Είναι το δίλημμα που εμφύτευσαν οι κλασικοί Έλληνες στην Ευρωπαϊκή διανόηση, για να αποτελέσει το ζητούμενο του Δυτικού πολιτισμού ως προβληματική του τί κυβερνά τους ανθρώπους στην ιστορία του κόσμου, που γράφεται με την ύλη αλλά αναπαράγεται με τις ιδέες.
Δίλημμα που παραμένει
ακόμα αδιευκρίνιστο από την "πολιτισμένη" Ευρώπη, ως τι το
σημαντικότερο μεταξύ της ιδέας από την ανάγκη και της ελευθερίας από την υποταγή στην εποχή της παγκοσμιοποίησης ,
που μοιραία οφείλουν να απαντήσουν οι Έλληνες ως γεννήτορες αυτού, προκειμένου
με την στάση τους να εμβολιάσουν μια νέα Ευρωπαϊκή διαφώτιση ή επιλήσμονες
στην αγαλμο-στατική τους συμπεριφορά να σιωπήσουν για πάντα στις
σύγχρονες απαιτήσεις αυτής .
Σύνταγμα, Δημοκρατία και
Εθνική κυριαρχία ως ιδεώδη του πολιτεύματος μας δεν μπορούν να συνυπάρξουν με
την ωμή πραγματικότητα αυτής της Ευρώπης, παρά μόνο στην δημαγωγία ασήμαντων
πολιτικών που θα παλινδρομούν ανάμεσα "στο ιδεώδες και το πραγματικό" συγχέοντας
την πολιτική με την οικονομία, γιατί δεν
έχουν κατανοήσει ακόμα από την μέθη της εξουσίας , αυτή τη βασανιστική αντίθεση
που κλυδωνίζει συθέμελα τον Δυτικό πολιτισμό .
Είναι στοίχημα καταγωγής
και ιστορίας για τους Έλληνες και
ζητούμενο των καιρών ως ελπίδα για όλους, ακόμα και για τους λαούς εκτός
Ευρώπης που εκτιμούν ότι τα υπολείμματα που έχει διαφυλάξει αυτός ο Λαός από
την κληρονομημένη του σοφία, θα αποτελέσουν επαρκές πνευματικό οπλοστάσιο για
να πολεμηθεί ο ερχομός του Μεσαίωνα που κυοφορείτε από το οικονομικό
κατεστημένο.
Η Ελλάδα
δεν ανήκει μόνο στους Έλληνες ως σκέψη, σοφία και ιδανικό , αλλά σε
όλους τους πολιτισμένους λαούς του πλανήτη που σκέπτονται και πράττουν ως άλλοι
Έλληνες και είναι υπόθεση όλων η διάσωση της κληρονομιάς μας για την Δημοκρατία
ως απάντηση της πολιτικής στην οικονομοκρατία .
Καμιά Ευρώπη ως πολιτισμική προβολή της κλασικής Ελλάδας
δεν μπορεί να οικοδομηθεί με μια υποταγμένη Ελλάδα, είναι σύγκρουση με τον εαυτό της, τον
πολιτισμό της και την καταγωγή της, και δεν είναι τα δημοσιονομικά της το
ουσιαστικό πρόβλημα αυτής της Ευρώπης , αλλά το όραμα πολιτισμού της που
ανέδειξε τον άνθρωπο σε ύπαρξη και όχι αριθμό, κατά φύση ελεύθερο που
αισθάνεται, κρίνει και ενεργεί, κοινωνική προδιάθεση για δικαίωμα στη ζωή
αυστηρώς ακατάλληλη γι' αυτό το συλλογικό κατασκεύασμα των τραπεζιτών που δεν ντρέπονται να το αποκαλούν ενωμένη
Ευρώπη .
Δεν αξιολογείται η Ελλάδα
του κόσμου από χρηματοπιστωτικούς οίκους τραπεζιτών και βαθμολογητές του
ευρω-δολαρίου, αλλά από οίκους διανόησης που αδιάκοπα προσπαθούν να την
ερμηνεύσουν στο ανθρώπινο όραμα που
διατύπωσε, του πώς πρέπει να είναι πλασμένος αυτός ο κόσμος .
Μας ανάγκασαν να μη
σκεπτόμαστε, μας πρόσβαλαν , μας γελοιοποιήσουν, μας κατηγόρησαν για να μας
απομυθοποιήσουν και μας εκφόβισαν να φοβόμαστε την ελευθερία από την φυλακή
αυτής της Ευρώπης, γιατί ο δικός τους φόβος είναι πολύ μεγαλύτερος μην
ξαναφέρουν οι Έλληνες στο προσκήνιο τον πολιτισμό που τους εξανθρώπισε ,
γιατί γνωρίζουν καλύτερα και από εμάς,
ότι το δικαίωμα στην διαφορετική άποψη και η ελεύθερη βούληση που αναδεικνύει
τον άνθρωπο επίκεντρο της πολιτικής και όχι βορά της οικονομίας ως απαύγασμα
της Ελληνικής σοφίας - προσφέρει ένα
τοξικό για την παγκοσμιοποίηση όραμα της
ανθρώπινης φύσης και της θέσης του ανθρώπου στον κόσμο αυτό, που δεν πεθαίνει
εάν δεν υποταχθεί και θαφτεί στη γη που το γέννησε .
" Όταν ο Ξέρξης εβάδιζε
εναντίον των Ελλήνων στις Θερμοπύλες, έστειλε έναν ιππέα κατάσκοπο για να δει
πόσοι ήταν και τι έκαμαν . Ο ιππέας είδε πράγματα παράδοξα γι' αυτόν και τα
ανήγγειλε εις τον Ξέρξη όταν επέστρεψε λέγοντας του ότι λίγοι Σπαρτιάτες
φρουρούσαν το στενό και από αυτούς άλλοι εγυμνάζοντο και άλλοι εκτενίζοντο . Ο
Ξέρξης τότε, μή δυνάμενος να εννοήση όσα άκουσε εκάλεσε τον εξόριστο βασιλιά
της Σπάρτης Δημάρατο που είχε καταφύγει στην Περσία ως στρατιωτικός του
σύμβουλος, για να του τα εξηγήσει. Ο Δημάρατος, όπως διηγείται ο Ηρόδοτος, του
απάντησε τα εξής : Βασιλεύ, οι Έλληνες είναι λαός φτωχός αλλά προικισμένος με
μεγάλας αρετάς . Οι άνδρες αυτοί έχουν έλθει να πολεμήσουν εναντίων μας για το
στενό και γι' αυτό στολίζουν τας κεφαλάς
των κατά παράδοση όταν κινδυνεύουν . Να γνωρίζεις όμως ότι , εάν υποτάξεις
αυτούς, καθώς και εκείνους που έμειναν εις την Σπάρτη, κανέν άλλο Έθνος δεν θα
τολμήσει να σου αντισταθεί . Να με θεωρείς ψεύτη , αν δεν γίνουν αυτά, τα οποία εγώ λέγω " .
( Τότε εκτένιζον τας κεφαλάς των προ του κινδύνου ,
τώρα που ο κόσμος καίγεται οι πολιτικοι μας χτενίζουν ...... )
Τα συμπεράσματα γιατί
τόσο μένος με τους Έλληνες δικά
σας από την ίδια μας την ιστορία, που
επιβάλλει να θέσουμε τέλος σ' αυτό που
οι ψυχολόγοι αποκαλούν '' άρνηση ''
ανοίγοντας διάλογο με αυτήν για το ποιοι
είμαστε και τι μπορούμε να κάνουμε, να ξαναγίνουμε Έλληνες στο κλέος εκείνων
που δεν υποτάσσονται στα προστάγματα της υποταγής από όπου και αν προέρχονται,
όχι μόνο για τον λαό μας, όσο για τους λαούς της Ευρώπης και του κόσμου
ολάκαιρου που πίστεψαν σ' εμάς γι' αυτά που είπαμε και πράξαμε, σε
πεπερασμένους χρόνους .
Τίποτα δεν έχει αλλάξει
σ' αυτή τη ζωή κατανοώντας κυκλικά τον χρόνο που κινεί την ιστορία ως αιώνια
επανάληψη των ιδίων και των αυτών γεγονότων.
Ανταγωνισμοί, πόλεμοι και ματαιοδοξία από
πολιτισμένους λαούς της Δύσης που έχουν απωλέσει τον πολιτισμό που τους έθρεψε, αυτό των Ελλήνων
σε μια κρίση πολιτισμού και όχι οικονομίας, που αν μη τι άλλο έπρεπε να
αναδείξει τους Έλληνες πρωταγωνιστές στη σωτηρία της πολιτισμικής κατάρρευσης
αυτής της Ευρώπης και όχι υποτελείς
κομπάρσους μιας ανυπόληπτης τοκογλυφικής κάστας
που αποφάσισε το ξήλωμα της ιστορίας του πολιτισμού αρχής γενομένης από την Ελλάδα.
Εκβιασμοί, μνημόνια,
χρέος, εξαθλίωση και εξευτελισμός είναι τα δεινά μιας σχεδιασμένης
πολιτικής που δοκιμάζουν τον πολιτισμό
ως ιστορία της Ελληνικής σκέψης, τη διαχρονικότητα και τις αντοχές του για την
γραφή ενός άλλου χωρίς θεσμούς κανόνες και παραδόσεις ως νέα τάξη πραγμάτων που
προμηνύει την θεωρία του χάους, σκοτεινές πράξεις οικονομικού εκβιασμού και σύγχυσης που ωθούν τον πολίτη στην απομόνωση του
εαυτού του και την απαξίωση της πολιτική, δαίμονες της ζωής που δοκιμάζουν την
ανθρώπινη φύση κάνοντας τελικά τον άνθρωπο ήρωα ή έρμαιό τους .
Αν η ατυχία στη χώρα μας
είναι το ανίκανο και ανιστόρητο πολιτικό προσωπικό που συνοψίζει την υποτακτική
του θέση στο κυνικό επιχείρημα ''σωπάστε για να μην πεινάσουμε '', είναι δυστυχία που αφορά αυτούς ως παρέκκλιση της
καταγωγής των και όχι του Ελληνικού Λαού
που αυτοεπιβεβαιώθηκε για τα
ανυπότακτα χαρακτηριστικά του όταν από λάθος τους τόλμησαν να τον δοκιμάσουν .
" Ου τοις άρχειν βουλομένοις μέμφομαι, αλλά
τοις υπακούειν ετοιμοτέροις ουσιν " δεν κατηγορώ αυτούς που θέλουν να κυβερνούν ,
αλλά εκείνους που είναι έτοιμοι να υπακούσουν λέει ο Θουκιδίδης και ο
λαός μας δεν υπάκουσε τον Ιούλιο του 2015 στο δημοψήφισμα που με τόση άνεση ξευτέλισε
ο Τσίπρας.
Και όσο η πολιτική του
αφέντη που πηγάζει στα διευθυντήρια της Ευρώπης και εκβάλλει τα προστάγματα της
στα κόμματα της υποταγής για να προκαλέσουν κακό στην χώρα , άλλο τόσο κάκιστη, απαράδεκτη και με πολλά
ερωτηματικά είναι και η πολιτική στάση των Δημοκρατικών κομμάτων αντίστασης
που δεν έχουν ακόμα γεφυρώσει τις όποιες διαφορές τους, έστω και προσωρινά,
σε μια αγωνιστική πορεία για τη δημιουργία ενός ενιαίου μετώπου αντίστασης και
ανατροπής ενός καθεστώτος κατοχής που φαίνεται τελικά, ότι οι μεν το χτίζουν
και οι δε το συντηρούν .
Είσαστε υπόλογοι γι'
αυτήν την κατάσταση και σίγουρα θα αξιολογηθείτε από το λαό όταν εκλογικά
μοιράσει την εμπιστοσύνη του , διότι η ενότητα στον κοινό σκοπό για σωτηρία προσδιορίζει την αξιοπιστία και όχι η
επίκληση αυτής από διαφορετικά μετερίζια για οφέλη κομματικά ή προσωπικά τη
στιγμή που η χώρα βυθίζεται στην υποταγή.
Τί είδους κατοχή
περιμένετε για να δημιουργηθεί ένα καινούργιο , εκλογικό για τα δεδομένα του
σήμερα , Ε.Α.Μ. ;
Ο λαός απέδειξε ότι είναι
έτοιμος ακόμα και για ρήξη προκειμένου να προστατεύσει την αξιοπρέπειά του και
το κύρος της χώρας , τουλάχιστον πολιτισμικά ως ιστορικό χρέος καί γιατί όχι
καί πολιτικά με αυτή την Ευρώπη όταν τυγχάνει ανάλογης πατριωτικής ηγεσίας .
Αν η ψευτοαριστερά δεν
άντεξε δεν ήθελε ή δεν μπορούσε με την
Δεξιά να καραδοκεί, ελάτε εσείς αγωνιστικά ενωμένοι όπως ο κυρίαρχος λαός
θέλει να σώσετε την Δημοκρατία , διότι
''αξιοτεκμαρτότερον του λόγου το έργον εστί '' .
Δεν υπάρχουν ιδεολογίες
πια , τα πάντα έχουν ηττηθεί από αυτήν την αχαλίνωτη εξέλιξη της τεχνολογίας στο βαθμό που
απώλεσαν από τους κόλπους τους την Ελληνική σοφία για τον άνθρωπο και την
κοινωνία .
Καπιταλισμός, Κουμμουνισμός, Σοσιαλισμός και
Φασισμός ποτέ δεν υπήρξαν ολοκληρωμένες ιδεολογίες κατά την Κλασική έννοια της
ανάλυσης των, παρά μόνο συστήματα κατανομής του εισοδήματος που άμεσα ή έμμεσα
υιοθετούν την κυριαρχία του χρήματος επί του ανθρώπου, σε αντιδιαστολή της
κλασικής παιδείας που ορίζει τον άνθρωπο, ως μέτρο των πάντων !!
Πάλη της κοινωνίας για Δημοκρατία, Σύνταγμα
και Ανεξαρτησία, και όχι πάλη των κοινωνικών τάξεων για μισθούς, συντάξεις και
επιδόματα που εκτονώνει και
κατακερματίζει τη συλλογικότητα της λαϊκής οργής χωρίς αποτέλεσμα αυτή την
κρίσιμη στιγμή, διότι εάν χάσουμε τα
πρώτα , σίγουρα θα χαθούν και τα δεύτερα από την επέλαση του χειρότερου εχθρού,
αυτού της οικονομικής κατοχής .
Οι καιροί είναι
μαζί μας, γιατί είναι πολύ μικρή η παρέα της πολιτικής υποτέλειας στην
χώρα μας για να ανακόψει τον Δημοκρατικό άνεμο που φυσά στους λαούς του κόσμου
, όπως τον ανέκοψε ο Σύριζα τότε, για να μη φθάσει στο podemos της Ισπανίας !!!!!