«Εγώ το ξεκαθαρίζω, εάν με εκλέξετε αρχηγό της ΝΔ, σκοπός μου θα είναι να λογοδοτήσει ο κ. Τσίπρας και σε όποιον αρέσει. 
Και το ξεκαθαρίζω για για να μην χάνετε και τον χρόνο σας. Αν θέλετε να ψηφίσετε αρχηγό της Ν.Δ για συναίνεση με τον Τσίπρα, για συγκυβέρνηση με τον Τσίπρα, για χαϊδολογήματα με τον Τσίπρα, σας παρακαλώ πολύ να μην με ψηφίσετε, γιατί θα σας απογοητεύσω. Δεν θα κάνω τίποτε από όλα αυτά. Έχω σκοπό να συγκρουστώ με τον ΣΥΡΙΖΑ. Κάθε μέρα που μένει ο ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία, βλάπτει σοβαρά το μέλλον της πατρίδας μας, το μέλλον των παιδιών μας».



Εγώ είμαι δεξιός και σε όποιον αρέσει.

«Εγώ είμαι δεξιός και σε όποιον αρέσει και διεκδικώ για τους δεξιούς ένα απλό πράγμα να μπορούν να δηλώνουν ότι είναι δεξιοί με την ίδια υπερηφάνεια που το δηλώνουν οι αριστεροί. Ούτε περισσότερη ούτε λιγότερη»

Αυτά είπε ο Άδωνις στα Γιάννενα θεωρώντας το κοινό του ηλίθιο.

Σε ποια βάση θα συγκρουστεί ο Άδωνις τη στιγμή που νομοσχέδια του Τσίπρα ψηφίζει. Στοιχισμένος πήγε στη βουλή και είπε το καθιερωμένο ΝΑΙ σε όλα όπως τον διέταξαν τα μεγάλα αφεντικά. 


Ως μνημονιολόγος που είναι ξέρει πάρα πολύ καλά ότι ο Τσίπρας όπως και ο ίδιος δεν μπορεί να κάνει τίποτε εάν δεν του το επιτρέψουν τα αφεντικά του.


Άδωνις εναντίον Άδωνι σημαίνει το "θα συγκρουστώ με τον Τσίπρα", αφού και οι δύο ίδιοι είστε. 



Όσον αφορά το " είμαι δεξιός και σε όποιον αρέσει..." θα ήταν καλύτερα να πει είμαι φασίστας και σε όποιον αρέσει. Κανένας δεν θα τον παρεξηγήσει, αντίθετα θα ταυτιστεί περισσότερο με τον Τσίπρα γιατί αυτά που γίνονται στη χώρα μόνο ένας Άδωνις και ένας Τσίπρας θα μπορούσαν να τα κάνουν.  

Κρατείστε αυτά που είπε ο Άδωνις και θα τα θυμηθούμε όταν θα έρθει η ώρα ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ να συγκυβερνήσουν. 

Δημοσίευση σχολίου