Η Γερμανική κυβέρνηση γνώριζε τα πάντα για το σκάνδαλο ρύπων της Volkswagen και όμως δεν έκανε τίποτε. Αντίθετα Μέρκελ και Σοιμπλε κουνούσαν το δάκτυλο στις χώρες του νότου ενώ αυτοί σκότωναν τους πολίτες του και έσπερναν τρόμο με τα "μεταλλαγμένα" αυτοκίνητά τους. 
Την απάτη της Γερμανίας ξεσκεπάζει η υπηρεσία προστασίας του περιβάλλοντος της Καλιφόρνια και μάλιστα ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ την απάτη της Audi και της VW και προαναγγέλλει πρόστιμα ύψους δισεκατομμυρίων, για την 40πλάσια υπέρβαση των ορίων εκπομπών καυσαερίων ντίζελ.


Η οργάνωση Γερμανική Περιβαλλοντική Βοήθεια (DeutscheUmwelthilfe – DUH) απαιτεί την απαγόρευση των πετρελαιοκίνητων οχημάτων και στις γερμανικές πόλεις.
Η υπηρεσία προστασίας του περιβάλλοντος της Καλιφόρνιας (CAL EPA) ανακοίνωσε την περασμένη Παρασκευή ότι κρίνει ένοχη την Audi AG και την Volkswagen AG για παράνομη χειραγώγηση του συστήματος ελέγχου εκπομπών ρύπων σε 482.000 αυτοκίνητα ντίζελ, που εισήχθησαν στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με την CAL EPA, η χρήση συσκευών για την παράκαμψη της τήρησης των προδιαγραφών ατμοσφαιρικής ποιότητας στα επίμαχα οχήματα εκτός από  παράνομη, συνιστά μεγάλη απειλή για την υγεία των πολιτών. Ο όμιλος της Volkswagen βρίσκεται πλέον αντιμέτωπος με πρόστιμο ρεκόρ, ύψους έως και 18 δισεκατομμυρίων δολαρίων και την επίσημη ανάκληση όλων των «βρώμικων» οχημάτων.
Η CAL EPA ανακοίνωσε ότι πρόκειται να ερευνήσει και άλλα μοντέλα αυτοκινήτων ντίζελ της Volkswagen / Audi καθώς και άλλων κατασκευαστών. Σύμφωνα με την υπηρεσία, τα αυτοκίνητα αυτά διαθέτουν ένα λογισμικό που διακόπτει τον έλεγχο καυσαερίων κατά την κανονική οδήγηση ενώ τον ενεργοποιεί κατά τη διάρκεια της δοκιμής εκπομπών. Αυτή η χειραγώγηση είχε ως αποτέλεσμα την υπέρβαση των καθορισμένων ορίων καυσαερίων των ΗΠΑ, από τα επίμαχα αυτοκίνητα κατά 40 φορές.
Η υπηρεσία προστασίας του περιβάλλοντος της Καλιφόρνιας, ευαισθητοποιήθηκε από τον Σεπτέμβριο του 2014,  στο θέμα της παρέμβασης στο σύστημα ελέγχου καυσαερίων σε γερμανικά αυτοκίνητα ντίζελ, έχοντας λάβει γνώση τις δοκιμές εκπομπών αερίων ρύπων που διενεργήθηκαν από την οργάνωση Γερμανική Περιβαλλοντική Βοήθεια (Deutsche Umwelthilfe – DUH), και ιδίως τη μελέτη του Διεθνούς Συμβουλίου για Καθαρές Μεταφορές (International Council on Clean Transportation - ICCT). Σύμφωνα με την DUH, το πρόβλημα δεν αφορούσε μόνο τις ΗΠΑ αλλά και την Ευρώπη και μάλιστα σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό. Στην διεθνή έκθεση αυτοκινήτου IAA της Φρανκφούρτης, προέβη μάλιστα σε έντονη διαμαρτυρία  κατά της αυξανόμενης αδιαφορίας των γερμανών κατασκευαστών, σχετικά με την μη τήρηση των ρυθμίσεων για τις εκπομπές CO2 και NO2.
Η DUH ασκεί πίεση αφενός για ταχεία επιβολή δικαστικών κυρώσεων στα «βρώμικα» αυτοκίνητα ντίζελ τα οποία κινούνται σε γερμανικές πόλεις καθώς και για την ανάκληση της έγκρισης τύπου των αυτοκινήτων ντίζελ (γενιάς Euro 6), τα οποία εμφανίζουν αυξημένες εκπομπές καυσαερίων σε πραγματική λειτουργία. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της DUH,  Jürgen Resch καταγγέλλει ότι, η γερμανική ομοσπονδιακή κυβέρνηση αγωνίζεται υπέρ του δικαιώματος της αυτοκινητοβιομηχανίας στη ρύπανση του αέρα που αναπνέουμε,  τονίζοντας περαιτέρω ότι «ματαιώνονται οι προβλεπόμενες από  την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ελεγκτικές προδιαγραφές ενώ υπάρχει πλήρης άρνηση για την διενέργεια εκ των υστέρων υπηρεσιακών ελέγχων, ακόμη και όταν οι υπερβάσεις των τιμών διοξειδίου του αζώτου φτάνουν το 2.500%.»

Εδώ και δέκα χρόνια, υπάρχει σοβαρή υπέρβαση των ορίων του πιο βλαβερού καυσαερίου που εκπέμπεται από κινητήρες ντίζελ (το δηλητηριώδες διοξείδιο του αζώτου) στην ατμόσφαιρα των γερμανικών πόλεων. Παρ 'όλα αυτά, μέχρι σήμερα δεν λαμβάνονται επαρκώς αποτελεσματικά μέτρα, εξαιτίας των πιέσεων που ασκεί η αυτοκινητοβιομηχανία. Σύμφωνα με επιστολή της Ευρωπαϊκής Επιτροπής της 18 Ιουνίου 2015, σχετικά με την εκκίνηση των προβλεπόμενων δικαστικών κυρώσεων για την παραβίαση των ευρωπαϊκών συνθηκών, ασκείται δριμεία κριτική στη στάση που τηρεί η Γερμανία στο θέμα των βρώμικων αυτοκινήτων ντίζελ καθώς και στις ενέργειες στις οποίες προβαίνει η γερμανική κυβέρνηση και αποσκοπούν στην μελλοντική χαλάρωση των προτύπων εκπομπών αερίων ρύπων, σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
"Πηγή:energyregister.gr"

Δημοσίευση σχολίου