Η ανάρτηση που βλέπετε δεν είναι κάποιου που μισεί την εκκλησία η τον Τσίπρα και θέλει με αυτό τον τρόπο να προσβάλει την θρησκεία.
Δεν είναι κάποιου παλαβού που αποφάσισε να "εικονοποιήσει" τον Τσίπρα.
Δεν είναι της Ιεράς Συνόδου που αποφάσισε να αγιοποιήσει τον Τσίπρα.
Είναι του ίδιου του Τσίπρα από τον προσωπικό λογαριασμό του στο twitter.

H φωτογραφία-κολάζ απεικονίζει τον ίδιο με… φωτοστέφανο και στέλνει το μήνυμα «ούτε άγιοι είμαστε να μας χειροφιλούν, ούτε γίνονται θαύματα αν απέχεις».
Το μήνυμα είναι σαφές και δεν περιορίζεται στο "χειροφίλημα", αλλά λέει στο λαό, μην περιμένεις θαύματα από εμένα γιατί τα θαύματα γίνονται μόνο από ικανούς ανθρώπους που ανέτρεψαν τον ρου της ιστορίας.
Εγώ ένας απλός ανθρωπάκος είμαι που έχω όλα τα ελαττώματα των προκατόχων μου.
Άστε με ήσυχο να κάνω και λίγο τον πρωθυπουργό για λίγο ακόμα και μετά βάλτε με και εμένα στα πίσω έδρανα της βουλής να κάνω παρέα τον φίλο μου τον Κωστάκη και τον Αντώνη.

Μόνο κάντε μου τη χάρη και μη με στείλετε εκτός βουλής γιατί βλέπω τον Γιωργάκη και ματώνει η ψυχή μου.   

Δημοσίευση σχολίου