Μιλώντας σε συμπόσιο σωματείου για την ανακούφιση παιδιών στο Ηνωμένο Βασίλειο το «Child Bereavement UK», ιδρυτικό μέλος του οποίου ήταν η μητέρα του, η πριγκίπισσα Νταϊάνα, ο Δούκας του Cambridge μίλησε με συγκινητικά λόγια για εκείνη.


Ο πρίγκιπας Γουίλιαμ μίλησε με ειλικρίνεια για τη μεγάλη απώλεια που βίωσε όταν ήταν 15 ετών:
«Αυτό που η μητέρα μου αναγνώριζε τότε και τώρα καταλαβαίνω κι εγώ, είναι ότι η θλίψη από πένθος είναι η πιο οδυνηρή εμπειρία που μπορεί να βιώσει ένα παιδί ή κάποιος γονέας».
Ο Γουίλιαμ, ο οποίος έχει μια ιδιαίτερη σχέση με την οργάνωση πρόσθεσε: «21 χρόνια πριν η μητέρα μου παρακολούθησε την ίδρυση αυτού του σωματείου. Δεκαπέντε χρόνια αργότερα, είχα την τιμή να προσκληθώ ως προστάτης του σωματείου, συνεχίζοντας τη δέσμευσή της σε μια φιλανθρωπική οργάνωση που είναι πολύ σημαντική για μένα».


«Η μητέρα μου ήταν αποφασισμένη να βοηθήσει όσους έχουν ανάγκη και θα ήταν πάρα πολύ περήφανη -όπως είμαι κι εγώ – για όσα έχει πετύχει αυτή η οργάνωση τα τελευταία 21 χρόνια».
Παράλληλα, ο Γουίλιαμ επιβράβευσε τις προσπάθειες των εθελοντών της φιλανθρωπικής οργάνωσης που βοηθά οικογένειες να ξεπεράσουν τον θάνατο των αγαπημένων τους.
«Ως πατέρας δύο μικρών παιδιών, το εκτιμώ ακόμα περισσότερο» πρόσθεσε.
thetoc.gr
 


Δημοσίευση σχολίου