Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

Λουκέτο στο δημόσιο από τον Τράμπ.



Ρεπουμπλικάνοι και Δημοκρατικοί γερουσιαστές των ΗΠΑ ανταλλάσσουν «διαξιφισμούς» αναφορικά με το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας για τον προϋπολογισμό το οποίο οδήγησε σε αναστολή λειτουργίας του ομοσπονδιακού κράτους, για πρώτη φορά από το 2013.
Η παράλυση του ομοσπονδιακού κράτους «ήταν 100% αναπόφευκτη», δήλωσε ο επικεφαλής των Ρεπουμπλικάνων στη Γερουσία Μιτς Μακόνελ
Ο ίδιος πρόσθεσε ότι θα προσπαθήσει να διεξαχθεί νέα ψηφοφορία 
για την προσωρινή χρηματοδότηση του ομοσπονδιακού κράτους ως τις 8 Φεβρουαρίου. Ωστόσο, Οι Ρεπουμπλικάνοι της Γερουσίας δεν αναμένουν αυτή να πραγματοποιηθεί σήμερα.
«Θαονομάζεται Τραμπ-παράλυση διότι κανείς, κανείς δεν αξίζει τόσο όσο ο πρόεδρος Τραμπ να θεωρείται υπεύθυνος για την κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε», απάντησε ο επικεφαλής των Δημοκρατικών στη Γερουσία Τσακ Σούμερ.
Σύμφωνα με τον ίδιο, στη διάρκεια συνάντησης που είχε νωρίς την Παρασκευή με τον Αμερικανό πρόεδρο στον Λευκό Οίκο πρότεινε «να τεθεί στο τραπέζι το θέμα του τοίχου με το Μεξικό», όμως αυτό δεν φάνηκε να αρκεί στον Τραμπ ώστε να καταλήξει σε συμφωνία. Ο Σούμερ τόνισε ότι υπήρχε ένα προσχέδιο συμφωνίας για το μεταναστευτικό και την προσωρινή χρηματοδότηση του ομοσπονδιακού κράτους, όμως ο Αμερικανός πρόεδρος «δεν πίεσε το κόμμα του στο Κογκρέσο να το δεχθεί».
Παρόλα αυτά ο επικεφαλής των Δημοκρατικών στη Γερουσία επεσήμανε ότι θα εξακολουθήσει να αναζητεί μια διακομματική συμφωνία και ζήτησε από τον Αμερικανό πρόεδρο να συγκαλέσει ήδη σήμερα έκτακτη συνάντηση με τους επικεφαλής των δύο κομμάτων στα δύο σώματα του Κογκρέσου, ώστε να βρεθεί κάποια συμβιβαστική λύση.
Λευκός Οίκος: Οι Δημοκρατικοί κρατούν ομήρους τους Αμερικανούς

Τι φέρνει το «λουκέτο» στην κυβέρνηση

Κατά τη διάρκεια της αναστολής της λειτουργίας του ομοσπονδιακού κράτους στις ΗΠΑ το προσωπικό των ομοσπονδιακών υπηρεσιών που δεν κρίνεται απαραίτητο λαμβάνει άδεια ή τίθεται σε προσωρινή αναγκαστική αργία. Όσοι θεωρούνται απαραίτητοι, όπως αυτοί που εργάζονται σε υπηρεσίες ασφαλείας, εξακολουθούν να εργάζονται.
Έπειτα από προηγούμενα περιστατικά παύσης της λειτουργίας του ομοσπονδιακού κράτους το Κογκρέσο είχε ψηφίσει για την καταβολή αναδρομικά των μισθών των ομοσπονδιακών υπαλλήλων. Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ αναμένεται να στηρίξει παρόμοιο μέτρο, όπως δήλωσε ανώτερος αξιωματούχος χθες Παρασκευή.
Οι εργαζόμενοι άρχισαν να μαθαίνουν από χθες αν θα τεθούν σε αναγκαστική αργία, όμως οι επίσημες ανακοινώσεις θα ξεκινήσουν από σήμερα.
Η προηγούμενη παράλυση του ομοσπονδιακού κράτους τον Οκτώβριο του 2013 διήρκησε για 16 ημέρες και στη διάρκειά της περισσότεροι από 800.000 εργαζόμενοι σε ομοσπονδιακές υπηρεσίες έλαβαν αναγκαστική άδεια άνευ αποδοχών.
Αναλυτικά τι θα συμβεί:
Στρατός: Το υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ ανακοίνωσε χθες ότι η παράλυση του ομοσπονδιακού κράτους δεν θα επηρεάσει τις επιχειρήσεις του στο Αφγανιστάν, ούτε αυτές εναντίον του Ισλαμικού Κράτους στο Ιράκ και τη Συρία.
Το σύνολο του 1,3 εκατομμυρίου ενστόλων θα εξακολουθήσει να εργάζεται, ωστόσο το πολιτικό προσωπικό που κρίνεται μη απαραίτητο θα τεθεί σε αναγκαστική αργία. Ο υπουργός Άμυνας Τζιμ Μάτις προειδοποίησε μάλιστα ότι αν διαρκέσει η παράλυση του ομοσπονδιακού κράτους υπάρχει κίνδυνος να μην συντηρούνται τα πολεμικά πλοία και να αναγκαστούν να παραμείνουν στο έδαφος τα αεροσκάφη.
Δικαιοσύνη: Το υπουργείο Δικαιοσύνης έχει πολλούς εργαζόμενους που κρίνονται απαραίτητοι. Βάσει των σχεδίων του, το υπουργείο εκτιμά ότι οι 95.000 από τους 115.000 υπαλλήλους του θα εξακολουθήσουν να εργάζονται κανονικά.
Λευκός Οίκος: Περισσότεροι από 1.000 υπάλληλοι του Λευκοί Οίκου σε σύνολο 1.715 θα πρέπει να τεθούν σε αναγκαστική αργία, όπως ανακοίνωσε η κυβέρνηση Τραμπ χθες. Ο Αμερικανός πρόεδρος θα διαθέτει αρκετό προσωπικό για να φέρνει εις πέρας τα καθήκοντά του, ενώ αναμένεται να μεταβεί κανονικά την επόμενη εβδομάδα στο Νταβός για να παραστεί στο Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ.
Εθνικά Πάρκα: Η κυβέρνηση Τραμπ σκοπεύει να διατηρήσει ανοικτά τα εθνικά πάρκα, με το προσωπικό ασφαλείας να εργάζεται κανονικά. Το 2013 τα πάρκα είχαν κλείσει με αποτέλεσμα να χαθούν περίπου 500 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα.
Αξιοθέατα στην Ουάσινγκτον: Το 2013 δημοφιλή αξιοθέατα, όπως το ινστιτούτο Smithsonian, έκλεισαν, ενώ σε κάποια από αυτά, όπως το Μνημείο του Λίνκολν και τη Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου να αποκλείονται με κορδέλες ώστε να εμποδίζεται η πρόσβαση σε αυτά.
Η κυβέρνηση Τραμπ έχει ανακοινώσει ότι δεν σκοπεύει να περιορίσει την πρόσβαση στα ανοικτά μνημεία. Το Smithsonian από την πλευρά του έχει επισημάνει ότι τα μουσεία του μπορούν να παραμείνουν ανοικτά το πρώτο Σαββατοκύριακο.
Ταξίδια: Οι επιβάτες των τραίνων και των αεροπλάνων δεν επηρεάστηκαν από την αναστολή της λειτουργίας του ομοσπονδιακού κράτους το 2013. Η διαδικασία έκδοσης διαβατηρίων είχε επίσης συνεχιστεί, αν και με κάποιες καθυστερήσεις.
Δικαστήρια: Τα ομοσπονδιακά δικαστήρια, περιλαμβανομένου του Ανώτατου Δικαστηρίου, μπορούν να εξακολουθήσουν να λειτουργούν για τρεις εβδομάδα χωρίς επιπλέον χρηματοδότηση.

 CNN.gr

Εισβολή της Τουρκίας στην Συρία.

Εισέβαλε τελικά η Τουρκία στη Συρία και βάλει κατά των Μονάδων Προστασίας του Λαού (YPG). Η εισβολή ξεκίνησε τις 16 ώρα Ελλάδος και δείχνει την αδυναμία στην οποία έχουν περιέλθει οι ΗΠΑ να ελέγξουν τον Ερντογάν.


 Η χερσαία επιχείρηση της Τουρκίας στην περιοχή Αφρίν της Συρίας έχει ξεκινήσει "ντε φάκτο", ανακοίνωσε ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.
Ο Ερντογάν είπε ότι "κάποιοι προσπαθούν να μας εξαπατήσουν αλλάζοντας το όνομα των δυνάμεων" που δρουν στη Συρία, αναφερόμενος στην κουρδική πολιτοφυλακή. "Η ονομασία αυτής της δύναμης είναι PKΚ", πρόσθεσε.
   
Το Αφρίν βρίσκεται πολύ κοντά στα σύνορα της Τουρκίας και ελέγχεται από τις συριακές κουρδικές Μονάδες Προστασίας του Λαού (YPG). Η Άγκυρα χαρακτηρίζει "τρομοκρατική" την οργάνωση αυτή, την οποία θεωρεί ότι είναι παρακλάδι του Εργατικού Κόμματος του Κουρδιστάν.
"Η επιχείρηση Αφρίν ξεκίνησε ντε φάκτο επί του πεδίου" είπε ο Ερντογάν, σε μια ομιλία του που μεταδόθηκε από την τηλεόραση, χωρίς να δώσει περισσότερες διευκρινίσεις. "Θα καταστρέψουμε σταδιακά τον διάδρομο του τρόμου, όπως κάναμε στις επιχειρήσεις της Τζαραμπλούς και της Αλ Μπαμπ, ξεκινώντας από τα δυτικά (...) Μετά, θα ακολουθήσει το Μάνμπιτζ", πρόσθεσε, αναφερόμενος σε μια άλλη πόλη της Συρίας που βρίσκεται ανατολικότερα και είναι και αυτή υπό τον έλεγχο των Κούρδων.
   
"Αργότερα, βήμα προς βήμα, θα απαλλάξουμε τη χώρα μας μέχρι τα ιρακινά σύνορα από αυτό το στρώμα του τρόμου που προσπαθεί να μας πολιορκήσει", συνέχισε
Παρά τις ανησυχίες που έχει εκδηλώσει η Ουάσινγκτον για μια τουρκική επιχείρηση μεγάλης κλίμακας στη Συρία, οι τουρκικές ένοπλες δυνάμεις προχώρησαν χθες και σήμερα σε βομβαρδισμούς θέσεων των YPG και συγκέντρωσαν εκατοντάδες στρατιώτες και δεκάδες άρματα κατά μήκος των συνόρων.
Οι YPG είναι ένας από τους συμμάχους των ΗΠΑ στον πόλεμο κατά του Ισλαμικού Κράτους. Διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο στην εκδίωξη των τζιχαντιστών απ' όλα τα προπύργιά τους στη Συρία.


το θέατρο είναι κλειστό - του φώτη μισόπουλου


πρόζα, - α-τονικοί διάλογοι για μια ισημερία

''...όλα όσα σκεφτήκατε κάνατε και είπατε κι έτσι απλά να βγείτε απ' την ταινία;; Δεν έχετε πού αλλού να πάτε. Το θέατρο είναι κλειστό.
ΟΥΙΛΙΑΜ ΜΠΑΡΟΟΥΖ, Ο ΑΠΟΛΥΜΑΝΤΗΣ




........μερικές φορές φυσάει δυνατά τα ξυπόλυτα πόδια σκάβουν το χώμα - μάτια κλειστά στον ήλιο, συλλαβιστές ζωές ο Aπολυμαντής χωρίς μουστάκι γελοίος φωναχτές σκέψεις τραπεζοκαθίσματα μάταιος ''λάτρης-λόγος'' γιγαντόσωμων γυναικών - σκηνοθετημένες στιγμές, απίστευτες, εικονογραφίες από λαϊκές και παζάρια μιλάει σιγά σαν τον αφανισμό ή την ουδετερότητα μιας συναλλαγής - φωτογραφίες με πρόσωπα που απουσιάζουν ''δεν άκουσες τι σε ρώτησα;;'' ζούσαν άντρες απ' τα εργοστάσια πίσω από βουνά σκουπιδιών κι αδέσποτα σκυλιά με βλέμμα άδειο σαν υποχώρηση αναντίρρητη, η Ο. είχε πεθάνει ο Α. ξαναπαντρεύτηκε έκαμνε στο τέλος την πιο ακραία διήγηση για όλα τα πάρτι και την κραιπάλη τους η πιο διασκεδαστική ματαιοδοξία- περίκλειστα μέρη καθώς το χέρι ανηφορίζει τον καημό - ακέφαλα ξέμειναν πίσω τα πόδια, είχε δει στον ύπνο ένα τσιγγάνο με λευκό πρόσωπο εδώ και πολύ καιρό μετά από μια θεαματική πτώση, γέφυρα ανύπαρχτη γέφυρα που διασκευάζει την καινούρια ζωή σου σαρκάζοντας υποσχέσεις,-


όνειρα τρύπια για να σε θαυμάζουν από παντού οι αργόσχολοι ή
το πρώτο κύμα αίματος που χτυπούσε τα δέντρα - όλα - φαίνονται-/ μακρινές φωνές από μπουκάλια αφορολόγητων ποτών και ευφορβίες - η είσοδος της πόλης όπως περίπου μια ιδιοτροπία της φύσης ανεξήγητη ''όχι'', μου λέει, ''οι λυγμοί αποφασίζουν,- οι κεραυνόπετρες όταν αναδύονται απ' τους κόρφους της γης, αφηγούμαστε ιστορίες που έρχονται που στέκουν που αναχωρούν και ''μ' ένα ξέφωτο σαν αμείλικτο κενό'', - δε μου ξυπνάει στο μυαλό αν κάποιος το είπε - στους δρόμους στις εμπύρετες πλατείες ο Θεός - είναι με την Επανάσταση - μεσημέρια με κλωστές βαμβακερές καλοκαίρια αρκετά μεγάλα για να μαθαίνουμε την αλήθεια, στέκεται πολύ μακριά απ' τον πλανήτη, εμείς συναντήσαμε μονάχα τον Μεγάλο Ιεροεξεταστή, ακούμε τους εμετούς του ξημερώματα ''υπάρχουν άνθρωποι και είναι μαζί μου από πάντοτε'' είπε ο Μεγάλος Ελεύθερος, έπειτα έμεινε στο αργαστήρι έφτιαξε μια καινούρια ζωή από τη μυρωδιά του ξύλου στα συρτάρια και μάς έβλεπε, υπήρχε ετερόδοξη σιωπή -


κανείς δεν θυμάται πού είναι θαμμένος θα προσπεράσει το μέρος του αδιάφορα, θα προσποιείται ένα χαρούμενο χαιρετισμό βγάζοντας το καπέλο, ''γερνάς, - δεν άκουσες τι σε ρώτησα;;''- περίεργα ανεστραμμένα τοπία, βαδίζουμε στις μύτες εκεί που δεν υπάρχει τίποτα, επιστρέφουμε στον τόπο ενός σκοτεινού εγκλήματος κάθε μέρα - συμμετέχουν τα ερωτικά στιχουργήματα και η σαγήνη τους, - όσα χάθηκαν εις τον αιώνα δεν σήκωσαν ίχνος απ' τις υγρασίες που γλιστράνε στη σκιά - στην πίσω σκάλα καταλήγει η άκρα μυστικότητα, - εδώ προσευχόμαστε για τη σοδειά στην αποβλακωμένη νύχτα, ο ασταμάτητος βήχας του Αχιλλέα, - ποτέ δε μίλησε ο Όμηρος μπροστά στα γκρεμισμένα τείχη για τον ίδιο, - κάνοντας τα κέφια των θεών, εκλιπαρώντας το δράμα, - οι φανταστικές παρυφές ενός χαμόγελου στη στάση, τα λεωφορεία δεν είναι πόθοι, πριν στρίψει καλά καλά το μέλλον υφαίνουν τον πνιγμό, έρωτες με την σφοδρότερη εκδοχή της Τροίας - Αμαζόνες που έκοψαν τα στήθη , μαστεκτομές για λόγους πρακτικούς κρεμώντας τις φαρέτρες τους γεμάτες βέλη - τα τέρατα είναι οι ερωτευμένοι ενώ σπαράσσονται, τα οράματα συναντιόνται στην τυφλότητα στη λησμοσύνη του θιασάρχη- διαφεύγει η συχώρεση σ' ένα διάλογο όπως μια ατελέσφορη καταδίκη, τα προϊόντα μας είναι ο κουρνιαχτός και τα γαμψά γυναικεία νύχια - όταν ξημερώνει ή το πιστόλι της Πενθεσίλειας, είτε η αγχόνη του Αχιλλέα :  


ΜΠΑΡΟΟΥΖ : .....παρακαλούσε, ο Άμλετ, - ενδεής -, να προσληφθεί στο θίασο, περιφέροντας μίσος και γηρατειά, ''χύνω το δηλητήριο στο αυτί του Βασιλιά - με λένε Γκονζάγο''[1], πεθαίνουν οι έρωτες με μαγικά και δηλητήρια - μάντευε η Οφηλία - / καθόταν μπροστά από 'να πορτρέτο που της έμοιαζε, αιχμηρή σαν λεπτοδείκτης, μεγάλα δαχτυλίδια στα γούστα της σκουλαρίκια πλατιά σαν αιδοία σκύβοντας πάνω από αρωματικούς ατμούς, σάρκινοι όγκοι σκυθρωποί που με μίσησαν [μικρή παύση]-''Γυναίκα με κόκκινο'' ή κάτι παρόμοιο, ανυπόγραφο το έργο όμως -


Ο ΑΠΟΛΥΜΑΝΤΗΣ : .......καλησπέρα σας, είμαι ο Απολυμαντής, στην ουσία είμαι νεκρομάντης, ταξιδεύω αδιάκοπα κουβαλώντας δώρα στις ερωμένες, - ο άλλος ήταν ο πρωτοσύγκελος περπατούσε με τη σιγουριά του κωλόπαιδου στα μπιλιάρδα, φιλάρεσκοι και τρομαγμένοι αυλικοί σε συνεχές σημειωτόν [μικρή παύση] - τους καμαρώνω
ΜΠΑΡΟΟΥΖ :.....να τους χαίρεται η Αυτού Μεγαλειότης. Like. Πολλά Like. [υποκλίνεται]                 
ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ : ......πόσα χρόνια - πόσο καιρό έχω να σου πω ''σ' αγαπώ, Δάσκαλε, - Ραβί;;;'' [γέλια]
ΕΝΑΣ ΑΝΤΡΑΣ : ......ποια ήταν η ζωή όταν δεν ήμουν, ποια θα 'ναι - όταν δεν θα υπάρχω αύριο - η χροιά της θάλασσας;; [Σκοτάδι. Φως]
  .....κρύα νύχτα, δεν ήξερα τίποτε, αιωνιότητα - προστακτική της μυστικής γλώσσας - αλλήθωρες αποσκευές λέξεις ανήμπορες έρμαια σε κάποια τύχη, οι υποψίες ιδρώτα ακολουθούν κατ' ευθείαν τη φωνή που κοιμάται, η αναπνοή είναι λαθραία - τα μάτια όμως καταλαβαίνουν την άνοιξη - :


ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ : .........έχετε άπειρες σκέψεις, αγαπητέ μου, ωστόσο τα πάντα αλλάζουν απότομα σαν παλιές καταφυγές ή όπως οι άγνωστες μέρες όταν ερημώνουν, - προσπερνούν πεισματικά, ευγενικά παρ' όλ' αυτά- 
ENAΣ ANTΡΑΣ : .....την αναγνώρισα  μέσα στο πλήθος - σκοπεύω να γράψω παραπομπές, υστερόγραφα μιας ακατανόητης ησυχίας - δεν είμαι σε θέση να πω με βεβαιότητα την ιστορία μου....
ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ : .....τώρα πια κανείς δε θυμάται, - ήταν ο πόλεμος, βλέπετε,- το μίσος, ένας άντρας...που πήγαινε..... - τα βλέφαρα - κυρίως, αυτά, πίσω από χοντρούς μυωπικούς φακούς, τα τρένα σαν εξαγνισμένα μαυσωλεία επειδή αδειάζουν καθημερινά, ο κ. Ρομπ., σσσσσσσς, η εχεμύθεια - ίσως η αμεροληψία μου λόγω της θέσης του, - με συγχωρείτε, δεν με αφήνουν να πω τ' ονοματεπώνυμό του.....


ΜΠΑΡΟΟΥΖ ; ......α, εκείνες οι δήθεν αδιάφορες συζητήσεις, οι πολλές φίλες, οι πολύτιμες ξαδέλφες....
Ο ΑΠΟΛΥΜΑΝΤΗΣ : .....προλάβαινες ν' αποκλείσεις κάθε εγκληματική ενέργεια, μπορούσαν να εξιστορήσουν τα πάντα...
ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ : .....όπως εκείνο το προσωπικό Purgatorio που διατηρεί ο καθένας για ώρα ανάγκης
Ο ΑΠΟΛΥΜΑΝΤΗΣ : .....είχε σκανδαλισθεί το εκκλησίασμα - άκου, λέει, ένας ανδρόγυνος - ερμαφρόδιτος, δηλαδή, άγγελος, - έπρεπε να πεί απλά : άφυλος - e basta [μικρή παύση] και όχι ερωτευμένος
ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ : ....ο Αχιλλέας θνήσκων [2] αρχαίες σπονδές στη μέση της θυμέλης κομματιασμένος αμοίραστος η τσίκνα ως τα ρουθούνια των θεών, ήταν ακόμα νωρίς για τέτοια - σχεδόν σα να σιχαίνονται, κρυψώνες κακοποιών που τους χρειάζομαι τελευταία στιγμή, η ελεημοσύνη μας αυτό το τελευταίο μίσος, ''και σεις πάτερ;; περάστε, περάστε''
ΜΠΑΡΟΟΥΖ : .....δεν υπάρχει άλλος τρόπος να μιλάει κανείς τι είναι αυτό που τελικά επιζεί αφού πεθάνεις πολύ πιθανό και να ξανάρθει, σώματα σάπια κουλουριασμένα, έτσι κρύβεται η ένδεια,- το μηδέν. [παύση][Σκοτάδι]
......έβγαλε ξανά το καπέλο του προς την κατεύθυνση της γυναίκας, από κεί που φαίνονται να δρασκελίζουν τα φαντάσματα - λυγμοί περίπου αθόρυβοι - είναι τα δέντρα όταν χαμογελούν και συνεχίζουν το περπάτημα.

assai lento [ο μονόλογος του Απολυμαντή]



ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΜΑΝΤΗ : ....πού είναι ο Χορός να συνοδεύσει τους χυμώδεις θορύβους της κατάφασης, τους θρίαμβους των Αμαζόνων - δεν έχει θάνατο χωρίς φωνή χωρίς λέξη, η απώλεια διαθέτει την κραυγή της για όλους, το πιστόλι της Πενθεσίλειας περιέχει μόνο μια parola θανατερή - όπως λέμε, μόνο μια σφαίρα, μια λέξη που πυκνώνει μέσα της όλη την ποίηση, μόνο έτσι πεθαίνουν οι ποιητές και οι ήρωες κοιτάζοντας το ρολόι, τα καρφιά στη γη, τις οπλές της λήθης τη λέξη που σταματάει την καρδιά μια για πάντα διακρίνοντας την μεγαλοφυία, θα δροσίσει το απόγεμα η ομίχλη θα το γυρίσει σε βροχή δυο σκιές αγκαλιασμένες στη νύχτα με τα μάτια του σκαντζόχοιρου τ' ατέλειωτα χάδια λεμονιάς - τ' αστέρια αποχτούσαν ταυτότητα, τα τείχη από δω κι εμπρός θα 'ναι γκρεμισμένα - το απαιτεί το σενάριο - κι ο θάνατος δε θ' ανήκει στο σώμα της λάσπης που μάς γέννησε - υπήρχε, βέβαια κι ο άλλος, ποιος νοιάζονταν, πέθανε φυλλομετρώντας χάρτες ναυτικούς προμηνύοντας τον κατακλυσμό, ή τα καλέσματα των χειμωνιάτικων φώτων εξαντλημένα με ύφος βελούδινο - τα τραγούδια πάλι προηγούνται στα όνειρα όπως κυματίζουν τα παλιά ραδιόφωνα, - 


έμεινε ένα στο πίσω δωμάτιο στην άκρη του διαδρόμου - καθώς κυριαρχεί στο τέλος η έχθρα, μέχρι κι ο Διάβολος μιλούσε για την αγάπη αλλά μόνο η πέτρα που ήταν ελεύθερη τον αποστόμωσε, όπως μια θερμή ανάσα όταν ξεχειλίζεις από έξαψη και μένει το γκρίζο της φωτιάς, σημάδεψε λέει τον Αχιλλέα στη φτέρνα, έπειτα ήταν κι ένας άλλος που δεν μίλησε απ' την αρχή, ''ποιος είστε;;'', μου λέει, ''φέτος πήγα μακριά να δω το παλιό μου σπίτι, λες, και ήρθε ο καιρός να μαζέψουμε το τριφύλλι - ή εκείνη η σκιά που αγκάλιαζε τρυφερά τους ευκάλυπτους μέρα μεσημέρι''  


......ήρθα να σάς αποστειρώσω, να σάς εξαγνίσω, ξαφνικά όλοι θ' ανταλάσσουν ένα υγρό χάδι στο Προαύλιο των Στυγερών Ευχών, θα φυτέψω δέντρα - θα υπάρχουμε όπως ένας γέρος και χίλιοι τσακωμοί, - του αρέσει να μαθαίνει, την κρατούσε σφιχτά πάνω στο ποδήλατο, ο Αχιλλέας κι η Αμαζόνα Πενθεσίλεια - περνώντας χαρούμενα μπροστά απ' τη βίλλα του Μεγάλου Ιεροεξεταστή[3], στο βάθος η κοιλάδα με τα ηλιοτρόπια, η λευκή μυθολογία που αρχίζει να γράφεται κάθε στιγμή, ο ρεσεψιονίστ δεν παρέλειπε ποτέ να κόβει αποδείξεις, οι καλύτερες συγκομιδές και οι χειρότερες, ο άνεμος πέφτει μαζί με τον ήλιο και τα πουλιά, η θρηνωδία μιας εγκαταλειμμένης κατοικίας, - η Πενθεσίλεια [4] πυροβόλησε από πίσω τον Αχιλλέα στη γνωστή φτέρνα του, μ΄ένα επίχρυσο κομψό γυναικείο πιστόλι, η ομήγυρη παρακολουθούσε το θαυμάσιο ετήσιο υποβρύχιο σόου στην τηλεόραση, όλα έγιναν καταπληκτικά γρήγορα και άναψε τσιγάρο, τα πτώματα ποδηλατούν ακόμα για λίγο μέχρι να μάς θυμίσουν την απόσταση ενός υπεραστικού τηλεφωνήματος, επειδή τέτοιου είδους φόνοι απαιτούν την εκπυρσοκρότηση λέξεων με τρόπο ακαριαίο, τον έβαλαν σ' ένα τραπέζι νεκρό ν' αναπαυθεί -,   


Για το ρέκβιεμ που παίχτηκε μιλώ
παλιοί καθημαγμένοι αρραβώνες
 ακραία στέκεις στο χορό
οι ποιητές θα ζούνε σε κρυψώνες.
                                                    

ΑΝΑΦΟΡΕΣ - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
[1], .....παραφράζοντας ελάχιστα κάποιο στίχο του Σαίξπηρ στον Άμλετ, [μτφρ. Γ. Χειμωνάς, Κέδρος]
[2], .....η αχίλλειος πτέρνα, βλ. Διαδίκτυο
[3], .....Φ. Μ. Ντοστογιέφσκι - κατ' ουσία το πέμπτο κεφάλαιο των Αδερφών Καραμάζοφ : Ο Μέγας Ιεροεξεταστής, αποτελεί ιδιαίτερη έκδοση βιβλίου
[4], .....Χάινριχ φον Κλάιστ, Πενθεσίλεια : .....η υπόθεση εκτυλίσσεται κατά την διάρκεια του Τρωικού πολέμου, μια ιστορία εντελώς φανταστική, που αφορά τον πόλεμο ανάμεσα στις Αμαζόνες και τους Έλληνες μπροστά στα τείχη της Τροίας. Το επικίνδυνο ερωτικό παιχνίδι μεταξύ Αχιλλέα και της βασίλισσας των Αμαζόνων Πενθεσίλειας εξελίσσεται σ' ένα φρικιαστικό όργιο αίματος - ο έρωτας ταυτίζεται με τη λειτουργία θανάτου και καταστροφής, ώσπου η Αμαζόνα κατασπαράζει τον ποθημένο ερωτικό της σύντροφο και αμέσως μετά αυτοκτονεί, χρησιμοποιώντας σαν φονικό όπλο τον ποιητικό λόγο [1986-1987, ΚΘΒΕ] [Διαδίκτυο]