Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου του Illinois θεωρεί πως τα μαθηματικά, η άλγεβρα και η γεωμετρία, διαιωνίζουν τα «προνόμια των λευκών», επειδή οι όροι είναι ελληνικοί και δίνουν στους… Καυκάσιους, δηλαδή τους ξανθούς, εύσημα που δεν αξίζουν σε σχέση με το αντικείμενο.
Η καθηγήτρια
Rochelle Gutierrez πιστεύει ακόμα πως οι αξιολογήσεις πάνω στην μαθηματική
επιδεξιότητα διαιωνίζουν τις διακρίσεις εις βάρος μειονοτικών φοιτητών, σε
περίπτωση που έχουν χειρότερες επιδόσεις από τους λευκούς συμφοιτητές τους.
«Σε πολλά επίπεδα,
τα μαθηματικά λειτουργούν ως ‘λευκότητα’. Όποιος παίρνει τα εύσημα για την
εφαρμογή και την εξέλιξη των μαθηματικών, όποιος είναι ικανός στα μαθηματικά
και αυτό που αντιμετωπίζεται ως μέλος της μαθηματικής κοινότητας προβάλλεται
γενικά ως λευκός», αναφέρει η καθηγήτρια.
Η Gutierrez
επιχειρηματολογεί λέγοντας πως η άλγεβρα και η γεωμετρία διαιωνίζουν επίσης τον
ρατσισμό. Ανησυχεί πως τα «προγράμματα μαθημάτων που δίνουν έμφαση σε όρους
όπως το πυθαγόρειο θεώρημα διαιωνίζουν (αγαπημένο ρήμα της καθηγήτριας) την
αντίληψη πως τα μαθηματικά αναπτύχθηκαν από τους Έλληνες και άλλους Ευρωπαίους»!
Ιδού λοιπόν το
πρόβλημα! Οι Έλληνες, οι οποίοι ανέπτυξαν τα μαθηματικά και η γλώσσα τους
βασίστηκε σε αυτά!
Είναι ρατσιστικό,
σύμφωνα με την καθηγήτρια, να το θυμόμαστε αυτό, γιατί έτσι οι μη λευκοί θα
νιώσουν άσχημα. Είναι ρατσιστικό να χρησιμοποιούμε την μαθηματική λογική, η
οποία ξεκαθαρίζει το τοπίο και αναδεικνύει τους αρίστους, γιατί έτσι σύμφωνα με
την καθηγήτρια καταργείται η ισότητα.
Αντίθετα, υποθέτουμε,
πως η καθηγήτρια θα συμφωνεί πως η διδασκαλία του τρανσεξουαλισμού και της
πολυθρησκευτικότητας στα σχολεία είναι ωφέλιμη!
ΠΗΓΗ
Δημοσίευση σχολίου