Το ρωσικό Υπουργείο Άμυνας διέρρευσε την πρώτη φωτογραφία του T-50-6-2, το πρωτότυπο δευτέρου σταδίου του Τ-50 PAK-FA με φήμες να φέρουν την Ρωσία έτοιμη να το δοκιμάσει σε πραγματικές συνθήκες πολέμου στην Συρία!
Σύμφωνα με τις πληροφορίες η πτήση πραγματοποιήθηκε στις 27 Απριλίου και είχε κρατηθεί σε απόλυτη μυστικότητα αν και η Sukhoi και η KnAAZ , το εργοστάσιο κατασκευής του Τ-50 ανακοινώνουν την πτήση και δείχνουν φωτογραφίες.
Αυτή τη φορά δεν έγινε τίποτα από αυτά.
Το πρώτο πρωτότυπο  ήταν γνωστό ως «Φάση 1».
Αυτό εδώ ανήκει στη «Φάση 2 και έχει αρκετές διαφορές και βελτιώσεις από το πρώτο αρχικό πρωτότυπο.
Το Τ-50 διαφέρει από τα υπόλοιπα αεροσκάφη 4ης και 4 ++ γενιάς , με την παρουσία σύγχρονου ραντάρ (AESA), το οποίο μπορεί να εντοπίσει αεροσκάφη τεχνολογίας «stealth».
Επιπλέον, υπάρχουν νέα συστήματα τα οποία επιτρέπουν την διεξαγωγή ηλεκτρονικού πολέμου και ένα οπλοστάσιο πυραύλων ακριβείας, οι οποίοι τοποθετούνται στο ειδικό κάτω μέρος του αεροσκάφους ώστε να είναι αόρατα από τα εχθρικά ραντάρ.
Το νέο αεροσκάφος είναι αόρατο στα ραντάρ του εχθρού, διότι οι κατασκευαστές αεροσκαφών Sukhoi κατάφεραν να μειώσουν σημαντικά την εγκάρσια τομή ραντάρ του PAK FA , κάτι που αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό το οποίο κάνει τα αεροσκάφη ορατά στα εχθρικά ραντάρ.
Σύμφωνα με ανάλυση στο pentapostagma.gr, τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αεροσκάφους είναι :
-Μαχητικό 5ης γενιάς
-Βάρος απογείωσης (50% καύσιμα + βλήματα) 26.000 kg
-Βάρος απογείωσης (100% καύσιμα + βλήματα) 33.990 kg -μεγ. βάρος απογείωσης 37.000 kg
-Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα 7.500 kg
-Ωφέλιμο φορτίο εσωτερικά 1.840
-Ωφέλιμο φορτίο μέγιστο 2.260
-Ταχύτητα ταξιδιού, 1,8-2 Mach
-Ταχύτητα supercruise 1,4-1,8 Mach
-Εμβέλεια: Τουλάχιστον εφάμιλλη της γενιά των Su-27/35
Όρια φόρτισης 10-11 g (τουλάχιστον 9 g)

Υπογραφή» ραντάρ (ίχνος αεροσκάφους RCS, 0,05-0,5 m2 μετωπική.
pentapostagma.gr

Δημοσίευση σχολίου