτούντα να παραστούν ως μάρτυρες ενώπιων των αρμόδιων αρχών.
Η διαδικασία δεν είναι πάντα απλή, όπως αναφέρουν πολλοί γερμανοί ιερωμένοι. Οι ίδιοι καλούνται να δώσουν κάποιες βασικές πληροφορίες για τους αιτούντες άσυλο, όπως για παράδειγμα πόσο συχνά συμμετέχουν στις δραστηριότητες της ενορίας τους, αν είναι ενεργά μέλη αλλά και αν γνωρίζουν σημαντικά στοιχεία που αφορούν την χριστιανική ζωή.
Οι ιερωμένοι όμως συχνά αισθάνονται υπό πίεση, αφού δεν νιώθουν την υποχρέωση να «λογοδοτήσουν» τρόπον τινά για θέματα που αφορούν το ποίμνιο αλλά και τη δραστηριότητα της εκκλησίας αυτή καθεαυτή.

Όπως λένε πολλοί ιερωμένοι, αυτού του είδους τα «τεστ πίστεως» από τις διοικητικές αρχές θα πρέπει να σταματήσουν. Ο πάστορας Αλβέρτος Μπαμπαγιάν υπογραμμίζει μάλιστα πώς εν τέλει πρόκειται για θέματα που αφορούν την ψυχή του ανθρώπου και ως τέτοια δεν θα πρέπει να εξετάζονται διοικητικά. Άλλωστε και στην πράξη, όπως λέει, όσοι πρόσφυγες βαφτίζονται παραμένουν και μετά ενεργά μέλη των ενοριών τους.

ΕΛ.ΑΣ.: Αυτός είναι ο νέος ιός που κλειδώνει υπολογιστές - Τι πρέπει να κάνετε

Κλειδώνει τα πάντα στον υπολογιστή σας και …ζητά «λύτρα» για να τα ξεκλειδώσει.
Ο νέος ιός, που -σύμφωνα με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος- κολλάει μέσω e-mail, ονομάζεται Locky kai δύναται να επηρεάσει όλες τις εκδόσεις λειτουργικού συστήματος.



Στόχος του κακόβουλου λογισμικού είναι η καταβολή χρηματικών ποσών ως «λύτρα», προκειμένου να ξεκλειδωθούν – αποκρυπτογραφηθούν τα ψηφιακά αρχεία και δεδομένα που είναι αποθηκευμένα στον ηλεκτρονικό υπολογιστή του χρήστη και έχουν μολυνθεί από τον ιό.

Η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ενημερώνει τους πολίτες για την εμφάνιση του εν λόγω ιού και στην Ελλάδα.
Το συγκεκριμένο κακόβουλο λογισμικό αποτελεί εξέλιξη του γνωστού κακόβουλου λογισμικού «Cryptolocker» ή «Ransomware», συγκαταλέγεται στις ψηφιακές απειλές τύπου Crypto-Malware και δύναται να επηρεάσει όλα τα λειτουργικά συστήματα.

Εξαπλώνεται – μεταδίδεται κυρίως, μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, που φέρουν μολυσμένο επισυναπτόμενο αρχείο, καθώς και όταν επισκεπτόμαστε επισφαλείς ή μολυσμένες ιστοσελίδες.

Μετά την εγκατάστασή του στο λειτουργικό σύστημα, το κακόβουλο αυτό λογισμικό, χρησιμοποιώντας ένα εξελιγμένο σύστημα κρυπτογράφησης, κρυπτογραφεί – κλειδώνει διαφόρους τύπους ψηφιακών αρχείων, (ενδεικτικά: *.doc, *.docx, *.xls, *.ppt, *.psd, *.pdf, *.eps, *.ai, *.cdr, *.jpg, etc.), που είναι αποθηκευμένα στον ηλεκτρονικό υπολογιστή του χρήστη που έχει μολυνθεί από τον ιό, δίνοντας τους την κατάληξη ‘’locky’’, ενώ για να ξεκλειδωθούν τα αρχεία, οι δράστες ζητούν από τον χρήστη να καταβάλει χρηματικό ποσό.

Η καταβολή του χρηματικού ποσού προτείνεται να γίνει, μέσω ανώνυμου προγράμματος περιήγησης, με τη χρήση του ψηφιακού νομίσματος bitcoin (BTC), κατόπιν μηνύματος που εμφανίζεται στον χρήστη, με υποδείξεις και οδηγίες για την πληρωμή.


Καλούνται οι χρήστες του διαδικτύου να μην πληρώνουν τα χρήματα που ζητούνται, προκειμένου να αποθαρρύνονται τέτοιες παράνομες πρακτικές καθώς και για να μην εξαπλωθεί το φαινόμενο, ενώ θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να λαμβάνουν μέτρα ψηφιακής προστασίας και ασφάλειας για την αποφυγή προσβολής από το προαναφερόμενο κακόβουλο λογισμικό.

Η σκοτεινή πλευρά της σελήνης σε εικόνες και βίντεο υψηλής ευκρίνειας





Η Σελήνη πραγματοποιεί τροχιά σε απόσταση 384.403 χιλιομέτρων από τη Γη και το βίντεο καταγράφει την αθέατη πλευρά του φυσικού δορυφόρου του πλανήτη μας. Ο δορυφόρος έχει τοποθετηθεί σε απόσταση μεγαλύτερη από αυτή της Σελήνης με τη Γη και κατάφερε να καταγράψει τη σκοτεινή για τη Γη πλευρά της Σελήνης, την ώρα που αυτή κινείται πάνω από τον πλανήτη μας.

Οι πρώτες εικόνες της “σκοτεινής” πλευράς της Σελήνης τραβήχτηκαν πριν από 46 χρόνια, κατά τη διάρκεια της ιστορικής αποστολής στο διάστημα με το Apollo 11.


Μητρόπολίτης Ιγνάτιος: Όποιος αρνείται την προσφορά στους πρόσφυγες δεν είναι ούτε Έλληνας, ούτε Ορθόδοξος



Η μεγαλύτερη δεξαμενή εθελοντισμού στην Ελλάδα είναι η Εκκλησία, είναι η φύση της. Το ξέρουν οι άνθρωποι που προσφέρουν και ετοιμάζουν το φαγητό» δήλωσε στον Alpha 989 ο Μητροπολίτης Δημητριάδος και Αλμυρού Ιγνάτιος και πρόσθεσε ότι «το έλλειμμα συντονισμού δείχνει χάος αλλά εμείς τρέξαμε σε αυτούς τους ανθρώπους. Στις επαρχίες οι πρώτοι που έτρεξαν (να βοηθήσουν τους πρόσφυγες) ήταν οι ιερείς.


Όταν είδα να ανοίγουν παρεκκλήσια στα νησιά για να μπουν οι άνθρωποι, ήταν η αγιότερη πράξη που υπήρξε. Ακόμα και την φυσική εικόνα, το ξύλο, όπου και αν την βρούμε, θα την πάρουμε, θα την καθαρίσουμε και θα την βάλουμε σε ένα καλό σημείο του σπιτιού μας. Έτσι είναι και ο άνθρωπος. Βεβαίως έχει πόνο, κόπο. Όσο και αν μας λοιδόρησαν εμάς τους Έλληνες, δικαίως τώρα στρέφουν όλοι τα μάτια και λένε ότι οι Έλληνες είναι άνθρωποι. Δεν μπορώ να δεχτώ κάποιον που αρνείται την προσφορά σε πρόσφυγες και μετανάστες.

Για μένα αυτός δεν είναι ούτε Έλληνας ούτε Ορθόδοξος. Η Ορθοδοξία περιθάλπει όποιον άνθρωπο από όπου και αν είναι Αυτό σημαίνει Χριστός. Όσο θα κηρύττουμε τον Χριστό αυτό θα το κάνουμε πράξη» συμπλήρωσε, ωστόσο, ότι «στους πρόσφυγες και τους μετανάστες είναι ο Χριστός σήμερα. Αυτόν τον Χριστό διδάσκουμε. Θα είμαστε υπόλογοι αν δεν τον υποδεχτούμε. Μόνο με αυτόν τον Χριστό μπορούμε να γιορτάσουμε πραγματική Ανάσταση το Πάσχα».

Απαντώντας στις φωνές που θεωρούν ως απειλή για τον Χριστιανισμό την έλευση Ισλαμιστών στην Ευρώπη, ο Μητροπολίτης Δημητριάδος κος Ιγνάτιος είπε: «Και εγώ ανησυχώ αλλά στο όνομα της ανησυχίας δεν μπορείς να αφήσεις ένα παιδί νηστικό. Εμείς 400 χρόνια σκλαβιάς και δεν χαθήκαμε, θα χαθούμε τώρα; Και τώρα θα αντέξουμε. Η Ευρώπη κινδυνεύει γιατί έχασε τον Θεό. Τους προέκυψε το Ισλάμ και τρέχουν να βάλουν θρησκευτικά στα σχολεία για να μάθουν τα παιδιά τί είναι Θεός και τί τζαμί. Αν πάμε φοβικά, θα κάνουμε τα μεγαλύτερα λάθη. Η Εκκλησία όποτε χρειάστηκε έδωσε τα πάντα» και πρόσθεσε χαρακτηριστικά «στην Ορθόδοξη Θεολογική Σχολή των Αθηνών διδαχτήκαμε το Ισλάμ. Έδωσα μάθημα για το Ισλάμ. Είναι λάθος να πούμε ότι όλο το Ισλάμ είναι τζιχαντιστές και θέλει «ιερό πόλεμο». 
Βεβαίως, υπάρχουν στοιχεία που όποιος τα παραφράσει ή τα πάρει στα χέρια του για πολιτικούς λόγους, μπορεί να το μετατρέψει σε πολεμική μηχανή. Και το Ευαγγέλιο του Χριστού όμως δεν απέτρεψε τις Σταυροφορίες. Η παρερμηνεία έφερε αίμα. Ως βιβλίο πολιτισμού ο καθένας πρέπει να διαβάσει το Κοράνι και δεν έχει να χάσει τίποτα, γιατί όμως ένας Ευρωπαίος όταν διαβάζει το Κοράνι γίνεται τζιχαντιστής; Έχει χάσει το νόημα της ζωής και μέσα από το Κοράνι που ευκολύνει τα πράγματα νομίζει ότι μπορεί να βρει νόημα στη ζωή του. Εμείς οι Έλληνες έχουμε παράδοση, μυστικισμό, έχουμε την αλήθεια».

Ο κος Ιγνάτιος επεσήμανε ότι «χάσαμε την «κοινότητα». Είναι αυτό που έχει χάσει και η Εκκλησία πολλές φορές. Εκκλησία είναι η πρόσκληση γύρω από ένα τραπέζι να φάμε μαζί. Είναι ο Χριστός στην Αγία Τράπεζα. Παίρνω ένα ψίχουλο και μία σταγόνα, όχι για να ζήσω αλλά για να είμαι με τον Θεό. Η Εκκλησία ήταν αγάπη γύρω από μία τράπεζα, που γινόταν αγάπη σε ένα τραπέζι. Δεν γίνεται όταν κοινωνώ από ένα ποτήρι, να μην έχεις να φας εσύ και εγώ να τρώω. Στην κοινωνία γίνομαι ένα με τον συνάνθρωπό μου, που κοινωνούμε μαζί. Δεν γίνεται να είσαι ξένος και να παραμένεις ξένος για μένα. Στις μικρές εκκλησιαστικές κοινότητες, η μικρή ενορία, που συγκροτείται από τους ανθρώπους που έχουν συνείδηση, αναπληρώνει το κενό της κοινωνίας μας. Αν έχουμε χάσει την κοινωνία μεταξύ μας, ο ατομισμός κυριαρχεί και η μοναξιά οδηγεί στην κατάθλιψη».

 "Πηγή:topontiki.gr"

Και οι Γάλλοι θέλουν δημοψήφισμα για την Ε.Ε



Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη σε έξι χώρες της Ευρώπης από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου κατά το διάστημα του Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου στη Γερμανία, η πλειοψηφία των Γάλλων, το 53%, επιθυμεί τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος για τη θέση της Γαλλίας στην Ενωση, σύμφωνα με το βρετανικό μοντέλο, ακόμη και αν το 45% θα ψήφιζε «ναι», το 33% «όχι» και το 22% εμφανίζεται αναποφάσιστο.

Οι Ισπανοί είναι οι πιο ένθερμοι υποστηρικτές της παραμονής της Βρετανίας στην ΕΕ με 81%. Ακολουθούν οι Πολωνοί (80%), οι Ιρλανδοί (79%) και οι Γερμανοί (73%). Μόνο το 56% των Γάλλων θέλει την παραμονή της Βρετανίας, ενώ το 44% έχει αντίθετη άποψη.


Η ανωτέρω είδηση επιβεβαιώνει τη δυσπιστία μεγάλου ποσοστού της κοινής γνώμης απέναντι στις πολιτικές της ΕΕ που καθορίζονται από το Βερολίνο.

153 ΑΤΟΜΑ ΤΑΞΙΔΕΨΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΣΥΡΙΑ Εντάχθηκαν στο ISIS 25.000 άνθρωποι

Ο υπουργός Εσωτερικών της Ισπανίας Χόρχε Φερνάντες Ντίαζ ανέφερε ότι τουλάχιστον 153 άνθρωποι ταξίδεψαν από την Ισπανία με προορισμό την Συρία, τη Λιβύη και το Ιράκ για να ενταχθούν σε ισλαμιστικές μαχητικές οργανώσεις, χωρίς όμως να αναφερθεί στις χρονικές περιόδους αυτών των αναχωρήσεων.

 

«Γνωρίζουμε ότι 153 άνθρωποι πήγαν εκεί και 25 επέστρεψαν», δήλωσε ο Ντίαζ στο ισπανικό κρατικό ραδιόφωνο, σημειώνοντας πως ο αριθμός αυτός είναι κατά πολύ μικρότερος συγκριτικά με άλλες χώρες.

Από τους 153 που ανακρίθηκαν, κάποιοι είναι Ισπανοί υπήκοοι, ενώ άλλοι απλά ταξίδεψαν σε αυτές τις εμπόλεμες ζώνες με αφετηρία την Ισπανία, σύμφωνα με το υπουργείο.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις των Ηνωμένων Εθνών τα τελευταία χρόνια περισσότεροι από 25.000 άνθρωποι από όλο τον κόσμο έχουν αναφερθεί ότι έχουν ενταχθεί σε ισλαμιστικές οργανώσεις για να πολεμήσουν στο πλευρό τους.


“Δεν γλιτώνει την κατάρρευση και τη διάσπαση o ΣΥΡΙΖΑ”, υποστηρίζει ο Δημ. Κουτσούμπας

Εξαιρετικά δυσοίωνες για τον ΣΥΡΙΖΑ και το πολιτικό μέλλον του σημερινού κυβερνώντος κόμματος, είναι οι προβλέψεις που κάνει ο Γενικός Γραμματέας του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας, με συνέντευξη την οποία παραχωρεί στην εφημερίδα “Real News”. 
Ο Δημήτρης Κουτσούμπας περιγράφει ως “αέρα κοπανιστό”, τις “κορόνες ότι θα αντιμετωπιστεί η διαπλοκή”, υποστηρίζει ότι το ενδεχόμενο εξόδου της Ελλάδας από την ευρωζώνη παραμένει στο τραπέζι, και σημειώνει με νόημα για τον ΣΥΡΙΖΑ. “Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα γλιτώσει την κατάρρευση και τη διάσπαση. Η πολιτική του είναι γεμάτη αντιφατικά αδιέξοδα. Θα έχει τη μοίρα των προκατόχων του στη Σοσιαλδημοκρατία, αφού άλλωστε αυτόν τον χώρο έχει καταλάβει”, είναι η χαρακτηριστική αποστροφή του Γενικού Γραμματέα του ΚΚΕ, Δημήτρη Κουτσούμπα. 


ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ: Επιδείνωση της κατάστασης σε όλα τα ζητήματα, σχετικά με το προσφυγικό, αναμένει ο Δημήτρης Κουτσούμπας, αναφερόμενος στα αποτελέσματα της Συνόδου Κορυφής της ΕΕ. Ο κ. Κουτσούμπας επέρριψε ευθύνες για τις εξελίξεις αυτές τόσο στην κυβέρνηση όσο και στα κόμματα που υπέγραψαν το κοινό ανακοινωθέν της σύσκεψης των πολιτικών αρχηγών και απέρριψαν τις προτάσεις του ΚΚΕ «που είναι στον αντίποδα των αρνητικών αποφάσεων της Συνόδου Κορυφής». 
Ερωτηθείς αν η κυβέρνηση -έστω και παρασκηνιακά- επιχειρεί να συνδέσει την αξιολόγηση με το προσφυγικό, είπε ότι αυτή η κυβέρνηση άλλα λέει δημόσια και άλλα πράττει πίσω από κλειστές πόρτες με τους εταίρους της, προσέθεσε ότι πέραν του παρασκηνίου, στο προσκήνιο βρίσκονται προτάσεις-λαιμητόμος της ίδιας της κυβέρνησης και επισήμανε ότι «η όποια σύνδεση της αξιολόγησης με το προσφυγικό στην ουσία θα αφορά νέα παζάρια της κυβέρνησης με τους εταίρους της στην ΕΕ, χωρίς θετικό αποτέλεσμα ούτε για τον ελληνικό λαό ούτε για τους πρόσφυγες». 
Σε ό,τι αφορά την πορεία της ΕΕ, είπε ότι το προσφυγικό πυροδοτεί υπαρκτές αντιθέσεις για το μέλλον της, κυρίως λόγω της κατάστασης της διεθνούς οικονομίας, προσέθεσε ότι στις “λυκοσυμμαχίες” κάθε χώρα ενδιαφέρεται πρωτίστως για τα συμφέροντα των δικών της επιχειρηματικών ομίλων, και επισήμανε ότι μέχρι τώρα «οι αντιθέσεις γεφυρώνονταν με προσωρινούς εύθραυστους συμβιβασμούς. Δεν είναι σίγουρο ότι αυτό θα συμβεί και στο μέλλον, με ό,τι σημαίνει αυτό».
Αναφορικά με τα αποτελέσματα της επίσκεψης του πρωθυπουργού στην Σμύρνη, εκτίμησε ότι δρομολογούνται αρνητικές εξελίξεις και στο Κυπριακό και στα κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδας, προσθέτοντας ότι «όλα αυτά δεν μπορούν να κρυφτούν από τα σόου στις κάμερες, ούτε από τις επιχειρηματικές συμφωνίες, που επιβεβαιώνουν ότι ανάμεσα στις δύο αστικές τάξεις Ελλάδας-Τουρκίας αναπτύσσονται αντιφατικές σχέσεις συνεργασίας κι ανταγωνισμού, με θύματα όμως τους λαούς των δύο χωρών και τα κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδας». 
Ανέφερε την εξαρχής προειδοποίηση του ΚΚΕ ότι η παρουσία του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο συνιστά πολύ επικίνδυνη εξέλιξη που σχετίζεται με τον πόλεμο και τους ανταγωνισμούς στην Συρία, αλλά και με την ευκαιρία που δίνεται στην Τουρκία «να εγείρει αμφισβητήσεις κυριαρχικών δικαιωμάτων της Ελλάδας, αξιοποιώντας τη γνώστη θέση του ΝΑΤΟ, που δεν αναγνωρίζει σύνορα στο Αιγαίο, θεωρώντας το ενιαίο επιχειρησιακό χώρο». 
Σε ό,τι αφορά το ενδεχόμενο grexit, είπε ότι αυτό παραμένει στο τραπέζι εξαιτίας κυρίως των συνολικών αντιθέσεων εντός της Ευρωζώνης και λαμβάνοντας υπόψη ότι η πορεία της ελληνικής οικονομίας «θα εξαρτηθεί από τις συνολικότερες εξελίξεις, όπου δεν έχει εξαλειφθεί ο κίνδυνος -το αντίθετο μάλιστα- μιας πιο βαθιάς και συγχρονισμένης κρίσης». 
Ο κ. Κουτσούμπας έκανε λόγο για υπαρκτό κίνδυνο γενίκευσης πολέμου στην περιοχή, τονίζοντας ότι «γι’ αυτό το ΚΚΕ παλεύει ενάντια στην εμπλοκή της χώρας μας, στην απόσυρση του ΝΑΤΟ από το Αιγαίο, να μη δοθεί καμιά διευκόλυνση, καμία υποδομή για την πραγματοποίηση επεμβάσεων και πολέμων». 
Ερωτηθείς αν η κυβέρνηση Τσίπρα θα αντέξει, είπε «θετικό για τον λαό θα είναι να μην αντέξει ούτε η κυβέρνηση Τσίπρα, ούτε οποιαδήποτε άλλη κυβέρνηση αντιλαϊκής διαχείρισης, είτε οικουμενική είτε όπως αλλιώς ονομαστεί. Το ζήτημα είναι να αντέξει ο λαός, το εργατικό-λαϊκό κίνημα ν’ ανασυνταχθεί και να περάσει συνολικά στην αντεπίθεση, στη σύγκρουση με το κεφάλαιο, την ΕΕ, την εξουσία και τα κόμματά τους, που μας έφεραν εδώ». Ερωτηθείς αν μετά από τυχόν εκλογές ο ΣΥΡΙΖΑ θα παραμείνει ενιαίος, έκανε λόγο για «γεμάτη αντιφατικά αδιέξοδα πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ», προσθέτοντας πω; «δεν θα γλιτώσει τη μοίρα των προκατόχων του στη Σοσιαλδημοκρατία, αφού άλλωστε αυτό τον χώρο έχει καταλάβει, που είναι η κατάρρευση και η διάσπαση». Σε ό,τι αφορά τον πρόεδρο της ΝΔ που δηλώνει αντίθετος στην κυβέρνηση από αυτήν τη Βουλή, είπε ότι ο κ. Μητσοτάκης επαναφέρει «πλαστές διαχωριστικές γραμμές που έχουμε γνωρίσει στο παρελθόν. Σ’ αυτό τον πλαστό διπολικό διαχωρισμό βολεύεται και ο κ. Τσίπρας». Αναφορικά με το αν η Δημοκρατική Συμπαράταξη, το Ποτάμι και άλλες δυνάμεις θα επιμείνουν ως το τέλος για κυβέρνηση με συμμετοχή ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ ή είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο συμμετοχής τους σε αναδιάρθρωση της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας, είπε ότι ως ένα σημείο θα αφήσουν ανοιχτό το ενδεχόμενο συμμετοχής τους σε διευρυμένη συνεργασία με βάση τον σημερινό κοινοβουλευτικό συσχετισμό, τονίζοντας, ταυτόχρονα ότι «το βασικό είναι ότι σε αυτά τα κόμματα μπορούν ανά πάσα στιγμή να αναζητηθούν πρόθυμοι και διαθέσιμοι να στηρίξουν αντιλαϊκές κυβερνήσεις είτε με κορμό το ΣΥΡΙΖΑ είτε με κορμό τη ΝΔ. Και γι’ αυτό τα κόμματα αυτά δεν αποτελούν λύση για το λαό, η χρεοκοπία του οποίου έχει και τη δική τους ανεξίτηλη πολιτική σφραγίδα». Είπε ότι χαρακτηρίζει τον κ. Λεβέντη ως “λαγό” γιατί «προπαγανδίζει -με την αβάντα και προβολή των ΜΜΕ φυσικά- ό,τι πιο αντιδραστικό μέτρο, ό,τι πιο σάπιο από το κατεστημένο του πολιτικού συστήματος. Κι επειδή άλλοι δεν τολμούν να πουν ότι τα σκέφτονται, βάζουν το “λαγό” και τα λέει». Ερωτηθείς αν το ΚΚΕ εξετάζει συνεργασία με την Λαϊκή Ενότητα που “ασκεί σκληρή αντιπολίτευση στον ΣΥΡΙΖΑ”, είπε ότι «η «σκληρή αντιπολίτευση» του Λαφαζάνη ούτε στη Βουλή πλέον εκφράζεται ούτε στους εργατικούς, αγροτικούς, λαϊκούς αγώνες, παρά μόνο περιθωριακά και περιορισμένα. Κι αυτό οφείλεται στην τυχοδιωκτική πολιτική τους, αφού κινούνται στα βήματα του πάλαι ποτέ Συνασπισμού-ΣΥΡΙΖΑ, που είδαμε την πολιτική του εξέλιξη τα τελευταία χρόνια…». 
Απαντώντας σε ερώτηση για την πολιτική της κυβέρνηση στον χώρο των ΜΜΕ, εκτίμησε ότι αυτή επιδιώκει «αναδιανομή της αγοράς στον χώρο των ΜΜΕ, συγκέντρωση της “πίτας” σε ακόμα λιγότερα χέρια» και μέσω αυτής της διαδικασίας τη δημιουργία «ενός πιο φιλικού τηλεοπτικού τοπίου για την ίδια την κυβέρνηση». Χαρακτήρισε “αέρα κοπανιστό” τα περί “αντιμετώπισης της διαπλοκής” από την κυβέρνηση, προσθέτοντας πως «όχι μόνο δε θα την αντιμετωπίσει, αλλά θα την αναπαράγει αφού η ενημέρωση, τα κανάλια, οι συχνότητες, θα συνεχίσουν να ανήκουν σε μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα». Ερωτηθείς, τέλος, αν θεωρεί τον Αλέξη Τσίπρα αριστερό, ο γγ του ΚΚΕ είπε: «Ο Τσίπρας λέει ότι είναι αριστερός, ο Κατρούγκαλος κομμουνιστής, ο Κουρουμπλής σοσιαλιστής με φόντο τη φωτογραφία του Αντρέα. Ο καθένας ό,τι θέλει δηλώνει… Ο αναγνώστης, που μας διαβάζει αυτή τη στιγμή, ας συνειδητοποιήσει ότι δεν πρέπει να μένει στις ταμπέλες, στις λέξεις, αλλά να ψάχνει να βρει το τι κρύβεται πραγματικά πίσω από τις λέξεις. Συνήθως εκεί βρίσκεται η αλήθεια…».




ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν εμφορείται από σφοδρά φιλελληνικά αισθήματα.

Του Μιχαήλ Βασιλείου
 Ο Θεός να μας κόβει μέρες και να δίνει χρόνια στον ευλογημένο από τον Αλλάχ ηγέτη της Τουρκίας, ο οποίος θα έπρεπε να έχει τιμηθεί με την ύψιστη διάκριση της ελληνικής Δημοκρατίας… και αν αυτή προβλέπει κάποιον «μεγαλόσταυρο», θα πρέπει με τη διαδικασία του κατεπείγοντος να θεσπίσει η πολιτεία μας κάποια… «μεγαλο-ημισέληνο» για να καλυφθεί η περίσταση. 


Οι αναγνώστες προφανώς νομίζουν ότι εμπαίζουμε και ειρωνευόμαστε τον ηγέτη της γειτονικής μας χώρας. Λανθάνουν. Μετά τις εξελίξεις των τελευταίων ωρών, κλειστήκαμε στον εαυτό μας και ασκηθήκαμε στη δριμεία αυτοκριτική για τα πεπραγμένα μας όλο αυτό το διάστημα. 
Η διαδικασία της ενδοσκόπησης αυτή μας οδήγησε σε ένα και μόνο συμπέρασμα: Οφείλαμε να καταλάβουμε εγκαίρως, ότι ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν εμφορείται από σφοδρά φιλελληνικά αισθήματα. Εξηγούμαστε λοιπόν. Τις τελευταίες ώρες η ελληνική επικαιρότητα, ανέδειξε ένα «πακέτο» θεμάτων σε σχέση με την τουρκική συμπεριφορά στο μεταναστευτικό / προσφυγικό. Οι Τούρκοι απαγόρευσαν στη Γερμανίδα υπουργό Άμυνας να προσγειωθεί στη Μυτιλήνη (η αποδοχή της τουρκικής θέσης είναι απαράδεκτη για τους Γερμανούς), καθώς επίσης και στα πλοία του ΝΑΤΟ να χρησιμοποιούν τα χωρικά της ύδατα. 
Η Τουρκία δεν δείχνει ενδιαφέρον να παραλάβει πίσω όσους διασώζουν τα ΝΑΤΟϊκά πλοία, ενώ δεν επέτρεψε και στη Γερμανίδα υπουργό να μεταβεί στα τουρκικά παράλια για να εξετάσει το πρόβλημα με τους διακινητές. Ποιος είπε ότι καλύπτονται από το τουρκικό κράτος… Επίσης, πρόκειται για την υπουργό χώρας που τους έκανε τη χάρη και αποκάλεσε τρομοκράτες το PKK, φανταστείτε να ασκούσε και κριτική… 
Όλοι σπεύσαμε να καυτηριάσουμε την απροσάρμοστη, αντισυμμαχική, παρανοϊκή, αμοραλιστική, απάνθρωπη, αναθεωρητική (κ.λπ. ο καθένας ό,τι θέλει προσθέτει) συμπεριφορά της Τουρκίας, η οποία έχει όντως προβεί σε μια επίδειξη συμπεριφοράς μικρού παιδιού με διάφορα προβλήματα στον τομέα της συμπεριφοράς, κάποια εκ των οποίων δεν θα το εγκαταλείψουν έως ότου φύγει από τον μάταιο τούτο κόσμο, καθώς είναι κάτι εγγεγραμμένο στον κώδικα DNA, άρα δεν αλλάζει και πρέπει να μάθεις να ζεις με αυτό. 
Χωρίς ενδεχομένως να το αντιλαμβάνεται, η ηγεσία της γειτονικής χώρας έχει εξελιχθεί στον μεγαλύτερο σύμμαχο του Ελληνισμού στην περιοχή, πραγματικό στήριγμα. Διότι στην κατάσταση που βρίσκεται το ελληνικό κράτος, η συμπεριφορά της επίσημης Τουρκίας, κάνει τον διεθνή παράγοντα που καταβάλει προσπάθειες ελέγχου μιας κατάστασης που τείνει να καταστεί εντελώς ανεξέλεγκτη, να κοιτά με πραγματική συμπάθεια την Ελλάδα. 
Από τη μία όχθη του Αιγαίου έχουμε ένα πανίσχυρο, με βάση τους αριθμούς κράτος, με πολύ μεγάλο αριθμό πλωτών μέσων στη διάθεσή του, με έναν υπέρογκο προϋπολογισμό για κάθε λογής υπηρεσία ή/και θεσμό στον τομέα της εθνικής ασφάλειας και εμφανίζεται να μην μπορεί να ελέγξει μια χούφτα παλιάνθρωπους, του διακινητές των μεταναστών / προσφύγων από τα τουρκικά παράλια στα ελληνικά νησιά. 
Δεν μπόρεσαν (…) να ελέγξουν ούτε τη δράση των διακινητών απέναντι στο μικρό νησάκι του Καστελορίζου, το οποίο θέλησαν να γεμίσουν με πρόσφυγες τριπλάσιους από τον τοπικό ελληνικό πληθυσμό… Από την άλλη πλευρά του Αιγαίου έχουμε την Ελλάδα, μια χώρα σε βαθύτατη οικονομική κρίση, με περιορισμένα μέσα, που παλεύει να κρατηθεί στην επιφάνεια, με βαθύτατο εσωτερικό πολιτικό διχασμό, η οποία έχει κατακλυστεί από πρόσφυγες και μετανάστες που προσπαθούν να την εγκαταλείψουν για κάποια χώρα της Δυτικής ή Βόρειας Ευρώπης, ελπίζοντας να ξεκινήσουν μια νέα ζωή… 
Αυτή η χώρα που είναι γονατισμένη, επιδεικνύει με κάθε τρόπο ότι δεν της έλειψε ένα βασικό στοιχείο που θα έπρεπε να χαρακτηρίζει κάθε εκατοστό της Ευρώπης του Διαφωτισμού. Την ανθρωπιά. Δεν έχει νόημα καν να αναφερθούμε στις προσπάθειες που γίνονται σε κυβερνητικό επίπεδο, ή να αναλωθούμε στην κριτική για όσα έγιναν λάθος. Και είναι πολλά και τραγικά τα λάθη. Αυτό όμως που κάνει τον λαό της, την κοινωνία της να ξεχωρίζει, είναι ότι μέσα σε αυτή τη μιζέρια της κρίσης, μέσα σε αυτή την απελπισία, μεγάλο μέρος του πληθυσμού δείχνει ότι ΔΕΝ ξεχνά ότι πάνω από όλα είμαστε άνθρωποι. Συγκλονίζει το θέμα με τα σημεία που αυξάνονται με γεωμετρικό ρυθμό, όπου ένα πιάτο φαγάκι που περισσεύει στις οικογένειες, πολλές εκ των οποίων έχουν απλήρωτους λογαριασμούς και κινδυνεύει ακόμα και το σπίτι τους, είναι κρεμασμένο για να το βρει να τραφεί ένας συνάνθρωπός μας που πλέον δεν διαθέτει ΟΥΤΕ αυτό. Μια τσάντα με ρούχα. Οτιδήποτε θα μπορούσε να είναι χρήσιμο… Συγκλονίζουν οι προσπάθειες απλών καθημερινών ανθρώπων να προσφέρουν ένα ρουχαλάκι σε αυτούς τους δυστυχισμένους ανθρώπους που βρέθηκαν σε τόσο δύσκολη θέση, λίγες καραμέλες για τα παιδάκια, ένα παιχνιδάκι να περάσουν την ώρα τους και να χαμογελάσουν, λίγο νερό, μερικά σάντουιτς… Αυτό το επισήμαναν ακόμα και μέσα ενημέρωσης σε χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης που μας άσκησαν πολύ σκληρή κριτική στο πρόσφατο παρελθόν. Ό,τι και να γίνει, τη στιγμή που οι βολεμένοι στη Βόρεια Ευρώπη που μια ζωή μας έκαναν χρηστομάθεια κουνώντας μας το δάκτυλο, την ώρα που ο Έλληνας παλεύει να κάνει ό,τι περνά από το χέρι του για να βοηθήσει, χωρίς να ρωτά για το θρήσκευμα ή την καταγωγή αυτού που βλέπει να υποφέρει, άλλοι ψηφίζουν νόμους για να τους κατάσχουν τα τιμαλφή… Κι αυτό για να χρηματοδοτήσουν λέει την παραμονή τους στον δικό τους «παράδεισο», προσπαθώντας να τον αποτρέψουν από το να αποτολμήσει καν να περάσει τα σύνορα… Οι δε Αλβανοί κλείνουν τα σύνορα, ξεχνώντας ότι εκατομμύρια από αυτούς, τις περασμένες δεκαετίες δούλεψαν σκληρά και έστειλαν εμβάσματα δισεκατομμυρίων στην πατρίδα τους, όταν ήρθαν αυτοί μετανάστες. Κι αν έγιναν αντικείμενο εκμετάλλευσης σε αρκετές περιπτώσεις, η κρίση έρχεται για να δώσει ένα καλό μάθημα σε όσους υπερέβαλαν, δυστυχώς και σε άλλους που δεν έβλαψαν κανέναν. Σε κάθε περίπτωση, η ελληνική κοινωνία υπομένει με στωικότητα τη δοκιμασία, γνωρίζοντας ότι θα έχει ημερομηνία λήξης και σιγά-σιγά θα βρούμε για μια ακόμη φορά στην Ιστορία μας τον δρόμο μας. Στο μεταξύ, το μόνο που έχει μείνει είναι η ανθρωπιά και η αλληλεγγύη. Σίγουρα δεν είναι το χαρακτηριστικό όλων, αλλά τα παραδείγματα ότι ο Έλληνας ξυπνάει, με τον δικό του ιδιαίτερο πάντα τρόπο και τον προσβάλει αυτό που γίνεται, είναι τόσο πολλά και διαρκώς αυξανόμενα, που κάνει την ελπίδα να γεννιέται κρυφά μέσα μας ότι στο τέλος κάτι θα αλλάξει. Εν μέσω αυτής της κατάστασης λοιπόν, ο γείτονας από την άλλη πλευρά του Αιγαίου συμπεριφέρεται με τον μόνο τρόπο που έχει μάθει, αυτόν του απροσάρμοστου περιφερειακού ταραξία, ο οποίος δεν διστάζει να τα κάνει όλα μπάχαλο, χωρίς να πτοείται απέναντι σε οποιονδήποτε και σε οτιδήποτε. Παράλληλα, απέναντι στον φτωχό Έλληνα γέροντα που θυσιάζει τον καφέ του στο καφενείο για να αγοράσει καραμέλες για να τις μοιράσει στα παιδάκια χαϊδεύοντάς τους λίγο το κεφαλάκι, αντιπαρατάσσουν τους εγκληματίες δουλεμπόρους, που πνίγουν τους δυστυχισμένους αυτούς ανθρώπους στα νερά του Αιγαίου. Με τη συμπεριφορά της, η Τουρκία του Ερντογάν, χωρίς να το θέλει κάνει το ελληνικό παράδειγμα πιο ορατό στα μάτια ολόκληρου του κόσμου. Και χωρίς να το αντιλαμβάνονται πολλοί που έμαθαν τα της αποτροπής μόνο από στρατιωτικά εγχειρίδια και χωρίς ικανότητα συνυπολογισμού της πολιτικής διάστασης, ο απλός καθημερινός Έλληνας προσφέρει και στην ασφάλεια της πατρίδας του, ίσως και περισσότερο από όσο μπορεί να το κάνει ένα πανίσχυρο στράτευμα… το οποίο, παρεμπιπτόντως, με όλες τις κακουχίες και τις δυσκολίες, στέκεται και αυτό όρθιο, στην πρώτη γραμμή, με τα μάτια ορθάνοιχτα.


"Πηγή:defence-point.gr"