Είναι όλα ανεξαιρέτως τα μυθικά
πλάσματα του Μπόρχες, το τυφλό, ζεστό του πρόσωπο, βγαλμένο απ΄τις αρχαίες
αυλές της Ιθάκης. Είναι οι ήρωες και η θέα απ΄τον εξώστη του θρυλικού Mirador.
Είναι ο Astor Piazzolla, στις έξαλλες κλίμακες του μπαντονεόν, η River Plate
στ΄απόγειο της δόξας της με μια ενδεκάδα ταλέντων, μοιραίων ηρώων.
Είναι κάτι παραπάνω από καλούς
ανέμους, κάτι περισσότερο από μια ιστορία σκληρή μ΄απώλειες, μ΄αγνοούμενους,
πυγμάχους εραστές, μετανάστες του Μανχάταν, της Βαρκελώνης και του Παρισιού
στην πρώτη ακμή του υπερρεαλισμού.
Όταν δηλαδή όλα θα μπορούσαν να
εξηγηθούν με τις αφαιρέσεις του Μιρό ή όταν ο Μίλλερ απ΄την άλλη πλευρά του
ωκεανού μιλούσε νύχτες ολόκληρε με φεγγάρια και η φαντασία του κουρελιασμένη.
Είναι έρωτας, σπίτια πολύχρωμα της Μπόκα με λαθρόβιους.
Ο Χουάν Μαράνο γεμάτος ξυραφιές
στα κρεσέντο των λαϊκών τάνγκο.
Είναι ορίζοντες απ΄τα μεγάλα λειβάδια, ποιητές σ΄αχαρτογράφητα έργα. Είναι το έπος της αγίας Εβίτα, το Σαν Τέλμο γεμάτο κεραυνούς. Μια άλλη Νάπολη, τόπος ονείρων και ηλεκτρισμού. Είναι ακόμη ο αστεροειδής 469 στην αυγή του περασμένου αιώνα. Ο ελευθερωτής Χοσέ Ντε Σεν Μαρτίν, πάντα γενναίος και ποιητικός.Ένας άλλος μυθικός Μπολιβάρ, μια ζωή τραγουδισμένη ξανά και ξανά από ποιητές όπως ο δικός μας Νίκος Εγγονόπουλος.
Είναι ορίζοντες απ΄τα μεγάλα λειβάδια, ποιητές σ΄αχαρτογράφητα έργα. Είναι το έπος της αγίας Εβίτα, το Σαν Τέλμο γεμάτο κεραυνούς. Μια άλλη Νάπολη, τόπος ονείρων και ηλεκτρισμού. Είναι ακόμη ο αστεροειδής 469 στην αυγή του περασμένου αιώνα. Ο ελευθερωτής Χοσέ Ντε Σεν Μαρτίν, πάντα γενναίος και ποιητικός.Ένας άλλος μυθικός Μπολιβάρ, μια ζωή τραγουδισμένη ξανά και ξανά από ποιητές όπως ο δικός μας Νίκος Εγγονόπουλος.
Είναι η Κόρδοβα, το Ροσάριο, ο
Κάρλος Γκαρδέλ, μια ολόκληρη συμφωνία εγχόρδων.
γράφει ο Απόστολος Θηβαίος
Δημοσίευση σχολίου