Φαίνεται ότι η μάχη καλά κρατεί μεταξύ Νίκου Χατζηνικολάου και Ραχήλ Μακρή, και η δικαιολογημένη αγανάκτηση της Ραχήλ μπορεί να οδηγήσει τις διαφορές στις αίθουσες δικαστηρίων.
Το βέβαιο είναι ότι η Ραχήλ Μακρή αγωνίζεται κατά της αδικίας και της ανθρωπιστικής κρίσης που προκαλούν τα μνημόνια και έχει να επιδείξει πολλά σε αυτόν τον αγώνα, ενώ οι διάφοροι τύποι, "δημοσιογράφοι" έγκριτοι και μη έχουν ξεχάσει προ πολλού τον πραγματικό τους ρόλο, την ευθύνη τους προς την κοινωνία και …θρονιασμένοι, έχοντας όλες τους τις ανέσεις -πλην της ελευθερίας- προσπαθούν να χειραγωγήσουν το λαό και να φιμώσουν φωνές όπως της Ζωής, της Ραχήλ και πολλών άλλων που μπορούν, θέλουν και αντιστέκονται.

Η Μακρή μέσα από το facebook απευθύνεται στον Ν. Χατζηνικολάου.

Εκείνο το εξώδικο που σας έστειλα για την χυδαιότητα και την προσβολή στο πρόσωπο μου δεν το απαντήσατε. Γιατί; 

Νομίζω έχεις δίκιο στην λάσπη και στις προσβολές ο δρόμος είναι η δικαιοσύνη. 
Θυμίζω απόσπασμα του εξώδικου για τα όσα μου σέρνατε από το star με την άλλη την Μάρα κατ´ εντολή προφανώς.
"Αυτό ακριβώς κάνατε και εσείς στο προαναφερθέν δελτίο ειδήσεων της Τετάρτης 2 Ιουλίου 2014. Έκπληκτοι συνεργάτες μου, πολιτικοί μου φίλοι αλλά και συγγενικά μου πρόσωπα, -που με οργή και αγανάκτηση μου το μετέφεραν- είδαν (και μαζί με αυτούς όλο το …φιλοθεάμον κοινό ανά την Ελληνική Επικράτεια), να παραμένει από το 27ο έως το 29ο λεπτό, ως «λεζάντα»-υπότιτλος συνοδεύων το περιστατικό αυτό που αναφέρω ανωτέρω, την φράση «Το φρενοκομείο, τα χάπια και… η Ραχήλ Μακρή», με τους συντελεστές του Δελτίου Ειδήσεων.. ανθυπομειδιώντες σαρδονίως, χωρίς την παραμικρή ένδειξη είτε αμηχανίας, είτε μεταμέλειας, είτε αντιρρήσεως, εμπράκτως και σιωπηρώς συμφωνούντες με αυτή την περιγραφή.

Ο «εντοπισμός» του θέματος στην ανοίκεια και χυδαία επίθεση στο πρόσωπό μου –με τον ταυτόχρονο υποβιβασμό της σημασίας της κριτικής μου, την οποία θα έπρεπε πρωτίστως να αναδείξετε και να αναρωτηθείτε εάν οι κατηγορίες μου περι «λαμογίων» ευσταθούν, ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΑΘΟΥ ΤΗΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΩΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ, που βαυκαλίζεσθε ότι υπηρετείτε, υπήρξε στοχευμένος, ύπουλος και δόλιος και φυσικά δεν σκόπευε στην παρουσίαση του θέματος με ειδησεογραφικά ορθό τρόπο, αλλά στην «γκροτέτσκα» και επιθεωρησιακή παρουσίαση μου, ώστε να καταστώ καταγέλαστη και γραφική.

Η γκαιμπελίστικη αυτή συμπεριφορά σας, η οποία με προσέβαλλε και με έθιξε και προσωπικά ως άτομο αλλά και ως γυναίκα, (την οποία ενδεχομένως σε άλλη περίπτωση θα σεβόσασταν περισσότερο, και δεν θα επιδεικνύατε τέτοια «ρατσιστική και σεξιστική» συμπεριφορά, αναπαράγοντας τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς του συναδέλφου…), δεν θα άξιζε περισσότερου σχολιασμού, μάλλον ως «τίτλο τιμής» την εκλαμβάνω, καθώς δεν ανήκω στον θίασο των διαπλεκόμενων μαϊντανών της επικαιρότητας.

Όμως, κύριοι, δεν θίξατε την Ραχήλ Μακρή μόνον: Προσβάλλατε βάναυσα ανερυθρίαστα και απροκάλυπτα, την εκπρόσωπο του Ελληνικού Λαού στο Κοινοβούλιο, την εκπρόσωπο του Κοινοβουλευτικού Κόμματος «ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ», που μάχεται κατά της «μασκαρεμένης» ΝΕΑΣ ΚΑΤΟΧΗΣ, κατά του ξεπουλήματος της περιουσίας της Πατρίδας μας στους ξένους τοκογλύφους, και, όπως κάνω τώρα, ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΕΗ ΕΝΑΝΤΙ ΠΙΝΑΚΙΟΥ ΦΑΚΗΣ, για να μην ντρέπομαι να κοιτάξω στα μάτια τους συμπολίτες μου, τους ψηφοφόρους μου και τον εαυτό μου τον ίδιο στον καθρέφτη… Μήπως γι’ αυτό άραγε και η τόσο απροκάλυπτη δυσφημιστική επίθεση στο πρόσωπό μου; Μήπως «χτύπησα κάποιο ευαίσθητο σημείο σας»;

Επειδή λοιπόν, λόγοι που αφορούν την εν συνόλω προσωπικότητά μου αλλά και τη θεσμική μου ιδιότητα ως βουλευτού του Ελληνικού Κοινοβουλίου, με αναγκάζουν να αμυνθώ και να στραφώ, όπως και ο τελευταίος Ελληνας Πολίτης, στον Φυσικό μου Δικαστή,

ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ

Να ανασκευάσετε ΑΜΕΣΑ, στον ΙΔΙΟ ΧΡΟΝΟ και ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ, ζητώντας μου ειλικρινώς συγνώμη και αποκαθιστώντας το τρωθέν κύρος μου, ειδάλλως θα προσφύγω στην Δικαιοσύνη και θα διεκδικήσω αποζημίωση για την προσβολή της προσωπικότητός μου, της τιμής και της αξιοπρέπειάς μου.

Υ.Γ.: Στην απροκάλυπτη προσπάθειά σας να με θίξετε ως άτομο, ως γυναίκα, ως βουλευτή και ως εκπρόσωπο εκλεγμένου κόμματος στην Βουλή, διαπράξατε κι ένα ακόμη ολέθριο ατόπημα, για το οποίο θα έπρεπε (και μόνον γι’ αυτό!) να έχει επιληφθεί ήδη το Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο αλλά ίσως αυτεπαγγέλτως και οι Δικαστικές Αρχές: Από πότε αποτελούν αντικείμενο χλευασμού (μέσω της δικής μου εύκολης στοχοποίησης) οι συνέλληνες που κάτω από τις εξουθενωτικές συνθήκες που βιώνουν (και τις οποίες εσείς, ως ανέγγιχτοι μαρκήσιοι της καλοπέρασης της μηντιακής βαρωνίας), είτε οδηγούνται ομαδικά σε χρήση ψυχοφαρμάκων, είτε, όσοι δεν αντέχουν, εγκαταλείπουν τον μάταιο τούτο κόσμο κατά εκατοντάδες;"




Δημοσίευση σχολίου