Τρίτη 31 Ιουλίου 2018

«Κόψτε συντάξεις και αφορολόγητο»


Κανένα πισωγύρισμα στις μεταρρυθμίσεις που έχουν ήδη υιοθετηθεί είναι το μήνυμα που στέλνει το ΔΝΤ, το οποίο μάλιστα «καλωσορίζει» τη δέσμευση των ελληνικών αρχών να υλοποιήσουν πλήρως το δημοσιονομικό πακέτο του 2019 και 2020 το οποίο περιλαμβάνει τις περικοπές στις συντάξεις από την 1η Ιανουαρίου 2019 και τη μείωση του αφορολογήτου ορίου ένα χρόνο αργότερα.
Στην έκθεσή του (Άρθρο 4) για την ελληνική οικονομία, το Ταμείο συνιστά επίσης να μην υπάρξει καμία αλλαγή στις μεταρρυθμίσεις στην αγορά εργασίας βάζοντας φρένο στην επαναφορά των συλλογικών διαπραγματεύσεων και την αύξηση του κατώτατου μισθού.
Μάλιστα, δεν διστάζει να εκφράσει και τις ανησυχίες του για τις αρνητικές συνέπειες που μπορεί να έχει στην οικονομία αλλά και στην πρόοδο που έχει επιτευχθεί στο θέμα των μεταρρυθμίσεων, ο εκλογικός κύκλος στην Ελλάδα, καθώς θα υπάρξει ενίσχυση της πολιτικής αβεβαιότητας και πιθανή αντιστροφή ορισμένων θετικών παραγόντων που μπορούν να στηρίξουν περαιτέρω την ανάπτυξη. Θυμίζει, παράλληλα, ότι η ΝΔ έσπευσε να απορρίψει το αναπτυξιακό σχέδιο που παρουσίασε η κυβέρνηση.
Το Ταμείο επιμένει ότι οι στόχοι που έχουν τεθεί για τα πρωτογενή πλεονάσματα δεν μπορούν να επιτευχθούν σε μακροχρόνιο ορίζοντα και αυτός άλλωστε είναι ο βασικός παράγοντας που θεωρεί ότι το χρέος δεν είναι βιώσιμο. Εκτιμά ότι με δεδομένο και το δημογραφικό πρόβλημα ο αντίκτυπος των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων θα πρέπει να είναι σημαντικός για να επιτύχει συνολικό μακροπρόθεσμο ρυθμό αύξησης του ΑΕΠ κατά 1% κατά το επόμενο μισό αιώνα.
Το ΔΝΤ συνιστά μεγαλύτερη λιτότητα στις δαπάνες με περιορισμό των προσλήψεων στο δημόσιο τομέα για να μπορέσει η Ελλάδα να δημιουργήσει το δημοσιονομικό χώρο που θα επιτρέψει φορολογικές ελαφρύνσεις λόγω της δέσμευσής της για τα υψηλά πρωτογενή πλεονάσματα που έχει αναλάβει (πλεονάσματα που συνδέονται με την ελάφρυνση του χρέους).
Στην έκθεση γίνεται ειδική αναφορά τόσο για το τι έχει επιτύχει η Ελλάδα έως και σήμερα, για το ποια θα πρέπει να είναι τα επόμενα βήματα σε οικονομικό επίπεδο, οι εκτιμήσεις του Ταμείου για όλα τα μακροοικονομικά μεγέθη, καθώς και ο ρόλος του στην εποπτεία της περιόδου μετά τη λήξη του προγράμματος τον Αύγουστο 2018.

Οι προβλέψεις του ΔΝΤ

- Ανάπτυξη: Προβλέπει 2% για το 2018 που θα ενισχυθεί στο 2,4% για το 2019 ενώ θα αρχίσει να εξασθενεί στη συνέχεια υποχωρώντας στο 2,2% το 2020, 1,6% το 2021, 1,2% το 2022 και το 2023. Η χαμηλή ανάπτυξη θα είναι αποτέλεσμα της εφαρμογής των νέων μέτρων (περικοπή συντάξεων και αφορολόγητου) που θα έχουν αντίκτυπο στην κατανάλωση.
- Ανεργία: Για το 2018 προβλέπεται να διαμορφωθεί στο 19,9%, το 2019 στο 18,1% για να υποχωρήσει στο 16,3% το 2020, στο 15,2% το 2021, στο 14,4% το 2022 και στο 14,1% το 2023. Αρα και μετά το τέλος του μεταμνημονιακού προγράμματος η ανεργία θα παραμείνει σε διψήφιο αριθμό.
- Πρωτογενές Πλεονάσματα: Το ΔΝΤ δέχεται το βασικό σενάριο του πλαισίου ενισχυμένης εποπτείας το οποίο προβλέπει πλεονάσματα 3,5% του ΑΕΠ μέχρι το 2022. Για το 2023 προβλέπει πρωτογενές πλεόνασμα 3% του ΑΕΠ. Το Ταμείο δεν βλέπει τα υπερπλεονάσματα που έχει ενσωματώσει η ελληνική πλευρά στο Μεσοπρόθεσμο που θα τις δώσουν την ευχέρεια για φοροελαφρύνσεις.
- Χρέος: Για το χρέος προβλέπεται ότι από τα επίπεδα του 188,1% του ΑΕΠ που εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί φέτος να υποχωρήσει μετά τα μέτρα ελάφρυνσης του Eurogroup στα 177,1% το 2021, 169,6% του ΑΕΠ το 2020, 162,9% το 2021, 155,3% το 2022 και 151,3% το 2023.

Οι μεταρρυθμίσεις

Η πρόοδος με τη μεταρρύθμιση της αγοράς προϊόντων υπήρξε άνιση και βραδεία σε ορισμένους τομείς σημειώνει το ΔΝΤ για να προσθέσει ότι η Ελλάδα εξακολουθεί ναυστερεί σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες σε διάφορους δείκτες ανταγωνιστικότητας. Οι μεταρρυθμίσεις της αγοράς συνέβαλαν στην ανάκαμψη της απασχόλησης και της ανταγωνιστικότητας, αλλά η επαναφορά της ευνοϊκής ρύθμισης των συλλογικών συμβάσεων σημειώνει ότι μπορεί στο μέλλον να αφαιρέσει σημαντικό μέρος αυτών των κερδών. Το Ταμείο προτρέπει ένθερμα τις αρχές να μην αναστρέψουν αυτές τις μεταρρυθμίσεις.

Ο κατώτατος μισθός

Επίσης η όποια προσαρμογή των κατώτατων μισθών θα πρέπει να είναι συνετή και σύμφωνη με την πορεία της παραγωγικότητας, με στόχο τη διατήρηση της ορμής της ανάκαμψης της απασχόλησης και την αποφυγή κάθε διάβρωσης της ανταγωνιστικότητας. Η βελτίωση των συνθηκών και η καλύτερη στόχευση ενεργών πολιτικών για την αγορά εργασίας θα βοηθούσε στην επανένταξή των μακροχρόνια ανέργων στην αγορά εργασίας.

ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ''ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ''


του Ασλανίδη Ματθαίου
... και είναι η απάντηση στο ότι μπορεί να υπάρξει επαναστατικό κίνημα, χωρίς να προϋπάρξει επαναστατική θεωρία ....
αντί προλόγου
- γι' αυτούς ...... που δεν βλέπουν .......
''Στην ιστορία της ανθρωπότητας γίνεται ό,τι και στην παλαιοντολογία. Κατά κανόνα, ακόμα και τα πιο σπουδαία κεφάλια δεν βλέπουν, εξαιτίας - a certain judicial blindness  μιας ορισμένης... κριτικής τύφλωσης - , πράγματα που βρίσκονται μπροστά στα μάτια τους . Αργότερα, όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή, παραξενευόμαστε γιατί αυτό που κανείς δεν έβλεπε έχει αφήσει παντού τα ίχνη του'' .
Μαρξ επιστολή στον Ένγκελς  -- Λονδίνο 25 Μαρτίου 1868
- το που έχει φτάσει η τύφλωση των πολιτικών μας για πράγματα που ήταν μπροστά τους και δεν τα βλέπανε, αποτυπώνεται ιστορικά στα αποκαΐδια των πυρκαγιών, των σεισμών και των καταποντισμών,  όσο δε για την αβλεψία τους στα εθνικά, κατάντησαν οι ίδιοι εμπρηστές της ιστορίας μας 
- κουράγιο..... έλληνες !             
                         ..........................................
Λέγεται ότι εκείνοι που θέλουν να ανατρέψουν μια κατεστημένη κοινωνία, οφείλουν πριν απ' όλα, να διατυπώσουν μια θεωρία που να εξηγεί σε βάθος την ίδια την κοινωνία,  την κίνηση της ίδιας της ιστορίας που κινεί την εξέλιξής της,  ειδάλλως , ομιλούμε για ταραχές από ομάδες που εναντιώνονται στην υφιστάμενη  κοινωνία, είτε αυτή είναι καπιταλιστική είτε κουμουνιστική.....,  χωρίς να ξέρουν με τι θα την αντικαταστήσουν και που τρέφονται με άρνηση, βία και αναρχία, υψώνοντας απλώς μια μαύρη σημαία ή καίγοντας μια άλλη κι' ας είναι ''εθνικά'' η δική τους . 
Όλα τα επαναστατικά κινήματα, πολύ περισσότερο  οι επαναστάσεις μέχρι τώρα, πέραν της ιστορικής τους σημασίας που ήταν καθοριστική, υπήρξαν αποτυχημένες, τουλάχιστον στον τελικό τους σκοπό και πάντα κατέληγαν  στην εκμετάλλευση των λαών, με αποτέλεσμα να τίθεται πλέον σε αμφισβήτηση ο ρόλος τους και ο προορισμός τους, για ποιους γίνονται και ποιοί οφελούνται ;
Μήπως πρέπει να ξανα-ανακαλύψουμε την επανάσταση και να ξανα-εφεύρουμε σε πιο ψηλό επίπεδο την προβληματική της, - μιά προβληματική που ξεφεύγει τόσο περισσότερο από την σφαίρα των ιδεών , όσο περισσότερο τίθεται στα υπαρκτά γεγονότα ;
Γεγονότα ..... που έχουν ερμηνευθεί ξανά και ξανά επ' άπειρον..... για να ξαναερμηνευθούν στην ίδια ρότα του αποπροσανατολισμού και της εξαπάτησης από το κάθε  κατεστημένο, που δεν διστάζει να υποκριθεί ενώπιον του λαού και αναπαράσταση πλασματικών επαναστάσεων στην ψευδολόγα γλώσσα της εξουσίας τους, προκειμένου να ανανεώνει την ομάδα που διευθύνει τα πράγματα στην ίδια κατεύθυνση και στον ίδιο προορισμό, της εκμετάλλευσης και της προδοσίας ;
Ίσως, αυτή είναι, η κοινωνιολογία της επανάστασης και των επαναστατικών κινημάτων στην αστική κουλτούρα, που έχει μέσα στην κοινωνία ως αναγκαίο συμπλήρωμα τις αντεπαναστάσεις και τα αντικινήματα με τα οποία το κατεστημένο εδραιώνει ή επανα-εισάγει τις μορφές καταπίεσης του.
Μήπως δεν το ζήσαμε και αυτό..... ως θύματα αυτής της κουλτούρας από μια πρακτορευμένη Αριστερά και μια ψευτοπατριωτική Δεξιά με τη συγκυβέρνηση της απάτης, ως αντικίνημα ;
Και για τους αμετανόητους...... που δεν θέλουν να το παραδεχθούν, γιατί άλλοι...... δεν εννοούν να το καταλάβουν, ας φρεσκάρουν λίγο την μνήμη τους για τα ψευτο-επαναστατικά συνθήματα, τόσο του Τσίπρα όσο και του Καμένου, μήπως.... και αντιληφθούν από το τάιμ της παρουσίας των για λογαριασμό του ετοιμόρροπου κατεστημένου, τον διατεταγμένο ρόλο καταστολής της πιθανής < επανάστασης > που ωρίμαζε...... ,  τουλάχιστον στη συνείδηση του λαού !
Πώς άλλως, το ανύπαρκτο 3,... %  γίνεται πολιτικά υπαρκτό, έως και κυβερνητική.... παρωδία, εάν προηγουμένως δεν είχε συμφωνηθεί με το κατεστημένο η  κωλοτούμπα της εξαπάτησης, στη διαφαινόμενη επαναστατική διάθεση του λαού που το απειλούσε ;
Έτσι ξεγλιστρά από την οργή του λαού το χωρίς σύνορα και πατρίδα κατεστημένο, με τους εν τω Κοινοβουλίω υπαλλήλους του και μάλιστα σε παραφύση σύζευξη, ΑριστεροΔεξιάς , ισχύς εν τη ενώσει!
Τα προλεχθέντα και μόνο αυτού του μορφώματος που μας κυβερνά με την παρουσία του ως κίνημα προεκλογικά, αν μη τι άλλο, επιβεβαιώνει την θεωρία του αντικινήματος με την οποία το κατεστημένο επαναφέρει τις μορφές καταπίεσής του στην κοινωνία και μάταια προσπαθούν να μας πείσουν ότι τα πράγματα ήταν διαφορετικά στην Ευρώπη .
Διότι όσο και έξω να πέσεις στις εκτιμήσεις σου για τα πράγματα, δεν ολισθαίνεις σε τέτοιο σημείο υποχώρησης και εθνικής μειοδοσίας αν δεν είσαι στημένος από την αρχή, ως εφεδρεία απάτης.
Ζητάς συγνώμη και παραιτείσαι , διότι στο ιδεολογικό γίγνεσθαι της Αριστεράς, καλύτερα πολίτης σε μια κοινωνία που αγωνίζεται να ελευθερωθεί , παρά  < ηγέτης > ενός λαού που οδηγείται ατιμασμένος στην εξαθλίωση και την υποτέλεια .
Και δεν αφορά αυτό, μόνο την πρακτορευμένη Αριστερά που αποτελεί μέρος αυτού του κατεστημένου,αλλά όλα τα επι μέρους πρακτοράκια.... που το αποτελούν ως.... σύνολο του δημοκρατικού τόξου, που συγχωνεύονται και διαχωρίζονται, που επαναστατούν και αντεπαναστατούν , που πολλαπλασιάζονται και διαιρούνται κατά το δοκούν σε κόμματα και κομματίδια, κινήματα και μορφώματα, αλλάζοντας ταμπέλες και αρχηγούς, διατηρώντας πάντα την εξουσία του και διχάζοντας τον λαό .
Μια ανασκόπηση της πολυμορφίας που παρουσίασε το πολιτικό μας κατεστημένο στο ξέσπασμα της προσωπικής του κρίσης......λόγω της ευρύτερης οικονομικής, έχει αποκαλύψει πολλά για την σχέση της Δεξιάς με την κάθε λογής ριζοσπαστική Αριστερά , πολύ περισσότερα δε με τα μορφώματα τύπου.... Καμένου και Θοδωράκη....  πριν φθάσει στην απειλούμενη "δημοκρατία" με την Χρυσή Αυγή .
Το ερώτημα λοιπόν που τίθεται ενώ έπρεπε ήδη να είχε απαντηθεί στην πράξη....., είναι αν αυτά τα γεγονότα, εμπαιγμού , εξαπάτησης ,προσβολής και αβλεψίας μέχρι απώλειας ανθρώπινων ζωών, αποτελούν επαρκές θεωρητικό υπόβαθρο -πραγματικού- επαναστατικού κινήματος και ανατροπής αυτού του κατεστημένου ;
Δεδομένου ότι, αυτά που συνέβησαν και συμβαίνουν στη χώρα μας, αποτελούν πρωτόγνωρη και μοναδική βάση για επανακαθορισμό του επαναστατικού ιδεώδες στην εποχή μας .
Είναι μπροστά στα μάτια μας και δεν τα βλέπουμε ως λαός τώρα, μας λέει ο Μαρξ , θυμηθείτε πως πάρθηκε η λαϊκή αποταμίευση με το χρηματηστήριο από τον γερμανό-φιλο Σιμήτη και δέστε πως ολοκληρώνεται το σχέδιο αρπαγής με την ακίνητη αποταμίευση του λαού από τον γερμανο-υποτελή Τσίπρα .
Όλα θα γίνουνε καπνός..... στο παρανάλωμα μιας ''ασβέστης φωτιάς'' που θα καίει ολάκερη την Ελλάδα και θα παραξενευόμαστε γι' αυτά που συμβαίνουν, γιατί ως Έλληνες εκτός του ότι δεν βλέπουμε , έχουμε την τάση και να ξεχνάμε.
Τι περιμένουμε άλλο να δούμε ; αφού όλοι τους είναι ίδιοι ;
- Φτάσαμε στο έσχατο στάδιο της συνείδησης όπου οι εθνικές μας ρίζες αρχίζουν να συλλογιούνται,  μάθαμε να διαβάζουμε στα πρόσωπα των πολιτικών μας τις ψεύτικες υποσχέσεις και τις φρούδες ελπίδες, απολέσαμε κυριαρχία, δικαιώματα , αξιοπρέπεια και καταντήσαμε αυτό που απεύχονταν οι αγωνιστές του 21 , να είμαστε οι παρίες της Ευρώπης , ακούσαμε τόσες προσβολές και ύβρεις, χάσαμε.... την ζωή μας και ακόμα  λιποψυχούμε στην δράση, αναζητώντας αιτιολογία ...... που περισσεύει.
- Το δημοψήφισμα και τα συλλαλητήρια του λαού, μίλησαν με πιο εύγλωττη γλώσσα από τη γλώσσα που γράφτηκε στα εκατοντάδες βιβλία η θεωρία της επανάστασης γιατί μίλησαν με ψυχή και ο παραγκωνισμός της βούλησής των σε μια Δημοκρατία, αποτελεί συνταγματικά - καθήκον-  την εξέγερση του λαού ....... 
-- Ποιά θεωρία.... να αναμένουμε για να ξεσηκωθούμε, όταν όλα αυτά που βιώσαμε, έπρεπε για τους έλληνες να αποτελούν '' επαναστατικό μανιφέστο '' -- ;
Στην αντζέντα της εξουσίας γράφει,  δεν υπάρχει μέλλον, αλλά ένα επαναλαμβανόμενο παρελθόν εκμετάλλευσης του λαού που τείνει να γίνει σε χρόνους διαρκείας στάσιμο παρόν γιατί δεν τολμάμε να φέρουμε έναν αλλιώτικο χρόνο, τον δικό μας χρόνο, αρνούμενοι την υποταγή στον στρόβιλο των νεκρών χρόνων που μας φυλακίζει ως άτομα και κοινωνία στην άχρονή μας μιζέρια .
Τέλος στα άλλοθι και στους δισταγμούς !
  • Είναι καιρός να εγκαταλείψουμε τις ψευδαισθήσεις μας , αλλά όχι και την ύπαρξη μας !
  • Είναι καιρός να εγκαταλείψουμε τον ''καθεδρικό ναό'' της ατομικότητας που μας οδηγεί στην απομόνωση και την αδιαφορία, προβάλλοντας την αλληλεγγύη στην δράση και τον επαναστατισμό.
  • Είναι καιρός αυτός ο γηρασμένος λαός να ξαναζήσει μια νιότη !

Κανείς πια δεν θρηνεί τη συναίνεση του λαού με την εξουσία !  Την δολοφόνησαν στο Σάμινα, την Ηλεία και την Μάνδρα, με ζοφερό επίλογο την Αισχύλεια τραγωδία στο Μάτι.
Όλοι τους κρύβονται πίσω από τα τετελεσμένα γεγονότα , είτε της καταστροφής είτε της υποχώρησης και προσπαθούν βλακωδώς να τα υποτιμήσουν.
Υπερασπίζονται την εγκληματική τους πολιτική γιατί δεν ξέρουν κάτι καλύτερο να κάνουν και διότι αυτό είναι, τελικά, το επάγγελμά τους.
Παίζουν επικίνδυνα με τα ιστορικά στο εξωτερικό και πειραματίζονται εγκληματικά με τα μαθηματικά στο εσωτερικό νομοθετώντας ως όριο, το άπειρο , τόσο στη φτώχεια, όσο και στον πλούτο , μετατρέποντας την οικονομία του κέρδους σε οικονομία αναγκών .   
Κινούνται σε μια άλλη πραγματικότητα, ανθελληνική, αντεθνική και ανιστόρητη αλλά πάνω από όλα απάνθρωπη.
Αν δεν τους - ρίξουμε - από την εξουσία, όχι μόνο ως κυβέρνηση αλλά και ως σύστημα που εναλλάσσει πρόσωπα και όχι πολιτική , θα εκτραχυνθούν και θα μας αφανίσουν ως Έθνος, γιατί μετά το Σκοπιανό, αποτελεί κρατούμενο το Αλβανικό , η Θράκη και το Αιγαίο , πέραν των συνεπειών της συν-απόφασης των εταίρων μας με τους αθεόφοβους τους δικούς μας.... , να ορισθεί η χώρα μας ως..... μεταναστευτικός  "Χ.Υ.Τ.Α.Σ."  της Ευρώπης, γιατί έτσι αξιολόγησαν οι αδίστακτοι .... τόσο τους μετανάστες, όσο και την Ελλάδα .
Κανείς δεν μας παίρνει στα σοβαρά πια, γιατί έχουμε αυτούς ως ηγέτες!!!
Το τι πήγε τόσο στραβά και φτάσαμε στα πρόθυρα της κατάρρευσης, αν όχι στην ίδια την κατάρρευση , είναι αυτή η ρημάδα αλήθεια.... που μας την έκρυψαν τόσο καλά και συνεχίζουν να μας την κρύβουν από το γνωστικό μας πεδίο , γιατί ο ορισμός του σκανδάλου γι' αυτούς, είναι η αποκάλυψή της .
Τα απωθημένα της κοινωνίας για την κρατική ανεπάρκεια και η οργή του λαού για τον ενδοτισμό του πολιτικού προσωπικού , πρέπει να αποκτήσουν μνήμη και γλώσσα, λόγο καταγγελτικό, γιατί οι παρούσες συνθήκες ως ετυμηγορία των καιρών ένα πρόβλημα θέτουν προς λύση :
'' την εκτέλεση της καταδίκης του πολιτικού μας συστήματος, το οποίο, αντί να αυξάνει ποσοτικά και ποιοτικά τη ζωή μας , μελετά και επεξεργάζεται βιολογικές μεθόδους για τη μίζερη επιβίωση μας, τη στιγμή που το ίδιο, εν μέσω κρίσης, δεν μοιράζεται καμμιά θυσία , απ' αυτή που επιβάλλεται στον λαό  ''.
Τουναντίον , θησαυρίζει !
- Οφείλουμε να προωθήσουμε μια εξέγερση που  αφορά όλους, με τίτλο, αξιοπρέπεια-δίκαιο-ελευθερία, ως κληροδότημα τιμής στις επερχόμενες γενιές, αν υπάρχουν..... για να μας θυμούνται .
- Οφείλουμε να αντισταθούμε ενάντια στις παγίδες της σιωπής και στους χίλιους-δυο τρόπους που μετέρχονται για να μας βάλουν στη ΣΕΙΡΑ ...., στον δικό τους δρόμο ...., σε δρομολόγια ανελεύθερα και προκαθορισμένα, σε γρανάζια μηχανής μιας απαλλοτριωμένης ζωής, όπου, το καθήκον θα είναι συνήθεια και η συνήθεια καθήκον.
- Οφείλουμε να εξεγερθούμε με προορισμό την έξοδο από την παρακμή που ζούμε, αντί της γελοίας εξόδου στις αγορές και...... τα τοιαύτα , διότι ότι είναι οικείο δεν είναι και γνωστό μεσα στην αντεστραμμένη εικόνα της πραγματικότητας που προπαγανδίζει και επιβάλλει το πολιτικό μας κατεστημένο.
- Οφείλουμε να εξεγερθούμε ως πράξη επιβεβαίωσης της υποκειμενικότητας του καθενός μας και στον χώρο του πολιτιστικού γίγνεσθαι, στην μουσική, το θέατρο και την λογοτεχνία, γιατί εκεί είναι και το τρωτό σημείο του παρηκμασμένου μας πολιτισμού, που μόνο η τέχνη και τα γράμματα μπορούν να ξεσκεπάσουν την αποσύνθεση των αξιών του .
- Οφείλουμε τουλάχιστον...., να φαντασθούμε μια εξέγερση, '''γιατί το να φαντάζεσαι ότι μπορείς να εξεγερθείς, είναι ήδη εξέγερση'', έλεγε οργισμένα μια βασίλισσα της Γαλλίας στους ανυπότακτους υπηκόους  της που τόλμησαν να την ονειρευτούν ...., ακόμα και στον χώρο της φαντασίας .
Είναι η ηθική της επανάστασης κατά τον Σπινόζα, που δεν συνίσταται στο να την προετοιμάσεις ή να την προαναγγείλλεις, αλλά στο να αναλάβεις δημοσίως το ρίσκο να την σκεφτείς.
Γιατί μετά την αναγκαιότητα, η φαντασία  της σκέψης είναι εκείνη που τροφοδοτεί την επαναστατική ιδέα που εκφράζεται πρακτικά σε βία, εξέγερση, επανάσταση .
Είναι ιστορική αναγκαιότητα η εξέγερση για την ανατροπή αυτού του κατεστημένου και μη ρωτάτε με ποιους θα γίνει εξέγερση γιατί η απάντηση ιστορικά είναι η ίδια, δεν πρόκειται να γίνει από άλλους παρά μόνο από εμάς, τους Έλληνες, εάν υπάρχουν ακόμα Έλληνες που μπορούν να σηκώσουν το βάρος μιας επανάστασης .
Μια επανάσταση που θα απλωθεί εδώ και κει στην πορεία, ώστε από κάποιο σημείο και πέρα, κάθε υποχώρηση να είναι αδύνατη προκειμένου να οδηγηθεί αμετάκλητα στη σύγκρουση με αυτό που μοιάζει απρόσβλητο, που όσο συμπαγές και οχυρωμένο φαίνεται ως κατεστημένο, άλλο τόσο προορισμένο είναι να κλονισθεί και να βυθισθεί στα σαθρά του θεμέλια , είτε αυτά είναι ελληνικά, είτε ευρωπαϊκά .
O συμβιβασμός, η αδιαφορία, η σύνεση, η παραίτηση και τα απολιθώματα της πολιτικής, όσο και αν φαίνεται ότι κυρίευσαν τον κοινωνικό μας ιστό....., μετά την προδοσία με την Μακεδονία και την  αναισθησία τους στην αξία της ανθρώπινης ζωής , ξέρουμε πια  ότι , στην πραγματικότητα, έχουν αντικατασταθεί αμετάκλητα, από την παθιασμένη δράση της ανατροπής που δεν θα πάψει να παίζεται.
Τίποτα πια δεν είναι όπως ήταν.
Τα ανθρωποειδή του πολιτικού μας συστήματος πρέπει να εξωστρακισθούν στο παρελθόν χωρίς συγχώρεση και με παραδειγματική τιμωρία ! ! !

Ο δρόμος της ζωής είναι στην ανατροπή , όποιος παραιτείται πεθαίνει !!!