Όταν η ζωή των Ελλήνων  συρρικνώνεται στην πιό εξουθενωτική και εξαθλιωτική εμπειρία της φτώχειας κάτω από την μπότα αυτής της Ευρώπης, είναι πολύ λυπηρό για τον πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας να λέει στους Έλληνες  ότι αυτή είναι ο ιστορικός τους προορισμός .


Όταν οι ιδέες φθείρονται και γίνονται ιδεολογίες από βέβηλους Ευρωπαίους που λεηλάτησαν το πνεύμα της Ελλάδας ανάγοντας τις ολοκάθαρες ιδέες της σε ανώμαλα ιδεολογικά κατασκευάσματα άκρατου φιλελευθερισμού και απάνθρωπου ευρωπαϊσμού... τότε κανείς Έλληνας ούτε ο "τελευταίος"  δικαιούτε να πεί ότι, ιστορικός μας προορισμός είναι η Γερμανική...... αναγέννηση που συντελείτε μέσα σ αυτήν την Ευρώπη.


Δεν μπορεί να είμαστε εμείς εκείνοι ,  ''πλήν των δοσιλόγων της νέας κατοχής , που θα ιάνουν με την υποταγή τους την υστερική σύσπαση που προκάλεσε στους Γερμανούς το γεγονός ότι έχασαν ένα μεγάλο πόλεμο.


Ούτε υποτελείς εταίροι συνένοχοι στον Γερμανο-ιδεατισμό τους που αποβλέπει την πολιτική του κυριαρχία στην Ευρώπη και την ανταγωνιστική του παρουσία στο διεθνές οικονομικό περιβάλον.

  

Μας μίλησαν για τον προορισμό μας χιλιάδες χρόνια πρίν πολύ πιό σημαντικότεροι άνθρωποι από εσάς, κύριε πρόεδρε της Ελληνικής Δημοκρατίας, ότι ουδέποτε συναντώνται σε κοινό προορισμό θύτες και θύματα.


Ο πρόλογος όμως έχει γραφεί με επίλογο την υπογραφή σε όλα.


"Ιστορικός μας προορισμός η υποταγή ''

Ένα μνημονιακό σύστημα , πολιτικό , οικονομικό και μιντιακό υπό την αιγίδα του θεσμού της Ελληνικής προεδρίας με ένα πρόεδρο που, ή δεν έχει αντιληφθεί τον εθνικό του ρόλο ή επιλέχθηκε γι αυτόν.


Ποτέ ο ιστορικός προορισμός της Ελλάδας δεν μπορεί να είναι μια συνωμοσία κρατών ή ένωση τραπεζιτών που αναιρει υπονομεύει και πολεμά αυτό που διαχρονικά η ιστορία επιτάσσει τους  Έλληνες  να εκφράζουν την ιδέα τηε Δημοκρατίας.


Η πιό μεγάλη προσφορά των Ελλήνων στην ανθρωπότητα κατ' ομολογία του Αβραάμ Λίνκολν και του Ουίνστον Τσώρτσιλ που πλησίασαν την νοηματική της αλήθεια όπως αυτή διατυπώθηκε ως έννοια από τον Περικλή και τον Θουκυδίδη , ο πρώτος εκφωνώντας τον Επιτάφιο και ο δεύτερος ιστορώντας το γεγονός .


Όταν όμως οι συλλογισμοί γίνωνται τυμπανοκρουσίες , οι ρήσεις γαυγίσματα , οι φθόγγοι των λέξεων γδούποι και  ο λόγος μεταφέρεται από το επίπεδο της αλήθειας στον χώρο της κατασκευής, της θεωρίας , του σχήματος και της μανίας για εξουσία και ανθρώπινη εκμετάλευση , τότε η Δημοκρατία γίνεται φιλελευθερισμός, η Δικαιοσύνη σοσιαλισμός, το Έθνος εθνικισμός, η καταγωγή ρατσισμός για να φθάσουμε διαστρεβλωμένα στο πλέον ανθελληνικό που για κάποιους είναι προορισμός και λέγεται Δυτικός πολιτισμός.


Δόγματα και ιδεολογικές προπαγάνδες  σε πληθυσμιακές μάζες που μέσα τους χάνεται η ατομική ευθύνη μετατρέποντας σε όχλο την κοινωνία ποτέ δεν υπήρξαν μέρος του κλασικού πνεύματος και της Ελληνικής σκέψης που απευθύνεται στον άνθρωπο ως ατομικά υπεύθυνο νού, για την στάση του και την συμπεριφορά του μέσα στην πολιτεία .  


Κάτω από μια τέτοια στρεβλή εξέλιξη της Ευρώπης σημειώθηκε η μεγαλύτερη προδοσία στην ιστορία του κόσμου και γεννήθηκε ο φασισμός για να τον διαδεχθεί ο ολοκληρωτισμός.


Δεν είναι  ιστορικός μας προορισμός η Ευρώπη, τουναντίον προορισμός της Ευρώπης είναι η Ελλάδα που της δίδαξε την Δημοκρατία που έχει καταργείσει ,  και όποιος ανιστόρητα επιμένει σ αυτόν τον προορισμό , καταργεί την ΕΛΛΑΔΑ.


Μιά Ελλάδα σύμβολο Δημοκρατίας και Δικαιοσύνης , μιά ιστορία αντίστασης σε κάθε  κατακτητή, που προβάλει το παρελθόν για την προκτείνουμε εμείς στο μέλλον.


Κάπου εκεί ανάμεσα στην Δημοκρατία και την δικαιοσύνη βρίσκεται ο προορισμός της Ελλάδας, έξω και πέρα από χρονικούς και γεωγραφικούς ορίζοντες που φυλακίζουν την ιδέα.


Μιά ιδέα που μόνο αν την απαρνηθούμε κινδυνεύουμε ιστορικά να χαθούμε μας λέει στην απολογία του ο Σωκράτης που δεν φείδεται της ζωής του για να την υπηρετήσει .


Γι αυτό κύριε πρόεδρε της Ελληνικής Δημοκρατίας μην επιμένεται τον απόλυτο νόμο της δικής σας ιστορίας , να τον κάνεται και απόλυτο νόμο  των δικών μας συνειδείσεων !!!

του Ασλανίδη Ματθαίου. 

Αντιδράσεις:

Δημοσίευση σχολίου