Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

οι έρωτες στα χρόνια των ιών - του φωτη μισοπουλου




Δοκιμή : Τρεις Στιγμές για την Ποιητική της Ερημίας



Η μονοσημαντότητα είναι η ουσία, ή μάλλον το τέλος της γλώσσας. Αυτό το αριστοτελικό ιδανικό, ποτέ καμιά φιλοσοφία, ως φιλοσοφία, δεν το εγκατέλειψε. Είναι η φιλοσοφία.
Jacques Derrida [1]


1.
........η αλήθεια [;] ψευδο-αισθητοποιεί εμάς σαν υποκείμενα - η απατηλή φύση της εισρέει στο χώρο της λησμοσύνης μετατρέπεται σε αδικημένη παρένθεση είτε φθαρμένη μεταφορά του πραγματικού περιέχει και αντίστροφα τη νοσταλγία της ερμηνείας του κοσμοθεωρήματος που ως αντιληπτό βιώνεται στο συγκεκριμένο χρόνο ''Χωρίς εθνικό έγκλημα θα μπορούσε να υπάρξει παγκόσμια αγορά ; Θα υπήρχαν έθνη ;'' [2] Η πολιτική και η οικονομία συνιστούν έννοιες του ερωτικού φετίχ : έργα και μισθοί εναλλάσσουν τις ποιότητες και ποσότητες σημαινόντων και σημαινομένων η περιστασιακότητα είναι τυχαία ή παθολογική σε μια φαινομενολογία όπου η διατύπωση των φαινομένων επιτελείται και γίνεται ή προσπαθείται πάντως με κατανοητούς όρους σε κάποια κοινή γλώσσα [3] : δεν υπάρχει πλέον τίποτα ούτε φωνές ούτε συγκρούσεις - πριν από τον ύπνο η πόλη ορθώνεται σαν τα ερείπια μιας μελλοντικής θεότητας : ''Ένας γενειοφόρος φαρμακοποιός σηκώνει ανάμεσα στα δυο δάχτυλα μια καφετιά φιάλη, τη σηκώνει, τη σηκώνει.......ανατριχιάζω με την ασημαντότητά μου. Πού βρίσκομαι ; Για πού τραβάω ;''[4] ''Έβλεπα το πλήθος να κατηφορίζει τους δρόμους μιας και όλες οι πόλεις είναι ίδιες'' [5] - το πέτρινο τοπίο όπως η ετερο-δια-λεγόμενη λαγνεία του αγνώστου ναρκισσεύεται στο σκοτάδι και στην ερημία του απρόσμενου-απρόβλεπτου γεωμετρικού τόπου : ο νυχτερινός περίπατος σημαίνει την αυτο-περιζήτηση της αυτοκρατορίας των σημείων [6] Μέσα στη νύχτα το εικός εξανδραποδίζεται σαν ανομοιότητα των εαυτών Σαν ετεροφάνεια Οι ετερογένειες που αποκτούνται εγείρονται - προκύπτουν προοιμιακές απορίες του βραδινού exergum [7] - επιτήδεια εξαφάνιση των σκιών Η αποκλειστικότητα του οράν εγκαταλείπει τις ερωτικές αμφι-γλωσσίες σα να θέλουμε να προστατευτούμε από τη διάλυση της Λογικής Ουσίας και του Πάθους Όσο απολείπεται η μίμηση και η ομοίωση βυθίζομαι σε βραχύβιες λυτρωτικές μετωνυμίες που αρθρώνονται σε κείμενα-ηλιοτρόπια - Ο ήλιος δεν είναι ποτέ ιδία παρών στο λόγο [8]
  
2.
......η πόλη γίνεται ένα καθολικής χρήσης μεθοδολογικό κλειδί - προβάλλεται μέσα της ο έρωτας σαν οιονεί υπερβατολογική λειτουργία συγκρότησης του Όλου - όσο ο τόπος ακολουθεί την ασάφεια του ορισμού του το ερωτικό γεγονός με το υπαρκτικό δικό του εικός είναι έμπλεο Η σαφήνεια του χώρου καταδικάζει σε απροσδιοριστία προθέσεων προβάλλουν άδεια πεδία και άβυσσοι εραστή και ερώμενου/νης - όντα στα οποία η διαφυλική ή μη ιδεοκρατία επιφυλάσσει την κυριολεξία τους - δηλαδή το θάνατο [Georges Bataille, Death and sensuality/ Madame Edwarda] Ο μεταφορολογικός τους χώρος κρίνεται στην κλίνη του Προκρούστη - της διαπάλης - του αναγνώστη-θεατή και θεώμενου - κινούμενου παρατηρητή στην αιτίαση-θέαση τoυ κυβιστικού/πολυεδρικού αποτελέσματος - τώρα όχι απαραίτητα μεταξύ πολλών ερμηνειών αλλά όπως για ένα κείμενο στην εμπνευσμένη διακειμενικότητα/διαντικειμενικότητα άλλων κειμένων - ξέχωρων ερωτικών διωνύμων-μορφών-υπάρξεων - που εγκύπτουν στην χρονική ακολουθία δίχως το πρόσημο του παρελθόντος ή του έπειτα [9] - άρα συνδέσεων με το δια-χρονικό όπου καινούριες ομαδοποιήσεις προτείνει ή/και προτείνουν-προτείνονται : ''Η πόλη για την οποία μιλώ [το Τόκιο] παρουσιάζει τούτο το πολύτιμο παράδοξο : διαθέτει όντως ένα κέντρο, αλλ' αυτό το κέντρο είναι κενό'' [10] : Ας υποθέσουμε την ερημία - τον άκαρπο εγκλεισμό της αιωνιότητας - αποστερώντας από το αστικό κάθε κομψότητα και αυτοαναφορά / To κενό : η ερημία πραγματοποιεί-υποστασιοποιεί το αντικείμενο της δυσπιστίας Ανήκει στην αξιολογία κατηγορημάτων που ψάχνουν την κατάφαση λεκτικών μονοσημαντοτήτων - ο έρωτας επιστρέφει με την ποιητική των πραγματολογικών καθορισμών καθώς ο ίδιος γίνεται κατάφαση στην ιδεατότητα του νοήματος : ''Ανύπαρχτη Πολιτεία /....................................................................../ 
Δεν τόχα σκεφτεί πως ο θάνατος είχε ξεκάνει τόσους πολλούς./ Μικροί και σπάνιοι στεναγμοί αναδινόντουσαν'' [11]


3. 
......η πόλη έχει καλυμμένο το φύλο της από διάφανο πέπλο - είναι η Λουκρητία - η μεταφορά φέρει πάντα το θάνατο εσωτερικευμένο ακόμα και σαν πλατωνική ''μηχανή'' του ρητορικού και διαλεκτικού που ιδεοποιείται στο χώρο : ''Lucas Cranach ο πρεσβύτερος [1472-1553] : - Λουκρητία - ζωγραφισμένος το 1529 - αυτοκτόνησε επειδή τη βίασε ο βασιλιάς της Ρώμης.....όλο το σώμα της φαίνεται σχεδόν μέσα από ένα αόρατο πέπλο''[12]
Η πόλη ανήκει στη Femina vita - κάθε γυναίκα αποτυπώνεται στο γίγνεσθαι Αυτό την καθιστά τέλεια στην ειδοποιό χάρη της λόγω της συνεχούς επανάληψης του ναρκισσιστικού ακολουθήματος στον κυκλικό ή ευθύγραμμο χρόνο Στον καθρέφτη του Teatrum Μundi η αιώνια Ισαβέλλα Τυσόν [13] - η πόλη και η κάθε πόλη ανήκει στο Δωμάτιο που λέγεται Δια-Κόσμος - Εκεί γηράσκει Ο χώρος αναδεικνύει την ανάγνωσή του σε διαδικασία καθαρά ελεγκτική - η ερημία αποκτά ιδιότητες παθολογικών συνδρόμων στην Απουσία του Υπάρχειν Καθώς αδειάζει από Ύπαρξη ματαιώνει ακόμα πιο στενά την έλλειψη μη-απόστασης - αναγεννιέται σαν απρόσιτη ερωμένη : ''η γοητεία της γυναίκας δρα εξ αποστάσεως, στοιχείο της εξουσίας της είναι η απόσταση'' [14] - Η ερημία δεν αποκλείεται ποτέ ως μεταγλώσσα της πόλης και της μνήμης που διαθέτει διεγείροντας ερωτικά τη μαγεία του απωλεσθέντα παράδεισου του δομημένου χώρου - αυξάνοντας την απόσταση καθιστώντας μεγαλύτερο τον πόθο η πόλη γίνεται θηλυκή όσο ποτέ άλλοτε -τα καταγωγικά σχήματα των μορφών της είτε παραμορφώθηκαν από τη χρήση είτε λειάνθηκαν Ισχύει η αμφισημία που εγκολπώνει με τρόπο ενεργητικό άλλοτε ως σύμπτωμα την περιστασιακότητα και υποκειμενικότητα άλλοτε ως πρωταρχική εμπειρική ενότητα του ονείρου και της συνείδησης Η αμφισημία -της ερημίας και της θηλυκότητας του υποδοχέα ''πόλη'' - συντελείται μόνο και μόνο για να φύγουμε από αυτήν να υποστούμε την ίδια χρονική στιγμή την ποιητική του απόντος είτε την υλική υπερβατολογική συμβολογία του όντως όντος




ΤΕΛΟΣ


ΑΝΑΦΟΡΕΣ-ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

[1] Η Λευκή Μυθολογία βλ. σημ. [7]
[2] Karl Marx, ΕΓΚΩΜΙΟ του ΕΓΚΛΉΜΑΤΟΣ, μτφρ. Τζένη Μαστοράκη, ΆΓΡΑ 1982 [το κείμενο αυτό του Μαρξ γράφτηκε ανάμεσα στα 1860 και 1862 και οι εκδότες του το ενσωμάτωσαν στις Θεωρίες υπεραξίας του Das Kapital]
[3] Παντελής Μπασάκος, ΤΡΕΙΣ ΓΛΩΣΣΕΣ : Αριστοτέλης, Χούσσερλ, Βιττγκενστάιν, ΕΣΤΙΑ, 2011  
[4] Luc Dietrich, H εκμάθηση της πόλης [αποσπάσματα] μτφρ. Ευγενία Παπαθωμά, ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ τ.33, 1983
[5] ο.π.
[6] η αυτοκρατορία των σημείων - έργο του Roland Barthes
[7] ''....θα τρόχιζαν μετάλλια και νομίσματα, για να σβήσουν την χρονολογία και την εικόνα τους'' βλ. Ζακ Ντερριντά, Η Λευκή Μυθολογία, [η μεταφορά μέσα στο φιλοσοφικό κείμενο]- πρόλογος Αφροδίτη Θεοδωρακάκου, μτφρ-σημειώσεις Γιώργος Φαράκλας, επίμετρο Παντελής Μπασάκος, ΕΣΤΙΑ 2004
[8] ο.π.
[9] Η μεταφυσική του Λούντβιχ Βίττγκενστάιν ο.π. Παντελής Μπασάκος σημ. [3]
[10] Roland Barthes [δυο κείμενα από το έργο : Η αυτοκρατορία των σημείων]-απόδοση Πάνος Τσακόπουλος / ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ο.π. 
[11] Θ.Σ. ΕΛΛΙΟΤ, Η Έρημη Χώρα, μτφρ. Γιώργου Σεφέρη, Ίκαρος 1997
[12] σημ. του μεταφραστή Γιώργου Φαράκλα, στο : Ζακ Ντερριντά - 'Εperons: Έμβολα-Τα ύφη του Νίτσε, πρόλογος Γκόλφω Μαγγίνη, ΕΣΤΙΑ 2002
[13] Βιρτζίνια Γουλφ, Η Κυρία στον καθρέφτη, Οκτασέλιδο του Μπιλιέτου, Παιανία τ.55, 2006
[14] Ζακ Ντερριντά, Τα ύφη του Νίτσε ο.π. σημ. [12]

Μπ. Τζόνσον- κορονοϊός: Τα πράγματα θα χειροτερέψουν



Ο Βρετανός πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον, με επιστολή του προς κάθε βρετανικό νοικοκυριό, προειδοποιεί ότι η κρίση του κορονοϊού θα επιδεινωθεί, μεταδίδει το BBC. Ο Τζόνσον, σε αυτοαπομόνωση καθώς βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό, αναφέρει ότι, εάν χρειαστεί, μπορεί να επιβληθούν ακόμη αυστηρότεροι περιορισμοί.
Ο αριθμός των νεκρών από την ασθένεια Covid-19 στο Ηνωμένο Βασίλειο έφθασε πλέον τους 1.019, καθώς 260 νέοι θάνατοι ανακοινώθηκαν χθες. Στη χώρα έχουν επιβεβαιωθεί 17.089 κρούσματα μόλυνσης από τον SARS-CoV-2. Στην επιστολή του, που θα επιδοθεί σε 30 εκατ. νοικοκυριά – η κίνηση αναμένεται να κοστίσει 5,8 εκατ. λίρες – ο Βρετανός πρωθυπουργός αναφέρει:
"Εξ αρχής προσπαθήσαμε να λάβουμε τα σωστά μέτρα τη σωστή στιγμή".
"Δεν θα διστάσουμε να κάνουμε ένα βήμα παραπέρα εάν οι επιστημονικές και ιατρικές συστάσεις ορίζουν ότι αυτό πρέπει να κάνουμε".
"Είναι σημαντικό για εμένα να είμαι ειλικρινής μαζί σας: γνωρίζουμε ότι τα πράγματα θα χειροτερέψουν πριν βελτιωθούν".
"Αλλά κάνουμε όλες τις σωστές προετοιμασίες και όσο πιο αυστηρά τηρούμε τους κανόνες, τόσο λιγότερες ζωές θα χαθούν και τόσο συντομότερα η ζωή θα μπορέσει να επιστρέψει στους κανονικούς της ρυθμούς".
Ειδικοί εκτιμούν ότι ο αριθμός των κρουσμάτων και των θανάτων θα συνεχίζει να αυξάνεται τις επόμενες δύο εβδομάδες, πριν αρχίσουν να αποδίδουν τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης και περιορισμού των καθημερινών δραστηριοτήτων, σημειώνει το BBC.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ζίγκμαρ Γκάμπριελ: Η Ευρώπη απέτυχε στη μεγαλύτερη δοκιμασία της


Ο πρώην υπουργός Εξωτερικών της Γερμανίας κατηγόρησε την Ευρωπαϊκή Ένωση για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισε την κρίση του κορονοϊoύ. «Προφανώς έχουμε (μόνο μια) Ευρωπαϊκή Ένωση των καλών εποχών, διότι απέτυχε πλήρως στην αντιμετώπιση τη μεγαλύτερης δοκιμασίας από την ίδρυσή της», δήλωσε ο πρώην επικεφαλής του Σοσιαλδημοκρατικού Κόμματος της Γερμανίας (SPD) στο δεύτερο δημόσιο ραδιοτηλεοπτικό δίκτυο ZDF. «Το χειρότερο ασφαλώς συνέβη ήδη στην αρχή, όταν ακόμα και εμείς οι Γερμανοί δεν ήμασταν διατεθειμένοι να παράσχουμε βοήθεια εκεί όπου οι άνθρωποι ήδη κατέρρεαν σωρηδόν και πέθαιναν, δηλαδή στην Βόρεια Ιταλία».
Ο Ζίγκμαρ Γκάμπριελ έθεσε επίσης το ερώτημα «εάν θα ήταν τόσο τρομερό για την Γερμανία αντί για 156 δισ. ευρώ νέου δημόσιου χρέους να έχει εγγράψει στον γερμανικό προϋπολογισμό 166 δισ. ευρώ και στη συνέχεια να έχει δώσει τα 10 δισεκατομμύρια στους Ιταλούς και τους Ισπανούς ως πρώτη βοήθεια. Οι χώρες αυτές θα μας ήταν πιθανόν ευγνώμονες για 100 χρόνια αν το είχαμε κάνει. Τώρα θα θυμούνται ότι δεν ήταν οι γειτονικοί τους λαοί που τους βοηθούν, αλλά οι Κινέζοι. Τώρα η Γερμανία δίνει την εντύπωση ότι ενεργεί με τον ίδιο τρόπο όπως η Αμερική «και μάλιστα (ότι ενεργούμε έτσι) όχι μόνο εμείς στην Γερμανία, αλλά και κάθε ευρωπαϊκή χώρα, ότι δηλαδή ισχύει το σύνθημα "Πρώτα το έθνος μας"! Ότι σκεφτόμαστε τον εαυτό μας, όχι τους γείτονές μας».
Κατηγόρησε επίσης τις Ηνωμένες Πολιτείες για χαμένες ευκαιρίες. «Φανταστείτε να είχαμε έναν Αμερικανό πρόεδρο, ο οποίο θα έβγαζε ένα λόγο και θα έλεγε: Διαθέτουμε τώρα ολόκληρη τη δύναμη της Αμερικής για την κατασκευή ιατρικών προϊόντων, αναπνευστικών συσκευών, των βοηθητικών υλικών - για τον δικό μας λαό, αλλά και για όλους όσους χρειάζονται βοήθεια. Τι μήνυμα θα ήταν αυτό από την παλιά μεγάλη δυτική ηγετική δύναμη, την Αμερική! Αντ 'αυτού, μπορούμε να δούμε σήμερα πώς αναλώνονται οι δύο μεγάλες χώρες, οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Κίνα, σε θεωρίες συνωμοσίας», τόνισε.
Πηγή: dpa

Κορονοϊός: Η Ελλάδα είναι 66η σε κρούσματα και 33η σε θανάτους


Η Ελλάδα βρίσκεται με 1.061 επιβεβαιωμένα κρούσματα κορονοϊού
στην 40ή θέση παγκοσμίως, σε συνολικό αριθμό διαγνωσμένων κρουσμάτων, έναντι της 32ης που βρισκόταν πριν μία εβδομάδα.



Η Ελλάδα εξάλλου έχει περίπου 102 επιβεβαιωμένα κρούσματα ανά ένα εκατομμύριο πληθυσμού (διπλάσια σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα), μια αναλογία που την τοποθετεί αρκετά χαμηλά, στην 66η θέση παγκοσμίως (έναντι της 55ης την προηγούμενη Κυριακή 22 Μαρτίου) και μόλις στην 22η θέση μεταξύ των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο παγκόσμιος μέσος όρος κρουσμάτων ανά εκατομμύριο πληθυσμού είναι περίπου 85.
Η χώρα μας βρίσκεται στην 28η θέση παγκοσμίως στον αριθμό των θυμάτων της νόσου, από 24η πριν μια εβδομάδα. Σε σχέση με τον πληθυσμό της, η Ελλάδα έχει μέχρι στιγμής περίπου τρεις θανάτους ανά εκατομμύριο πληθυσμού, γεγονός που την τοποθετεί στην 33η θέση διεθνώς και στην 16η στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Ο παγκόσμιος μέσος όρος είναι τέσσερις θάνατοι ανά εκατομμύριο κατοίκων, συνεπώς η χώρα μας βρίσκεται κάτω από το μέσο όρο.
Ακόμη, έχοντας 66 ασθενείς σε σοβαρή-κρίσιμη κατάσταση, η Ελλάδα είναι 20ή διεθνώς σε αριθμό σοβαρών περιστατικών (ήταν 17η πριν επτά μέρες). Τα σοβαρά περιστατικά αποτελούν πλέον σχεδόν το 7% των ενεργών κρουσμάτων στη χώρα μας.
Όσον αφορά στα ενεργά κρούσματα (δηλαδή αυτά που προκύπτουν αν από τα συνολικά κρούσματα αφαιρεθούν οι θάνατοι και οι αναρρώσεις), η χώρα μας με 977 περιστατικά βρίσκεται στην 33η θέση, όπως και πριν μια εβδομάδα. Η Ελλάδα είναι τέλος στην 34η θέση (έναντι της 31ης πριν επτά μέρες), όσον αφορά τον αριθμό των ασθενών με Covid-19 που έχουν αναρρώσει (52 έως τώρα).
Την πρώτη πεντάδα σε επιβεβαιωμένα κρούσματα απαρτίζουν οι ΗΠΑ (123.750), η Ιταλία (92.472), η Κίνα (81.439), η Ιταλία (53.578), η Ισπανία (73.235) και η Γερμανία (57.695).
Οι πέντε πρώτες χώρες σε αριθμό θανάτων από τον κορονοϊό είναι η Ιταλία (10.023), η Ισπανία (5.982), η Κίνα (3.300), το Ιράν (2.517) και η Γαλλία (2.314). Τους περισσότερους θανάτους ανά εκατομμύριο πληθυσμού έχουν Σαν Μαρίνο (648), Ιταλία (166), Ισπανία (128), Ανδόρρα (39) και Ολλανδία (37).
Την πρώτη πεντάδα σε αριθμό κρουσμάτων σε κρίσιμη κατάσταση στα νοσοκομεία αποτελούν η Γαλλία (4.273), η Ισπανία (4.165), η Ιταλία (3.856), το Ιράν (3.206) και οι ΗΠΑ (2.666).

Τρίτη 24 Μαρτίου 2020

Κορονοϊός: Πόσες από τις αλήθειες που λέγονται τούτες τις μέρες είναι η αλήθεια



Πόσες από τις αλήθειες που λέγονται τούτες τις μέρες είναι η αλήθεια και πόσο ένας ιός μπορεί να είναι πείραγμα για τον έλεγχο του λαού που για αυτούς είναι μάζα;
Παραθέτω την άποψη του Διδάκτορα της Ιατρικής σχολής του πανεπιστημίου Αθηνών κ. Φαίδωνα Βόβολη επισημαίντας ότι τα στατιστικά στοιχεία που παρουσιάζει ο καθηγητής έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον.
Γράφει ο κ. Βόβολης.
 ΑΣΦΑΛΩΣ και ΔΙΑΦΩΝΩ με τα μέτρα αυτά. Κοροϊδεύουν τον κόσμο.
Με 500 κρούσματα και 15 νεκρούς έκλεισαν μέσα μία χώρα.
Σας λένε για ‘εκθετική αύξηση’. Μα ιατρικώς ΠΑΝΤΑ σε μια ίωση υπάρχει εκθετική αύξηση.
Φυσιολογικό.
Τον φεβρουάριο τα κρούσματα γρίπης ήταν πάνω από 300000 στην Ελλάδα και οι προκαλούμενοι θάνατοι γύρω στους 1300.
Αλλά δεν σας είπαν κάτι…
Και κάθε χρόνο τέτοια περίπου νούμερα υπάρχουν.
Στην Ιταλία τα θύματα το 2018 με μια επιδημία γρίπης ήταν περί τα 25000! Δεν έγινε τίποτα.

Ο πρόεδρος του ΠΟΥ προ μηνός είπε πως ετησίως έχουμε 60000 νεκρούς από την γρίπη.
Οι τεθνηκότες αυτοί είναι κατά συντριπτική πλειοψηφία άνθρωποι με χρόνια νοσήματα.
Πάντα ως ιατρική κοινότητα προσπαθούμε ΕΝΑΓΩΝΙΩΣ να τους προστατεύσουμε. ΠΑΝΤΑ.
Με σχετική απομόνωση.
Τώρα ξαφνικά τους θυμήθηκαν και αιτιώνται πως έχουμε γονείς, παππούδες ως οικογένεια;
Προσβλητικό.
Εμείς ΠΑΝΤΑ τους προστατεύουμε.
Διάλεξαν πειθήνιο όργανο, ως εκ χαρακτήρα-αν και τον ΣΥΜΠΑΘΩ ως άνθρωπο-λοιμωξιολόγο, υπάκουο στο σύστημα, για να τα περάσουν στον κόσμο όλα αυτά.
Είτε με τη λογική,είτε με το συναίσθημα.
Ο ίδιος έλεγε εντελώς ΑΛΛΑ προ 2 μηνών!
Θα μου πείτε,η διαφορά είναι πως δεν έχουμε το εμβόλιο για να προστατεύσουμε τους ανθρώπους..
Το εμβόλιο…
ΤΟ ΕΜΒΟΛΙΟ…
Ο ένας λόγος που γίνονται όλα…
Και μετά φυσικά θα σας πούνε ’ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ’ το εμβόλιο για να μην γινουν τα περσινά..!
Θυμάστε την Ιταλία,θα σας λένε..
ΟΧΙ, υποχρεωτικό εμβόλιο δεν θα γίνει ΠΟΤΕ.
Ας το περάσουν από όσους νόμους θέλουν..
Έχουν πείσει μέσω της πλύσης εγκεφάλου των ΜΜΕ τον κόσμο και καταφέρονται ενάντια σ αυτούς τους λίγους, κακούς ,ανεύθυνους συμπολίτες μας…
Σταθείτε κοντά και σ αυτούς που φοβούνται και σ εκείνους που δεν φοβούνται!
Μην διχάζεστε.
Οκ νέα ίωση, οκ να προστατευθούν όπως ΠΑΝΤΑ οι ευπαθείς, οκ ας είμαστε προσεκτικοί, μα όχι όλο αυτό!
Είχαν προετοιμάσει σαφέστατα τον εγκλεισμό και τον προετοίμαζαν με κλιμάκωση τις τελευταίες μέρες.. Το γνωρίζαμε!
Ξαφνικά κάποιοι απείθαρχοι που έβγαιναν έξω..κάποιοι που περνούσαν τα διόδια, κάποιοι που πήγαιναν εκκλησίες, θάλασσα, πικ νικ ,ΤΗΝ ΩΡΑ που εμείς βλέπαμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΡΗΜΩΜΕΝΑ!
Το ξέραμε για τον εγκλεισμό εδώ και 10 μέρες!
Ότι κι αν γινόταν…

ΕΛΕΓΧΟΥΝ το μυαλό σας μέσω ΜΜΕ.
 
Είναι και τεστ πειθαρχίας.

ΜΗΝ τους αφήνετε.

Έχουν βάλει αναμεταδότες πολλούς (και συναδέλφους μου)να σας τρομοκρατούν.
Όσοι γιατροί είναι γνώστες της παθοφυσιολογίας,απλά γελάνε με όλα αυτά!
Δεν μιλάμε για θεωρίες συνομωσίας εδώ,α λλά γιατο ότι οι αριθμοί δεν βγαίνουν!
Οι αναλύσεις που διαβάζετε είναι αστείες.

Στατιστική γίνεται στην ιατρική ΜΟΝΟΝ σε ετήσια βάση!
Και φυσικά μπήκαν αυτόβουλα εκατομμύρια άνθρωποι-που ΔΕΝ τους αδικώ, λόγω φόβου και άγνοιας-να γίνουν φανατικοί υπέρμαχοι των θέσεων αυτών…
Είδατε κάτι περίεργο να συμβαίνει τριγύρω σας ιατρικώς;;(εκτός από το φόβο)
Είδατε φερ ειπείν το χάλι το προ 2 μηνών με τα σχολεία τα μισά άδεια από τη γρίπη;;
Σας έπεισαν με τις φράσεις‘ μεταδοτικότητα’, ’περίεργος ιός ‘;;
Γελοιοποίησαν τον κόσμο, βάζοντάς του μάσκες και γάντια στο άσχετο, για να μην κολλήσουν τον ‘φονικό ιό’!!!
Ξεπούλησαν τα αντισηπτικά και τα σαπούνια.
Εκθετική αύξηση..
500 κρούσματα..που θα γίνουν και 5000!
Έλα….
Τώρα με αυτά που γράφω τι απομένει;
Θα με ξαναπάρετε τηλ οι γνωστοί να μην μιλώ στον κόσμο;
Ο εισαγγελέας θα κινηθεί αυτόνομα όπως είπατε;
Ας πιστέψει λοιπόν ο κόσμος όποιον νομίζει.
Έχετε τα ΜΜΕ.
Αν τα είχαμε οι άλλοι, θα ήταν αλλιώς.
Θα διαλύσουν το σύμπαν, την οικονομία, τα πάντα για το τίποτα!
Για το καλό σου…..
Φυσικά και δεν φταίει αποκλειστικά η Ελληνική κυβέρνηση. Είναι θέμα παγκοσμιοποίησης.
Κλείστε τους μέσα.
Δείξτε εικόνα.
Φοβίστε.
Μοιράστε φόβο θανάτου!
Ξάφνου όλα θα τελειώσουν και θα πουλήσουν την μεγάλη λύση.
Εμβόλιο..
Σκοτώνονται ανα την υφήλιο για την κυριαρχία…
Προσωπικά εγώ θα είμαι ΕΔΩ.
Όσο περνά από το χέρι μου θα λεπω στον κόσμο την ΑΛΗΘΕΙΑ που πιστεύω.
Θα φροντίζω τους ασθενείς μόνιμα.
Θα ασχολούμαι με τις καρδιές των ανθρώπων,ΑΛΛΑ και με το πνεύμα και την ψυχή τους..
ΔΕΝ θα ρισκάραμε και ΔΕΝ θα παίζαμε με τους συνανθρώπους μας ΠΟΤΕ!
Έλληνες, να παραμείνετε ΕΝΩΜΕΝΟΙ.
Μόνον αυτό λέω.

Κυριακή 22 Μαρτίου 2020

το δείπνο με τις Άρπυιες - του φωτη μισοπουλου


Προσεύχομαι για σένα Μαίρη. Θέλω να ζήσεις αιώνια.
ΤΡΟΎΜΑΝ ΚΑΠΌΤΕ [1]


  
ΠΟΔΆΡΓΗ [2]
......έτσι όμως ησύχασα από αυτόν τον άνθρωπο με το ξυράφι και το λέγειν του - γιατί πήρατε τόσο στραβά μια τυχαία κουβέντα δε μου πέρασε ποτέ απ' το νου να προσβάλω εσάς ή κάποιον άλλο Την κοίταζα κρυφά απ' τις κουβέρτες που κρατούσα σφιγμένες πάνω απ' το λαιμό - θεληματικά δεχόμουν να υποφέρω με κατάρες κι ενθουσιασμούς ακούγοντας τον μυστικό ψίθυρο του αίματός της κι έδωσα μια στο τραπέζι που αναπήδησαν τα ποτήρια - βρισκόταν έξω στη βεράντα - μαζί τους - πίνοντας ακόμα - τα γράμματα δεν επιστράφηκαν ποτέ ούτε έλαβα απάντηση - όταν ήρθε μέσα για το δείπνο δεν μπορούσε μήτε να περπατήσει - σχεδόν μόλις τελείωνε η δόξα της παρεκτροπής το βλέμμα σαρκαστικό ήθελε να πει ότι εκείνος περίμενε από ώρα την πρόκληση της καταιγίδας Η Νάστενκα [3] γέμιζε το χολ ολόκληρο το σπίτι - με τον βραχνό πνιχτό θόρυβο των πρόστυχων βρισιών της εγώ όμως δε βρίσκω σ' αυτό καμιά δικαιοσύνη μολονότι ήθελα να φύγω δεν μπορούσα να βγω απ' το δωμάτιο. Ο Ένοικος: Ο Αιώνιος Σύζυγος την έφερε πίσω Το γλυκό της αδιαπέραστο πρόσωπο κοιτούσε με τη σειρά του δίπλα απ' τον ώμο μέσα απ' το νεκρό χαμόγελο Η γυναίκα έγνεψε απλώς το κεφάλι το περίεργο είναι πως δεν έδειχνε καμιά ταραχή σα να είχε υποταχθεί στη μοίρα μεσολάβησε ο διαυγής παρατατικός διαρκείας. Μεθαύριο. Αυτή είναι η τελευταία προθεσμία έστω μια ιδιότητα κάπως θετική το καλοκαιρινό μισόφωτο και οι ψίθυροι που αφήνουν άδειους τους δύο βολβούς ο ακίνητος κόσμος βαλτώνει βαθιά σαν αόρατο πιθάρι Σαν τις νωπογραφίες στους τοίχους που δεν προλάβαμε ως ένοικοι. Και παραστάτες. Ο Πάβελ Πάβλοβιτς οριζόταν καχύποπτος Η Νάστενκα: Ετερώνυμο του Ομήρου. Παρών στον τοκετό της ο Ένοικος: Τ' άλογα του Αχιλλέα Είτε ο σύντροφος Αλεξέι Βελτσάνινωφ [4] καθώς ξανάβρισκε τις λευκές νύχτες του - δεμένη γυμνή ανάσκελα σ' ένα ίδιο αυτοκίνητο Μέσα από μια μαύρη σήραγγα η σκοτεινιά κυλάει γύρω στο κεφάλι με προδιάθεση γενναιόδωρης υποχονδρίας Το ταβάνι το είχαν σκεπάσει οι αράχνες


ΑΕΛΛΏ [5]
.......χωρίς παλτό - έχω γυρίσει σπίτι αντί να πάω στην Καρολίνα Ιβάνοβνα πέρασα την πάροδο Κιριούσκιν συχνά εκφραζόταν σα να περιέγραφε κάποιον αντικατοπτρισμό ήταν δυσάρεστο να μην καταλαβαίνει την εποχή παρατηρούσε με το είδος της αδιάκριτης περιέργειας εκεί ήταν το αδιέξοδο το οριστικό αδιέξοδο οπωσδήποτε η μετακίνηση δεν προμηνούσε τίποτε καλό άλλωστε μου άρεζε τρομερά τα βράδια να διαβάζω με ήσυχη μονότονη φωνή όπως διαβάζουν σε νεκρούς Όσο για μένα την είδα αργότερα στη γέφυρα Ομπούκωφ κρατούσε επί πλέον την τσάντα της με περίσσια χάρη μια πελώρια τσάντα σε χρώμα πορτοκαλί πολύ έντονο πορτοκαλί έμοιαζε αδυνατισμένη πλεονεκτικό πλάσμα για παράδειγμα σκίουρος ή ποντικός ο στενός σκοτεινός δρόμος που ήξερα και πιο μέσα ακουγόταν μουσική κι ακόμα πιο πέρα διαπεραστικές φωνές βήματα εκείνο το μεγάλο φύλλο λαμαρίνας κρεμασμένο στον τοίχο αντανακλούσε μερικές θαμπές ακτίνες φωτός κάνοντας θόρυβο στο λιγοστό άνεμο ή επίσης οι δανεικές ζωγραφιές όπως η αντίστροφη μέτρηση στις αποβάθρες το σούρουπο με τις ανέμελες φωτογραφίες - σύντροφε Βελτσάνινωφ ευχάριστες στιγμές προτού το μάτι συνηθίσει στο σκοτάδι Εδώ βρίσκεσαι πάντα ; - τον ρωτάω - ΓΈΦΥΡΑ ΚΑΛΙΝΚΙΝ [6] : .....Απαντούσε μόνη της: - Ε λοιπόν τίποτα Τίποτα Τελείωσε -/ Κουβαλούσα το παλτό πάνω στο μπράτσο κι ένα λερωμένο ανοιχτόχρωμο καπέλο σβηστό τσιγάρο στο στολισμένο με δαχτυλίδια χέρι της γεννημένος με άσκημα δόντια υιοθετώ αβασάνιστα τη γνώμη των άλλων εξακολουθούσε να βρέχει σταγόνες χοντρές που έβλεπες να σκάνε χωριστά μία μία στο χώμα σαν ενοχές η αναφορά μου θα είναι μεγάλη κι εγώ ξεχασμένος σε λίγο καιρό - ταξίδι χίλια μίλια χωρίς εισιτήριο - στάθηκα ακίνητος εξιδανικευμένα τίμιος κατά βάθος - έμεινα μακριά να παρατηρώ τη χαρούμενη έξαψη που έτεινε το στήθος της στην αγκαλιά του σύρθηκα ακόμα λίγο πιο μπροστά κρατώντας το κρανίο μου όσο πιο χαμηλά μπορούσα : Τελευταίος λόγος και ποιητική για την πόλη 



Η ΘΑΛΑΣΣΑ : ΩΚΥΠΈΤΗ 
......έπρεπε όμως να τολμήσει ήταν περισσότερο παιχνίδι παρά κόπος τραύλισμα νερού και πέτρας ιστορία απορημένη καθώς ξετύλιγε το πανάρχαιο δράμα που μόνο μια φορά μπόρεσε να ξεγελάσει εμένα έναν άνθρωπο με αμφίβολο ποιόν - Λίγο πιο φόρτε το τύμπανο, Κουέντιν [7] - θυμήθηκα - δεν είχα σκοπό να κάνω τίποτα μέχρι αύριο - πάντως ούτε να πεθάνω - η γερασμένη θλίψη είναι ασυνήθιστη γενικά - ο νόμος δεν προβλέπει ρητά την ύπαρξη υπεράσπισης απλά την ανέχεται μόλις που άγγιξε το φαγητό της με πλησίασε - μάλιστα - εσύ κάτι ετοιμάζεσαι να κάνεις - τι είναι - θα γίνει είπα κάποιο άλλο βράδυ όταν αυτό θα έχει τη δική του θεολογία Η Νατάλια Βασίλιεβνα [8] ποτέ δε θα χανόταν όσο έκλαιγε σκοτάδι σκοτάδι σιωπή σιωπή υποθέτω τη βαθιά σιωπή του λάρυγγα αρπαγμένος από τρελή ελπίδα αυτοπροσώπως όπου όλα συμβαίνουν βράδυ αλλά είναι η ίδια νύχτα Δώστε της ένα άνθος να το κρατεί και άπλωσα χέρι κατά την ανθοδέσμη - από πού το πήρα ; από κάποιο όνειρο ή τοπίο προφανώς προτού αποκτήσουν σχήμα - δε θα 'χουν αλλάξει και πολύ τα πράγματα ώστε να μιλάμε για ηττημένους εκεί κάτω έζησα θελκτικά και μυστήρια υπήρχαν όλα και δεν υπήρχαν ατέλειωτα στιλπνοί βγαλμένοι από αιώνια φεγγάρια η αληθινή ζωή υπάρχει μόνο στη νύχτα που αποχαιρέτησα επισκέπτομαι την πόλη που από χτες έχουν κυλήσει σαράντα χρόνια κάτι θα σαλέψει στην άμμο στον ουρανό ή τα ερείπια αναρωτήθηκα αν ήταν όντως καλή ιδέα να ζητήσω βοήθεια τα υπόλοιπα θα έχουν χαθεί η βία η οργή η βροχή θα μάς πάρουν τα μεσάνυχτα όπως βλέπω μίλησα κόντρα στον περαστικό αέρα έκλεισε την πόρτα χρόνια με φαντάσματα που σβήνουν - σαν λεπτεπίλεπτο έντομο ισορροπεί στην μαύρη κόχη με τα γαμψά νύχια τινάζεται στο κάθε μονοπάτι των λέξεων γυάλινοι τοίχοι καθρεφτίζουν τα στήθη της γυμνά κι η γνώση του θανάτου θεμελιώνει ένα θαύμα μοναδικό χαμηλός τόνος φωνής που κολακεύει και δεν ησυχάζει αν δεν βρει εραστή απέναντι στ' αναρίθμητα λάθη : Η ερωμένη - απύθμενη. Δικαιοσύνη


ΤΕΛΟΣ
   

        


ΑΝΑΦΟΡΕΣ-ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ
[1] ΜΙΑΣ ΜΕΡΑΣ ΔΟΥΛΕΙΆ, μτφρ. Ρούμπη Θεοφανοπούλου/ η λέξη τ.38, 1984 
[2] Η Ποδάργη ήταν μία από τις Άρπυιες. Από την ένωσή της με τον Ζέφυρο, έφερε στον κόσμο τον Ξάνθο και τον Βάλλιο, τα δύο άλογα του Αχιλλέα [Διαδίκτυο]
[3] Η Νάστενκα, ο Ένοικος - ο πρώτος είτε ο δεύτερος ένοικος / Λευκές Νύχτες, Φ.Μ. Ντοστογιέφσκι
[4] Φ.Μ. Ντοστογιέφσκι, Ο αιώνιος σύζυγος : ο εραστής 
[5] Ο Όμηρος στα έργα του αναφέρει μόνο μια Άρπυια, την Ποδάργη. Ωστόσο ο Ησίοδος κάνει λόγο για άλλες τρεις: την Αελλώ, την Ωκυπέτη και την Κελαινώ / βλ. και Απολλόδωρος, Μυθολ. : Άρπυιες [Διαδίκτυο]
[6] ονόματα και τοπωνύμια της Αγίας Πετρούπολης [αναφέρονται στο Παλτό του Ν. Γκογκόλ]
[7] Γουίλιαμ Φώκνερ, Η βουή κι η μανία, μτφρ. Παύλος Μάτεσις, Καστανιώτης 2010
[8] η ερωμένη / Ο αιώνιος σύζυγος ο.π.


Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

Ελπιδοφόρα ανακάλυψη από Έλληνες επιστήμονες για τη θεραπεία του κορωνοϊού


Νέα δεδομένα για την αντιμετώπιση της βαριάς πνευμονίας που προκαλεί η νόσος του κορωνοϊού ανοίγει η ανακάλυψη που έκανε η Ελληνική Ομάδα Μελέτης της Σήψης για τους βαρέως πάσχοντες, στα εργαστήρια του Αττικού Νοσοκομείου, όπως ανέφερε στη σημερινή ενημέρωση ο λοιμωξιολόγος Σωτήρης Τσιόδρας. 
 Ο καθηγητής παθολογίας-λοιμώξεων στη Δ' Παθολογική Κλινική στο Αττικό Νοσοκομείο Βαγγέλης Γιαμαρέλλος, που είναι και συντονιστής της Ελληνικής Ομάδας Μελέτης της Σήψης για τους βαρέως πάσχοντες δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι η Ομάδα πήρε αίμα από τους πρώτους αρρώστους στην Ελλάδα, με μέτρια πνευμονία και σοβαρή αναπνευστική ανεπάρκεια. «Τα δείγματα αναλύθηκαν στο εργαστήριο ανοσολογίας της Δ' Παθολογικής Κλινικής του Αττικού Νοσοκομείου. Εκεί βρέθηκε για πρώτη φορά στον κόσμο ο μηχανισμός με τον οποίο ο ιός αυτός προκαλεί κατάρρευση του ανοσοποιητικού συστήματος, και οδηγεί σε αυτή τη βαριά πνευμονία, όπου ξαφνικά ο άρρωστος νιώθει δύσπνοια και χρειάζεται να διασωληνωθεί για να κρατηθεί στη ζωή». Από αυτή την ανάλυση προέκυψαν δύο σημεία «στόχοι»- δηλαδή, μόρια που κυκλοφορούν στο αίμα, στα οποία αν η επιστήμη παρέμβει και μπλοκάρει με βιολογικούς παράγοντες (μονοκλωνικά αντισώματα), δημιουργούνται πολλές ελπίδες θεραπείας σε βαριά ασθενείς. 
Η ανάλυση αυτή, όπως αναφέρει ο καθηγητής, «παρουσιάστηκε στην Επιτροπής Αντιμετώπισης Εκτάκτων Συμβάντων Δημόσιας Υγείας από Λοιμογόνους Παράγοντες, την Τρίτη και αποτελεί τη βάση για ένα πρωτόκολλο έγκυρης έναρξης της θεραπείας. 
 Επίσης υπάρχει διαθέσιμη εξέταση αίματος, δηλώνει ο κ. Γιαμαρέλλος «που μπορεί να διαγνώσει πολύ νωρίς ποιος άρρωστος χρειάζεται θεραπεία και η οποία εξέταση προτείνεται να μπει και αυτή στο πρωτόκολλο». 
 Την Ελληνική Ομάδα Μελέτης της Σήψης για τους βαρέως πάσχοντες, που δραστηριοποιείται εδώ και 14 χρόνια, πλαισιώνουν διακεκριμένοι λοιμωξιολόγοι και εντατικολόγοι της χώρας.