Σε μια πλήρως αποδομημένη επιχειρησιακά Ελλάδα και χωρίς
κανένα σχέδιο Ενδογενούς Παραγωγικής Ανασυγκρότησης πάρα μόνο με πολιτικά
ευχολόγια εν όψει εκλογών η ιστορία με το ΕΣΠΑ συνεχίζεται.
Χωρίς καμία Τραπεζική χρηματοδότηση επί της ουσίας η μόνη "ελπίδα" ανάπτυξης χειραγωγήθηκε έντεχνα από τις Βρυξέλλες έτσι ώστε να εγκλωβιστεί στα προγράμματα ΕΣΠΑ.
Και βέβαια κανένας δεν είναι αρνητικός στην χρηματοδότηση σοβαρών βιώσιμων επιχειρησιακών σχεδίων στην προσπάθεια αναζωογόνηση της οικονομίας .
Υπάρχουν όμως πάρα πολλοί λόγοι όπου ο εγκλωβισμός των επαγγελματιών από γραφειοκράτες με στόχευση την δημιουργία θέσεων εργασίας σε Ευρωπαϊκούς Μηχανισμούς δημιουργεί ερωτηματικά για τον τρόπο λειτουργίας μιας τύποις ελεύθερης οικονομίας.
Τα βασικά ερωτηματικά με την λειτουργία και τον
τρόπο με τον οποίον λειτουργεί το ΕΣΠΑ σε βάρος της οικονομίας, προς όφελος των
κατευθυνόμενων οικονομιών με αποτέλεσμα τον στραγγαλισμό της Ελληνικής
οικονομίας και την μείωση του ΑΕΠ και που συνεχίζεται αμείωτος περιγράφονται
συνοπτικά ως εξής:
1) Το ΕΣΠΑ σαν πρόγραμμα καλύπτεται από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα άρα
επί της ουσίας συμμετοχικά εμείς οι ίδιοι οι πολίτες πληρώνουμε το ΕΣΠΑ
(Πρακτικά πληρωνόμαστε από αυτά που έχουμε πληρώσει ή θα πληρώσουμε συμμετοχικά
στην ΕΚΤ).
2) Η παγίδα της "επιδότησης" πέραν του ψευδεπίγραφου της
χρηματοδότησης περιορίζεταισε περιορισμένο αριθμό "επιδοτουμένων" οι
οποίοι αποφασίζουν να συμμετάσχουν με υψηλό κόστος σε κατευθυνόμενα προγράμματα
παρά τα πηχαία και παχιά λόγια χάριν δημοσιότητας.
3)Ο εγκλωβισμός της δημιουργικής επιχειρηματικότητας σε στοχευμένες επιδοτήσειςευνοεί την στρατηγική χάραξη των
Γραφειοκρατών Δημόσιων Υπαλλήλων που εκπονούν σχέδια στην ΕΕ. με παχυλούς
μισθούς( όλοι γνωρίζουν τους μισθούς Βρυξελλών)προς όφελος των πολυεθνικών από
τα κλιματιζόμενα γραφεία των Βρυξελλών.
4) Η
"χρηματοδότηση" με ωρίμανση προόδου έργου έχει απίστευτη
γραφειοκρατία και καθυστέρηση βγάζοντας εκτός
προγραμματισμού το όποια ροή επαγγελματικόύ επιχειρησιακού σχέδιου .
Κλασικό παράδειγμα στην Ελλάδα είναι τα Δημοτικά επιδοτούμενα προγράμματα όπου
όλα σήμερα είναι στον "αέρα" με κίνδυνο κατασχέσων των Δημοτικών
περιουσιακών στοιχείων. Το πώς οι συμβάσεις και οι διαγωνισμοί έχουν γίνει
είναι και αυτό ένα σοβαρό θέμα διαπλοκής όμως το θέμα είναι ότι τα έργα έχουν καταρρεύσει.
5) Οι Ευρωπαίοι
που εξετάζουν τον φάκελο του
προγράμματος "χρηματοδότησης" δεν έχουν καμία σχέση
με την παραγωγική δομή της εκάστοτε χώρας, και αντιλαμβάνονται μόνο
αριθμοδείκτες .(ως γνωστόν η πράξη προηγείται της ανάλυσης κατ επέκταση πάντα
έχουν χρονοκαθυστέρηση στις πραγματικές ανάγκες μιας κοινωνίας) Δες τε
παραδείγματα με το πρόβλημα του μεταναστευτικού ,ή τις δομές
αλληλεγγύης ή την κάλυψη αναγκών βρεφονηπιακών σταθμών
6)Το κόστος
επιβάρυνσης του έργου προς "χρηματοδότηση" εμπεριέχει ένα υψηλό κόστος συμμετοχής των "αναλυτών" με
ακατοντάδες γραφέια δημιουργώντας μια στρατιά γραφειοκρατών -αναλυτών που
τελικώς στοχεύουν στην πιθανή αφαίμαξη των υποψηφίων υπό ένταξη .Σημειωτέον
ότι αυτό το κόστος περιλαμβάνεται στην τιμή του τελικού προϊόντος αυξητικά
και σε βάρος του τελικού καταναλωτή .
7) Η
ολοκληρωτική είσπραξη του ΕΣΠΑ σε εθνικό
επίπεδο γίνεται πλέον με την λογική της επίτευξης στόχων σε
Εθνικό επίπεδο ανά Κράτος γεγονός που δεν διευκρινίζεται τι
σημαίνει σε περίπτωση μη επίτευξης των στόχων που ορίζουν
οι χαρτογιακάδες χωρίς μανσέτες αναλυτές με κίνδυνο το κράτος να
μπορεί να κληθή να "επιστρέψη" τα χρήματα στην ΕΚΤ σε περίπτωση μη
συμμόρφωσης .
8) Η παράδοση επιχειρησιακών σχεδίων στου επιτηδευμένους
"αναλυτές" επιτρέπει την μεταφορά της μελέτης "εχέμυθα
" σε Τραπεζικές Επιχειρήσεις πουυφαρπάζουν νομότυπα την
όποια καινοτομία μέσω φίλιων επιχειρήσεων. (Για αυτό τον λόγο η πατέντα στην
Ελλάδα κατοχυρώνεται ελλιπώς με μερική τεχνογνωσία σε μια διεθνώς άκρως ανταγωνιστική
αγορά πατεντών όπου στην Ελλάδα ελέγχεται πλήρως από τις
Δικηγορικές επιχειρήσεις χωρίς επάρκεια γνώσεων).
9). Η αποτελεσματικότητα της εδαφικής περιοχής (πρώην χώρας) συνεκτιμάται στην διαμόρφωση του σχεδίου των Βρυξελλών σύμφωνα με το άρθρο του Ευρωπαικού Κανονισμού και του συμβουλίου Ανάπτυξης . Εαν δε συμεπριλάβουμε και την σιωπηρή και κρυφή ΤΤΙP τότε αντιλαμβανόμαστε το βάθος σχεδιασμού της αποδόμησης των Μικρομεσαίωνν επιχειρήσεων στο οποίο συναινεί μέσω του ΕΣΠΑ το Ελληνικό Κράτος.
9). Η αποτελεσματικότητα της εδαφικής περιοχής (πρώην χώρας) συνεκτιμάται στην διαμόρφωση του σχεδίου των Βρυξελλών σύμφωνα με το άρθρο του Ευρωπαικού Κανονισμού και του συμβουλίου Ανάπτυξης . Εαν δε συμεπριλάβουμε και την σιωπηρή και κρυφή ΤΤΙP τότε αντιλαμβανόμαστε το βάθος σχεδιασμού της αποδόμησης των Μικρομεσαίωνν επιχειρήσεων στο οποίο συναινεί μέσω του ΕΣΠΑ το Ελληνικό Κράτος.
Προτάσεις επίλυσης του προβλήματος χιλιάδες ,όμως χρειάζονται ευήκοα ώτα
αλλά και πολιτική βούληση από φυσικά πρόσωπα με επιχειρησιακό γνωστικό υπόβαθρο
και επαγγελματική επάρκεια.
"Πηγή:fotavgeia.blogspot"
Δημοσίευση σχολίου