Τρίτη 18 Αυγούστου 2015

Κρίμα σε τόσους Γερμανούς που χάθηκαν στο Μάλεμε αφού με το 0,30% του χρέους μπορείς να αγοράσεις όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας.

Κρίμα σε τόσους Γερμανούς που χάθηκαν στο Μάλεμε αφού με το 0,30% του χρέους μπορείς να αγοράσεις όλα τα αεροδρόμια της Ελλάδας.

Βλέποντας την αριστερά να παραχωρεί τα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια στην γερμανική Fraport  αναρωτιέται κανείς κατά πόσο είναι προσβολή το στεφάνι που κατέθεσε ο Τσίπρας στην Καισαριανή.

Αναρωτιέται επίσης κατά πόσο "Το Γελαστό παιδί", που θέλησε να μας πείσει ο Παππάς ότι είναι ο Τσίπρας, θα μπορέσει να ζητήσει γερμανικές αποζημιώσεις για το γελαστό παιδί που σκότωσαν οι Γερμανοί.

Η απόφαση για το ξεπούλημα της ιστορίας μας υλοποιείτε μετά από απόφαση που ελήφθη κατά την διάρκεια του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής (ΚΥΣΟΙΠ) του Αλέξη Τσίπρα που συνεδρίασε στις 13 Αυγούστου και χθες δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης.
Την απόφαση υπογράφει όλη η πρακτορευμένη αριστερά με αρχηγό τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Γ. Δραγασάκης και τους υπουργούς Οικονομικών Ευκλ. Τσακαλώτος, Οικονομίας Γ. Σταθάκης και Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Π. Σκουρλέτης.

Πρόκειται για την πρώτη αποκρατικοποίηση που υλοποιείται από την κυβέρνηση του Αλέξη. Όπως προκύπτει από το ΦΕΚ δεν υπάρχει κάποια αλλαγή και η σύμβαση θα γίνει βάση των όρων του διαγωνισμού που είχε κατακυρωθεί στην γερμανική εταιρία. Το τίμημα που θα καταβάλει η Fraport ανέρχεται σε 1,23 δισ.

Το 1,23δις αντιστοιχεί στο 0,30% του απεχθούς χρέους που μας φόρτωσαν. Αν με το 0,3% παίρνεις τα αεροδρόμια ας αναλογιστεί ο οποιοσδήποτε με τι ποσοστό του χρέους παίρνεις την Ακρόπολη.

Η υλοποίηση του συγκεκριμένου project περιλαμβανόταν στο Μνημόνιο που έγινε νόμος του κράτους στις 14 Αυγούστου. Δηλαδή η κυβέρνηση υλοποίησε μία ημέρα νωρίτερα την δέσμευση που ανέλαβε, μέσω του 3ου Μνημονίου.

Τα 14 αυτά αεροδρόμια είναι της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.Η γερμανική Fraport δεν έχει τοποθετηθεί επίσημα και διατηρεί στάση αναμονής παρακολουθώντας ωστόσο «στενά» την κατάσταση στην Ελλάδα, ειδικά με τα νέα δεδομένα.

Στον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση 14 περιφερειακών αεροδρομίων για 40+10 χρόνια πλειοδότης ανεδείχθη η ελληνογερμανική κοινοπραξία Fraport - Slentel Ltd, η οποία προσέφερε εφάπαξ τίμημα 1,2 δισ. ευρώ, ετήσιο μίσθωμα 22,9 εκατ. ευρώ κατ' έτος, ποσοστό 25% από τα από τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων έσοδα και τέλη υπέρ ΥΠΑ, που φτάνουν 1,2 δισ. ευρώ για όλη την περίοδο της παραχώρησης. Παράλληλα, δεσμεύθηκε για επενδύσεις 330 εκατ. στην πρώτη τετραετία και συνολικά 1,4 δισ. ευρώ για τις επόμενες τέσσερις δεκαετίες.

«Ναυαρχίδα» της εταιρείας είναι ο αερολιμένας της Φρανκφούρτης. Παράλληλα, διαχειρίζεται τα αεροδρόμια του Ανόβερου, της Αγίας Πετρούπολης, της Βάρνας, του Πύργου (Μπουργκάς), της Αττάλειας, το «Ίντιρα Γκάντι» του Νέου Δελχί, του αεροδρομίου στο Σι'αν στην Κίνα, το αεροδρόμιο του Ντακάρ και το «Χόρχε Τσάβες» της Λίμας.

Κύριος μέτοχος της εισηγμένης Fraport είναι το γερμανικό ομόσπονδο κρατίδιο της Έσσης (31,35%), ενώ ακολουθούν το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Έσσης (20,2%), η αεροπορική εταιρεία Lufthansa (8,45%), η αυστραλιανή επενδυτική εταιρεία Rare Infrastructure Limited (5,27%) και οι λοιποί μέτοχοι (34,91%).


Σημείωση:  Για να μην ξεχνιόμαστε , η υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας μόνο πέρυσι είχε κέρδη 477 εκατ. ευρώ δηλαδή σε λιγότερο από 3 χρόνια θα εισέπραττε το ποσό των 1,23 δις που θα πάρει, αν το πάρει, από τους Γερμανούς  .
Ποιός  λοιπόν έβγαλε το  1,23 δις ευρώ ως ποσό επινοικίασης για τα επόμενα 40 χρόνια; Το γράφω αυτό για όλους τους αφελής που ακόμα πιστεύουν ότι το πρόβλημα του Γερμανού είναι το χρέος της Ελλάδας και όχι οι εμπράγματες αξίες της χώρας και των κατοίκων της.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου