Πριν προλάβουν να πουν δόξα τω θεώ, έρχεται το παναγιά βοήθα στον ΣΥΡΙΖΑ.
Αφού διέλυσε όλο το κόμμα ο Τσίπρας και σήκωσε το λάβαρο κατά της διαπλοκής, του έρχεται η βόμβα από το πλέον στενό του περιβάλλον, τον υπουργό επικρατείας Φλαμπουράρη και το έργο 3,90εκ. Ευρώ που πήρε η εταιρία στην οποία είναι μέτοχος από την περιφέρεια Πελοποννήσου.
Τατούλης και Φλαμπουράρης τα έκαναν πλακάκια είναι αυτό που αισθάνεται ο πολίτης, ακούγοντας την είδηση και ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΓΩ, η απάντηση του Φλαμπουράρη, επαναφέροντας στο προσκήνιο το ερώτημα εάν το νόμιμο είναι και ηθικό;


Μετά τις κατηγορίες για συναλλαγή κάτω από το τραπέζι της κατασκευαστικής εταιρίας του υπουργού επικρατείας, ήρθε η απάντηση από τον Φλαμπουράρη ότι ο ίδιος δεν έχει καμία ανάμειξη με την εταιρεία, αφού δεν συμμετέχει πλέον στο Διοικητικό Συμβούλιο. 
Μιλώντας στον Αθήνα 9,84 για το σκάνδαλο, υποστήριξε πως έχει αποχωρήσει από την εταιρεία και τόνισε ότι δεν απαγορεύεται να έχει μετοχές σε εταιρείες ούτε ο υπουργός.


«Η πρώην εταιρεία μου πήρε το έργο με διαγωνισμό, ο οποίος έγινε πριν από ενάμιση χρόνο. Κάθε Έλληνας μπορεί να έχει μετοχές σε διάφορες εταιρείες. Δεν απαγορεύεται να έχει μετοχές σε εταιρείες ούτε ο υπουργός. Εγώ έχω αποχωρήσει από την εταιρεία, έκλεισα το επάγγελμα μόλις έγινα υπουργός, παρέδωσα το πτυχίο μου, το εργολαβικό πτυχίο, και υπέβαλα τα χαρτιά μου για σύνταξη. Από εκεί και πέρα, λασπολογίες υπάρχουν αρκετές. Δεν θέλω να ασχοληθώ με νομικές διαδικασίες. 
Η ιστορία μου 50 χρόνια στην Αριστερά και 40 χρόνια στο επάγγελμα είναι τέτοια, που κανείς δεν μπορεί να μου καταμαρτυρήσει απολύτως τίποτα... Όποια προσπάθεια σπίλωσης γίνεται νομίζω ότι θα πέσει στο κενό...» είπε ο Φλαμπουράρης θυμίζοντας τον Τσοχατζόπουλο.


 «Δεν απαγορεύεται να έχει μετοχές σε εταιρείες ούτε ο υπουργός». Αυτή είναι η απάντηση και ο κάθε νοήμων άνθρωπος καταλαβαίνει γιατί η Ελλάδα είναι σε αυτή την κατάντια αλλά και ποιοί είναι η Φλαμποτράριδες που την κατάντησαν έτσι.




Δημοσίευση σχολίου