Η Fraport παραδέχεται ότι δε διαθέτει το απαιτούμενο κεφάλαιο για την
παραλαβή των 14 ελληνικών αεροδρομίων. (έχει χρέος 3,6 δις ! )
Θα κάνει αποεπενδύσεις για να
βρει τα κεφαλαία που χρειάζεται; θα γίνει ένταξη των αεροδρομίων υπό
την Fraport στο «πακέτο Γιούνκερ»; με χρηματοδότηση 300 εκατ. ευρώ από
την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων;
ή θα γίνει τραπεζικός δανεισμός; από ευρωπαϊκές ή και ελληνικές
τράπεζες ;
Το δεύτερο μέλος της
κοινοπραξίας, που θα ελέγχει το 35%, είναι η SlentelLimited, μία μονοπρόσωπη εταιρεία συμφερόντων
του ομίλου Κοπελούζου.
Εχει κεφάλαιο 5.000 ευρώ!
Το 2013 παρουσίασε
μηδενικά έσοδα και ζημία 13.485 ευρώ, με αποτέλεσμα το σύνολο ιδίων κεφαλαίων
να διαμορφώνεται σε αρνητικό ποσό 7.755
ευρώ!!
Ο ανεξάρτητος ελεγκτής κατέληξε
στο συμπέρασμα μετά από έλεγχο ότι η Slentelπρέπει
να κλείσει.
Η συμφωνία για την παραχώρηση
των αεροδρομίων επικυρώθηκε το Μάιο από την ελληνική Βουλή.
Κεφάλαιο χ παράγραφος ψ τόμος ζ
στο έργο επενδύσεις για μείωση του χρέους της χώρας.
Απλά
μαθήματα "παρασιτικής οικονομίας" (νεοφιλελευθερισμός).
Λαμπρινή Τουρνά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου