Με την σειρά της και η Seat ανακοίνωσε πως έχουν τα οχήματα με τα σήματά της και το παραποιημένο λογισμικό φτάνουν τα 700.000…



Στην επίσημη ανακοίνωσή της η Seat διευκρινίζει πως από τα 700.000 μοντέλα με κινητήρα 2.0 TDI τα 3.000 είναι στοκ και βρίσκονται παρκαρισμένα στις εγκαταστάσεις της εταιρίας και τα εξουσιοδοτημένα σημεία πώλησης. Αναμένοντας την λύση που θα ανακοινώσει το VW Group στις 7 Οκτωβρίου, η οποία πιθανότατα θα συνδυάζεται με ανάκληση όλων των ύποπτων μοντέλων και αναβάθμιση του λογισμικού της ECU.

Υπενθυμίζεται πως η πρώτη επίσημη ανακοίνωση ήρθε από την Volkswagen που αφορά σε 5 εκ. μοντέλα με κινητήρα EA189, η Audi ανακοίνωσε 2,1 εκ. μοντέλα, η Skoda φέρεται να έχει 1,2 δίλιτρα TDI μοντέλα, ενώ υπάρχουν και 1,8 εκ. επαγγελματικά VW. Σε αυτά, προσθέστε και τα Seat και ένα σύνολο από 10,1 εκ. οχήματα, δίχως να συνυπολογίζονται οι μικρότεροι 1.2 & 1.6 TDI και σε αναμονή με τον υπό εξέταση 3.0 TDI.

Εν τω μεταξύ το ερευνητικό ινστιτούτο Transport & Environment από το Βέλγιο αναφέρεται στις τεράστιες αποκλίσεις που έχουν οι μετρήσεις σε βενζινοκίνητα μοντέλα. Χαρακτηριστικά ισχυρίζεται πως τα Mercedes-Benz A-Class, C-Class και E-Class έχουν τουλάχιστον διπλάσια κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες και με την ίδια προσομοίωση κύκλου μέτρησης, με τα BMW 5 και Peugeot 308 να βρίσκονται λίγο κάτω από το 50% και τα VW Golf TSI στο περίπου 40% περισσότερο. Αξιοσημείωτο είναι πως κανένα μοντέλα της Opel από το 2008 δεν έχει βελτιώσει την κατανάλωσή του σε πραγματικές συνθήκες, αλλά είναι πολύ χειρότερα!

«Το ευρωπαϊκό σύστημα μέτρησης για την κατανάλωση και την εκπομπή CO2 είναι εντελώς αναξιόπιστο. Το σκάνδαλο με την Volkswagen είναι απλά η κορυφή του παγόβουνου και ξεσκεπάζει τα ψεύτικα νούμερα που δίνουν εις γνώση τους οι κατασκευαστές για αυτοκίνητα που καταναλώνουν πάνω από 50% καύσιμο σε πραγματικές συνθήκες» λέει ο διευθυντής της T&E, ο Greg Archer.

"Πηγή:caroto.gr"

Δημοσίευση σχολίου