Σύμφωνα με τη νέα πολιτική απορρήτου της AVG, η εταιρεία παραγωγής λογισμικού ασφαλείας θα μπορεί να πουλά σε τρίτους το ιστορικό έρευνας και περιήγησης των χρηστών στο Διαδίκτυο.
Η νέα πολιτική απορρήτου της εταιρείας θα επιτρέπει τη συλλογή δεδομένων «μη προσωπικού» χαρακτήρα και στη συνέχεια την πώλησή τους σε άλλα ενδιαφερόμενα μέρη, όπως για παράδειγμα σε διαφημιστικές εταιρείες. 


Η νέα πρακτική θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται από τις 15 Οκτωβρίου.

Σύμφωνα με την AVG η ικανότητα συλλογής τέτοιου είδους δεδομένων είχε συμπεριληφθεί και σε προηγούμενες πολιτικές απορρήτου, ωστόσο με σημαντικά διαφοροποιημένη διατύπωση. Με τον όρο «μη προσωπικά» δεδομένα, εννοούνται από την πλευρά της AVG, η μάρκα της χρησιμοποιούμενης συσκευής, η χρησιμοποιούμενη γλώσσα, οι χρησιμοποιούμενες εφαρμογές κλπ.
Όπως διευκρινίζεται από την AVG δεν πρόκειται να πουληθεί οποιοδήποτε στοιχείο που θα δίνει πληροφορίες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για την ταυτοποίηση του χρήστη. Τα δεδομένα θα συλλέγονται ανώνυμα και στη συνέχεια θα αποθηκεύονται χωρίς να υπάρχει τρόπος σύνδεσής τους με τους πραγματικούς χρήστες.
Σύμφωνα με δηλώσεις εκπροσώπου της AVG στο Wired, η νέα πολιτική απορρήτου γίνεται σαφέστερη ώστε να είναι βέβαιο ότι το κοινό θα κατανοεί τους λόγους για τους οποίους η εταιρεία αποφασίζει να έχει κέρδος, προσφέροντας μεν δωρεάν προϊόντα αλλά χρησιμοποιώντας παράλληλα τις προσωπικές πληροφορίες των χρηστών.

Από τις 15 Οκτωβρίου και έπειτα η συνέχιση χρήσης των προϊόντων της AVG θα σημαίνει και αποδοχή των νέων όρων απορρήτου, άρα ο χρήστης θα αποδέχεται τη διάθεση προσωπικών δεδομένων σε τρίτους. 
Ωστόσο, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της AVG «οι χρήστες που δεν επιθυμούν τη χρήση μη προσωπικών δεδομένων, με τον τρόπο που προτείνουμε, θα είναι σε θέση να απενεργοποιούν τη σχετική δυνατότητα».
"Πηγή:pestaola.gr"

Δημοσίευση σχολίου