ΟΥΚ ΑΧΡΗΣΤΟΝ ΜΟΝΟΝ , ΟΙΑ ΝΕΚΡΟΝ
ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
{ μακεδονικό - εκκλησιαστικό - συνταγματικό }
αντί προλόγου
του Ασλανίδη Ματθαίου.
''Κληρονομούμε το κακό παρελθόν , το διατηρούμε
στο παρόν και το κάνουμε γονική παροχή στο μέλλον'' , το δόγμα της κάθε εν ενεργεία
και εν δυνάμει μνημονιακής κυβέρνησης που κρύβεται πίσω από το απόφθεγμα της υποκρισίας , '' το κράτος έχει συνέχεια '' .
Συνέχεια στα μνημόνια ..., στις εκχωρήσεις, στην υποτέλεια, στην εκδούλευση, συνέχεια στην κρατική γραφειοκρατία ... και την πελατειακή διόγκωσή
του ..... !
..... , νεκρόν για τους Έλληνες , .... αλλά ζωντανό , δραστήριο και αποτελεσματικό , για τους ξένους !
Όσο και αν διατείνονται οι εθνοσωτήρες στην
κούρσα του ανταγωνισμού των και φιλολογούν για νέες ιδέες μιας άλλης πρακτικής
που θα επαναφέρει την ομαλότητα στον δημόσιο βίο , ψευδολογούν και υποκρίνονται , γιατί όλα είναι σε τελευταία ανάλυση αναδιάταξη εννοιών που αναπαράγουν
παλιές ιδέες που ανήκουν στο ίδιο τυπικό , αυτό των μνημονίων , της εκχώρησης και της υποτέλειας .
Δεν έχουν κανένα νόημα πλέον οι εκλογές όποτε και
εάν αυτές γίνουν , γιατί δεν υπάρχει ελευθερία επιλογής σ' αυτό που πραγματικά
οι Έλληνες θέλουν.
Αυτό που νοείται ως ελευθερία επιλογής για τους Έλληνες ενόψει μιας δήθεν δημοκρατικής διαδικασίας , δεν είναι τίποτε άλλο παρά
η πλήρης ανταγωνιστική συνάντηση των αντιφάσεων εντός και μεταξύ των κομμάτων
ενός συμπαγούς πολιτικού συστήματος ,
που έθεσα εαυτόν στην υπηρεσία των συμφερόντων .... της Δύσης .
Συνάντηση η οποία οδηγεί σε προκαθορισμένες επιλογές
των επιθυμιών Βρυξελλών και Η.Π.Α. , με ελεύθερες επιλογές για τον λαό μας
τόσες, όσο είναι οι συνδυασμοί των εντοπισμένων αντιφάσεων του πολιτικού μας
κατεστημένου που θα εκφράζεται δια των κομματικών του μηχανισμών, όχι ρητά αλλά
άρρητα για αποπροσανατολισμό, - με το
Ναι στο όνομα Μακεδονία αλλά όχι με αυτή τη διαδικασία, - με το Ναι στο
διαχωρισμό κράτους και εκκλησίας αλλά όχι έτσι, - με το Ναι στην αναθεώρηση
του Συντάγματος αλλά όχι στην ποινικοποίηση της εξουσίας μας, - με το Ναι μεν
αλλά .... κατά τέτοιο τρόπο δηλαδή, ώστε κανένα ανθρώπινο μυαλό να μη αντιλαμβάνεται τί ψηφίζει;
- πολύ περισσότερο δε , για ποιόν ψηφίζει , για τον
εαυτό του ή για τους ξένους ;
Αυτό δεν συνέβαινε μέχρι χθες ; ή μήπως δεν θα
συμβεί αύριο ;
Eίναι η Ελληνική Πολιτεία που κάθε τέσσερα
χρόνια αναπαλαιώνεται από υλικά του
παρελθόντος , με πάγια πολιτική τακτική να ορίζεται το παλιό νέο ... και όταν
το νέο αποδεικνύεται παλιό ... , να
επιβάλλεται δογματικά ως αναπόφευκτο.
Μια απλή θύμηση και σύγκριση λόγων και πράξεων είναι
αρκετή για να επιβεβαιωθεί του λόγου το αληθές .
Ήταν πλέον θέμα χρόνου να φθάσει η κοινωνία μας εδώ
που έφθασε με τους πολιτικούς που μας κυβέρνησαν.... και με αυτούς που
μας κυβερνούν να αποτελούν.... ένα απλώς
επιπλέον .
Μια επιπλέον απάτη και ένα επιπλέον ψέμα μιας κομλεξ-ατούρας της αριστερίζουσας*
εφεδρικής συνιστώσας του πολιτικού μας κατεστημένου που φάνηκε* να είναι για
όλα έτοιμη , ενώ αγνοεί τα πάντα.
Tο να αγνοείς όμως το πρόβλημα της κοινωνικής μεταβολής
που συντελείται μέσα στην κοινωνία, εμφανίζοντας αυτήν ως κάτι που
συμβαίνει κατ' εξαίρεση λόγω της οικονομικής κρίσης δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στην ισορροπία της
προσαρμογής και λιγότερο προσοχή στην ανισορροπία της κοινωνίας που διχάζεται
και αναρχοποιείται , δεν αποτελεί απλώς πολιτική άγνοια ή λάθος , αλλά εθνικό έγκλημα και κατά τα φαινόμενα* προμελετημένο.
Υπερφορολόγηση , εισφορές , κατασχέσεις ,
πλειστηριασμοί , εκβιασμοί , απειλές , επιδοματικές πολιτικές στοχευμένης ψηφοθηρίας , τεκμήρια φαντασίας για την ανύπαρκτη ζωή μας και ...... ξενιτειά
των παιδιών μας , - το < δημοκρατικό
> περιεχόμενο της < Αριστερής > σας πολιτικής !
Πως να μη διαλυθεί η μεσαία τάξη , αυτή που διασφαλίζει κατά την 'κλασική σκέψη' , αυτό που
μας λείπει , την Δημοκρατία ;
Η ευθύνη των αστικών κομμάτων της Βουλής για την
έλλειψη της Δημοκρατίας μεγάλη και του
ανώτατου άρχοντα της Ελληνικής Δημοκρατίας ... μεγαλύτερη .
Ευθύνη που αγγίζει τα όρια της προδοσίας !
* Για το Μακεδονικό :
( όσο και αν δηλητηριάζετε την νέα γενιά με την
διαστροφή της ιστορίας , άλλο τόσο αυτή θα αντιδρά υποκινούμενη από την ίδια
την ιστορία .)
Πόσο λίγο πρέπει να γνωρίζουν την ακατάλυτη
αγωνιστική δύναμη και το φρόνημα του έθνους μας εκείνοι ... ( συν τους
σημερινούς ριψάσπιδες της ιστορίας μας ) , για να πιστεύουν ότι την ένδοξη ,
την απαράμιλλη, την αγαπημένη πάνω από κάθε τί γωνιά της γής ,που μας έλαχε για
βωμός και εστία , την κρατάμε σαράντα αιώνες ως τώρα με αίμα και δάκρυα , για
να την παραδώσουμε σαν ώριμο καρπό στους χτεσινούς, ψευτομακεδόνες των Σκοπίων
. ( Θεσσαλονίκη 1960 Νικόλαος Ανδριώτης
. Το ομόσπονδο κράτος των Σκοπίων )
Πενήντα οκτώ χρόνια μετά η μεγάλη προδοσία ( 17 Ιουνίου 2018 μεταξύ Ελλάδας και Π.Γ.Δ.Μ.
με Τσίπρα και Ζάεφ η συμφωνία των Πρεσπών )
!!!
Όνομα , Γλώσσα και Εθνότητα δώσατε στους Σλάβους ,
όροι που δεν γνωρίζουν φραγμούς , αλλά ανεβαίνουν ως τις κορυφές του Ολύμπου
και της Πίνδου , για να συναντηθούν με τα κύματα Αιγαίου , ηλίθιοι .... !!!
* Για το εκκλησιαστικό :
( πέραν των μισθολογικών , συνταξιοδοτικών και των
όποιων μεμονωμένων αμαρτιών του κλήρου
)
Ένας κοινωνιολογικός στοχασμός για την θρησκεία θα
αποδεχόταν ότι , δεν είναι δυνατόν κάτι το τόσο καθολικό και σημαντικό στην
ανθρώπινη κοινωνία , να είναι απατηλό !
Είναι φανερό
όμως , ότι για κάποιους ιδεοληψίες η θεολογική σκέψη αποτελεί διανοητικό σφάλμα
και πρέπει αυτή να περιθωριοποιηθεί αν όχι να διαλυθεί στην σύγχρονη εποχή που
ζούμε , εξ ου και η θρησκευτική ουδετερότητα που προωθείται ως στάση του
κράτους έναντι όλων των θρησκειών συμπεριλαμβανομένης και της ορθοδοξίας .
Εκείνο που δεν κατάλαβαν όμως οι άθεοι είναι ότι , η
ορθοδοξία για τους Έλληνες δεν αποτελεί απλώς μια <επικρατούσα .....>
θρησκεία , αλλά την σύζευξη των φιλοσοφικών μας καταβολών με την χριστιανική
πίστη , το εντυπωσιακότερο ιστορικό γεγονός του αρχικού χριστιανισμού ανά τον
κόσμο , η οικουμενικότητα του οποίου έκτοτε , συνδέει την πορεία του ελληνισμού
με την ορθόδοξη χριστιανοσύνη .
Εκτός βέβαια εάν ελληνισμός και ορθόδοξος
χριστιανισμός ως κόσμος Θεού δεν έχει θέση στην νέα τάξη πραγμάτων και ως
μισθοφόρος της τάξης αυτής το πολιτικό
μας προσωπικό , πρώτος τον λίθο βαλέτω .
Όσο δε για τους διακριτούς ρόλους μεταξύ πολιτείας
και εκκλησίας , αυτοί υφίστανται στην συνείδηση του λαού μας , απλώς ο
Αρχιεπίσκοπος δεν εξήγησε τον δικό του ρόλο ... , τόσο στο θέμα της εκκλησίας ,
όσο εξ αντικειμένου όφειλε και στο θέμα της Μακεδονίας στα άγια χώματα της οποίας αιώνες τώρα ...
λειτουργεί και υπάρχει .. η << Μεγάλη
Ακαδημία του ορθόδοξου μοναχισμού , το Άγιο όρος >> .
* Για το συνταγματικό :
Δεν μπορώ να πω τίποτα, γιατί τα είπε όλα ο
καθηγητής του συνταγματικού δικαίου Γεώργιος Κασιμάτης απλώς και μόνο , με τον
τίτλο του άρθρου του :'' Σε συνθήκες
υποδούλωσης δεν κάνεις αναθεώρηση του συντάγματος '' , εκτός βέβαια εάν
θέλεις να νομιμοποιήσεις ότι αντισυνταγματικό συνέπραξες.
Συμπέρασμα :
με αποδέκτη το 'άχρηστον και νεκρόν' πολιτικό
σύστημα της Ελλάδας, Εθνικά, θρησκευτικά και Συνταγματικά θέματα που εκκρεμούν δικαίως ή αδίκως , δεν τα ακουμπάς όταν είσαι ανέτοιμος και σε
μειονεκτική θέση , πολύ περισσότερο δε , όταν τελείς υπό κατοχή.