Από την αρχαιότητα εμφανίζονται διάφοροι τρόποι συγκόλλησης υλικών. Η συγκόλληση με χύτευση καθιερώθηκε ως η κύρια μορφή σύνδεσης και επισκευής σπασμένων κατασκευών από μπρούντζο ή χυτοσίδηρο. Άλλες μέθοδοι ήταν η καμινοσυγκόλληση, η μπρουτζοκόλληση και η κασσιτεροκόλληση, που χρησιμοποιούνται ακόμη και σήμερα σε τομείς όπως η λευκοσιδηρουργία. Η πιο κλασική μέθοδος συγκόλλησης, που είναι η συγκόλληση με οξυγονοασετυλίνη, εμφανίστηκε στις αρχές του 20ου αιώνα.
 

Οι συγκολλήσεις ανήκουν σε δύο γενικές κατηγορίες, τις αυτογενείς και τις ετερογενείς. Στις αυτογενείς συγκολλήσεις απαιτείται λιώσιμο των προς συγκόλληση τεμαχίων τοπικά και τοποθέτηση, ή όχι, ενός συγκολλητικού μέσου (οξυγονοσυγκόλληση, ηλεκτροσυγκόλληση, συγκόλληση με αντίσταση, κλπ.). Στις ετερογενείς συγκολλήσεις δεν χρειάζεται τοπική τήξη των αντικειμένων που θα συγκολληθούν, παρά μόνο θέρμανση και εναπόθεση λιωμένου συγκολλητικού υλικού (κασσιτεροκόλληση, μπρουντζοκόλληση, κλπ.). 


Οι διάφοροι μέθοδοι, όμως, έχουν εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό, που για να τις κατανοήσουμε, πρέπει πρώτα από όλα να τις εξηγήσουμε. 

Με το νεολογισμό «υψίσυχνο επαγωγικό ρεύμα», περιγράφεται η λειτουργία ρεύματος σε υψηλές συχνότητες. Το υψίσυχνο επαγωγικό ρεύμα (HFI) είναι πολύτιμη μέθοδος στη συγκόλληση χαλύβδινων σωλήνων υψηλής ποιότητας που χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά φυσικού αερίου και πετρελαίου. 
Εδώ, λοιπόν, βρίσκεται η καινοτομία της «Σωληνουργεία Κορίνθου», η οποία αφορά στην κατασκευή σωλήνων από «ρολούς» χάλυβα, που παίρνουν κυλινδρικό σχήμα και θερμαίνονται στα άκρα τους, ώστε εφαρμόζοντας πίεση, να κολλήσουν μεταξύ τους. 
Αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς στην περίπτωση υποθαλάσσιων αγωγών, η εφαρμογή αναπτύσσεται με ιδιαίτερη ταχύτητα, λόγω των συμφωνιών που γίνονται διεθνώς για την κατασκευή υποθαλάσσιων -και όχι μόνο- αγωγών για τη μεταφορά υδρογονανθράκων. 

Οι υπεύθυνοι της «Σωληνουργεία Κορίνθου» κατάφεραν και έφτιαξαν σωλήνες με πάχος 25 χιλιοστών, αυξάνοντάς το κατά τέσσερα με πέντε χιλιοστά από τους συνηθισμένους, δίνοντας τη δυνατότητα εξέλιξης της μεθόδου, αλλά κυρίως της χρήσης των σωλήνων HFI. Είναι η πρώτη μονάδα στον κόσμο που χρησιμοποίησε αυτή τη μέθοδο και έχει τη δυνατότητα να παράγει σωλήνες με τόσο μεγάλο πάχος. Πρόκειται για σωλήνες που στοχεύουν σε απαιτητικές εργασίες και χρήσεις, όπως κάτω από τη θάλασσα και σε μεγάλο βάθος γεγονός που καθιστά την εταιρεία πρωτοπόρα σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι αξιοσημείωτο το ότι μια ελληνική επιχείρηση καταφέρνει και να επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων της, αλλά και να ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για σωλήνες υψηλής αντοχής και καταπόνησης, που χρησιμοποιούνται σε κατασκευή υποθαλάσσιων και χερσαίων αγωγών μεταφοράς φυσικού αερίου και πετρελαίου.

Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία αύξησε τις παραγγελίες για σωλήνες μεγάλου πάχους, επιβεβαιώνοντας και στην παγκόσμια αγορά την επιτυχία της πατέντας. 

Παρ’ όλα αυτά, οι υπεύθυνοι της εταιρείας αποφάσισαν να λάβουν μέρος στον 3ο  Διαγωνισμό «Η Ελλάδα Καινοτομεί!» καθώς, όπως λένε, θέλουν να προωθήσουν ένα μήνυμα ιδιαίτερα σημαντικό: ότι υπάρχουν ελληνικές επιχειρήσεις που αναπτύσσουν πρωτοποριακές λύσεις και βρίσκονται στην κορυφή του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιούνται. 

 
Οι συγκολλήσεις ανήκουν σε δύο γενικές κατηγορίες, τις αυτογενείς και τις ετερογενείς. Στις αυτογενείς συγκολλήσεις απαιτείται λιώσιμο των προς συγκόλληση τεμαχίων τοπικά και τοποθέτηση, ή όχι, ενός συγκολλητικού μέσου (οξυγονοσυγκόλληση, ηλεκτροσυγκόλληση, συγκόλληση με αντίσταση, κλπ.). Στις ετερογενείς συγκολλήσεις δεν χρειάζεται τοπική τήξη των αντικειμένων που θα συγκολληθούν, παρά μόνο θέρμανση και εναπόθεση λιωμένου συγκολλητικού υλικού (κασσιτεροκόλληση, μπρουντζοκόλληση, κλπ.). 

Οι διάφοροι μέθοδοι, όμως, έχουν εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό, που για να τις κατανοήσουμε, πρέπει πρώτα από όλα να τις εξηγήσουμε. 

Με το νεολογισμό «υψίσυχνο επαγωγικό ρεύμα», περιγράφεται η λειτουργία ρεύματος σε υψηλές συχνότητες. Το υψίσυχνο επαγωγικό ρεύμα (HFI) είναι πολύτιμη μέθοδος στη συγκόλληση χαλύβδινων σωλήνων υψηλής ποιότητας που χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά φυσικού αερίου και πετρελαίου. 

Εδώ, λοιπόν, βρίσκεται η καινοτομία της «Σωληνουργεία Κορίνθου», η οποία αφορά στην κατασκευή σωλήνων από «ρολούς» χάλυβα, που παίρνουν κυλινδρικό σχήμα και θερμαίνονται στα άκρα τους, ώστε εφαρμόζοντας πίεση, να κολλήσουν μεταξύ τους. 

Αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς στην περίπτωση υποθαλάσσιων αγωγών, η εφαρμογή αναπτύσσεται με ιδιαίτερη ταχύτητα, λόγω των συμφωνιών που γίνονται διεθνώς για την κατασκευή υποθαλάσσιων -και όχι μόνο- αγωγών για τη μεταφορά υδρογονανθράκων. 

Οι υπεύθυνοι της «Σωληνουργεία Κορίνθου» κατάφεραν και έφτιαξαν σωλήνες με πάχος 25 χιλιοστών, αυξάνοντάς το κατά τέσσερα με πέντε χιλιοστά από τους συνηθισμένους, δίνοντας τη δυνατότητα εξέλιξης της μεθόδου, αλλά κυρίως της χρήσης των σωλήνων HFI. Είναι η πρώτη μονάδα στον κόσμο που χρησιμοποίησε αυτή τη μέθοδο και έχει τη δυνατότητα να παράγει σωλήνες με τόσο μεγάλο πάχος. Πρόκειται για σωλήνες που στοχεύουν σε απαιτητικές εργασίες και χρήσεις, όπως κάτω από τη θάλασσα και σε μεγάλο βάθος γεγονός που καθιστά την εταιρεία πρωτοπόρα σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι αξιοσημείωτο το ότι μια ελληνική επιχείρηση καταφέρνει και να επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων της, αλλά και να ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για σωλήνες υψηλής αντοχής και καταπόνησης, που χρησιμοποιούνται σε κατασκευή υποθαλάσσιων και χερσαίων αγωγών μεταφοράς φυσικού αερίου και πετρελαίου.

Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία αύξησε τις παραγγελίες για σωλήνες μεγάλου πάχους, επιβεβαιώνοντας και στην παγκόσμια αγορά την επιτυχία της πατέντας. 

Παρ’ όλα αυτά, οι υπεύθυνοι της εταιρείας αποφάσισαν να λάβουν μέρος στον 3ο  Διαγωνισμό «Η Ελλάδα Καινοτομεί!» καθώς, όπως λένε, θέλουν να προωθήσουν ένα μήνυμα ιδιαίτερα σημαντικό: ότι υπάρχουν ελληνικές επιχειρήσεις που αναπτύσσουν πρωτοποριακές λύσεις και βρίσκονται στην κορυφή του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιούνται. 


Οι συγκολλήσεις ανήκουν σε δύο γενικές κατηγορίες, τις αυτογενείς και τις ετερογενείς. Στις αυτογενείς συγκολλήσεις απαιτείται λιώσιμο των προς συγκόλληση τεμαχίων τοπικά και τοποθέτηση, ή όχι, ενός συγκολλητικού μέσου (οξυγονοσυγκόλληση, ηλεκτροσυγκόλληση, συγκόλληση με αντίσταση, κλπ.). Στις ετερογενείς συγκολλήσεις δεν χρειάζεται τοπική τήξη των αντικειμένων που θα συγκολληθούν, παρά μόνο θέρμανση και εναπόθεση λιωμένου συγκολλητικού υλικού (κασσιτεροκόλληση, μπρουντζοκόλληση, κλπ.).

Οι διάφοροι μέθοδοι, όμως, έχουν εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό, που για να τις κατανοήσουμε, πρέπει πρώτα από όλα να τις εξηγήσουμε.

Με το νεολογισμό «υψίσυχνο επαγωγικό ρεύμα», περιγράφεται η λειτουργία ρεύματος σε υψηλές συχνότητες. Το υψίσυχνο επαγωγικό ρεύμα (HFI) είναι πολύτιμη μέθοδος στη συγκόλληση χαλύβδινων σωλήνων υψηλής ποιότητας που χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά φυσικού αερίου και πετρελαίου.

Εδώ, λοιπόν, βρίσκεται η καινοτομία της «Σωληνουργεία Κορίνθου», η οποία αφορά στην κατασκευή σωλήνων από «ρολούς» χάλυβα, που παίρνουν κυλινδρικό σχήμα και θερμαίνονται στα άκρα τους, ώστε εφαρμόζοντας πίεση, να κολλήσουν μεταξύ τους.

Αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς στην περίπτωση υποθαλάσσιων αγωγών, η εφαρμογή αναπτύσσεται με ιδιαίτερη ταχύτητα, λόγω των συμφωνιών που γίνονται διεθνώς για την κατασκευή υποθαλάσσιων -και όχι μόνο- αγωγών για τη μεταφορά υδρογονανθράκων.

Οι υπεύθυνοι της «Σωληνουργεία Κορίνθου» κατάφεραν και έφτιαξαν σωλήνες με πάχος 25 χιλιοστών, αυξάνοντάς το κατά τέσσερα με πέντε χιλιοστά από τους συνηθισμένους, δίνοντας τη δυνατότητα εξέλιξης της μεθόδου, αλλά κυρίως της χρήσης των σωλήνων HFI. Είναι η πρώτη μονάδα στον κόσμο που χρησιμοποίησε αυτή τη μέθοδο και έχει τη δυνατότητα να παράγει σωλήνες με τόσο μεγάλο πάχος. Πρόκειται για σωλήνες που στοχεύουν σε απαιτητικές εργασίες και χρήσεις, όπως κάτω από τη θάλασσα και σε μεγάλο βάθος γεγονός που καθιστά την εταιρεία πρωτοπόρα σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι αξιοσημείωτο το ότι μια ελληνική επιχείρηση καταφέρνει και να επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων της, αλλά και να ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για σωλήνες υψηλής αντοχής και καταπόνησης, που χρησιμοποιούνται σε κατασκευή υποθαλάσσιων και χερσαίων αγωγών μεταφοράς φυσικού αερίου και πετρελαίου.

Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία αύξησε τις παραγγελίες για σωλήνες μεγάλου πάχους, επιβεβαιώνοντας και στην παγκόσμια αγορά την επιτυχία της πατέντας.

Παρ’ όλα αυτά, οι υπεύθυνοι της εταιρείας αποφάσισαν να λάβουν μέρος στον 3ο  Διαγωνισμό «Η Ελλάδα Καινοτομεί!» καθώς, όπως λένε, θέλουν να προωθήσουν ένα μήνυμα ιδιαίτερα σημαντικό: ότι υπάρχουν ελληνικές επιχειρήσεις που αναπτύσσουν πρωτοποριακές λύσεις και βρίσκονται στην κορυφή του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιούνται. 


Το ενδιαφέρον όμως είναι ότι, παρά την επιτυχία, δεν σταματούν εδώ αλλά συνεχίζουν. Είναι έτοιμοι να εξελίξουν τόσο το συγκεκριμένο project, όσο και κάποια άλλα. Όπως εξηγούν οι ίδιοι, «η καινοτομία αυξάνει την ανταγωνιστικότητα, όσο και εν γένει την ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, που στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον, αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις για την ανάπτυξη των εταιρειών».



Οι συγκολλήσεις ανήκουν σε δύο γενικές κατηγορίες, τις αυτογενείς και τις ετερογενείς. Στις αυτογενείς συγκολλήσεις απαιτείται λιώσιμο των προς συγκόλληση τεμαχίων τοπικά και τοποθέτηση, ή όχι, ενός συγκολλητικού μέσου (οξυγονοσυγκόλληση, ηλεκτροσυγκόλληση, συγκόλληση με αντίσταση, κλπ.). Στις ετερογενείς συγκολλήσεις δεν χρειάζεται τοπική τήξη των αντικειμένων που θα συγκολληθούν, παρά μόνο θέρμανση και εναπόθεση λιωμένου συγκολλητικού υλικού (κασσιτεροκόλληση, μπρουντζοκόλληση, κλπ.).

Οι διάφοροι μέθοδοι, όμως, έχουν εξελιχθεί σε τέτοιο βαθμό, που για να τις κατανοήσουμε, πρέπει πρώτα από όλα να τις εξηγήσουμε.

Με το νεολογισμό «υψίσυχνο επαγωγικό ρεύμα», περιγράφεται η λειτουργία ρεύματος σε υψηλές συχνότητες. Το υψίσυχνο επαγωγικό ρεύμα (HFI) είναι πολύτιμη μέθοδος στη συγκόλληση χαλύβδινων σωλήνων υψηλής ποιότητας που χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά φυσικού αερίου και πετρελαίου.

Εδώ, λοιπόν, βρίσκεται η καινοτομία της «Σωληνουργεία Κορίνθου», η οποία αφορά στην κατασκευή σωλήνων από «ρολούς» χάλυβα, που παίρνουν κυλινδρικό σχήμα και θερμαίνονται στα άκρα τους, ώστε εφαρμόζοντας πίεση, να κολλήσουν μεταξύ τους.

Αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία, καθώς στην περίπτωση υποθαλάσσιων αγωγών, η εφαρμογή αναπτύσσεται με ιδιαίτερη ταχύτητα, λόγω των συμφωνιών που γίνονται διεθνώς για την κατασκευή υποθαλάσσιων -και όχι μόνο- αγωγών για τη μεταφορά υδρογονανθράκων.

Οι υπεύθυνοι της «Σωληνουργεία Κορίνθου» κατάφεραν και έφτιαξαν σωλήνες με πάχος 25 χιλιοστών, αυξάνοντάς το κατά τέσσερα με πέντε χιλιοστά από τους συνηθισμένους, δίνοντας τη δυνατότητα εξέλιξης της μεθόδου, αλλά κυρίως της χρήσης των σωλήνων HFI. Είναι η πρώτη μονάδα στον κόσμο που χρησιμοποίησε αυτή τη μέθοδο και έχει τη δυνατότητα να παράγει σωλήνες με τόσο μεγάλο πάχος. Πρόκειται για σωλήνες που στοχεύουν σε απαιτητικές εργασίες και χρήσεις, όπως κάτω από τη θάλασσα και σε μεγάλο βάθος γεγονός που καθιστά την εταιρεία πρωτοπόρα σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι αξιοσημείωτο το ότι μια ελληνική επιχείρηση καταφέρνει και να επεκτείνει τη γκάμα των προϊόντων της, αλλά και να ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για σωλήνες υψηλής αντοχής και καταπόνησης, που χρησιμοποιούνται σε κατασκευή υποθαλάσσιων και χερσαίων αγωγών μεταφοράς φυσικού αερίου και πετρελαίου.

Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία αύξησε τις παραγγελίες για σωλήνες μεγάλου πάχους, επιβεβαιώνοντας και στην παγκόσμια αγορά την επιτυχία της πατέντας.

Παρ’ όλα αυτά, οι υπεύθυνοι της εταιρείας αποφάσισαν να λάβουν μέρος στον 3ο  Διαγωνισμό «Η Ελλάδα Καινοτομεί!» καθώς, όπως λένε, θέλουν να προωθήσουν ένα μήνυμα ιδιαίτερα σημαντικό: ότι υπάρχουν ελληνικές επιχειρήσεις που αναπτύσσουν πρωτοποριακές λύσεις και βρίσκονται στην κορυφή του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιούνται.
Το ενδιαφέρον όμως είναι ότι, παρά την επιτυχία, δεν σταματούν εδώ αλλά συνεχίζουν. Είναι έτοιμοι να εξελίξουν τόσο το συγκεκριμένο project, όσο και κάποια άλλα. Όπως εξηγούν οι ίδιοι, «η καινοτομία αυξάνει την ανταγωνιστικότητα, όσο και εν γένει την ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, που στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον, αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις για την ανάπτυξη των εταιρειών».
Αντιδράσεις:

Δημοσίευση σχολίου