Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ – ΠΟΤΑΜΟΣ ΤΟΥ ΓΑΠ! «Θα μου έπαιρναν το κεφάλι αν…»




Ειδήσεις έβγαλε η εφ”  όλης της ύλης συνέντευξη του πρώην πρωθυπουργού και προέδρου του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών, Γιώργου Παπανδρέου.
Μιλώντας  στον realfm 97,8 αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι σκέφτηκε να πει «όχι» στο πρώτο μνημόνιο που όμως, όπως τόνισε, θα οδηγούσε σε Grexit και χρεοκοπία.
«Ενα “όχι” θα ήταν πιθανώς την επόμενη ημέρα χρεοκοπία. Ενα “όχι” θα ήταν πιθανώς, θα το πλήρωνε ο ελληνικός λαός, πολύ βαρύτερα απ’ ότι πληρώθηκε. Δεν υπήρχε ούτε μηχανισμός. Εσείς θα το διακινδυνεύατε; Εγώ δεν το διακινδύνευσα», τόνισε χαρακτηριστικά, ενώ στο ερώτημα αν μπήκε στο δίλημμα απάντησε: «Βεβαίως. Καθίσαμε κάτω με τον υπουργό οικονομικών και με τους συμβούλους και βάλαμε όλα τα σενάρια και είπαμε:
1ο σενάριο χρεοκοπία. Δεν το είχα πει τότε, γιατί αν το είχα πει δημόσια θα χρεοκοπούσαμε την επόμενη ημέρα. Αν είχαμε πει δημόσια κάτι τέτοιο θα χρεοκοπούσαμε και τότε θα μου παίρνανε το κεφάλι. Το 2ο ήταν να φύγουμε από την Ευρωζώνη ή να κάνουμε και τα δύο. Αξιολογήσαμε και είπαμε “όχι”, για τον τόπο θα βάλουμε πλάτη εμείς, έστω κι αν οι άλλοι δεν θα βάλουν, έστω κι αν η αντιπολίτευση μας “πετάει πέτρες”, τη στιγμή αυτή, την κρίσιμη, το θέμα είναι να σταθεί η χώρα όρθια και στάθηκε».
«Εάν είχαμε ζητήσει 180 και δεν είχαμε πάρει 180, την επόμενη ημέρα η γερμανική βουλή ψήφιζε το αν θα δώσει χρήματα στην Ελλάδα και στον ελληνικό λαό», είπε ο κ. Παπανδρέου.
Στο ερώτημα αν πιστεύει ότι ο κ. Σαμαράς δεν θα συναινούσε ο πρώην πρωθυπουργός απάντησε: «Μίλησα με τον κ. Σαμαρά και μου είπε “όχι”, μπορούσα αν θέλετε να παίξω πόκα και να δω αν μπλοφάρει, εσείς όμως θα βάζατε τη χώρα σε αυτή την πιθανή εξέλιξη; Θα παίζατε ζάρια τη χώρα; Εγώ δεν το έκανα αυτό. Και βεβαίως μπορούσα να τον δοκιμάσω. Εάν όμως το είχα κάνει αυτό και δεν είχε περάσει με 180 και δεν παίρναμε τη δόση και χρεοκοπούσαμε τότε δικαίως ο ελληνικός λαός θα έλεγε μα “είχατε την πλειοψηφία γιατί αφήσατε την τύχη της χώρας στην αντιπολίτευση”».
Στο ερώτημα αν λύση για τη χώρα είναι η δημιουργία κυβέρνησης εθνικής ενότητας ο κ. Παπανδρέου απάντησε: «Πολλά χρειάζονται. Δεν είναι απλώς ότι χρειάζεται μία τέτοια κυβέρνηση, χρειάζεται μία ομοθυμία για το τι αλλαγές πρέπει να γίνουν στη χώρα. Βεβαίως το άμεσο, αλλά αυτό είναι 7 χρόνια, είναι να ξεφύγουμε από αυτή την κρίση και την εξάρτηση που έχουμε στους δανειστές μας για να μπορούμε να βγούμε στις αγορές. Αυτό θέλει μία αξιοπιστία.
»Προφανώς μία κυβέρνηση εθνικής ενότητας θα έδινε ένα πρώτο βήμα. Αλλά αυτή η κυβέρνηση εθνικής ενότητας θα έπρεπε να είναι βάση πολύ συγκεκριμένων πολιτικών, ενός πλαισίου, που λέει “ναι” πρέπει να κάνουμε αλλαγές, διότι δυστυχώς και η κυβέρνηση Σαμαρά και η κυβέρνηση Τσίπρα όσο κι αν βγήκαν από τις κάλπες ως αντιμνημονιακή έχουν μείνει αποκλειστικά στο μνημόνιο γιατί δεν είχαν άλλο πρόγραμμα».
Στο ερώτημα αν εννοεί κυβέρνηση εθνικής ενότητας με την παρουσία όλων των πολιτικών αρχηγών, όλων όσοι ψήφισαν τα μνημόνια, ο επικεφαλής του Κινήματος Δημοκρατών Σοσιαλιστών ανέφερε: «Ναι, με αυτή την έννοια». Και σημείωσε: «Η ουσία θα ήταν αν υπήρχε δυνατότητα μιας ουσιαστικής συνεννόησης όλων των κομμάτων. Προφανώς δεν υπάρχει σήμερα αυτό, διότι αυτό το οποίο έκανε ο κ. Τσίπρας ήταν ότι 2 χρόνια κράτησε καθυστέρηση με την καθυστέρηση αυτή αναγκάστηκε στη διαπραγμάτευση να υποχωρήσει σε όλες τις κόκκινες γραμμές τις οποίες έβαλε, έχουμε την αποδοχή ενός πλεονάσματος υπερβολικού, θεωρώ, τα 5 δισ. μέτρα και δεν έχουμε και κάτι για το χρέος».
Ακόμη, ο πρώην πρωθυπουργός αναφέρθηκε και στις σχέσεις του με τον πρώην πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελο Βενιζέλο: «Δεν υπάρχει προσωπικό ζήτημα με τον κ. Βενιζέλο. Με το χέρι στην καρδιά. Και το λέω αυτό γιατί έτσι είμαι σαν άνθρωπος. Δεν κρατώ προσωπική κακία για κανέναν. Κατανοώ πολιτικές διαφορές και αυτές ήταν οι διαφορές μας, αντιλήψεις».
Και σημείωσε ο Γιώργος Παπανδρέου: «Έχουμε πει πολλά για το παρελθόν. Δεν θέλω αυτή τη στιγμή να ξαναπάμε στην ιστορία διότι μετά αυτό φαντάζει ως προσωπική βεντέτα, που δεν είναι προσωπική βεντέτα. Είμαστε σε μία πορεία ανασύνταξης του χώρου και κοιτάμε μπροστά. Η ιστορία θα γράψει και ο καθένας θα γράψει και τη δική του πορεία».

ΤΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ! Αποχωρεί ο Τραμπ από τη συμφωνία του Παρισιού για το κλίμα


Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ θα ανακοινώσει απόψε ότι αποσύρει τη χώρα από τη συμφωνία του Παρισιού για το κλίμα, «τηρώντας την προεκλογική δέσμευσή του» να προασπίζεται τα συμφέροντα των Αμερικανών εργαζομένων, σύμφωνα με ένα έγγραφο που είδε το πρακτορείο Reuters και με έναν Αμερικανό αξιωματούχο.

Σύμφωνα με αυτό το έγγραφο, ο πρόεδρος Τραμπ πρόκειται να πει ότι η συμφωνία του Παρισιού για τη μείωση των εκπομπών καυσαερίων που προκαλούν το φαινόμενου του θερμοκηπίου θα ήταν υπερβολικά κοστοβόρα για τις ΗΠΑ. Για τον λόγο αυτό, θα επιδιώξει να πετύχει «μια καλύτερη συμφωνία».

Ο 77χρονος ανάπηρος έδειρε 10 πάνοπλους ΜΑΤατζήδες και έφαγε 1 χρόνο φυλακή


Δώδεκα μήνες φυλάκιση με τριετή αναστολή αποφάσισε το δικαστήριο για τον 77χρονο αγωνιστή Θόδωρο Καραβασιλικό από τη Μεγάλη Παναγία της Χαλκιδικής. Εισαγγελέας και πρόεδρος της έδρας δήλωσαν «απόλυτα βέβαιοι» για την ενοχή του κατηγορουμένου για τα εγκλήματα που του αποδίδονταν: 
  • παρακώλυση συγκοινωνιών από κοινού με άγνωστους δράστες,
  • διατάραξη της κοινής ειρήνης από κοινού πάλι με άγνωστους δράστες
  • αντίσταση
Ο μπάρμπα Θόδωρος (με αναπηρία στο πόδι από κάποιο παλαιό ατύχημα σε αγροτικό μηχάνημα) είχε συλληφθεί στις 10 Ιουλίου 2013, τη μέρα της προφυλάκισης δύο αγωνιστών από την Ιερισσό που κατηγορούνταν για τον εμπρησμό στο εργοτάξιο της «Ελληνικός Χρυσός» στις Σκουριές. Η απάντηση της τότε κυβέρνησης Σαμαρά στις διαμαρτυρίες των κατοίκων της Μεγάλης Παναγίας για την προφυλάκιση των συναγωνιστών τους ήταν διμοιρίες ΜΑΤ, δακρυγόνα άφθονο ξύλο και συλλήψεις.
Τον μπάρμπα-Θόδωρο τον συνέλαβαν, τον σάπισαν στο ξύλο και τον έστειλαν δεμένο στην Ασφάλεια και έπειτα στο Γενικό Νοσοκομείο Πολυγύρου όπου νοσηλεύθηκε φρουρούμενος για έξι μέρες. Η αστυνομία απαγόρευσε τις επισκέψεις στον τρομοκράτη-παππού, για να μη φωτογραφίσει κανείς τα τραύματα στο κεφάλι και το σώμα του. 
Η διάγνωση ήταν:

1) Εγκεφαλική Διάσειση
2) Οίδημα και εκχύμωση βλεφάρων άμφω
3) Τραυματικό υπόσφαγμα άμφω
4) Τραυματική απόπτωση ενδοθηλίου κερατοειδούς χιτώνος
5) Εκ του βυθού του οφθαλμού:
  • α) δεξιός οφθαλμός περιθηλιαία φλογοειδής αιμορραγία στη 12η ώρα
  • β) οίδημα στην ωχρά κηλίδα και
  • γ) υποαμφιβληστροειδής αιμορραγία στην 6η ώρα

  • Αλλά, σύμφωνα με τη «Δικαιοσύνη», τα πράγματα έγιναν αντίστροφα: Ο μπάρμπα Θόδωρος λοιπόν ήταν αυτός που επιτέθηκε και χτύπησε τους πάνοπλους ΜΑΤατζήδες και όχι το ανάποδο!

    Μάλλον οι δικαστές θα έχουν ανακαλύψει ότι τα νερά του Κακκάβου έχουν μαγικές ιδιότητες και χαρίζουν υπερδυνάμεις στους ηλικιωμένους.

“Όχι, ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης δεν υπήρξε ο πρωτουργός για να να μην υπάρξει εμφύλιος στην Κρήτη”

Της Ευγενίας Λουπάκη
ΟΧΙ, ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης δεν “υπήρξεν ο πρωτουργός να αποφευχθεί και να μην υπάρξει εμφύλιος πόλεμος στην Κρήτη, στη διάρκεια της κατοχής” Και ΟΧΙ, ” όποια αντίθεση και αν έχεις μαζί του, δεν “οφείλεις να του το αναγνωρίσεις.” Απλώς γιατί πρόκειται περί ψεύδους, περί επιμελώς κατασκευασμένου αφηγήματος του ιδίου του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, που πλείστα ιστορικά ντοκουμέντα και μαρτυρίες αγωνιστών της Αντίστασης το έχουν καταρρίψει.
Το απόσπασμα περί πρωτουργού χάρη στον οποίο απεφεύχθη ο εμφύλιος στη Κρήτη, είναι από την επιστολή που προσκόμισε στον Κυριάκο Μητσοτάκη, ο Μανώλης Γλέζος, σε μια επίσκεψη “υψηλού πολιτικού πολιτισμού” όπως τη χαρακτήρισαν τα ΜΜΕ.
Να μην γνωρίζει ο Μανώλης Γλέζος την ιστορική αλήθεια; Δεν μπορώ να το διανοηθώ…Δεν γνωρίζει για το κεφάλι του καπετάν Ποδιά και ποιοί το περιέφεραν στους δρόμους; Πόσο μάλλον που πρόσφατα το θέμα ανακινήθηκε με την “αιφνίδια” επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στον Δημήτρη Κουτσούμπα και το δώρο του προς τα αρχεία του ΚΚΕ. Δώρο, που δεν ήταν άλλο από την περίφημη συμφωνία του Θερίσου, το 1943, μεταξύ του ΕΑΜ και της ΕΟΚ (Εθνική Οργάνωση Κρήτης) που φέρει υποτίθεται και την υπογραφή του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη και με την οποία υποτίθεται μπήκαν οι ΄βάσεις για να αποφευχθεί ο εμφύλιος.
Ευτυχώς κάποιοι αντιδράσαμε τότε και άνοιξε πάλι η συζήτηση. Κάποιοι που έχουμε ρίζα αίματος σε αυτή την υπόθεση. Κι επειδή ο Κων, Μητσοτάκης έφτασε τα 99, αλλά ο θείος μου ο Στέφανος Σκαράκης, μόνο τα 19, έχω χρέος να μην σωπαίνω. Παραδομένος από τους Γυπαραίους συνεργάτες του Μητσοτάκη, στους Γερμανούς, ο επονίτης αδελφός της μάνας μου, εκτελέστηκε στην Αγιά το 1944. Μετά τη συμφωνία του Θερίσου δηλαδή. Μόνο 19 χρονώ. Δεν είχε κουπόνι για να τρώει σε τρία συσσίτια, είχε μπογιά για συνθήματα κατά των Γερμανών. Τον παρέδωσαν δεμένο ως “Μεγκάλο κουμμουνιστή”, όπως είπε ο Γερμανός διοικητής στον παππού μου που έπεσε στα πόδια του. Ο θείος μου είναι ένα μικρό δρομάκι στη Νέα Χώρα και μια φωτογραφία στην τραπεζαρία του σπιτιού μας. Δεν κηδεύτηκε με τιμές, δεν κηδεύτηκε καν: Στο αφρόντιστο μνημείο στην Αγιά, στοιβαγμένα τα οστά όλων μαζί των εκτελεσμένων. Θα με στοιχειώνει σε όλη τη ζωή μου, το βογγητό της γιαγιάς μου, ανάμεσα στα κόκκαλα εκεί, μια μέρα που την πήγαμε ν’ ανάψει το καντήλι: “Αχ παιδάκι μου και νάξερα ποιο είναι το κεφαλάκι σου, να το φιλήσω”…
Υ.Γ. Ο θείος μου Στέφανος Σκαράκης είναι ο ήρωας του βιβλίου της Μάρως Δούκα “το δίκιο είναι ζόρικο πολύ”. Οποιος θέλει να μάθει αλήθειες για το ρόλο του Μητσοτάκη την περίοδο εκείνη, για τον αποκλεισμό του ΕΛΑΣ και την εξόντωσή του από την ανίερη συμμαχία Αγγλων- Γερμανών- Γυπαραίων, ας το διαβάσει. Οποιος θέλει να μάθει γιατί οι Γερμανοί έφυγαν από τα Χανιά 5 μήνες αργότερα απο την απελευθέρωση της υπόλοιπης Ελλάδας ας το διαβάσει. Οποιος θέλει να μάθει αν όντως “απεφεύχθη” ο εμφύλιος στην Κρήτη, ας διαβάσει το τρίτο της τριλογίας της Μάρως Δούκα,”Ελα να πούμε ψέμματα”. Ας δει το συγκλονιστικό ντοκυμανταίρ “Αλλος δρόμος δεν υπήρχε” πάνω στο βιβλίο του Νίκου και της Αργυρώς Κοκοβλή. Πολύ πρόσφατο (10-4) και το εξαιρετικό αφιέρωμα του Μάριου Διονέλλη στην ΕΦ ΣΥΝ με τίτλο “οταν ο Κυριάκος εξαφάνισε τον εμφύλιο στην Κρήτη” και με αφορμή το “δώρο” του Κυριάκου στο ΚΚΕ, το οποίο σημειωτέον ακόμα δεν έχει πάρει θέση…

ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΣΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ

'' Όσο για την εκκλησία ζει τον δικό της νιρβάνα - μη τα του οίκου μου τάραττε - επιλέγοντας τα εγκόσμια και τη συντήρηση , γιατί παρέμεινε στην πρώτη ανάγνωση του κηρύγματος του Χριστού και δεν ερμήνευσε στο ποίμνιό της αν αυτό εμπεριέχει παθητική στάση για τα κοσμικά επί γης ή ένα ιδιαίτερο ριζοσπαστισμό που απομυθοποιεί την κοσμική εξουσία που δουλικά η ίδια υπηρετεί , αποκρύπτοντας την εν Χριστώ αλήθεια που μόνο η ανάγνωση του κηρύγματός Του με την ψυχή την θεάται.
''Είναι βεβαιωμένο ιστορικά ότι η αττική γλώσσα και η παιδεία του ελληνισμού έδωσαν την ενότητα και την πολιτιστική ταυτότητα στο παγκόσμιο κράτος των Ρωμαίων εξελληνίζοντας την οικουμένη ώστε να περιέχεται στην έννοια του ελληνισμού και το imrerium Romanum , αρκεί να κατανοήσουμε στο βαθύτερο πνεύμα του όρου Ελληνισμός : όχι την ιστορική ζωή ενός κόσμου που προήλθε από την συγχώνευση του Ελληνικού και του Ανατολικού , αλλά τη χρονική περίοδο μετά τον Φίλιππο και Αλέξανδρο που καταλύεται το παλαιό καθεστώς των ανεξαρτήτων Ελληνικών πόλεων με τον ιδιαίτερο πολιτιστικό βίο των Ελλήνων σε φυλές και πολιτικές ομάδες για να πραγματοποιηθεί η ενιαία ιστορική πορεία του Ελληνικού Έθνους που θα ανυψώσει τον Ελληνικό πολιτισμό σε παγκόσμιο .
Ο Ελληνισμός αυτός όμως που δικαίωνε ως ένα βαθμό τη θυσία των πολιτικών ομάδων στο όραμα του παγκόσμιου κράτους που ξεκίνησε με τον Αλέξανδρο για να συνεχιστεί με τον Αύγουστο προϋπέθετε μια τέτοια βίωση της Ελληνικής παιδείας που δεν ήταν δυνατόν να την αποκτήσουν όλοι οι υπήκοοι του κράτους αυτού .
Αποτέλεσμα μέσα στους κόλπους του να δημιουργηθεί μια νέα διαίρεση μεταξύ σπουδαίων και φαύλων κατά τα φιλοσοφικά ήθη της εποχής εκείνης , μεταξύ μεμυημένων και αμυήτων στον Ελληνικό ανθρωπισμό . Οι πεπαιδευμένοι ελληνικά ήταν Έλληνες κατά τον ορισμό του Ισοκράτη '' το των Ελλήνων όνομα πεποίηκε μηκέτι του γένους αλλά της διανοίας δοκείν είναι '' και οι απαίδευτοι ήσαν οι - βάρβαροι - στο νέο περιεχόμενο της λέξης που απέβαλλε την αρχική της χρήση .
Αυτή η διαίρεση ήταν εκείνη που απειλούσε επικίνδυνα την υπόσταση του παγκόσμιου κράτους (πνευματική τότε οικονομική τώρα) γιατί τα ρωμαϊκά όπλα δεν έφθαναν και ο Ελληνικός ανθρωπισμός δεν ήταν αρκετός για να εξασφαλίσουν την ενότητά του.
Εκείνη τη στιγμή εμφανίζεται επί γης ο Θεάνθρωπος και με το ευαγγέλιό του προσφέρει και την ψυχική ενότητα των απαιδεύτων πληθυσμών μέσα στον πανταδαπό κόσμο του κράτους της οικουμένης .
Ο αγώνας του χριστανισμού για την επικράτηση του ξεκινά!
Ο μεγάλος αντίπαλος του χριστιανισμού που φαίνεται να είναι το Ρωμαϊκό κράτος , ουσιαστικά ήταν οι Έλληνες που αντέδρασαν εν ονόματι του κράτους αυτού ως υφιστάμενο πολιτιστικό σύστημα αλλά και εν ονόματι της δικής τους παιδείας .
Τους κινδύνους για την επικράτηση του Χριστιανισμού στο παγκόσμιο κράτος των Ρωμαίων προβάλει ο Κέλσος στην επίθεση εναντίον αυτού τονίζοντας την αδιαφορία του Χριστιανού για τα πολιτικά δρώμενα στα επί γης , με υπαινιγμό στην Αληθή φιλοσοφία του Επίκουρου , την uera ratio του Λουκριτίου : '' οι γαρ το αυτό σοι ποιήσειαν άπαντες , ουδέν κωλύσαι τον μεν ( Βασιλέα ) καταλειφθήναι μόνον και έρημον , τα δ' επί γης επί τοις ανομωτάτοις τε και αγριωτάτοις βαρβάροις γενέσθαι , και μήτε της σης θρησκείας μήτε της αληθινής σοφίας εν ανθρώποις έτι καταλείπεσθαι κλέος '' . Δηλαδή με την στάση των χριστιανών .... που μόνο στην Βασιλεία των ουρανών αποβλέπουν, κινδυνεύει το κράτος να πέσει στα χέρια των βαρβάρων και τότε και η θρησκεία του κοντά στην Ελληνική σοφία θα σβήσει ανά τον κόσμο .
||| Βέβαια στην πορεία οι ευγενείς οι ιππότες και οι κληρικοί της χριστιανικής Ευρώπης Γερμανοί Γάλλοι Άγγλοι Ιταλοί κ.λ.π ... που αναζητούσαν νέες χώρες , τιμάρια και επαρχίες δεν άφησαν το κράτος ( τον Πάπα δηλαδή ) μόνον και έρημον , αλλά άφησαν τον Χριστό και οπλίστηκαν με το ξίφος φέροντας τον σταυρό γενόμενοι σταυροφόροι για να υπηρετήσουν με σφαγές , διωγμούς και λεηλασίες τα βάρβαρα ένστικτα του εκτός Χριστού ανθρώπου επαληθεύοντας κατά- τίνι τρόπο αντίστροφα τους φόβους του Κέλσωνα , φόβοι που έφθασαν και στις μέρες μας ως κακή προφητεία στην αμετανόητη Ευρώπη που η εκκλησία της όπως τότε έτσι και τώρα παραμένει ιδεολογικός μηχανισμός ελέγχου της κοινωνίας στην υπηρεσία της εκάστοτε ιμπεριαλιστικής εξουσίας προκλητική και αδιαλείπτως διαχρονική , απόμακρη της θρησκείας του Χριστού και αδιάφορη της σοφίας των Ελλήνων ||| .
Η μεγάλη αντίθεση που συναντά ο χριστιανισμός στον ελληνισμό είναι ότι ενώ η ελληνική φιλοσοφία προχωρεί με τον λόγο για να υψωθεί στον Θεό και να χαρίσει στον σοφό την εσωτερική του ελευθερία , η θρησκεία του Χριστού προχωρεί με την πίστη για να υψώσει τον άνθρωπο με τις άλογες δυνάμεις της ψυχής του κατ' ευθείαν στον ουρανό όπου θεάται την μυστική και ασύλληπτη με το λογικό αλήθεια .
Πίστη και λόγος , Χριστιανισμός και Ελληνισμός δύο διαφορετικές φιλοσοφικές προσεγγίσεις του Θείου που για μεν τον Χριστιανισμό το κήρυγμα του Χριστού είναι ο Θεός που κατεβαίνει ο ίδιος προς τον άνθρωπο ενώπιος ενωπίω και τον χειραγωγεί στην ηθικότητα για την ημέρα της κρίσης στον ύστερο της ζωής χρόνο , στο δε Ελληνισμό ο άνθρωπος κρίνεται καθημερινά στον παρόντα της ζωής χρόνο για την ηθική του με την στάση του και τη συμπεριφορά του στα επί γης δίκαια που κατά λόγω οι Θείοι νόμοι ορίζουν .
Η ηθικότητα δηλαδή εν Χριστώ δεν αποκτάται με την ενέργεια του νου αλλά είναι δώρο της Θείας χάριτος και η αρετή του Πλάτωνα δεν είναι αυτάρκης προς ευδαιμονία καθώς και η γενναιότητα του Σωκράτη ικανή για την λύτρωση , αλλά προπαρασκευή που ασκείται για την αιώνια ζωή κοντά στον Θεό και αποτελεί το μέτρο για κάθε πράξη του ανθρώπου επάνω στη γη που προσπαθεί να αγγίξει την πραγματική του ελευθερία .
Ο θεός του Χριστού είναι ο αγαθός και συγνωμονικός πατέρας που προσκαλεί τους αμαρτωλούς εις μετάνοιαν υποκαθιστώντας λυτρωτικά το δίκαιο επί γης με την άφεση των αμαρτιών , εν αντιθέσει της ελληνικής αντίληψης περί απόδωσης του δικαίου που πάντοτε καταλήγει σε σκληρή τιμωρία για τα επί γης αμαρτώμενα που συνοψίζεται περιεκτικά στο δράμα μιας Αττικής τραγωδίας από τα λόγια της Κλυταιμνήστρας '' σκότωσα με δόλο και πρέπει να τιμωρηθώ '' . Θεία η χάρη του Χριστιανισμού αλλά ισχυρή και η πνευματική παιδεία του Ελληνισμού . Τρεις αιώνες είχε διαρκέσει η πάλη αυτή μεταξύ του Χριστιανισμού και της Ελληνικής παιδείας και ήταν μοιραίο στον αγώνα αυτό και ο ελληνισμός να εκχριστιανισθεί και ο χριστιανισμός να εξελληνισθεί για να φθάσουμε στη μεγάλη συμφιλίωση που συντελείται στην Αλεξάνδρεια το κατ' εξοχήν πνευματικό κέντρο του Ελληνισμού όπου μέσω της Ελληνικής σοφίας προχωρούν στην επιστημονική κατανόηση της Χριστιανικής πίστης και την αλληγορική ερμηνεία των Γραφών.
Ο αττικισμός εισελαύνει στον χριστιανισμό και συντελείται πλέον ο τέλειος εξελληνισμός της μορφής του χριστιανικού λόγου . Το αφελές και πηγαίο ύφος της Καινής Διαθήκης του πρώιμου χριστιανισμού υποχωρεί στον έντεχνο ρητορικό λόγο των Ελλήνων και έτσι ο Ελληνισμός κερδίζει τον δεύτερο μεγάλο ανταγωνιστή του , τον χριστιανισμό , που και αυτός , όπως το Ρωμαϊκό κράτος για να επικρατήσει , χρειάσθηκε να συμβιβασθεί μαζί του αναγνωρίζοντας την Ελληνική φιλοσοφία ως δώρο Θεού όπως και η Βίβλος . '' ο αυτός Θεός αμφοίν ταιν Διαθήκαιν χορηγός , ο και της Ελληνικής φιλοσοφίας δοτήρ τοις Έλλησιν''
Eτσι ο αρχικός χριστιανισμός θυσιάζεται για να διατηρηθεί το ευαγγέλιο του Χριστού που γίνεται προσιτό και οικείο στον κόσμο των Ελλήνων και των εξελληνισμένων ξένων , και η θρησκεία του Χριστού που ως τώρα ήταν περιορισμένη στα λαϊκά στρώματα των απαιδεύτων ανθρώπων , κατακτά ως ένα κομμάτι του Ελληνισμού τη θέση της στα πεπαιδευμένα στρώματα της παγκόσμιας κοινωνίας για να συντελεσθεί το σημαντικότερο : με τον χριστιανισμό ο ελληνισμός γινόταν θρησκεία και με τον ελληνισμό ο χριστιανισμός γινόταν φιλοσοφία . Ο χριστιανισμός ήταν η μεγάλη προσφορά της Ανατολής στον ελληνισμό και με αυτόν του απέδιδε τα τροφεία . Είχε ανάγκη την προσφορά αυτή ο ελληνισμός αν δεν ήθελε να μείνει στην επιφάνεια του κράτους της οικουμένης και να αφήσει από κάτω να κοχλάζει το ηφαίστειο της απαιδευσιάς και της βαρβαρότητας .
Η Ανατολή από λίκνο του ελληνισμού γίνεται πλέον και κοιτίδα του χριστιανισμού και ο πολιτικός νους του Μέγα Κωνσταντίνου που συνάγει τα πολιτικά συμπεράσματα από το γεγονός αυτό αναγνωρίζει τον χριστιανισμό και μεταφέρει την έδρα του κράτους στην Ανατολή στο ελληνικό Βυζάντιο εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή , την εποχή του χριστιανικού ελληνισμού .
Αυτόν τον χριστιανικό ελληνισμό χτύπησε με την πιο σκληρή βαρβαρότητα η Παπική Δύση ( 1204 άλωση της Βασιλεύουσας από τους Φράγκους ) με λεηλασίες , διωγμούς και καταστροφές αποσπώντας από μνημεία και έργα τέχνης χρυσό , άργυρο και πολύτιμους λίθους για να κατασκευάσουν νομίσματα οι προπάτορες της σημερινής Ευρώπης ενώ τα λείψανα του ελληνισμού κατέφευγαν εις την Νικαία όπου έμελλον να ανασυγκροτήσουν τη διαλυμένη τους αυτοκρατορία . Αυτά ήταν τα δίσεκτα χρόνια και οι οργισμένοι μήνες που προϊδέασαν την τελική πτώση της Βασιλεύουσας στην Ανατολή τον Μάϊο του 1453 , γιατί δεν άντεχαν στο Φώς της οι βάρβαροι της Δύσης .
...Κάποιος πρέπει να ρωτήσει τους σημερινούς έλληνες σταυροφόρους της Ευρώπης , Προέδρους και Πρωθυπουργούς : Ποια ιστορία για τους Έλληνες και τον Ελληνισμό τεκμηριώνει το Δόγμα ''ανήκομεν εις την Δύση'' και ποια λογική δικαιολογεί την υστερία του Ευρωπαϊκού μας προσανατολισμού ; ειδικά την Γερμανοκρατούμενη Ευρώπη που το παλλάδιο αυτής κινδυνεύει να γκρεμισθεί σε συντρίμμια με αναπόφευκτο κακό '' τα επί γής επί τοις ανομωτάτοις τε και αγριωτάτοις βαρβάροις γενέσθαι , και μήτε της θρησκείας του Χριστού μήτε της σοφίας των Ελλήνων εν ανθρώποις έτι καταλείπεσθαι κλέος'', όπως φοβόταν στον καιρό του ο Κέλσος ;
...Και αν δεν τους ρωτά ο λαός , γιατί όχι η ορθόδοξη εκκλησία ;
Όσοι έχουμε ταχθεί σ' αυτή τη βάρβαρη εποχή της υλικής παγκοσμιοποίησης θεματοφύλακες της ελληνικής παιδείας και του κηρύγματος του Χριστού στώμεν καλώς !
Όσο για τους υπόλοιπους και ειδικά για τους εκπροσώπους του Χριστού και κατά τίτλο ιερωμένους της εκκλησίας , ορθόδοξης και καθολικής , που έχουν αντικαταστήσει την πνευματική τους πίστη στον Θεό με την κοσμική πίστη στη βαρβαρότητα του ανθρώπου της εξουσίας , είναι οι Γραμματείς και οι Φαρισαίοι που μετά τον Χριστό σταυρώνουν και την κοινωνία !
 ΑΣΛΑΝΙΔΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ